Hakutulokset

  1. K

    ihan pakko kertoa..

    Miehen vanhemmat oli hommannu meille viikonlopun kylpylään :heart: Lupasivat vielä hoitaa lapsia sen aikaa, että saadaan mennä ihan kahdestaan :) Huomenna mennään ja sunnuntaina tullaan takaisin. Ette voi uskoa, kuinka mielissäni mä oon! :D Ei tämmösiä hetkiä montaa kertaa ole ollut lasten...
  2. K

    kertokaa missä mun avaimet voi olla!?

    |O |O
  3. K

    ei tuon lapsen kanssa kehtaa lähteä enää minnekkään *turhis*

    silmä mustana, poskessa raapimis jäljet ja leuka asfaltti-ihottumalla. Mitähän seuraavaksi?! |O ja ikää pojalla vasta 1v4kk...
  4. K

    Nyt on ihan pakko hehkuttaa! *turhis*

    2 viikkoa synnytyksestä ja kaikki raskauskilot lähteny! Voi että mä oon mielissäni :D
  5. K

    Taitaa kohta olla sairaalaan lähtö edessä! muoks. poika tuli <3

    ja ei, tää ei oo aprillipila :D nyt viikkoja 39+4 ja supistuksia tulee jo tasaisesti ja kivuliaasti. Nyt odotellaan lapsille hoitajaa ja lähdetään sen jälkeen pikkuhiljaa ajelemaan kohti sairaalaa.. Jännittää :$
  6. K

    Meillä kävi äsken ihania virpojia :)

    2 tyttöä n. 5v ja 3v. Pienempi yritti antaa koko vitsakimppua virvottuaan :D Lähtiessään toivotti vielä hyvää joulua :laugh: Niin kauniisti oli vitsat koristeltu ja tytöt oli puettu noidiksi :)
  7. K

    Onko ihan normaalia? rv 38

    Nyt siis menossa rv 38 ja vauvan liikkeitä ei tunnu. Äsken pysähdyin miettimään ja hoksasin että viimeks aamulla tuli muutama potku mutta sen jälkeen ei juurikaan liikkeitä ole tuntunut. Kahdessa edellisessä raskaudessa on molemmat vauvat liikkuneet ja PALJON eikä ole koskaan tarvinnut liikkeitä...
  8. K

    argh! auttakaa vauvan nimen kanssa!

    Eli Tilda Iida Amalian ja Elia Onni Samuelin pikkusisarelle nimeä? pää lyö tyhjää! Kaikenlaisia nimiä saa ehdottaa. Kiitos :wave:
  9. K

    supistuksia, supistuksia ja vielä lisää supistuksia

    mutta silti ei mitään tapahdu :kieh: Viikkoja "vasta" 37+1 ja mä olisin jo ihan valmis. Kaikki on jo vauvaa varten valmiina, enää puuttuu se kauan odotettu pikkuinen :heart: Odottavan aika on pitkä...
  10. K

    .

    .
  11. K

    Sais tämä vauva syntyä jo, niin ei tarvis ihmisten enään kysellä *turhis*

    :kieh: :kieh: :kieh: Ihan varmasti me kyllä ilmoitetaan kun tämä vauva syntyy. Mutta kun mulla on laskettu vasta 4.4 niin minkä takia sitä pitää jo kuukautta aikasemmin kysellä "joko on supistuksia" tai "joko on syntynyt"?! :headwall: Ja odotappa vaan kun laskettu aika lähenee, kysymyksiä...
  12. K

    Siis kuinka monta kertaa 1-vuotias voi heittää tutin lattialle ennen nukahtamista?

    :kieh: 12 kertaa on tänä iltana kuulunut *kops* ja iloinen nauru päälle :laugh: hetki hiljaista ja korvia vihlova huuto päälle joka vaatii tutin takaisin suuhun. Taas hetki ja sama alusta :snotty: Kuinka monta iltaa tätä kestää? kolmas ilta menossa eikä loppua näy :snotty: Kiva niitä on tämän...
  13. K

    Lastenhuoneen kapina

    En saa pomppia sängyllä, en saa pelata sisällä. En saa seistä edessä, kun ne katsoo TV:tä. En saa syödä luntakaan, vaikka varoisin keltaista. En saa leikkiä ruualla, enkä puhua sitä suussa. Pitää kiltisti kuunnella, istua hiljaa paikallaan. Ei enää muuta kuulekaan, kuin: "Älä älä älä älä...
  14. K

    miksi åbo jätti palstailun?

    :o ihan pihalla taas koko touhusta :$
  15. K

    Kylläpäs taas palstalaisilla menee lujaa!

    :headwall: :headwall:
  16. K

    Ei kyllä voinut kuin nauraa!

    Meillä on pesuhuoneessa ovi, mikä jätetään hetkeksi auki aina saunomisen jälkeen. No käytiin saunassa ja mies oli jättänyt oven hetkeksi auki. Mä menin n. 3min sen jälkeen laittamaan sitä kiinni ja mitä näinkään; 2vuotias juoksee lumihangessa alasti kumpparit väärissä jaloissa :laugh: :kieh...
  17. K

    Onko tänään kaikki kaupat normaalisti auki?

    :wave:
  18. K

    Että osaakin olla vaikea päivä tytöllä.

    Mä en jaksa enään yhtäkään marinaa,kiukuttelua,itkua tai mitään muutakaan. Koko päivän on jompi kumpi itkeny tai muuten kitissyt ja roikkunut lahkeissa. Ei kuulemma halua leikkiä,ei syödä,ei mennä pihalle, ei halua sitä eikä tätä. Pikkuveli kiusaa,kiljuu,sekottaa leikit ja on koko ajan tiellä...
  19. K

    Meidän vauva otti tänään ensiaskeleensa!

    5 askelta poitsu käveli, ennenkuin kupsahti. Ei äitin vauva saa kasvaa niin isoksi :'(
  20. K

    Jopas oli sitkeä myyjä! :o

    Myyjä: Hei! Täällä on xxxxx xxxxxx, olisiko hetki aikaa? Minä: Mä en sitte tilaa yhtään mitään, jos jotain yritätte kaupata. Myyjä: No tässä teille olisi hyvä tarjous. Puoleen hintaan vuoden tilaus. Minä: No kiitti, mä en silti tilaa mitään. Myyjä: Kannattaisiko ajatella hiukan...

Yhteistyössä