Hakutulokset

  1. T

    Naapurin koirat KOKO AJAN vapaana!

    Kyllä, koirilla on kiinnipito aika ja ne on silloin oltava omistajansa välittömässä kytkettävissä ja hallittavissa. Mä en katselisi päivääkään tollasta touhua vaikka itselläni on kolme koiraa...Typeriä kommenttejä täällä!!
  2. T

    Nlan pihalla tänään nähtyä!

    Kuuleppa, en ollenkaan...mä vaan olen yksi niistä joiden mielestä nämä "tänään siellä ja täällä sellaista ja tollaista hurjaa nähtyä ja todistettua"- aloitukset naurattavat :D
  3. T

    Nlan pihalla tänään nähtyä!

    Kai muistit soitella jonnekin :D Sori...oli pakko :ashamed:
  4. T

    Keksikää mulle harrastus!!

    Jep...suunnistus on jees...itse suunnistan ja kannatetaan :)
  5. T

    Onko 2000e vuodessa paljon lastenvaatteisiin?

    Jaa-a, paha sanoa, kun en ole juurikaan lapsilleni vaatteita ostellut...mutta jokainen varmaan itse tietää mikä summa on omalle pussille sopiva voisin kuvitella! Vai mikähän aloittajan pointti mahtoi olla?
  6. T

    Oisko liikaa vaadittu että 14-,11- ja 10-vuotiaat hoitaisi itse pyykkinsä?

    Niin,kyllä tuo vanhin vois itse vaatteensa pestä. Mutta kyllä musta on aika paljon vaadittu jos 11 ja 10- vuotiaiden lasten pitäisi koulutöiden lisäksi hoitaa omat pyykkinsä pesut ja rummutukset. Mitä olet ajatellut heidän siitä sitten oppivan? Voisin kyllä kuvitella, etteivät opi yhtään mitään...
  7. T

    Kertokaas mulle labradoreista :)

    Meillä labradorinnoutaja sekä kotikoirana että metsästyskäytössä ja molemmissa toimii loistavasti. Meidän lapukka ollut rauhallinen versio ihan pentunakin. Toki omanlaista villeyttäkin toki on, mutta ei mitään liiallista. Tottelevainen ja helppo kouluttaa :) Ihana perhekoira.
  8. T

    Minä hoidan lapseni kotona ja sillä selvä

    Tuossa juuri itsekseni mietin eräskin päivä kun ehtoovuorosta ajelin kotio,ja aamuun menin seuraavaksi ja sitten taas iltaan että jos aikoinani olisin kaksi pientä vienyt hoitoon ja opiskellut lähihoitajaksi oppisopimuksella niin kyllä olisi ollut täysin tuhoon tuomittua! Sekä ajallisesti että...
  9. T

    Minä hoidan lapseni kotona ja sillä selvä

    Mä taas pistän ne aamulla pihalle ;)
  10. T

    Päiväkodin hoitajalla oma lapsi samassa ryhmässä

    No ei herätä minkäälaisia ajatuksia minussa...
  11. T

    Muita, jotka EI JUO eikä aio enää koskaan juodakaan???ja syitä tähän?

    Mä en juo koska saan kovan migreenin. Miehenikään ei juo,koska hänellä taas on sellainen sairaus joka sen estää...
  12. T

    Minä hoidan lapseni kotona ja sillä selvä

    Hyvä, tee niin... näin minäkin aikoinani tein :) Ja olen ollut päätökseeni tyytyväinen jälkeenpäin. Nyt saapi töissä ihan omiks tarpeiks keikkua!
  13. T

    Näin juuri, kun n.2v kirmaili parkkipaikalla, tämän jälkeen isä

    Ilmoittaudun soppaan mukaan!! Olen myös jättänyt muksuni autoon kauppareissun ajaksi ja jätän yhä :whistle: Eli voitte sitten rauhassa soitella ihan minne lystäätte...tosin ne on jo nykyään 11,9 ja 6. Sen verran kyllä pitää puolustella että 2-vuotiasta en ole yksin jättänyt autoon kauppareissun...
  14. T

    Pitkään kotiäitinä olleiden koulutukset ja työpaikat?

    Siinäpä taas oikein näppärä aloitus :laugh:
  15. T

    Mitä asioita teitte hyvällä omalla tunnolla ennen kuin luitte niiden vaaroista?

    Juu luin ja luin että voipi vaikuttaa migreenin tuloon myös ;)
  16. T

    lapset pyysivät, että eihän enää ulkoilla. kiitos koiranomistajat.

    Sen verran kyllä yhdyn ap:n kirjoitukseen, että itse asun täällä keskellä korpea kolmen koiruuteni ja perheeni kanssa. Viime keväänä olimme suunnistusreissussa, en nyt muista missä, mutta paikkana oli ihan uusi asuntoalua ja sen läheisyys. Sinne sitten käveltiin parisen kilometriä kävelytietä ja...
  17. T

    Mitä asioita teitte hyvällä omalla tunnolla ennen kuin luitte niiden vaaroista?

    Menin nukkumaan harjaamatta hiuksiani...
  18. T

    Miten ne sukset ja sauvat pitikään mitata?

    Netistä löytyy hyvin ohjeita...suksien pituus 10-20 cm hiihtäjää pidemmät ja sauvat noin 0.85 kertaa oma pituus :) Ja juu ei niihin suksiin todellakaan kannata mitään kasvun varaa ostella. Ylipitkillä suksilla ei kukaan halua hiihtää...kannattaa kokeilla joskus itse.

Yhteistyössä