Hakutulokset

  1. Riiviötär

    Kuinka monta KESKENMENOA olet saanut?

    kolme menny kesken.
  2. Riiviötär

    Kuinka pitkä matka lähimpänä olevaan baariin?

    Aika tarkkaan 15 km...
  3. Riiviötär

    TSIIGATKAA MIKÄ KUU!!!!

    Se pirulainen tuijottaa keittiön ikkunasta sisään koko yön...
  4. Riiviötär

    Oletko sanonut lapsellesi "perkeleen pentu"??

    En, mut pirun paviaanit... Ja siihen 5v, et ooksä sit äitipaviaani vai piru???
  5. Riiviötär

    Ruumiillinen kuritus?

    Minä tajusin ja aikast samat on ajatukset täälläki...
  6. Riiviötär

    Ootteko te kaikki ihan väsyneitä lastenhoitoon/perhe-elämään?

    Mulle riitti 6v kotiäitinä. Nyt oon ollu koulussa jo 3kk, ja kivaa on.
  7. Riiviötär

    Onko kenelläkään rahaa??

    No tietysti.
  8. Riiviötär

    YH:T!

    Mulla muksut 11v, 5v, 3v ja 1v. Käyn koulua ja saan hyvin vielä kotityötki hoidettua. Meillä ei mitään ongelmaa. Aika pitkälti pärjääminen on kiinni omasta asenteesta. :)
  9. Riiviötär

    Huutiksesta...

    Kiitoksia!!!! :flower:
  10. Riiviötär

    Huutiksesta...

    Saako näitä enää edes kysyä... Mistä sen Huuto.net selaimen sai ladattua...???
  11. Riiviötär

    maksaisitko vuokraa 800 e/kk omakotitalosta?

    En maksais. Mulla isompi okt ja vuokra 200? pienempi...
  12. Riiviötär

    profiili-pino taas kehiin.. :)

    Mulla nuorimmainen kuvassa.
  13. Riiviötär

    JOs mä irtisanon nyt itseni,

    Tai jos ovat irtisanomassa porukkaa, ni ilmottaudu vapaaehtoseks. Sillon ei tuu karenssii.
  14. Riiviötär

    saanko erittäin erittäin tyhmän kysymyksen esittää??

    Mä synnytin Helsingissä, vaik ois pitäny mennä Hämeenlinnaan. Ei mua ovelta käännytetty.
  15. Riiviötär

    Onko oikeasti mahdollista, että joku joutuu laskemaan viimeisiä rahojaan, että saa lapsille ruokaa?

    Joo... Täällä saat aina huonon maineen, jos sattuu olemaan vähän tiukempaa... =) Mut kyl me pärjätään, eikö.
  16. Riiviötär

    Onko oikeasti mahdollista, että joku joutuu laskemaan viimeisiä rahojaan, että saa lapsille ruokaa?

    Tiukoilla minäki olen, mut lapset ei kärsi nälkää. Mulla 28? lapsilisiin ja neljä lasta :D .
  17. Riiviötär

    takoista

    Meillä on ylhäällä sähköpatterit. Alakerta lämpiää hyvin takalla, mut lastenhuoneet on lämmitettävä pattereilla. Tää on kummallisesti rakennettu tää talo, et toi takka ei lämmitä yläkertaa ollenkaan. Meilläki varaava takka, ja kun siinä illalla polttaa pesällisen, ni aamulla on lämmintä n. 22...
  18. Riiviötär

    mä en voi käsittää "perheitä" missä äidit hoitaa lapset yksin. isi korkeintaan leikittää joskus...

    Entäs sit, ku se ukko ei käy edes töissä... Jostain kumman syystä mä oon nykyään yh...
  19. Riiviötär

    hassua =)

    Mä sain kans farkut myytyä, ku laitoin pk:t erikseen... :laugh:

Yhteistyössä