Hakutulokset

  1. T

    *Kolmatta kaipaavien MARRASKUU*

    "jos on jaksamisen kans ongelmia niin sitten neuvolan ja sosiaalitoimen tulee puuttua tilanteeseen ja antaa tarvittavaa apua. ja joku toinen muistaakseni tuolla aiemmin laittoi, että kun on itse tilanteeseen hankkiutunut niin pitää pärjätä." kun selkeästi en osaa hyvin muotoilla asiaani niin...
  2. T

    *Kolmatta kaipaavien MARRASKUU*

    Pikkuiselle :hug: täällä oviksen metsästystä, kp 23 menossa. yleensä kierto ollut nykyään 35-42 päivää eli jos se nyt viikonloppuna olisi. tai sitte se on jo mennyt kun aloin tikuttelemaan vasta kp 17. raivostuttavaa kun ei tiedä onko ollu vai vasta tulossa vai tuleeko edes, äh...
  3. T

    *Kolmatta kaipaavien LOKAKUU*

    täällä kans yks oviksen bongailija! yhdesti aiemmin oon tuntenu oviksen eli en yleensä kyllä sitä hoksaa.. ja ajattelin, että en tikuttelis ovista mutta jotenki nyt kuitenkin eksyin tilaamaan ovis- ja raskaustestejä! :D mulla on lasten syntymien jälkeen ollut niin epäsäännöllinen kierto välillä...
  4. T

    *Kolmatta kaipaavien LOKAKUU*

    voisin liittyä joukkoonne, ainakin taustailemaan jos ei muuta. :) kolmatta ois haaveissa sekä miehellä että mulla. Tällä hetkellä ehkä tjot-meiningillä, mutta silti kuiteski toivossa, että sais heti tärpätä. =) eka kierto siis nyt ilman ehkäisyä ja vauvakuume kyllä sen kun kasvaa! vauvakuume on...
  5. T

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    hei kaikille! meille syntyi tyttö 28.10.10 (37+5), 51cm ja 3870g. synnytys ei käynnistyksestä ja supistuksista huolimatta edistynyt ja neiti syntyi sektiolla. voimia kaikille synnytystä odottaville! =) tasse & vaavi 5vrk
  6. T

    Marraskuun muruset *lokakuussa*<3

    minä kävin eilen äippäpolilla. käyn nyt viikon välein kun on raskausmyrkytys luultavasti tuloillaan. ja pakkasin kassinki eiliselle varalta mukaan ja lääkärin mukaan kannattaa ens viikolla taas ottaa sillä saattaa joutua jäämään. kunhan ei vaan joutuisi kotoa nyt jo aiemmin lähtemään. rajaksi...
  7. T

    Marraskuun muruset *lokakuussa*<3

    onko kukaan kärsinyt korkeasta verenpaineesta aiemmissa raskauksissa? siis ihan niin että joutunut osastolle sen takia? mulla on nimittäin nyt korkean alapaineen takia viikottain polilla käyntiä ja mietin jo että pitääköhän alkaa pakkailemaan keskiviikkoa varten varalta... viimeksi lääkäri sano...
  8. T

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    tanya täällä kans yks raskausmyrkytysläinen, luultavasti. verenpaineet on ollu useamman viikon jo tasaisesti nousussa mutta eivät ole vielä aloittaneet lääkitystä vaikka oon jo vähän pyydellytkin. tällä viikolla kuiteski on proteiinit mennyt yhdelle plussalle joten keskiviikon ultrakäynnillä...
  9. T

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    vici Mulla todettiin rd heti ekassa rasituksessa rv10. silloin rd-hoitaja epäili että insuille joutuu varmaan puolenvälin tienoilla ja rv20 aloitinki iltainsun (tällä hetkellä 46ky). toivottavasti pääset ruokavaliolla pitkälle :) minä en ehkä silloin alussa ollut niin tiukka ruokavalion suhteen...
  10. T

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    on kyllä aika jännä että sanoo heti tuollai ku kuitenki arvio on aina arvio. meillä oli esikoisesta painoarvio 32+3 2500g ja syntyi 37+1 painaen 4000g.. tietenki jos se kasvu hyvin tasaantuu loppua kohti mutta kun nuita arvioitaki tekee eri ihmiset. mutta on kyllä hyvä jos kasvu on tuolla...
  11. T

