<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

t84 Voi kurjuus... :hug:

Mikella Kovasti samankuuloisia oireita kun mulla oli, etenkin rauhallinen olo. Ootkos miettiny koska testaat? Plussapeukkuja!

tiksutin Kiitos! Sulla yks päivä enemmän kun mulla, ajattelin soittaa neuvolaan maanantaina ystävänpäivän kunniaks. Ootko jo löytäny pinon ittelles odottajien puolelta?

tiuhti Testasin tänään mut oli eri testi, joten en voi verrata. Kyllä siihen ihan selvä viiva tuli mut ei yhtä vahva kun kontrolli, en tiedä minkälainen sen kuuluis olla. Pikaisia paranemisia!!

Plussatuulia kaikille!!!
 
Äääh, tänä aamuna testailin, ois siis oviksesta sen 13-14 pvää.. Ja täydellinen nega ilman minkäännäköistä haamuakaan.. On kyllä ihan menkka-olo just nyt, että tuskimpa tärppäs... Huoh, jotenki oli vaa semmone olo että vois olla? : / Ja tuo tissikipuilu, mulla on siis 9 vuotiaana aloittanut kuukautiset eli ollut 10 vuotta, eikä ikinä oo tissit kipuillu missään vaiheessa kiertoa.. Inhoan mun mieltä, miks miks miks sen pitää tehdä naisille tämmösiä "oireita" ! Pari kyyneltä tuli tirautettua, mut nyt jo vähä parempi mieli :)

Masussa, lievästi oikealta puolelta nipistää. Täti ei oo vielä ilmaantunut, mutta eiköhän se sieltä tule..... En jaksa uskoa että oisin "liian aikaisin" testannut, parempi vaa asennoitua tädin tuloon ja sitte testata jos ei viikonpäästäkään näkyisi :D
 
Mikella, täällä vähän sama tilanne. Ei oo tätiä näkyny, jokseenkin tuntuu että kaikki vatsakivut sun muut on vaan kadonneet. Tissit toki on kipeät, mutta tuntuu että niidenkin turvotus on laskenu eivätkä enää ole niin kosketusarkoja. Huoooh, noh... mie oon jo asennoitunut hyvissä ajoin että ei sieltä lasta tule. Pitää varmaan huomenna testata uudestaan, jos ei tätiä ala näkyä.
 
Chiba Tsemppiä! :) Teilä kumminki yritystä jo pidempään, itelle vasta toinen "virallinen" pettymys jos (kun) se täti sieltä tulee.. Ja sit tietysti se ennen yrittämistä myöhästynyt täti.. Jotenki vaan ku vieläki nännit tosi kipeät, rinnat ei kyl oo itellä ollu mitenkää turvonneet tai muuten, kerran vasenta jomotteli jännästi sisältäpäin.. Mullaki on viel yks testi odottelemassa, ja ehkä vähän typerää, mutta vaikka kuinka äsken päätin että asennoidun tohon tätiin, niin sitä kumminki alkanut ajattelemaan tässä aamun jälkeen että jospa hormonitaso ei oliskaan vaan noussut vielä tarpeeksi.. Ja sit toinen ja lopullinen pettymys, kun se täti rojahtaa housuihin.. :ashamed:
 
kirjotin pitkät litaniat ja ne hävis ku pieru saharaan :kieh:

Gabrielle joo kahta eri testiä ei saa verrata, mutta usko pois :) sulla on 8kk päästä nyytti sylissä!

Chiba ei sais heittää toivoa hukkaan ennenku täti on tullut kylään! huomenna testaat taas ja katsotaan sit uudestaan :heart:

Mikella siis tosi törkeää sun pomolta :O minkä ihminen sille voi jos on kipeä!?

Lilli88 saat varmasti maksaa itses kipeäksi, mutta yksityisellä saa varmasti ihan eritasoista palvelua ja nopeaa sellaista verrattuna julkiseen terveydenhuoltoon!

t84 voi murunen :hug: sinuna kumminkin testaisin vielä uudestaan koska ei kuukautisetkaan mitään takaa, meidän äitillä esim. tuli ihan normaalisti menkat 12vko asti ja minua ei siksi huomattu ajoissa :O pää pystyyn nyt :heart: älä vielä muru lannistu, helppohan se minun on tietysti sanoa, mutta toivottavasti edes vähän lohdutti sinua :hug:

ON tänään monta kertaa taas tarkistettuna DPO5, ja mulla tuikkii alamahaan oikealle puolelle mistä munis irtosi! tää nostaa aika paljon toiveita korkealle :ashamed: aamulla kun nousin sängystä niin nipisti ihan kunnolla, eilen tunsin (olin siis tuntevinani :D) elohiiren alamassussa!

