Hakutulokset

  1. N

    Muita toista yrittäviä pitkällä ikäerolla?

    Täällä suurena yllätyksenä tärppäsi heti ensimmäisellä yrityksellä...pitkän tauon jälkeen eli esikoinen nyt 16v. ja tämä nuori neiti nyt 7kk, itse olen 33v.
  2. N

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    meidän "erkki" syntyi elviirana eli pirpana tuli 23.2 sektiolla. 3150g ja 48cm ja tumma pitkä tukka, aivan ihana.
  3. N

    Paljon teillä paino noussu? :)

    Tasan 10kg nyt ja viikkoja 38+5, bmi oli 18 Ei turvotusta juurikaan ja olo hyvä. :-)
  4. N

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Täällä ladattu pakkanen täyteen pöperöä.. perheen miehille :p Tänään sain aikaiseksi tehtyä perunamuusit/lihapullilla, pinaattirisoton/juustolihapullilla, kaalijuustokasvis-vuokia sekä jauhelihavuokia ja viimeviikolla keittelin hernekeiton pakkaseen.. Joten ainakin ruokaa on kavereilla ensi...
  5. N

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Seepia Meillä myös tuo yhteishaku syntymän aikoihin, eli syntymäpäivä on viimeistään 23.2. ja ilmeisesti sairaalassa ollaan nyt se 4-6päivää, riippuu tietenkin miten kaikki menee. Yhteishaussa täällä ainakin pitää olla huoltaja mukana täyttelemässä niitä sähköisiä hakemuksia ja aika tarkka...
  6. N

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Tokavika neuvola toistaiseksi käyty=) sovittiin jo ensimmäinen käynti vauvan kanssa, tai lähinnä se milloin täti tulee meille. rv 36+2 paino 59,9 ( 4.1. oli 59.8 eli eipä nousua juurikaan) vyötärön ympärys 92cm sf 32 rr 133/78 (pitää seurailla) hemppa edelleen 131 (ilman rautaa saanut...
  7. N

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    Pitkästä aikaa kuulumisia , vaikka lukemassa käykin usein niin kirjoittelu jäänyt. Vointi edelleen ihan hyvä, lenkkeillä voi vaikkakin hidastunut tuo meno ja selkään iskenyt issias, tosin lievänä ja noustessa iskee. Yritän tuolla liikunnalla ettei pahene. Paikat pehmenneet viime viikkoisessa...
  8. N

    *Helmikuun Hehkeät 2011, JOULUKUU*

    Painosta ja sf mitasta Itse tosiaan olen seurannut aikalailla tarkkaan tuota nousua vaikka neuvolasta sain luvan nostaa ihan reippaastikkin painoa tuon liian alhaisen bmi:n takia. En kuitenkaan nyt ole ihan täysillä lähtenyt siihen "tavoitteeseen" vaan syön normaalisti edelleen, en käytä...
  9. N

    *Helmikuun Hehkeät 2011, MARRASKUU*

    Talventaijan koko perheelle paljon onnea :heart: ja voimia pikku-prinssille kasvamiseen. Täällä voidaan hyvin edelleen , aloitin taas kuntosaleilun kun fillari piti laittaa talviteloille, joten nyt olen siirtynyt myös fillaroimaan sisätiloihin, vesijuoksua siinä lomassa jos pyrkisi itsensä...
  10. N

    raskaus ja kuntosali

    Käyn kuntosalilla ja nyt rv 26+5, lähinnä poljen varsinkin nyt kun ulkona ei enään voi, mutta viime viikon vielä painelin fillarilla ulkosalla. Kuntopyörällä noin 40min, suht rauhallisesti niin että sykkeet pysyy alle 150 ja keho saa olla aika pystyssä poljettaessa. Venyttelen ja teen...
  11. N

