Hakutulokset

  1. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Tsemppiä kaikille mahojenne kanssa ja onnea syntyneistä nyyteistä !! :heart: Meille syntyi poika sitten tosiaan sunnuntaina 7.10 klo 14 ja tänään päästiin kotiin. Mitat olivat 51cm ja 3,7kg ja viikkoja 40+1. Minulla supparit alkoivat kivuliaina mutta vaihteluvälit olivat ensimmäisten...
  2. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Onnea uusille synnyttäneille! :heart: täällä alkoivat kipeät supistukset n. 04 yöllä, välejä en ole tarkemmin mittaillut koska kipu kertoo jo jotain tapahtuvan, verensekaista limaa vuotaa aika paljon mutta lapsivedet eivät ole vielä menneet. Aika epäuskonen olo kuitenkin voisiko olla jo...
  3. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Komppaan teitä suklaansyöjiä.ihme himotus kaikkeen makeaan ollut koko viimeisen viikon, tuntuu kuin saisi jotain mielenrauhaa siitä vaikka yleensä aika ällö olo onkin tullut syömisien jälkeen . Täällä siis mennyt alas päivittäin karkkia, jäätelöä, suklaata ja pahimpaan hätään kermavaahtoa, aika...
  4. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Kohdunsuusta: Aika mielenkiintoista että mulla on lääkäri merkinnyt kohdunsuun olevan kiinni molemmilla lääkärikerroilla, vaikka itse kun tunnustelen, huomaan että pari sormea menee sisään ainakin noin sentin verran kohdunsuulta ja se on ihan pehmeä. Kaulaa on kuitenkin jäljellä n. pari-kolme...
  5. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Onnea kaikille jo vauvautuneille!!:heart: Täällä kanssa huonosti nukuttu yö takana. Supistelut alkoi 2.30 ja jatkuivat aina 6-7 asti...mittailin välejä, välillä 2min ja välillä 12 min, eipähän sitä osaa oikein tulkita supistusta kipeäksi jos alaselkää ja alavatsaa särkee muutenkin niin toki...
  6. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Elokuussa**

    Heipä hei pitkästä aikaa. Lueskelen päivittäin mutta en ole oikein jaksanut kommentoida mitään. Muuttopuuhat on meneillään ja viikonloppuna muutto, oi kumpa olo pysyisi hyvänä silloin kun siitä olisi hyötyä eniten. Mulla on ollut todella huono olo jo 30+ jälkeen. Joka asennossa tuntuu että...
  7. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Elokuussa**

    IMN: Mulla ihan samaa, tääkin aamu mennyt oudon olon kourissa joka alkoi yht äkkiä, tuntuu jotenkin että ahdistaa ja oksettaa samaan aikaan ja alkaa heikottamaan ja pyörryttämään oudosti, mulla makuuasentokaan ei ihan heti auttanut. Kannattaa vaan syödä, juoda ja levätä kunnolla!! Mulla paineet...
  8. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Heinäkuussa**

