Hakutulokset

  1. W

    Nuorten ihmisten solmimat avioliitot

    Aloin tässä taas miettimään nuorten, parinkympin alkupuolella olevien, solmimia avioliittoja. Itse olen 19-vuotias, seurustellut 3 vuotta. Parin vuoden sisään tässä ehkä jotain alkaa tapahtumaan, jos on tapahtuakseen. Olen vähän kummastellut ikäpolveni solmivien avioliittojen syitä. Usein...
  2. W

    Vaatteiden koot! *turhis*

    Onko kukaan huomannut vastaavaa kuin minä... Käytin ennen esim. HM kokoa 36 paidoissa, housuissa jopa 38. Nyt paitojen pitäisi olla kokoa 32 ja housujen 34. En tiedä johtuuko tämä alati lihovasta yhteiskunnasta missä elämme, mutta minun on normaalipainoisena mahdoton löytää enää hyvin istuvia...
  3. W

    Suonikohjuleikkaus yksityisellä

    Olin ultraäänessä erittäin suuren ja kivuliaan suonikohjuni takia, ja nyt se sitten lääkäri soitti. Mitään ei tehdä, käytä tukisukkahousuja töissä ja kävelymatkoilla! Ikää on 19 vuotta, 0kg ylipainoa, en tupakoi, harrastan erittäin aktiivisesti liikuntaa. Silti mitään ei tehdä, ainoaksi...
  4. W

    AMK-opiskelu ja perheenlisäys?

    Aloitan nyt syksyllä kätilön opinnot metropolialla. Koulutus kestää tosissaan vähintään sen 4,5 vuotta ja koen kyllä aiheelliseksi, että yhden lapsen maailmaan saisi siinä ajassa. Koulussa on ilmeisesti erittäin paljon läsnäolopakkoa + harjoittelut, (n. puolet koko kouluajasta) jotka voivat...
  5. W

    Unelma-asunnon osto

    Heips! Meillä asunnonvaihto nyt tiedossa ja olemme alkaneet vakavasti nyt etsimään itsellemme uutta asuntoa. Miten löysitte unelma-asuntonne? Jätittekö yhteystietoja välittäjille yms. ja kauan aikaa kului ennen kuin löysitte sen oikean? Käytännön vinkkejä asuntonäyttöihin ja etsimiseen :)
  6. W

    Kantoliina

    Hei mikä tää vauhkotus tästä kantoliinailusta on? Miksi se mielletään "hippiäitien" harrastukseksi? Haluaisin kuulla ihmisten mielipiteitä kantoliinailusta, hyviä ja huonoja puolia. Itse olen ihan normaali helsinkiläinen opiskelija, minulla ei ole vielä lapsia, mutta näen kantoliinan aika hyvänä...
  7. W

    Ahtaasti asuvat

    Heipä hei plussalaiset! Olen ihmetellyt kovasti tätä nykyajan trendiä suurista asunto koista. Löytyykö täältä palstalta perheettömiä/perheellisiä jotka asuvat ahtaammin kuin "normaalit ihmiset" :) Asumme mieheni ja kissamme kanssa 29,5m2 yksiössä, täällä ollaan viihdytty jo pari vuotta. Nyt on...

Yhteistyössä