Hakutulokset

  1. E

    Onkohan tää ihan kuolleena syntynyt idea (synttäreistä)

    Kiitos vinkestä. Taidan leipoa lapsille kirjainpipareita, että saavat koristella vaikka omat nimet. Sit vois vaikka lisäksi leipoa noita pullia. :)
  2. E

    Onkohan tää ihan kuolleena syntynyt idea (synttäreistä)

    Elikkäs mietin tässä ekaluokkalaisen lapsen kaverisynttäreitä. Itse en isommin pidä ns seuraleikeistä. Eli en jaksais mitään aasin häntää tms... Sain kuitenkin ajatuksen, että jos järjestäisin leivontasynttärit, joissa leipoisimme porukalla esim pullaa ja pikkuleipiä tai muffinsseja...
  3. E

    Allerginen hyttysenpistolle

    Nostan, jos nyt olis paikalla enemmän pistoista kärsiviä
  4. E

    Mutta missä lie ne minun halut..

    Kuulosti ihan kun mun kirjottamalta. Mullakaan ei hormonaalista ehkäisyä. Ja halut nolla. Mäkin haluun tietää mikä auttais.
  5. E

    Allerginen hyttysenpistolle

    Vielä lisäisin, että poika syö koko kesän antihistamiinia noihin pistoihin. Siltikin viimekesänä nousi ihan järkyttäviä paukamia. Yksi pisto kämmenselkään aiheutti turvotuksen joka aiheutti sellaisen turvotuksen, että koko käsi muistutti täyteen puhallettua punaista kumihanskaa. Lisäksi niihin...
  6. E

    Allerginen hyttysenpistolle

    Allergologi selitti, että hyttysellä ja ampiaisella on eri vaikuttava aine siinä pistossa. Joten ei voi kuulemma tietää aiheuttaako ampiainen mitään. Tuntuu todellakin pelottavalta ajatella, että antaisi tahallaan ampiaisen pistää. Sanoinkin miehelle, että kesällä etsin ampiaisen ja huudan...
  7. E

    Allerginen hyttysenpistolle

    Onkos täällä ketään joka olisi allerginen hyttysenpistokselle. Meill äon 2 v poika joka on allerginen näille. Saa aivan järkyttäviä paukamia tyyliin yksi pisti jalkaan joten kenkä ei mahdu päivään jalkaan. Allergologi sanoi nyt, että antaa ensi kesänä ampiaisen pistää, etää näkisi kuinka...
  8. E

    Kokemuksia Hoover kodinkoneista?

    Jostain syystä mä itekin ajattelin imuria :)
  9. E

    Kokemuksia Hoover kodinkoneista?

    Saatiin tarjous Hooverin kodinkoneista (astianpesukone ja kiertoilmahella). Olisko kenelläkään kokemuksia merkistä? Meillä ei ole koskaan ollut ko merkkiä ja pohdin kanttaako hommata.
  10. E

    Toimitus kysyy: Oletko sairastanut rintatulehduksen?

    1.Sain rintatulehduksen ensimmäisen lapseni ollessa viikon ikäinen. Ensin rinnat olivat arat, jonka luulin johtuvan siitä valtavasta maidon määrästä jota tuotin. Sitten nousi kuume 40 asteeseen ja rinnat olivat kauttaaltaan punaiset. Tai toisessa rinnassa oli pieni "viiru", joka ei punoittanut...
  11. E

    Relaatiot 11 julkaistu

    Lennonin koulun löysin lennonin enkkukielisestä wikistä. Sanat jotka puuttui oli Ostokset: Paristo 9 Maanjäristys: Lima 6 Viljelykasvi viljelykasvin ja tapiocan välistä 8
  12. E

    Relaatiot 11 julkaistu

    Tässä alkuun satamakaupunki, merirosvoraha, coca-cola, aspirin. Olisiko sulla noita mitä äskön kyselin?
  13. E

    Relaatiot 11 julkaistu

    Mulle on jäänyt kummittelemaan muutama sana. Löytyisköhän näihin apua. Ostokset suoraan 5 siitä jatkuu turkis paristo 9 Maanjäristys ja Sananmuunnos ruutujen välistä lima ja bändi väliin 6 Viljelykasvi ruutuun 8 viljelykasvin ja tapiocan väliin. Saa sanoa suoraankin
  14. E

    Relaatiot 11 julkaistu

    Tässä olis tätä mun listaa nyt alkuun: Kenraali: musiikki 5 Raha king of... 6+4 Maakunta: Turku 5+4 Oxford erämaa 7 pirkanmaa 12 O. street 11 safari 9 Keksintö: kortteli 13 3G 7 turisti 9,14 ja siitä tuleva 14 Rautakanki mallisia vihjeitä kiitos
  15. E

    Relaatiot 11 julkaistu

    Se joka syö tän evään on A...
  16. E

    Relaatiot 11 julkaistu

    Kiitos :flower: Nyt sain tämän. Sain myös keittiön ikkunan pestyä ja imuroitua :) Mitäs ruutua täyteltäis. Musta ei tosin ole varmaankaan paljoa apua. Puutuu viä sata sanaa.
  17. E

    Relaatiot 11 julkaistu

    Otetaanko Pontso ensin toi raha ruutu: Toi 4 suoraan raha tai käteinen enkuks Muut puutuu multakin Olisko sulla rautalanka vinkkiä Sosialismi 11 ja tohon jonka aloitit king of... Muoks. Löysin tän..
  18. E

    Relaatiot 11 julkaistu

    Mä en ymmärrä enää mitään enkä saa enää yhtään sanaa... Hermot menee. Lähen lasten kanssa leipomaan. Se onnistuu ainakin.
  19. E

    Relaatiot 11 julkaistu

    Mun Muhammetti on ihan tyhjä. Jos nyt alkuun sais vinkkiä näihin Arabia 6 ja 12 mohammet 11

Yhteistyössä