Hakutulokset

  1. V

    Mistä löydän pipsa possu -leluja?

    Tytölle pitäisi löytää, mutta mistään ei tunnu löytyvän :(
  2. V

    Mä haluan löytää onlyn farkut, mutta mistä?!!

    Mä oon kauan etsiny tämmösiä farkkuja, muttei löydy mistään. jubii swear jeans 38/32, mutta ei löydy mistään :kieh: Niin mahtavat farkut... Huutiksessa oli muutamat, mutta liian pienet |O
  3. V

    Kyllä tuo koira ehtii!

    Koira ajatteli vanhoilla päivillään tempaista ja kaivaa roskiksen kaapin oven auki. Sielä oli sitten tietysti kolme paistettua kanankoipea, ja kaikki (+paljon muuta) oli kadonnut roskapussista :headwall: Ei muuta kun soitto eläinlääkäriin, joka neuvoi antamaan ruokaöljyä ensiavuksi ja sitten...
  4. V

    Miehen tulotiedot kelaan?

    Olen hakemassa kotihoidontukea ja sitä hoitolisää, ja siihen vaaditaan tiedot miehen tuloista. Mies on ollut kevään aikana 2,5kk työttömänä ja sen jälkeen kolmessa eri työpaikassa pätkän, ja sitten nykyisessä (toivottavasti pidempiaikaisessa työssä) tämän päivän. Eli minkä paperin mä nyt sinne...
  5. V

    Imetyksen lopettaminen ja hormonit?

    Kuinka kauan kestää ennen kuin hormonit tasaantuu? Lopetin tytön (7kk) imettämisen tänään, tähän asti on juonut pääasiallisesti rintamaitoa, silloin tällöin pullosta nania. Päätin lopettaa imettämisen, kun tuntuu masennus vaan pahenevan, imetys ja Cerazette-pillerit vaan pahentaa oloa :headwall:
  6. V

    Onko tämä hyvän mallinen syöttötuoli?

    http://www.huvikumpu.fi/WebRoot/PPO/Shops/16012008-31614/47E2/73B6/D040/C507/765A/D432/D712/4E06/troll.jpg Vauvalle pitäisi ostaa uusi, kun tuo toinen alkaa olla jo aikansa elänyt :D Tuo ainakin miellyttäisi omaa silmää, mutta onko se sitten hyvä.
  7. V

    Kuinka mä saan tuon pojan pukemaan?!!

    6-vuotiaalla on adhd ja on sellainenkin haaveilija, ettei pukemisesta meinaa tulla mitään. Jos pukee esim. olkkarissa, niin pukeminen saattaa hyvinkin kestää 45min. Välillä laitoin pojan meidän makkariin, jossa ei ole muuta tekemistä, eikä häiritseviä asioita... menin 20 min päästä katsomaan...
  8. V

    Vauvan antibioottikuuri?

    Saako 6,5kg vauvalle antibioottikuurin tabletteina, jotka vois sitte murskata vaikka puuron sekaan? Meillä tyttö oksentaa kaaressa antibioottikuurin ulos, viikon kuurista varmasti kaksi annosta meni kunnialla vatsaan : / Kuuri loppui sunnuntaina ja nyt alkoi kiukkuaminen, heräily ja maitolakko...
  9. V

    Taas näitä outoja juttuja...

    Eilen illalla 6-vuotiaat oli menossa nukkumaan (kerrossängyssä nukkuvat) ja yhtäkkiä molemmat alkoi hysteerisenä itkemään, joku oli ravistanut sänkyä niin, että heiluivat sängyissä puolelta toiselle : / Yövalo oli heilunut reilusti, vaikka se on tukevasti seinässä kiinni. Ja lapsia kyllä uskon...
  10. V

    Olisitko valmis pitämään lastasi jopa viikkoja nälässä?

    Meillä tuo 2-vuotias syö vieläkin pelkkää jugurttia ja jauhopuuroa. Nyt sitten ehdotettiin, että noita vähennetään radikaalisti, eli poika olisi koko ajan nälissään ja noin pitäisi mennä useita viikkoja : / Kuulostaa aivan kamalalta, ja mä en osaa päättää, että onnistuuko se multa... kun ei...
  11. V

    Meinasin mennä päikkäreille...

