Hakutulokset

  1. P

    Hei! en ole Rovaniemeltä,vaan oulusta! =) Ja huomaa että olen harvoin näillä sivuilla nyt käyny...

    Hei! en ole Rovaniemeltä,vaan oulusta! =) Ja huomaa että olen harvoin näillä sivuilla nyt käyny ku nyt vasta huomasin viestisi!!! mutta hyvää jatkoa sulle! asutaan aika kaukana toisista!! =)
  2. P

    Lastenne nimet?

    Meillä Linda 12v Antton 11v ;Peter 9v Miko 7v, Niila 5v , Janna 3v ja Evi 4kk
  3. P

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Onnea mopotyttö vauvasta!:flower: ihmeitä tapahtuu... liinukka ja nessu voimia!!! ei mee montaa päivää niin ne nyytit on teilläki kainalossa!:heart: täällä ollan kuurilla,rintatulehus pukkas päälle,ei auttanu muu. kuumetta oli 2 päivää. nyt jo helpottaa!!!! vauva oli 3 päivässä kasvanu...
  4. P

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    onnea kiippu tytöstä:flower: ja jos jotai on unohtunu onnitella niin tässä muillekki onnittelut!! näköjään ne muutki vauvat kummiski jokus syntyy vaikka saattaa tuntua ettei ikkää....:) voimia teille jotka vielä jakautumatta:hug: pai ja neiti viikon vanha:heart:
  5. P

    G: Viimeisin sf-mitta ja vauvan koko?

    31cm ja tyttö syntyi 40+4 viikolla,kokoa 3360g ja 49cm. siis nyt viimeksi syntyneellä=) mulla on 6 muutaki lasta
  6. P

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Kiitos Kiitos! Vauva on ihanan rauhallnen ja yö meni 2 herätyksellä,eli mieletön hyvin! Sairaalassa herättiin vähän väliä... kotona on hyvä olla ja nämä tutut äänet!!=) Sellanen onni oli matkassa synnytyksessä,että jos vedet olis menny,vauva ois syntyny kotia tai autoon viimeistään.se...
  7. P

    Suurperheelliset Odottajat

    moro! meijän 7 lapsi,tyttö syntyi lauantaina 1.10 klo.14.46 oli 3360g ja 49cm:heart: ihana pakkaus,kerrassaan... rakas...:heart: kotona ollaan =)
  8. P

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    no niin nyt ollaan kotiuduttu ja IHANAN PRINSESSAN KERA :heart: Tyttö syntyi lauantaina 1.10 klo.14:46 ja painoa 3360g ja pituutta 49cm ja pää 33cm synnytys kesti 2h46min ja tässäpä kerron sen: aamuyöllä puoli 4 eka supistus,niitä alko tulemaan 15-25min välein. Sitten 9 jälk alko...
  9. P

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    mopotyttö kiitos tiedosta! alkaa olla sellanen tuskanhiki että kohta pitää ähtiä...alle 10 min tullu jo 9 asti.... mies vaan on vielä kalalla.täytynee kohta hätyytellä kotia...
  10. P

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    aah... välit tihenee,kivut kovenee... jos ei miusta kuulu pariin-kolmeen päivään,oon synnärillä :p alkaa tuntumaan aika tujuilta.onneksi nuo välit on vielä niin pitkät että ehtii levähtää edellisestä... onko se niin että sitten vasta on paikat aukiamassa ku tulee se limatulppa??? 6 lasta...
  11. P

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    onnea santzuu ja horrorpop vauvoista:flower: Kävin eilen illalla 11v tytön kans kävelylenkin ja välillä tuntu että jalat lähtee alta... no,yöllä heräsin puoli 4 ja supistukseen,kipiään ja ihan oikeaan sellaseen:D nyt niitä tulee 15-25min välein,eli harvakseltaan,mt ne on kipeitä... jospa tää...
  12. P

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    marja meijän neiti oli 10kiloa 2vuotis neuvolassa.... meillä kaikki olluaika pieniä.minä ja mieheni ollaan kans lyhyitä ja "pieniä" =) 156 ja 170cm
  13. P

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Kiitos tömpsis,sitä tässä kovasti ootellaan,lapsille olisi helpompi saada viikonloppuna hoitaja kuin viikolla.... =) Se imetys ei tosiaankaa oo helppoa alussa. mullaki se on joka kerta ollu niinku uutta asiaa opettelisi. meijän neiti,nyt 2puoli vuotias,ku synty,oli 2870g ja sitä ihmeteltiin...
  14. P

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Onnea straycat pienestä!=) :flower: Onkohan tosi,että meikä on viimene syyskuinen synnyttäjä... alkaa tuntumaan ihan siltä... :O terkka sano viimekäynnillä että jos vielä maanantaina tuun neuvolaan,laitetaan lähete heti käynnistykseen. täällä kuulemma sellanen meininki. noo,eipä tuo...
  15. P

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Huomenta! Ja samoten,täällä taas ihan mennään ku ennenki... myylle onnittelut vauvasta:flower: mädchen,onnea koitokseen... Viimeyönä ei yhtää sellasta supistusta vaikka illalla joitai mojovempia tuli. ja nyt tilanne rauhallinen.ei mittään. =) Minä ajattelin ihan huomenna synnyttää...
  16. P

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Voi santtu:'( :hug: Voimia sinulle ja perheellesi.... zophielle onnittelut vauvasta!!:flower: aivan ihana että sait sen =) pikkaen kade vaan... :whistle::D Minä oon nyt ihan ajatellu meille sen 1.10 syntymäpäiväksi vauvalle! =) helppo olis muistaa jaenää pari päivää olis ootettavaa... Jos...
  17. P

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Nessu ,mulla oli kans neuvolassa vrenpaineet 130/90 mutta kotona mittasin sen jälkeen ja oli vain 127/70 ja 106/60 eli hyvät,pissa puhdas.mua ainaski jännittää tuo neuvolassa mittaus... ja muuten,huomasin eka kerran omasta naamasta että taitaa olla vähän turvonnu. mutta väkisinhän se viittaa...
  18. P

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Onnea miomio ja talvicci vauvoista:flower: Ihanaa teidänpuolesta että se homma on ohi.... Ymmärrän nessu,miltä tuntuu. ei mukavaa... Ei oo mullakaa mittää muutaku niitä supistuksia,normaaleja kokoajan ja nyt oon saanu nukkua yötki tosi hyvin,kerätä voimia synnytykseen. Pai ja tyty...
  19. P

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Ihanaa Tömpsis ja onnea! :flower: mukava kuulla ku kummiski kokoajan jossai päin synnytetään vauvoja.... Nlassa kävin.verenpaine 130/90 ,pikkasen noussu, SF oli noussu puoli cm,nyt 31cm vauvalla hyvä syke,mun paino laskenu puoi kiloa viikossa. ostimpa sen kunniaksi nameja.... :p...
  20. P

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    POKS 40 Ja niin se vaan tämäkin päivä koitti ISOMAHASENA.... empä olis uskonu pari viikkoa sitte... jotenki sitä usko ja luuli ettäku kaks edellistä on syntyny ennen laskettua aikaa niin tämäkin,mutta pyh! kaveri kelii ja monottaa ihan tohkeissaan tuolla:D Ja vettä sataa... taitaa tulla...

Yhteistyössä