Hakutulokset

  1. I

    Eagles - Hotel California

    Biisi kertoo mielisairaalasta. Hotel California on lataamo.
  2. I

    käytkö aina ennen nukkumaanmenoa vessassa ja heti herättyäsi?

    Aina käyn illalla ja aamulla. Olisin huolestunut, jos en kävisi. En kuitenkaan mikään kameli ole ja yritän juoda riittävästi vettä.
  3. I

    Vaihtamalla paranee? Niinkö?

    Pääsit sitten varmaan tuon rauhallisen exäsi kanssa ihan liian helpolla, jos villimpään vaihdoit. Lapsettomalle parille ok erota, jos ei enää sytytä, mutta pidempi harkinta olisi toivottavaa, jos yhteisiä lapsia. Uskon, vaikka kokemusta ei ole, että jonkun riivinrautaluonteisen miehen...
  4. I

    Artekin satulavyötuolit, onko kellään ?

    Ei kannata avata linkkiä, jos on lapsia samassa huoneessa! Vie seksilelukaupan kuvastoon! Minä en onneksi palstaillut paikaista, jossa lapsia lähettyvillä.
  5. I

    Mikä on nykypäivänä vanhan piian ikäraja?

    Vanhanpiian ikäraja oli menneisyydessä sitä varten, koska yksinäisiltä perittiin tietyn iän jälkeen vanhanpiianveroa. Ei ole enää vanhojapiikoja eikä tule! :headwall:
  6. I

    Uskotko rakkauteen?

    Yritän ainakin. Olisi tympeä ajatus, että ihmisellä on vain seksuaalisia ja lisääntymiseen liittyviä sekä materiaalisia haluja, joita kuvitellaan erheellisesti rakkaudeksi.
  7. I

    Kysymyksiä kummituksia tavanneille

    Puist. :$ Luin jutun ketjusta.
  8. I

    Kysymyksiä kummituksia tavanneille

    Millaisia kummitukset ovat? Ihanko näkyvä ihmishahmo vai pelkkä kylmä ilmavirta tai jotain muuta vastaavaa? Minä en ole yhtäkään vielä nähnyt ja pisti silmään, kun täällä on ilmeisesti useampiakin kummituksia nähneitä paikalla.
  9. I

    Mitä päälle/jalkoihin kuntosalille?

    Älä katso pelkkää hintaa! Tossut eivät saa painaa eikä puristaa. Kokeile eri mallisia jalkaan. Jos haluat säästää, säästä t-paidassa ja housuissa, mutta älä tossuissa.
  10. I

    Mitä päälle/jalkoihin kuntosalille?

    Jalkineet pitäisi olla sisätossut, ettet tuo kuraa lattioille. En usko, että hupparille on käyttöä. Lähes varmasti t-paita riittää.
  11. I

    Minä pelkään asua tässä talossa!

    En ole kokenut kummittelua, mutta kertokaapa te, jotka kummituksia olette tavanneet, kokevatko myös muut ihmiset samaisen paikan kummittelevaksi?
  12. I

    Se on kait pakko.............

    Sisällä vai ulkonako on liian kylmää?
  13. I

    Koetko olevasi hyvä sängyssä?

    Eikö se ole ihan asenteesta ja tilanteesta kiinni onko hyvä ja huono? Jos vastapuoli on masentava, on itsekin masentava. Jos vastapuoli on innostava, panostaa asiaan ihan eri tavalla. Eri asia sitten, jos tekee kaiken ihan vaan pelkästä velvollisuudentunnosta eikä itseä yhtään kiinnostaisi.
  14. I

    Mitä mieltä olet naisesta joka....

    Toivottavasti huolehtii raskauden ja tautien ehkäisystä.
  15. I

    Treffeillä tarjoaminen, kun mies pyytää

    En ottaisi sokkotreffeillä tarjousta vastaan, jos seura ei miellytä. Se on hyvä keino kertoa, että mennään molemmat omillamme. Yleensä se maksaa, joka on pyytänyt, ellei jotenkin selviä, että muuta on tarkoitettu. Pyytämisen ja yhdessä tapahtumaan menemisen raja on häilyvä. Jos joku pyytäisi...
  16. I

    Kyselkää minultakin jotain kun oon niin tylsä ja mulla on niin tylsää!!

    Turussa asumisen parhaat ja vähiten miellyttävät puolet? Oletko alunperin Turusta vai muualta sinne muuttanut?
  17. I

    kuppikoko

  18. I

    Voiko avioliittoa saada toimimaan jos

    Ap, et ole vastannut siihen, että asuiko mies erillään vaimostaan, kun aloitte seurustelemaan. Mulle itselleni erilleen muuttaminen olisi niin iso asia, että jos sen tekisin, tekisin sen ajatuksella olla koskaan palaamatta yhteen. Päätökseni olisi silloin erittäin harkittu ja minua ärsyttäisi...
  19. I

    Voiko avioliittoa saada toimimaan jos

    Mies väittää vieläkin rakastavansa vaimoaan? Ihmeellistä soutamista ja huopaamista! Ap, oliko mies muuttanut asumuseroon ennen kuin aloit hänen kanssaan suhteeseen?

Yhteistyössä