*muoks: ja nyt huomasin kun puin vaatteita päälle mulla on tullut rintakehään ihan älytön määrä pieniä näppyjä :O
 
Viimeksi muokattu:
Tiuhti, meikäläisellä noita elohiiriä on pitkin kiertoa, että en edes ala niitä laskemaan raskausoireiksi. Ennen en ole edes kiinnittänyt huomiota, mutta nykyisin tulee huomattua että joo, taas elohiiri. :D

ON: Joo tulikin manattua että täti on pysynyt poissa, heti alko sitten tuhruvuoto, joten eiköhän ne hanat tässä aukea ihan muutaman tunnin sisällä. Ihme ettei kipuja vielä ole ollu, vähän semmonen tunne alavatsassa että menkat alkaa mutta muuten ei.

Vaan tulipa taas todistettua joidenkin ihmisten tyhmyyttä. Ruttas joku toisen auton perän parkkipaikalla ja lähti sitten karkuun. Onneksi saatiin rekkari ylös ja laitettiin rutatun auton tuulilasiin lappu. Voivoi, mikä ihmisiä taas vaivaa.
 
Viimeksi muokattu:
t84, :hug: voimia!

tiuhti_, kiitos :heart: mä en enää yhtään oo varma mun ovisteluista, ensin arvelin ma 31. /ti 1. päivän aikaan, ja kerkesin jo toivoa että pe ilmenneet kovat repäisykivut oisivat kenties olleet kiinnittymiseen liittyviä... Nyt aloinkin miettiä että josko se perjantainen kipuilu oliskin ollut vasta oviskipuilua, kun tuo kierto on venynyt viime aikoina, viimeisinkin meni päälle 30 päivän. Jos ovis oli pe, on hyvinkin saattanut tärppäillä puuhastelujen perusteella. :D (sekavaa, eikös? :D ) Mikäs sun tilanne on, jo dp 5? :D

Mikella, ihan kökkö pomo :O täälläkin toivo nostaa päätään vaikka järki yrittää höpöttää että tätiä kannattais enemmän odotella ku vauvaa... :| Oireileeko sulla muuten ku menkkamaisesti ja tisseissä tuntuu kipua?

Chiba, hyvä tietopläjäys tuo minkä löysit netistä! Siinä yksi syy miksi oon melkein totaalikieltäytyjä hormoniehkäisyn suhteen. Oon vähä skeptinen oman kropan luonnollisen toiminnan sorkkimiseen, mutta jokainen tekee tietysti omat valintansa. Toisaalta tuo mun ajattelutapa taas on vähä hassu joidenki mielestä, ku joilleki pillerit tms tuntuu olevan melkein itsestäänselvä asia.

Niin ja nuo tunteenpurkaukset... täällä kans ;) Vähän sitä on äimän käkenä tollasen jälkeen itekki, mutta ihan turhaa nolostua :D Itellä taas kerran itku muuttui hyperventiloinniksi, mutta siinä vaiheessa äimistys muuttui jo säikähdykseksi. Niin ja, perhanan tuhru :hug:

Hey, juu, sori, oon vähä pihalla :D mutta tosiaan myöhemmin sitten :)

ON: Eilen taas yritin todistella miehelle että en oikeasti voi kuvitella kaikkea... rupes tuntumaan siltä että oonko oikeasti näin luulosairas... eilen uuvutti niin että tuntui ettei millään saa siivottua edes loppuun asti. :| Vähän huolestuttaa toisaalta, päätin että lääkäriin on syytä lähteä olinpa sitte raskaana tai en, koska joku mun kropassa täytyy olla enemmän tai vähemmän vinksallaan. Ja ovistesteihin lienee syytä turvautua, että tietää edes vähän kannattaako jännittää vai ei.
 
