Hakutulokset

  1. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Heissan mamat! Tää on niiin huono viihtyy tällä puolella... EI tuu ikin käytyy. :/ Poika- ja tyttöolosta: mulla ihan poika olo, vaikka ihan erilainen alkuraskaus kun viimeksi :) Enpä oikee keksi kirjoitettavaakaan, joten palaan asiaa, kun on jotain kerrottavaa :) mibetsy ja sintti...
  2. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Aa joo, en tajunnu tosiaan Haavemamma käyn vaihtaa :)
  3. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    FB RYHMÄSTÄ mä ooon yrittänyt vastata kaikille parhaani mukaan ja laittanut nimeni, et pystyy lisää mut fb:ssä kaveriks, (koska itse en löydä fb:stä ketään, tulee vaan ettei tuloksia), et pystyn ryhmän tehdä, mutta yhtään kaveria pyyntöä ei oo vielä ilmestynyt :)
  4. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    mä teen fb ryhmän, laittakaa viesteihin sähköpostia niiin lisäilen! :) tarviin jonkun tesitä fb kaveriks hetkeksi, että saan perustettua ryhmän :)
  5. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Uskallankohan mukaan... :) Mulla La näillä näkymin 16.11 ja toinen tulossa Lapsille ikäeroa tulee aika tarkalleen 2-vuotta. 11/2010 syntynyt ensimmäinen :) Neuvolaan en ole vielä edes soittanut, ei kai tässä kiire vielä ole. mibetsy ja "salaisuus" 4+1
  6. M

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    hipsu86: meillä ollaan 63.7cm ja 7,25kg :)
  7. M

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Hipsu86 Minkä kokoinen teidän vauva on nyt? Huomasin et ollu suhkot samankokoiset lapset meil syntyessään. :) Vaippa galluppii: a.) muumi, libero ja pampers 3 b.) vaihdan vaan yöllä jos on kakka mibetsy ja Mikael
  8. M

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Nallu: Meillä on sopivimpia 68cm vaatteet, 62cm kiristää. Ikää pojalla 7viikkoa ja 5päivää. :) mibetsy ja mikael
  9. M

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    SW Meillä poika alkaa tankkaa illalla, joten iltasin syö tosi usein (tunninkin välein) ja paljon ja nukkuu yleensä 20/21-1 ja sit annan normaali 90ml ja heräilee 2/3 tunnin välein syömää sen perää. MIten muilla tekeekö vauvat iltasin tankkausta? mibetsy ja mikael 4vk
  10. M

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    SW Meillä menee korviketta reilu 1,6l päivässä ja alan huolestuu onko enää normalia. :) Mut neuvolassa sanottii, et syököö niin paljon, ku haluaa. :) Ja ikää huomen 4 vk. Eveny Täällä siis 40+2 viikolla syntynyt poika, unohdin mainita :) mibetsy ja Mikael 3vk6pv
  11. M

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Muari Täähän on vasta perustettu juttu, odotuspuolella mun mielestä viel olet. Voimia sulle ja haleja paljon. <3 Mulla poika saattaa illalla syödessä irroittaa otteen pullosta, huutaa ja jatkaa syömistä ja koko ruokailun ajan tekee näin, sit kun on syönyt alkaa nukkumaan. Viime yönä nukkumis...
  12. M

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Poikaa vaivaa maha tosi paljon, kai se tästä. Yöllä nukuttu tosi huonosti. Mullakin käytös noi mam:n pullot, ykköstuttiosalla. :)
  13. M

    Paljon teidän 3vkoa vanhat syö korviketta? Ja siis vastauksia kaipaan korvikevauvojen äideiltä tai osittain imettäviltä.

    Mun poitsu syö päivässä varmaa lähemmäs 1,5l ja sunnuntaina tulee 3vk :)
  14. M

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Hei! Ilmottaudun joukkoonne, poika syntyi 7.11 mitat oli 3820g, 52cm ja pipo 36cm. Imetyksestä: Itse imetin ensimmäiset 2.päivää ja sit päätin etten halua imettää ja korvikkeella mennää, alussa oli paha mieli asiasta, mut parempi näin. Yöt: Poika herää 1-3h väelin syömään, alku yöstä...
  15. M

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Kyllä mäkin oon jakautunut, on vaan jotenkin unohtunut tänne sanoo :) Eli 7.11 sytyi pieni prinssi mitoin 52cm, 3820g ja py 36cm. :) mibetsy ja poika 18vrk
  16. M

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    MoonVaan Vihdoinkin pääsit jakautuu. :) ja onnea muillekkin vauvan saanneille. :) (.) Oma maha alkaa jo kyrsii ja paljon, haluais eroon, supistellut 2-5 säännöllisesti ja sen jälkeeepäsäännöllisesti. Huoh ei jaksa. mibetsy ja mara 40+2
  17. M

    9 viikkoa jäljellä

    Lopussa aika alkaa mennä vähän hitaammin joillain, kun tulee enemmän vaivoja. Kaikilla niitä ei ees tule. mibetsy ja vatsa 39+6
  18. M

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Oi meidän kuu. <3 Tätä on odotettu :) mibetsy ja mara 39+3
  19. M

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Lakanasta Mä oon laittanut lakanan vaunukoppaan, näyttää mun mielest fiksummalta siinä patjan päällä :) (.) ei se kummempaa, supistuksia odotellaan. :D mibetsy ja mara 38+4
  20. M

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    kurpitsa En soittanut neuvolaan, kun fb:n puolella joku sanoi että ne on vaa lihasten venymiskipuja. On loppunut nyt kokonaan. :) Nallu Onnea täälläkin vauvasta. <3 mibetsy ja mara 38+0 poks

Yhteistyössä