    Epiduraalista: Mulle kävi esikoisen synnytyksessä niin että epiduraali ei toiminut kunnolla, ensimmäinen annos vaikutti vain toispuoleisesti ja lisäannoksia ei saanut siihen tahtiin kun olisi tarvinnut. Tuntia ennen ponnistusta laittoivat pyytämäni lisäannoksen sijaan oksitosiiniä lisää ja kivut...
  9. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    IMN: Mulla auttoi käsisuihkun kanssa pissaaminen, kirveli sekin mutta ei niin pahasti. Toinen konsti miten kirvelyä pystyi välttämään, oli taitella vessapaperista paksu "sidos" haavakohtiin ja pissata vaan reippaasti eikä liruttamalla niin virtsa ei ehtinyt imeytymään taitoksien läpi ja...
  10. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    Vauvan liikkeet/hikka: Minäkin olen tuntenut hikan jo muutaman kerran!!:heart: Ja olen myös huomannut että vauveli kuulee ulkopuolelta ääniä, reagoi kovin esim. esikoisen puheeseen tai itkuun yms. Musiikki saa vauvan liikkeet voimistumaan ja esim. yöllä asennon vaihdokset saattavat herättää...
  11. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    Lomailu/työmotivaatio: 3,5viikkoa vielä töitä ja sitten alkaa loppu kesäloma ja siitä heti äitiysloma. Reilun viikon päästä alkaa sijaisen perehdytys 2 vkoa, joten nopeasti se menee :) Motivaatiota ei juuri ole mutta työt pitää hoitaa kunnialla ja ehtiihän sitä sitten keskittyä muuhun...
  12. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    Isyysvapaasta: Isä hakee oman vapaansa erillisellä hakemuksella, sillä ei ole käsittääkseni mitään tekemistä äitiyslomahakemuksen kanssa. Jos vanhempainvapaata halutaan jakaa molempien vanhempien kesken, niin silloin tämä merkitään joko samaan hakemukseen äidin kanssa tai erilliseen, uuteen...
  13. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    Tervehdys taas, täällä palailtu etelän +42 asteen helteestä kotoisaan Suomeen. Johan tuli löhöttyä pari viikkoa tekemättä mitään, painoakin kertyi tuona aikana +2 kg:whistle: No ehkäpä tuo tasoittuu seuraavien päivien aikana kun pääsee normaalirytmiin takaisin. Liitoskivuista: Minulla...
  14. J

    +++KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat+++

    Iloksi: UPEETA; ONNEA; ONNEA; ONNEA!!!!! Hyvä esimerkki siitä että toivosta ei kannata luopua, teilläkin noin monta vuotta yritystä ja kuinka moni olisikaan jo luovuttanut...Ihan uskomatonta, oon sun plussasta iloisempi kuin omastani, vaikka IVF:n epäonnistuminen lannisti ihan täysin aluksi...
  15. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Vakuutuksesta: Täällä on esikoiselle otettu syntymän jälkeen Tapiolasta lapsivakuutus ja on koettu todella hyödylliseksi! Siinä oli joku ikäraja, olisko ollut 1-3kk syntymästä kun sen saa mutta varsinaista käyttöä meillä oli lääkärikäynneille oikeastaan vasta tarhan alettua. Siihen asti lapsi...
  16. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Täälläkin oltiin virallisessa rakenneultrassa tänään ja kaikki oli kunnossa, painoa veitikalla jo reilu 400g:heart: Poikalupaus vielä vahvistui uudemman kerran kun vehkeet näkyivät niin selvästi vaikka oli jalat koukussa edessä. Sydäntä jota ei 4D ultrassa päästy kunnollisesti tutkimaan, oli...
  17. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Nyt oon sitten vasta kertonut töissä raskaudesta;) Kohtahan sitä ei olisi enää voinut salatakaan ja sijainen pitää ehtiä saada heinäkuun alussa hommiin. Painosta: Mulla on tullut n.2-3 kg lisää siihen painoon joka oli plussatessa. Sain heti alkuun jo vajaa pari kiloa siihen normaalipainoon...
  18. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Mä oon käynyt salilla vielä ihan normaalisti, joitakin hyppyliikkeitä ja liitoksissa tuntuvia liikkeitä olen jättänyt suosiolla pois. Mä en ekassa raskaudessa liikkunut yhtään kun en tajunnut että vaikka olinkin hoikka ennen raskautta, se tilanne tulee muuttumaan raskauden ja sen aikaisien...
  19. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    4D- ultra: Helsingissä on ainakin Femedassa ja Felicitaksessa. Femedassa n.viikolle 24 asti saa kelakorvauksen ja hintaa varmaan siinä 160-170€ korvauksen jälkeen, vastaanottoaika n.20 min. Felicitaksessa kelakorvauksen saa viikolle 21 asti ja hintaa korvauksen jälkeen tuli n.180€...
  20. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Täällä käyty 4D ultrassa äsken ja kaikki oli hienosti =) sydäntä ei tyyppi suostunut näyttämään parhaalla tavalla mutta sitä päästään katsomaan lähemmin sitten varsinaisessa rakenneultrassa joka on siis 25.5.2012. Hyvin näkyi piirteet masuasukilla, jalat, kädet ja vartalo, pään muoto...

Yhteistyössä