Hakutulokset

  1. E

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Heippa vaan! En oo käyny pitkään aikaan kirjottelemassa, enkä lukemassa kun on aina olevinaan niin kiire! Melkein on töissä tai siivoo kotona :( Monille oli tullu hampaita, meillä kanssa alahmpaat ja sitten kolme ylhäällä. Vähän on itkunen ja pitää syömälakkoja sitten aina välillä. Kurjaa kun...
  2. E

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Heinäkuussa 2010******

    Istumisesta: Meillä pieni nousee itte istumaan ja istuu tukevasti kyllä jo. :) Aurinkorasvoista: Ei oo kun kerran käytetty vähän kun oli niin aurinkoista että! Ollaan yritetty vaatteilla suojata ja varjossa olla, mutta jos on pakko niin laitan kyllä vaikka marketinkin aurinkorasvaa. Kiva...
  3. E

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Heinäkuussa 2010******

    LinneB kyseli töistä ja imetyksestä. Mä käyn nyt töissä ja imetän 4-5krt päivässä, aamulla, päivällä muutaman ja illalla, ehkä joskus yöllä. Vähän aikaa kesti tisseillä sopeutua ja vieläkin välillä pakkautuu oikein kunnolla.(johtuu ehkä vuorotyöstä..) Meillä tyttö on kovasti mun perään, mutta...
  4. E

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Kesäkuussa 2010****** (Listan päivitykset yv:nä! Nimenhuuto!)

    Voikun teiän joidenkin opiskelu suunnitelmia lukee niin tekis mieli ittekkin lukee vielä ainakin sairaanhoitajaks, vaikka käi tässä vois viel hetken lähihoitajanakin työskennellä. Meillä toi cosmic turvaistuin mahtuu hyvin autoon, varmaan kun on sellanen levee vanha kosla alla :D Mukavaa...
  5. E

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Kesäkuussa 2010****** (Listan päivitykset yv:nä! Nimenhuuto!)

    Meillä istuimena Gracon Cosmic myös. Tytöt on tykänny kyllä. Ei edes mitenkään hankala kiinnittää vaikka onkin alavyöt, autonvyöt ja tukijalka. Oon siirtäny niitä nyt aikapaljon autosta toiseenkin ja hyvin menee :D vaikka eihän se toki kivaa oo. Sitten on se että voi säätää sitä istuin osaa että...
  6. E

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Kesäkuussa 2010****** (Listan päivitykset yv:nä! Nimenhuuto!)

    Missahille tsemppiä vaan, meillä noilla on 1v 5kk ikäeroa ja muistan hyvin kun odotin tätä toista, hoidettiin esikoinen kotona ja kävin samalla vuorotöissä, lapsenvahtia vaan vaihdettiin lennosta.... se oli kyllä... huhuhuuuuh. Sillon tuli äksyiltyä kyllä. Väsyneenä kiristi pipoa nekin asiat...
  7. E

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Kesäkuussa 2010****** (Listan päivitykset yv:nä! Nimenhuuto!)

    Ihania kukkia paapelolla! Missahille jaksamisia. :) Meillä kontataan, noustaa tukee vasten seisomaan ja mennään istumaan. Ei siis oikeestaan mitään uutta. Hengissä siispä ollaan ja nyt oon töissäkin ja lapset iskän kanssa kotona. Kyllä on surullista lähtee töihin, mutta kyllä siel...
  8. E

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Kesäkuussa 2010****** (Listan päivitykset yv:nä! Nimenhuuto!)

    Heippaahei! On vähän aikaa kun oon kirjotellu :ashamed: Paljon onkin juttua tullu, kiitos vaan talviccille uudesta pinosta! Meille ei oikein kuulu mitään uutta, paitsi konttaamaan on opittu kunnolla ja istumaankin nousee. Samoin on alkanu kiipeilemään ja nousemaan kaikkee vasten polvilleen...
  9. E

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Toukokuussa 2010******

    LYHYESTI: Aivan ihania kuvia tullu! :) Missahille onnea! :flower: Empsu
  10. E

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Toukokuussa 2010******

    Voi että paapelolla on taas kukkia! Ihanaa. Nyt mullakin olis parveke ja saisin laittaa sinne kaikkee, mutta enhän mä kukista mitään tiijä! Kaupasta otin sitten orvokkeja koska se oli ainoo kukka missä oli pieni selostekyltti jossa mainittiin että sietää kylmää, sen kukan jopa tunnistin :D...
  11. E

