Hakutulokset

  1. K

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *huhtikuu*

    Sednalle :hug: Ja Mädchenille iso kiitos huhtikuun pinosta! Nukkumisesta : mulla tulee myös huono olo selälleen ollessa ja oon huomannut saman aiemmissakin raskauksissa. Äitiyshousut tullut käyttöön jo muistaakseni rv12 kun ei omat housut mennyt kiinni, vaikkei ole painoa tullut juuri...
  2. K

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *maaliskuu*

    Ai niin, sydänäänet oli yli 150 joka siis jonkun uskomuksen mukaan taisi veikata poikaa ja myös vatsan muoto näyttää jo nyt ihan pojalta. Miehellä olikin poika-fiilis, mulla ei. Mutta meillä ensimmäinen, huonosti päättynyt raskaus toi meille enkeli-tytön, sitten tuli poika ja seitten tyttö, eli...
  3. K

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *maaliskuu*

    Ensiksi Memelisalle :hug: Ihanaa tosiaan että teille itselle jäi hyvä olo sairaala-ajasta. Varmasti tärkeää toipumisenkin kannalta. Tervetuloa uusille :wave: Tänne ei mitään uutta, liikeistäkään en ole vieläkään ihan varma.. Vaikka jo kolmas onkin.. Mulla on istukka tossa edessä ja...
  4. K

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *maaliskuu*

    Terve taas :wave: Pitkästä aikaa tulin kirjottelemaan. Koko perhe oltiin tämä viikko oksennustaudissa ja mä oon nyt sitten ainot jolla olo ei tahdo tasaantua. Oksennustautipäivä oli tiistai ja keskiviikko ja torstai oli "oksennusvapaita" mutta perjantaina oksensin taas kaiken mitä söin...
  5. K

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Hei! Meillä ultrassa käyty perjantaina ja kaikki hyvin :) Niskaturvotus oli 1,1mm ja pääperä mitta muistaakseni n. 5 cm. Ihanaa oli nähdä vihdoinkin pieni kun ei tosiaan missään ultrassa olla viel käyty.. Mieskin oli ihan intona.. Mua ihan hävettää kunka harvoin oon nyt käynyt kirjottelemassa...
  6. K

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Zophie , en mäkään noista enää mitään muista/ymmärrä.. Ja mun mielestä edellisillä kerroilla on tullut jotain rahaa enemmän se 9kk ja sen jälkeen vasta radikaalisti laskenut.. eli en kans tajuu mitä muutosta siihen rahaan tulee sen ekan 105 pv jälkeen.. Ehkä sit joskus myöhemmin jaksan paneutua...
  7. K

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Voi raphaella :hug: Vaikea ymmärtää tarkoitusta kaikelle tapahtuvalle.. Koittakaa jaksaa.. Masennuksesta ; mulla oli kanssa kahden ekan jälkeen ja pelkään kovasti myös tuleeko taas. Mitään lääkitystä mulla ei ole ollut siihen ikinä. Mulla on myös tässä raskausaikana ollut sellaista...
  8. K

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Terve taas :wave: Mulla oli äsken eka neuvola. Niiden mukaan tänään olisi 9+0, omien laskujen mukaan 8+6, mutta menen ennemmin tuolla neuvolan laskulla, kun pääsi "ihan ilmaiseksi" YHDEN KOKONAISEN päivän eteen päin, muaahaaahaa :kieh: (ikään kuin sillä olis väliä..) Mutta ei todellakaan...
  9. K

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Mullakin on alavatsa kipuja. Lisäksi huomasin viimeyönä ettei enää satu rintoihin ilman rintsikoitakaan. Ei ole rinnat enää turvoksissakaan. Tollasen oireen ei varmaankaan kuuluisi "loppua" ?! Mitään vuotoja ei ole, mutta jotenkin nyt on tosi huono fiilis tästä koko jutusta.. :( Keskenmenoa ei...
  10. K