    Mutta itkuhälyttimestä kuuluu jonkun naapurin vauvan karjuntaa ja jos vauva hiljenee, niin itkuhälytin napsuttaa koko ajan |O
  12. V

    Raivostuttavaa! (jupinaa perhetyöntekijästä)

    Meillä on tuo 2-vuotias, joka lopetti ruuan syömisen 1-vuotiaana (nyt syö vain jauhopuuroa ja jugurttia, lisäksi maistelee sitä sun tätä), eikä ole koskaan suostunut syömään karkeampaa ruokaa. Pojan kanssa on juostu puheterapeutit, ravitsemusterapeutit, lastenpoli... Meillä sitten aloitti uusi...
  13. V

    Hauska tuo anoppi :)

    Soitti mulle äsken kun oli käynyt lääkärissä ja oli aivan kamalan kipeä, kun oli todettu hengitystieinfektio... luuli sen olevan aivan eri asia kuin flunssa. En sitten jaksanut valistaa milläänlailla :whistle::ashamed: Me ollaan oltu itte monta viikkoa kamalassa taudissa, mutta olihan tuo sata...
  14. V

    Nyt alkaa olla ohi :)

    7 viikkoa sairastelua, 5 antibioottikuuria, 7 lääkärikäyntiä ja yksi sairaalareissu. Nyt alkaa flunssa hellittää,enää vauva on vähän nuhainen... Ventolinet haudataan taas hetkeksi kaapin perukoille :D Jee, vihdoin päästään pihalle :laugh:
  15. V

    Kamala flunssa vauvalla...

    Meillä on pyörinyt monta viikkoa kamala flunssa, kaikilla lapsilla antibioottikuuri ollut päällä, keuhkoputkentulehdukseen ja korvatulehduksiin. Eilen aloitti 3,5kk ikäinen vauva ja nyt on niin räkäinen, kamalan limainen yskä ja keuhkot täynnä limaa, suurin osa maidosta tulee oksennuksena ulos...
  16. V

    Mä ymmärrä mitä täs pitäis tehdä? (adhd, ja vähän muutakin...)

    Toisella eskarilaisella todettiin adhd ja lääkitys aloitettiin joulukuussa. Sen jälkeen toisen eskarilaisen meno on ollut pelkkää alamäkeä : / Luulin, että ongelmia on vaan kotona, mutta nyt soitettiin eskarista, ettei sieläkään onnistu mikään. Pojan meno on kuulemma nykyään pahempaa, kiun...
  17. V

    Voi kyllä mä sitte sairastan, kun nuo lapset kasvaa isoiksi...

    Mä makaan raatona peiton alla heti, ku pienikin nuha iskee. Nyt kahdella lapsella on keuhkoputkentulehdus, kahdella korvatulehdus ja kaikki huutaa ja kiukuttelee, minä kuumeessa ja olo on aivan kamala... Tekis mieli vaan maata, mutta kun ei :snotty: Olis niin mahtavaa maata koomassa peiton alla...
  18. V

    Arkiruoat uusiksi, reseptejä ja ehdotuksia!

    Eli mitä teette arkisin ruuaksi? Alkaa kyllästyttää nämä sapuskat, ja pää lyö aivan tyhjää :whistle:
  19. V

    Onko tätä flunssaa paljonkin liikkeellä?!!

    Jatkuu ja jatkuu vaan. Vanhin poika alkoi yskiä reilut pari viikkoa sitten, toinen viikon päästä ja 2-vuotias vajaa viikko sitten, eikä loppua näy :headwall: Korkea kuume kahdella ja yskii niin, että oksennus lentää... ja 2-vuotiasta saa kantaa pihalle joka välissä, että saa hengitettyä...
  20. V

    Mikä hinnaksi?

    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTEjW12mDUkC6Wb7Jr6MQDyQizKJJSoJ_E_l6wVJDlS2ToPQKm1 Google-kuvahaun tulos kohteessa http://images.replacements.com/images/images5/china/A/arabia_of_finland_24h_green_dinner_plate_P0000124649S0002T2.jpg Google-kuvahaun tulos kohteessa...

Yhteistyössä