Hakutulokset

  1. hilppa86

    Junalla vauvan kanssa.

    Manuca löytyy, mutta se on ollu vasta muutaman päivän joten harjoittelen sen käyttöä vielä. Matkarattaita ei olla hankittu, Olen reissussa koko viikonlopun joten kokisin,että vaunut pienellä vauvalle paremmat ?
  2. hilppa86

    Junalla vauvan kanssa.

    Olen reissaamassa vauvan kanssa junalla huomenna noin 5h reissun ja kuukauden päästä suunnitelmissa matkustaa yöjunalla Oulusta Helsinkiin. Huomenna vauva matkustaa turvakaukalossa, vaunut on päämäärässä. Helsinkiin taas otan omat vaunut mukaan ja liikun vaunuilla Helsingissäkin. Tarvitsenko...
  3. hilppa86

    Moikka. Täällä ollaan juurikin osastolla tyttären kanssa. Vauva syntyi 17.2 ja nyt tutustutaan...

    Moikka. Täällä ollaan juurikin osastolla tyttären kanssa. Vauva syntyi 17.2 ja nyt tutustutaan täällä toisiimme ja nautittu uudesta tulokkaasta Maanantaina varmaan päästään kotiin. Mullakin on tullut enemmän seurattua toista foorumia, täällä lähinnä käyny kirjoittelemassa ajankohtaisiin...
  4. hilppa86

    pesetkö pyykkisi hygienisesti?

    Mäkin pesen vaatteet yleensä 40c koska pesuohjeissa niin seisoo.. Alusvaatepyykkiä+sukkia saatan pestä 60 mikäli on sellaista kamaa minkä kanssa ne voi korkeammassa pesuasteessa pestä. Pyyhkeet ja lakanat pesen 60c tai joskus korkeammassakin lämpötilassa. Täälläkin siis pääosin lajitellaan...
  5. hilppa86

    Raskausviiko-pino

    Laitetaas tällänen taas pystyyn.. paljon viikkoja? Täällä menossa 38+6 :heart:
  6. hilppa86

    Ootteko lukeneet Juoppuhullun päiväkirjoja??

    Mulla on kans kolahtanu Vuorisen tuotanto! Mies katsoo vähän kieroon kun nauran niiden kirjojen kanssa välillä niin,etten saa kunnolla henkeä :p
  7. hilppa86

    Isyyspakkaus.

    Onko kukaan sellaista isällä kasannut? Miksi, miksi ei? Mitä olette laittaneet pakkaukseen mikäli sellaisen olette antaneet?
  8. hilppa86

    Ostin tummanharmaan sohvan, mitäs käyttäisin tehostevärinä?

    Lime valkoisen kanssa, raikas ja keväinen :)
  9. hilppa86

    Kaipaisin kokemuksia puhelinmyynnistä?

    Mie kerkesin tehdä 3,5v kunnes homma alkoi maistua puulta. Kannattaa valita sellainen paikka missä on hyvä pohjapalkkaus. Mikään ei ole niin epätoivoista kuin vääntää paniikissa kauppaa,että sais vuokran yms maksettua. Kun on pohjapalkka, kaupantekokin sujuu helpommin ja voi keskittyä siihen...
  10. hilppa86

    teettekö viikolla perheellenne jälkiruokia? mitä suositte?

    Harvemmin myös täällä jälkkäreitä väsään, tänään sattumalta kuitenkin poikkeus ja teen pannaria kun maitoa on niin paljon tuolla kaapissa.
  11. hilppa86

    Miehillä karvat!

    Mulla oli nuorempana jotenkin sellanen karvat ällöttää-meininki. Mutta sitten tapasin mun miehen ja kovin on karvainen ja mee like it :p
  12. hilppa86

    Yrttien kasvatusta..

    Mulla olikin alunperin tarkoitus ostaa sellainen muovinen kasvimaa, mutta ajattelin josko jotain laittaisi maitopurkkeihinkin. Sellainen kolmen puskan altakasteluruukku on myös ostoslistalla, siihen menisi varmaan nuo chilit.. mikäli useampi taimi alkaisi itää. Mietin vaan tuota lämpöä mitä...
  13. hilppa86

    Yrttien kasvatusta..

    Nostellaans jos nyt ois viherpeukaloita kuulolla.. Keittiönoita: Kyllä ne aika helposti lähtee kasvamaan, ei tosiaan kannata samaa virhettä tehdä ku meikäläinen,että liian tiheään laitat ne kasvamaan..hankala saada sitten isompiin astioihin ja kunnolla ne ei kasva liian tiheästi ollessaan.
  14. hilppa86

    Yrttien kasvatusta..

    Uppiii
  15. hilppa86

    Arkisia kysymyksiä

    Kerran viikossa isommasti ja täydennystä mahdollisesti viikonlopuksi. Yhteensä 70-100e/vko Lakanat vaihtuu n.2 viikon välein. Imuroidaan 1-2krt viikossa (tarpeen mukaan) Lattian pesen noin kerran kuussa.
  16. hilppa86

    Yrttien kasvatusta..

    Joko joku laittanut yrttejä tulemaan tälle vuodelle? Mulla ois tuossa persiljaa, salaattia ja chilin siemeniä :) Ajattelin persiljaa ja chiliä laittaa nyt aluksi kasvamaan, salaatin sitten myöhemmin. Viime vuonna kaadoin koko pussin yhteen astiaan, no eihän siitä tullu mitään :attn::p...
  17. hilppa86

    En jaksa olla raskaana

    Hohhoijjaa, kauniisti osaat ainakin puhua..
  18. hilppa86

    Mitäs kuuluu SINULLE? oletko millä mielin?

    Mullon vähän vetämätön olo. Ajattelin lähteä ulos happihypylle ja jos kiertäs kirpparin samalla reissulla.. Josko sitä sitten piristyis tähän päivään :|
  19. hilppa86

    Hiiva ensikertalaisella - lääkitys?

    Suosittelen kans lääkärin kautta haettavaa lääkekuuria, pillerit tehokkain tapa hoitaa hiiva.

Yhteistyössä