    Kevätvauvat 2011

    Täällä suunnassa LA helmikuun lopussa 2011 , esikoinen täyttää 16v ja itse täytän 33v helmikuussa koko konkkaronkka =) Eli ikäeroa löytyy mutta tuo tuskimpa haittanee mitään. Yöheräilyt ei jännitä koska nyttemmin osaa nauttia ja tietää että kaikkea ei tarvitse "ylisuorittaa" vaan päivisin on...
  12. N

    *Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

    Siniziille ja pikkuruisen pikkuiselle prinsessalle paljon voimia (tietenkin isälle myös) ja onnea kasvumatkaan täällä ulkomaailmassa :heart::heart:
  13. N

    Raskausviikot ja paino

    6+4 ----50,6 13+2----52,4 17+2----54,5 22+1----55,0 alkupaino ollu 49 ja pituus 165 se tuskin muuttuu :-D Esikoisen kanssa tuli 12kg saa nähdä miten nyt käy.
  14. N

    *Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

    Sairaslomasta jääkää ihmeessä jos pystytte/saatte/voitte ilman mitään tunnontuskia. Mä suorastaan rukoilen että pystyn jatkamaan ainakin marraskuun ja mielellään joulukuunkin koska yrittäjänä tuo sairaslomalle jäänti ei ole niin helppoa. Eipä tule rahaa ihan heti..mutta menot juoksee. Vointi...
  15. N

    ** Helmikuun Hehkeät 2011, syyskuu **

    Neuvolassa käyty..viimekertahan meni persuksilleen niin nyt mentiin sitten kumpainenkin minä ja neuvolatäti asialinjalla eikä turhia pulistu, hoidettiin mittaukset ja muutama sana vaihdettiin. Ei kivaa mutta parempi näin. Painoa oli nyt sitten tullut 500g viikossa :rolleyes: eli nyt...
  16. N

    ** Helmikuun Hehkeät 2011, syyskuu **

    Hiustenvärjäämisestä voipi värjäillä ihan huoletta, kellekkään ei tietenkään ole hyväksi viikottain värjätä mutta normaali 4-5viikon välein värjäys on ihan ok, jos tyvikasvu piinaa. Permikset onnistuu nykyisillä aineilla 99% raskaana, hormoonit, raskaus, vaihdevuodet ym..voi vaikuttaa...
  17. N

    ** Helmikuun Hehkeät 2011, syyskuu **

    pauliis :hug: Tilanteesta selviää aivan varmasti vaikka olisit lapsen kanssa kahden :hug: eli ero olisi lopullinen. Ei kuitenkaan kannata luovuttaa ihan heti miehen suhteen vaikka nyt lähtikin, ne voi olla ihan sekaisin tilanteesta ja muutoksesta, mutta ei kannata myöskään antaa miehen viedä ja...
  18. N

    ** Helmikuun Hehkeät 2011, syyskuu **

    Commander77 Muistan kun meillä pojan kanssa katsottiin 101 dalmatialaista ja siinä se musta-valkoinen nainen ( ja nimeä en muista) ...poika sai siitä vuosiksi kauhun kun pelksi niin että tutisi. Nykyään toki jo selvinnyt ja naurattaakin ;-) Itse pelkäsin haamujengi leffaa (80-luvulla) ja...
  19. N

    Raskaudessa kertyneet kilot ja vauvan syntymäpaino?

    Lähtöpaino oli 49kg, laitoksella 62kg ja poika painoi 2900g. Nyt 16 vuotta myöhemmin ;) lähtöpaino 49-50kg ja viimeksi näytti 2kg nousseen, viikkoja 14+ eli saapi nähä miten tuleepi kiloja.
  20. N

    helmikuun Hehkeät 2011, elokuu

    Muoks * Anteeksipyyntö avautumiselle ja pihinälle etukäteen* Eilen käyty neuvolassa ja mulla on niin ärsyttävä neuvolatäti että pihisin kiukusta koko illan ja tämän päivän. Ens kerralla sanon sille kyllä että joko me yritetään uudestaan suoristaa suksia tai sitten en halua enään käydä...

Yhteistyössä