Hakutulokset

  1. T

    Haalaripulma

    Onko tämä talvihaalari? Haalari Päällysvaatteet Haalarit Ellos Kids
  2. T

    Toukovaavit 2011

    Tiudeliini, itellä sama pulma, en myöskään tunne samanikäisiä äitejä täältä jkl! Mietin, että olisko sulla halua tutustua/tavata tai jotain? :D En oo tänne (tai no sinne edelliseen odotuspalstaan) pahemmin kirjotellu, mutta mulla on 4kk ikäinen tyttö :)
  3. T

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Maaliskuussa

    Moikka taas kaikille! En oo pitkään aikaan mitään kirjotellu mutta välillä lueskelen :) Tiudeliini: Ite oon myös menossa synnyttämään KSKS:ään. Esikoisen synnytin siellä myös ja sillon ei ainakaan ollu mitään valittamista! :) Kätilöt oli ihania, autettiin aina kun tarvitsin apua yms...
  4. T

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Tammikuussa

    Lily_85: Ite huomasin ainakin että ei kannata paitoja ostella, ennemmin just bodyja ja housuja, sukkia ja joitain potkareita. Paidat tuntuu jäävän aina selän alle huonosti tms noin pienellä joka vaan makoilee vielä. :) 50cm ei myöskään kannata ostaa kuin muutama, jos sitäkään. Ite ajattelin pari...
  5. T

    ***Toukokuun Toivotut 2011*** Joulukuussa***

    Niin miten tuo kerho toimii? Saisiko sinne salasanaa ja vähän ohjetta miten pääsee mukaan :ashamed:
  6. T

    ToukoVauvat 2011

    Luukas07: Mä kävin esikoisen aikaan 4D:ssä eli siis viime vuoden kesäkuussa. Tuolloin hintaa oli noin 250e, en tarkkaan muista enää. Tässä raskaudessa tuskin mennään kun on tuo rakenneultra nyt täälläkin ilmainen :) Mutta ehkä jos sukupuoli ei selkene niin 4D:hen matka käy :D Onpa teillä...
  7. T

    ToukoVauvat 2011

    Jemilia88: Ite oon huomannu sen, että esikoistaan odottavilla noi pelot on pahempia kuin toistaan/kolmattaan jne. odottavilla. Ite esikoisen aikaan pohdin joka päivä että onko kaikki hyvin, lyökö sydän.. Tuo tuskailu ei loppunut edes silloin kun liikkeet alko tuntumaan, silloin huolestui jos ei...
  8. T

    ***Toukokuun Toivotut***Marraskuussa***

    Moikkamoi! :) Täällä pahoinvointia ei enää ole, kunhan vain muistaa syödä tarpeeksi usein! Ihanaa :D Seuraavaan neuvolaan on kaksi viikkoa vielä. Mites teillä muilla toista odottavilla, kuinka usein on neukkukäyntejä? Entä onko lääkärin tutkimuksista ollut puhetta? Itselle omalääkäri teki...
  9. T

    ToukoVauvat 2011

    emmyli: mulla tää toisen odottaminen on tavallaan ollut helpompaa kun esikoista odottaessa. Sillon oli paljon pahempaa pahoinvointia, mikään ei tahtonut pysyä sisällä. Nyt en oo sit taas oksentanu kertaakaan, mutta pahoinvointia on kyllä ollu. Nyt on myös ollu vähemmän väsymystä vaikka tuo...
  10. T

    ***Toukokuun Toivotut***Marraskuussa***

    Ilmoittaudun tänne nyt mukaan! :) Laskettuaika 13.5. synnärinä K-SKS. Toinen lapsi tulossa. Perjantaina olisi 13 viikkoa täynnä! Mietin vain että onko pahoinvointia vielä heillä jotka ovat ylittäneet tuon 13 viikkoa? Ei millään malta odottaa että pääsee olemaan taas "normaalisti" :)...
  11. T

    ToukoVauvat 2011

    Täällä ei mitään ihmeitä ole tapahtunu, mutta kaippa sitä jotain voisi tännekin ajan kuluksi raapustella :D Perjantaina olisi 13 viikkoa täynnä! Mietin vain että onko pahoinvointia vielä heillä jotka ovat ylittäneet tuon 13 viikkoa? Ei millään malta odottaa että pääsee olemaan taas...
  12. T

    ToukoVauvat 2011

    Täällä myös tänään käyty np-ultrassa! Turvotus oli alhaisin mahdollinen ja yksi terve sikiö masussa kasvaa. Katsoi myös verivirtauksia ja saatiin kuunnella sydänääniä ekaa kertaa :heart: Laskettuaika siirtyi viikolla eteenpäin (itse vähän myös ajattelin noiden menkkojen takia...) ja LA olisi nyt...
  13. T

    ToukoVauvat 2011

    Onpas täällä hiljaista porukkaa! Itsellä pahoinvointi jatkuu, eiköhän se kohta jo ala helpottamaan niinkuin esikoisestakin : / Tuntuu että tää alkuraskaus on yhtä valittamista ja lopussa taas sitten valitellaan! Keskiraskaus itsellä ainakin viimeks oli oikein mukavaa aikaa :D Kun...
  14. T

    Kannattaako ottaa äitiyspakkausta? Otitko itse ja kaduttiko?

    Esikoiselle otin viime vuonna pakkauksen. Vaatteita ei tullut käytettyä juuri ollenkaan, eivät olleet mieluisia tyttövauvalle. Mutta lakana, makuupussi, harja, kynsisakset, harsot, kirja yms. tuli käyttöön :) Tämän vuoden pakkaus ei ole yhtään mieluinen joten tälle toiselle otetaan kyllä ihan...
  15. T

    ToukoVauvat 2011

    elinal23: Tällein lyhyesti selitettynä niskapoimuturvotus (np tai nt - miten itse haluaa sanoa :D) katsotaan sikiöltä kunnan tarjoamassa ultrassa, olikos raskausviikoilla 11-13 (?), en oo ihan varma. Siihen liittyy veriseula ja tuo ultra, sillä pystytään katsomaan onko sikiöllä joitain...
  16. T

    Millainen olo juuri SINULLA on?

    Väsynyt, kyllästynyt, pahoinvoiva.. :x
  17. T

    ToukoVauvat 2011

    Adalium: Eilen vasta posti toi np-ultra lähetteen, se olisi sitten 25.10. VASTA! Viikkoja tuolloin 12+2. Onko muille tullut lähetteitä ja mille rv viikoille? :) tipsu 10+4
  18. T

    Raskausviikko pino!

    10+0 :heart:
  19. T

    ToukoVauvat 2011

    Täällä käyty eilen ensimmäinen neuvolakäynti, tunti siinä meni kun kertailtiin ruoka-asioita ja otettiin verta yms. Mukava sijainen oli. Laittoi lähetteet veri- ja pissakokeisiin labraan sekä ultraan tuonne sairaalaan. Sairaalasta soittelevat/laittavat kirjeen että milloin ultra on. Innolla...
  20. T

    Tuli mukavasti veronpalautusta

    ite oon ollu vaan kelan rahoilla lapsen kanssa kotona ja saan 400e palautuksia :D hassua

Yhteistyössä