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Toukokuussa 2010******

    Heippa vaan mammat! Ja hyvää äitienpäivää, näin myöhässä. Meillä esikoinen täytti sunnuntaina 2v joten juhlittiin sitä sitten ja skipattiin koko äitienpäivä! Huh mun eka pieni JO 2vuotta! Uskomatonta! Muutto touhut viel kesken, en oikein oo nyt kerenny vieraileen täällä :/ Kamalaa hommaa...
  12. E

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Toukokuussa 2010******

    Heippa! Meillä alkaa muutossa olla pahin takana! Huh. Pikkunen on ollu tosi kiukkunen ja syyhän sitten selvis, ensimmäinen hammashan se siellä! Kuumeenkin nosti. Itun emoko se siitä hoitopaikasta kerto, aika masentavalta kuulostaa :/ höh. Ja kamala se synnytys juttu! En kyllä tiedä miten...
  13. E

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Huhtikuussa 2010******

    Heippa vaan! Älkääs huoliko laiskiaisten mammat! Täällä myös yks pikkutyttö joka vaan huutelee äitiä apuun, ei puhettakaan että edes yrittäis. Peruuttaa vaan :D Ja ei niitä hampaitakaan näy ja yöllä syödään edelleen :) Meillä on nyt perjantaina muutto uuteen kotiin, joten nyt ei ehdi...
  14. E

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Huhtikuussa 2010******

    Terve vaan! Ihania ilmoja on nyt ollu, aurinko paistaa ja ihanaa! Eilen oltiin okein pitkän kaavan mukaan ulkona ja kun tultiin kotipihaan vastaan käveli pulu. Siihen sitten meidän 1v11kk tuumas että KATO NORSU! Yritin oikaista että ei kun lintu, sitten meiän tyttönen iloisasti lauleli...
  15. E

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Huhtikuussa 2010******

    Aivan ihania kuvia taas! :) Merkkailen vaan, että mukana hengessä. Tytöt nukkunu vähän huonosti ja mä niin tööt ettei oikein oo tullu palstailtua. Ehkä viikonloppuna saan sitten nukkua! Ihania kevät päiviä! :) Empsu
  16. E

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Huhtikuussa 2010******

    Heippa vaan täältä mummolasta! On niin mahtavat säät että eilen jo grillailtiin, ihanaa! Tuli heti tosi kesäinen fiilis! Että kun toi paapelon Iina on vauhdikas kyllä, meillä edelleen tehdään jotain peruutuksen maailman ennätystä vaan :D Mutta pulputtaa kyllä minkä ehtii, välillä oon...
  17. E

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Huhtikuussa 2010******

    Ja unirievusta vielä, meillä siis tällä vauvalla se riepu niinkun tossa mainitsin, mutta esikoisella ei koskaan ollu mitään. Nyt vasta lähempänä paria vuotta on alkanu raahaamaan kahta tiettyä pehmolelua mukanaan, mutta vaikka niitä ei olis se ei kyllä oo mikään maailman loppu. Hetken vaan...
  18. E

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Huhtikuussa 2010******

    Tervetuloa uusille! :flower: Meillä Pikkunen tänään 6kk :heart: :heart: Äitihän sitten veti paaaljoon täytekakkua, ihan pienenkin puolesta :D Mä vertailin kehitysjuttuja paljon esikoisen kohdalla, mutta tän vauvelin kohdalla en oo vertaillu, jotenkin se tuntuu niin pieneltä etten ees...
  19. E

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Huhtikuussa 2010******

    Oivoi ihana Iina tossa :) Nyt on lomat lomailtu taas hetkeks :D Olipa kiva kun ei tarvinu itte tehdä ruokaa. Me aletaan nyt sitten kohta syömään ihan oikeeta ruokaa :D Voi että, äitiä ihan jännittää :) Aika menee niin äkkiä! Mahasta: Mulla ei oo jääny kummastakaan raskaudesta mitään...
  20. E

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Huhtikuussa 2010******

    Munkin tiedot oikein! Kiitos uudesta pinosta! :) Ja juu hyvää pääsiäistä kaikille. Mekin lähetään reissaamaan vähän, mummolaan. Ja muistakaas varoo tätä aprillipäivää nyt oikein tosissaan :D Mä ainakin päätin ettei mua päästä jymäyttämään :D Meillä tytöillä flunssa ja valvottuja öitä takana...

Yhteistyössä