Hakutulokset

  1. Mikella

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Huhhuuh, täällä täti vierasilla taas, elikkäs meneillään kp 1 ja yk 4.
  2. Mikella

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Vielä tupakoinnista, en tosiaan ota mitään paineita lopettamisen suhteen ( tai teidän kritisoinnin :D ) koska tupakka on loppujen lopuksi niin pieni paha raskaana olevallekkin jos verrataan esim. huomattavaan ylipainoon, stressiin, alkoholiin, huumeisiin... Oikeaa tutkimustulosta tupakan...
  3. Mikella

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Heipä hei taasen! Huh, on vissiin taukoa tullut, mutta se on tullut kyllä tarpeeseen! :) Tääl on kovin ovisteltu jo viikko sitten, elikkäs jännät ajat edessä taas.. Tupakoinnista, itte poltan ja en tiedä lopettamisesta kun/jos plussa pärähtää.... Oon yrittänyt lopetella, kun ennen...
  4. Mikella

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Njoo, kiits kaikille tsempeistä! Kyl tää varmasti tästä, ollaan nimittäin aikaisemmin jo pari kk:tta eletty pelkällä toimeentulotuella, ja silloin oli kyllä tosi tiukkaa, enään en jaksaisi sitä samaa :( Mutta siitäkin selvittiin vaikka rankkaa oli.. Mies sano, että hän ei halua pelkästään...
  5. Mikella

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    äähg, vähä omanapaa vain tähän väliin.. Sain sitten tarpeekseni siittä mun työpaikasta ja irtisanoin itseni (kun pomo ei halunnut sanoa minua irti). Nyt on sitten kamalan tukala olo jo henkisesti, kun laskujen eräpäivät lähenee ja mieskin vain osa-aikatöissä.. Töitä ei yksinkertaisesti ole ja...
  6. Mikella

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Karppauksesta, itse oon loistava keksimään ruokia, varsinkin nyt kun saa oikee luvan kanssa tunkea sinne kaikkea rasvaista nannaa :D Kanafileetkin saa ihanan kastikkeen voista, kermasta ja ranskankermasta kera mausteiden ja sipulin, unohtamatta tuoretta paprikaa :heart: (Tuli iha nälkä)...
  7. Mikella

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Hui Ansku83, jännää! :) NYT KOVAT PLUSSATUULET sinneppäin, että haamu vahvistuisi siitä!! PUUH +++++ :whistle:
  8. Mikella

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Kiitos tsempityksistä Hey ja Chiba! :) Eiköhän tää tästä, mies oli kyllä taas niin pettynyt, sekin korostaa sit omaa pettymystä entisestään... Ja taas on tullut opittua ainakin jotain uutta näistä "oireista" :P
  9. Mikella

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Tjuuu.. Täällä ois sitten kp 1 ja yk 3 :|
  10. Mikella

    Vituttaa toi mies! (pitkä valitus)

    Minä en ainakaan anna mieheni kohdella minua noin; Asiat pitää pystyä puimaan ja järjestämään. Tämä siis testattu, että ottaa minut huomioon, jo ennenkuin alettiin lasta suunittelemaan. :P Ettei tuu sitten tenkkapoota, kun lapset jo kehissä ja itse pitäis kaikki jaksaa... Ja jos siihen ei auta...
  11. Mikella

    Se on näköjään turha myydä netissä vauvanvaatteita, jos ne ei ole Bamsea, Hello Kittyä, Reimatecia tai jotain

    :D Miksi kukaan ostaa parilla eurolla käytetyn ja nukkaisen, kun uuden "halpisvaatteen" saa muutamalla eurolla lisää? :P
  12. Mikella

    Meille tulee yllätysvauva!! Syntyy ensi kesänä. Meillä 3 tyttöä ennestään..

    Niin munki piti olla "Prinssi", mutta olimpas hämännyt :) Kävi ilmi että ultrassa nähty pippeli olikin ihan jotain muuta :D En siis halua lannistaa, etteikö teille poika tulisi :) Ja höh, ed. kirjoittajaa.. Kyllä mies rakastaa lapsiaan, oli ne sitte kaikki tyttöjä tai ei, ihme puheita...
  13. Mikella

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Mirwu Tänäaamuna testasin uudestaan, edelleen nega.. : / Namppis Tääl myös yks karppaaja :wave: karpannut tosin vasta tammikuun alusta mutta tosi mahtava olo ja -6kg :) ON: Ei oo tätiä näkynyt, tänään aamun jälkeen unohdinkin laittaa pikkuhousun suojan ja hengailin koko päivän ilman...
  14. Mikella

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Chiba Voi plääh! :( Inha täti! :hug: Jomi Njoo, oireethan voi aina kuulostaa lupaavilta, osaan kyllä varmasti kuvitella näitä tälläkin kertaa! :p Saa nähä, ei oo täti vielä ainakaan tullut... ON: Eli siis, täti ei oo vielä ainakaan täällä, vihloilee muniksen kohilta oikealta puolelta ja...
  15. Mikella

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Mirwu Eipä oikeastaan, tai en ole huomannut.. Kylmä on välillä, mutta täällä on muutenki aika kovat pakkaset.. Ja välillä oon tosi väsynyt.. Täti ei ole vielä tullut, eikä tuhrua tai muutakaan, mulla kyllä alkaa menkat yleensäkin niin että hanat aukeaa saman tien kun voimakas kipukin, eikä...
  16. Mikella

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Chiba Tsemppiä! :) Teilä kumminki yritystä jo pidempään, itelle vasta toinen "virallinen" pettymys jos (kun) se täti sieltä tulee.. Ja sit tietysti se ennen yrittämistä myöhästynyt täti.. Jotenki vaan ku vieläki nännit tosi kipeät, rinnat ei kyl oo itellä ollu mitenkää turvonneet tai muuten...
  17. Mikella

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Äääh, tänä aamuna testailin, ois siis oviksesta sen 13-14 pvää.. Ja täydellinen nega ilman minkäännäköistä haamuakaan.. On kyllä ihan menkka-olo just nyt, että tuskimpa tärppäs... Huoh, jotenki oli vaa semmone olo että vois olla? : / Ja tuo tissikipuilu, mulla on siis 9 vuotiaana aloittanut...
  18. Mikella

    Noniin, kiitos kaverille!

    Itse asiassa, oksennus tauti ja muutkin pöpöt ovat aktiivisessa vaiheessa JO ENNEN kuin oireet ilmenee. Eli tarttuu silloin, kun ei vielä tiedä olevansa sairas. Joten jo oireiden alettua ei enään tartu. Itämisaika vaan vaihtelee eri pöpöjen välillä, usein kumminkin 2-7pvää tartunnasta.. Joten...
  19. Mikella

    Mielipiteitä kehiin,mennäänkö nykyään liian helposti naimisiin,tuntematta toista oikeestaan?

    Mielipide on kuin prse reikä, se on kaikilla. :)
  20. Mikella

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    t84 No joo, tuo työ juttu oli vielä erittäin lyhennetty versio kaikesta mitä se mulle sano... Mut mullaki on tuon miehen kanssa vähä se juttu, että en haluais että joutuu pettymään.. Omani ku vielä semmonen "herkkis", sen takia oonki koittanu peitellä "oireita" vaikka vaikeaa se on ku on...

Yhteistyössä