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Nyt mua rupes pelottaa, koska mullakin on ollut jo ainakin 2 viikkoa noita pieniä supistuksia, ilman mitään vuotoa. Ja välillä ihan sattuu, alavatsaan ja alaselkään. Ihan kuin Sandemarillakin . Missään ultrassahan me ei olla käyty, eikä vielä neuvolassakaan.. Liekköhän tuollakaan mitään...
  11. K

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Voi Sandemar :'( :hug:
  12. K

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Syysmyrskylle :hug: Ei ole sanoja sille kuinka pahoillani olen teidän puolesta :'( Voimia!! Gallupiin vastailen pelkät vastaukset kun en osaa kopioda tekstiä tällä uudella Applen Macbookilla :ashamed: Pikkasen noloa myöntää... 1. Asutaan espoossa paritalossa ihanalla pientalo-alueella...
  13. K

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Moikka :wave: Töistä kirjoittelen kun on nyt luppoaikaa, eikä enää jaksa oikeen keskittyä mihinkään, tahtois jo kotiin :p Osaa otan minäkin tähän vallitsevaan keksusteluun.Mä oon huomannut saman tyylin, joka on hiukan töksähtävä ajoittain. Mullakin on kurja muisto sellaisesta tilanteesta, kun...
  14. K

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Noppispoppis, Pakkastyttö ja Raphaella :hug: Kauhea tilanne. Ja just tuo odottaminen.. Tosi kurjaa! Voimia kaikille! Mä jäin tänään ekaa kertaa kotiin töistä tämän raskauden takia, ja heti tuli kauhee olo soittaa aamulla esimiehelle ja sepustaa jotain jostain vatsapöpöstä.. Jopas onkin pöpö...
  15. K

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Moikka taas :wave: Edelleen ollut hiljaiseloa, koska nukun noin 90% ajasta jolloin en ole töissä... :ashamed: Myös näin vapaapäivinä, olen siis ollut hereillä varmaan kolme tuntia tänäänkin. Loppuajan nukkunut.. Onneksi noi vanhemmat lapset on jo 4 ja 5 vuotiaat, eli omiaan tuolla leikkii ja...
  16. K

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Täällä on pidetty hiljaiseloa vaan KAMMOTTAVAN väsymyksen ja pahoinvoinnin takia.. Oksentaa ei tarvitse mutta yökkäily ja yleinen huono olo on kauheeta. Ja nukkua voisin aamusta iltaan. Kauheeta raahautua töihin joka päivä kun tekis mieli vaan jäädä peiton alle nukkumaan. Mielialat vaihtelee...
  17. K

    Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

    Voi Lasihelmi, :hug: Minäkin tulin tuolta odottavista kommentoimaan nyt kun huomasin että täällä on NIIIIIN monella niin jännät päivät. Ja Mädchen ; mä oon ihan varma et oot raskaana!! Sun oireet on ihan samat kun mulla oli ennen plussausta!! Täsmälleen samat!! Ja siis mähän plussasin vasta...
  18. K

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Tervetuloa uusille :wave: Voi kehveli! Mulla nousee paino ilmeisesti joka päivä! Mä oon siis ollut suht normipainonen, mutta nyt tuntuu et vaaka näyttää joka päivä kilon enemmän..? Mistä tää voi johtua?! Apua, olin just päättänyt et tässä raskaudessa en syö viiden edestä ja mietin järkevästi...
  19. K

    <3 Kolmatta Odottavat 2010 <3

    Hui, apua Miuski , onneksi kaikki olikin hyvin :) Ja kivaa tosiaan että kerrankin otetaan tosissaan.. Onnea anve pikkuprinsessasta :heart: Ja kääkkis :kin on jo niin pitkällä tässä projektissa.. Mä mietin liian monta kertaa päivän aikana että millä viikolla olen.. Tulee käymään pitkäksi aika...
  20. K

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Kiitos Memelisa ja muut, mukavaa liittyä näin aktiiviseen porukkaan mukaan :) Hiusten rasvoittumisen oon kans huomannut.. ei kivaa! Mutta koitetaan kestää.. Ja täälläkin raskausoireet vähäisiä tosin niin on raskausviikotkin.. Mutta viime viikonloppuna ennen testiä olin jo varma et oon...

Yhteistyössä