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    kyselin viime viikolla lääkäriltä tuosta keuhkojen kypsymisestä ja rd:stä niin sanoi että yleensä on kuulemma niiden ongelma joilla on 1.tyypin diabetes. en sitte tiedä tarkemmin... ja on 38+3 jo niin hyvät viikot että luulisi ettei silloin tarvisi keuhkoista huolehtia ilman erityistä syytä :)...
  12. T

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    kävin viime viikolla ultrassa ja kaikki oli ok :) mulla ei siis ole kuukauteen ollu paasto kohdillaan mutta ei ollut vaikuttanut vielä vauvaan. kahden viikon päästä ultraan uudestaan. Vici* jos on insuliinihoitoinen rd, on rv 30 eteenpäin ultrat kahden viikon välein. esikoista odottaessa ei...
  13. T

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    vaatteista itestäki sillon viime vuonna esikoista odottaessa tuntu et oli isoja ne kaikki ä-pakkauksen vaatteet ja ostinki tosi paljon pieniä vaatteita (huom. ihan liikaa). meidän poika on aika pitkä poika ja ei niitä 56cm vaatteita voinut kovin montaa viikkoa käyttää (50cm ei ollenkaa). H3idi...
  14. T

    ***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

    Vicille tervetuloa! :wave: hienoa että bubbelilla on ollut painoarviot ok. itsellä jännittää kun huomenna olisi kontrollikäynti ja paastoarvot olleet koholla jo kuukauden!! ja nyt jotenki tullu herkuteltuakin parina kertana viikossa, masentavaa :( muuten ruokailut kyllä pysyny sitte kunnossa...
  15. T

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    täällä ei kummosia, kovasti oottelen että ens viikolla tulee 30viikkoa täyteen :) mulla kiinnostais kovasti te joilla on ennestään lapsia ja eriä sukupuolta (tai sitte esim esikoinen tyttö ja nyt lupailtu poikaa) että onko raskaudet tai vatsan muodot tai jotkin asiat poikenneet selkeästi...
  16. T

    ***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

    moikka! minutkin saa lisätä listalle :) kirjoittelin sillon jokunen kuukausi sitte pari kertaa mutta oon niiiiin huono kirjotteleen :headwall: aina kyllä luen mitä kukin on kirjotellu. la 13.11 ja insuliinihoitoinen rd itsellä heittää paastoarvo. sama oli viime raskaudessa mutta...
  17. T

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    mulla oli sf-mitta neuvolassa 26+3 27cm. oli vieläpä sijainen ja kun nakkasi reilusti yläkäyrän yläpuolelle, oli heti hirveän huolissaan. yritin kyllä sanoa neukkatädille, että tuskin siinä on mitään ongelmaa kun just 25+5 olin käyny ultrassa oyssissa ja lapsivettä oli normisti. ja tuolloin...
  18. T

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Muarille voimia ja :hug: pitäisikö siihen fb-ryhmään bv:llä ottaa kaveriksi joku muukin ylläpitäjä kun ilmeisesti välillä ollut hankaluuksia kun vain yksi ylläpitäjä ja nyt kun yritin laittaa bv:lle viestiä niin ei mennyt perille kun vastaanottajan postilaatikko on täynnä? ihan vain ehdotus...
  19. T

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    hui kuinka moni suunnittelee luomusynnytystä, toivottavasti saatte haluamanne :) mun täti on myös molemmat lapsensa synnyttäny luomuna, toisessa taisi olla altaassa aika pitkään. sitä vaan piti sanomani että aina luomusynnytys ei edes ole mahdollinen, multa ei edes kysytty haluanko epiduraalia...
  20. T

    David-raskaustesti

    mulla ei ainakaan näyttäny viivanpaikkoja, ja aika monesti ehdin käyttää :D eka kerralla plussatessa viiva oli tosi hailea (mies ei ees nähny koko viivaa) mutta itse olin niin paljo nuita liuskoja tuijotellut että kyllä sen huomasi. mutta viiva ei vahvistunut niinkuin oisin luullu kun testasin...

Yhteistyössä