Hakutulokset

  1. A

    Onko joku tilanut Ikeasta isompia tuotteita kotiinkuljetuksella?

    Paljonko kuljetus maksoi?
  2. A

    Mikä prinsessaleffa 3-vuotiaalle?

    Eli mikä näistä on vähiten pelottava: Prinsessa Ruusunen, Tuhkimo vai Prinsessa ja sammakko? Tyttö on melkein 4 ja ajattelin juhannukseksi vuokrata hänellekin jonkun kivan leffan. Lumikissa ainakin oli liian pelottavia kohtia...
  3. A

    Voiko kynnen poiston jälkeen mennä uimaan?

    Vai meneekö nyt tuon takia koko kesä pilalle...
  4. A

    No niin, syytönhän se sitten oli

    Auer siis
  5. A

    Kynnen poistosta

    Minkälaisia ohjeita olette saaneet ko. toimenpiteen jälkeen? Onko tuo kylvettäminen aivan välttämätöntä?
  6. A

    Millä kermavaahto värjätään?

    Elintarvikevärillä vai?
  7. A

    Voiko yökuivuutta opettaa mitenkään?

    Kun tuo meidän esikoinen on n. 1,5v ollut päiväkuiva mutta vieläkin yöllä tarvitsee vaippaa. Keskimmäinen(nyt 2v5kk) oppi pari kuukautta sitten päiväkuivaksi ja heti perään yökuivaksi. Voisikohan tuota esikoista siis millään opettaa vai onko se yökuivuus tosiaan vain hormoneista kiinni?
  8. A

    Mosmo rattaat

    Kokemuksia? Onko niin hyvät kuin miltä tuntuu? :)
  9. A

    Rattaat hakusessa - suosittele omiasi

    Hankinnassa olisi rattaat jotka voi taittaa kokoon mutta joissa on silti kunnon renkaat jotta kulkevat talvella lumessa(tästä syystä matkarattaat eivät käy). Hintaa ei myöskään saisi olla kovin paljon. Onko esim. Britax Toddler mistään kotoisin?
  10. A

    Miten ihmeessä mä nyt sitten haen tuota kotihoidontukea?

    Tai siis kyllä mä tiedän miten sitä haetaan ( :headwall: ) mutta ongelma piilee siinä, että vanhempainrahakausi loppuu 28.7 ja muutetaan toiselle paikkakunnalle 31.7. Eli voinko hakea sitä vanhempainrahaa uuden osoitteen perusteella ennen kuin olen kirjoilla siellä vai pitääkö mun ensin hakea...
  11. A

    Paljonko vois huutiksessa pyytää vuoden 2004 yhdistelmistä?

    Tosi hyvä kuntoiset ja siistit. Emmaljunga-merkkiset. Onko tosissaan niin että noista ei paljoa saa?
  12. A

    Joku pakistanilainen lähetteli mulle feissarissa jotain pokaus viestejä :D

    Mitä ihmettä? Onko tää joku vitsi? :D
  13. A

    Paljonko teillä on sähkölasku, joilla on sähkölämmitys?

    Ja paljonko talvella lasku kasvaa?
  14. A

    Voiko allergia aiheuttaa oksentelua ja ripulia?

    Tuli ihan mieleen kun perjantain iltapäivällä annoin ekaa kertaa sosetta jossa oli tomaattia ja illalla tyttö alkoi oksentaa. Ja oksentelee siis vieläkin. :( Tuota tautia ei meinaa ole kenelläkään muulla koko perheessä kuin vauvalla. Voisiko johtua allergiasta?
  15. A

    Millä ihmeellä mä saan ton lapsen juomaan? :(

    7kk ikäinen vauva ja oksentanut perjantaista asti. Eilen illalla pysyi jo ruoka ihan hyvin sisällä mutta tänään aamuna alkoi taas oksentaa. Ei ole mielestäni kuivunut vielä mutta tällä menolla on pian koska ei suostu juomaan ollenkaan. Äsken sain hörpytettyä muutaman tilkan vettä mutta ei sekään...
  16. A

    Näkyykö muilla Elloksen tilauksissa omalla sivulla se lähetystunnus?

    Olis ihan kiva tietää missä se paketti on menossa mutta jostain syystä ei sitä tunnusta ole vaikka on lähetetty jo 12.5.
  17. A

    Syönköhän mä liikaa vai liian vähän?

    Kun ei tuo paino oikein tipu. Olen käynyt joka päivä juoksemassa kolmisen kilometriä sekä jättänyt herkut ja vaaleat makaroonit yms. ja perunan pois. Aamulla syön yleensä pari palaa varrasleipää, lounaaksi jotain tavallista kotiruokaa pienen annoksen ja päivälliseksi samaa. Illalla taas pari...
  18. A

    Voiko kuivakakkua pakastaa?

    Ja jos voi, miten sulatetaan?
  19. A

    Minkä ikäisen voisi viedä ratsastamaan?

    Meidän 3,5v olisi tosi innostunut hevosista ja en pistäisi yhtään pahakseni aloittaa hänelle ratsastus harrastuksena. Mutta tyttö taitaa olla vielä hiukan liian nuori. Joten mikä ikä olisi hyvä aloittaa ratsastus? Minkä ikäisenä muiden lapset ovat aloittaneet?

Yhteistyössä