Mirwu Eipä oikeastaan, tai en ole huomannut.. Kylmä on välillä, mutta täällä on muutenki aika kovat pakkaset.. Ja välillä oon tosi väsynyt.. Täti ei ole vielä tullut, eikä tuhrua tai muutakaan, mulla kyllä alkaa menkat yleensäkin niin että hanat aukeaa saman tien kun voimakas kipukin, eikä tuhruta tai muuta ennen, eli ei varoittele pahemmin! Yleensä huomaan että täti tulossa kun vatsa on löysällä (ei siis kipeä tai ripuli, mutta kumminki löysällä :D ) Nyt sellanen lievä menkkajomottelu päällä, alkoi eilen illalla.. No jos ne ei vklopun aikana ilmesty, niin vois vaikka testata uudestaan.. :p Epäilen kuitenkin, että sieltä ne kurvaa kohta.

Muoks. ja pakkanen siis alentaa huonelämpöä, en siis laske ulkona palelemista sentään "oireeksi" :D
 
Viimeksi muokattu:
Kumikvatti Tervetuloa!

Mikella Pahoittelut negasta! Kuulostaa kuitenkin niin hyvältä nuo oireesi, että malttamattomana jo oottelen plussauutisia :whistle: Inhottavastipa oli työnantajasi sanonut, tommonen on niin inhottavaa, kun ihan syyttä suotta aletaan nakkelemaan paskaa niskaan :(

Mirwu Sun oireilukin vaikuttaa erittäin osuvalta! Toivotaan, että säkin pääset samassa plussa-aallossa odottajien puolelle!

t84 :hug: Voi itku tuota vuotoa. Mä olin jo niin iloinen teidän puolesta. Eikö oo oikeesti mitään mahdollisuutta, että olis harmitonta vuotoa? Sehän voi olla runsastakin, jos on joku hematooma tms. Jaksuja teille joka tapauksessa!

Chiba Pöh niitä negatestejä :hug: Ja hitto jos se täti sieltä taas rynnistää. Ei oo reilua, ei :( Nuo tunteenpurkaukset orgasmin jälkeen on mulle vähän liiankin tuttuja… :ashamed: Tai siis, oon alkanut nyt ihan pari kuukautta sitten saamaan yhdynnässä orgasmeja eikä semmonen oo edelleenkään mikään itsestäänselvyys, joten se tuntuu sitten ihan ekstrahyvältä. Ja melko monesti aukee sit itkuhanat samalla :D

viida Onnea kovasti alkavan yk 1:n johdosta! Oli se niin mahtava tunne, kun sai oikeasti jättää pillerit pois ja aloittaa harjoittelun :D

Lilli88 Harmi, että sun kierto noin venyy :( Varmaan kannattaa yksityiselle suunnata, jos vielä venyy. Kyllähän se naista syö, kun jatkuvasti joutuu arvuuttelemaan… Jospa saisitkin iloisen yllärin ja plussan tikkuun pikapuoliin!

tiuhti_ Mä kirjotan nykyään Wordilla nää juttuni ja copypasteen vaan tuohon kirjoituslootaan, niin ei pääse häviämään. Välillä tulee kirjoteltua semmosia romaaneja, että saisin hermoromahduksen, jos teksti häviäiskin vaan jonnekin bittiavaruuteen. Ihania tuntemuksia sulla, ehkä se on se kiinnittyminen :heart: Elohiiriä on mullakin pitkin kroppaa, välillä ihan ärsyttävyyteen asti. Tosin nyt ei kyllä oo ollu, mistä lie johtuu…

ON: Oon taas selannut Kaksplussaa ihan liian paljon ja tossa päivänä muutamana alko taas tuttu panta kiristää otsaa :headwall: Mut nyt on vähän olo helpottunut. Oireitakin oon keksinyt, kuinkas muuten. Parina päivänä mulla oli ehkä niitä kuuluisia repäisykipuja, kun etenkin sivuttaisliikkeessä ”viilsi” muutaman kerran muniksien tienoilta tosi inhottavasti. Nivusissa tai paremminkin häpyluussa on tuntunut lievää vihlontaa oikealla puolen. Mutta eiköhän nää oo ihan mielikuvitusjuttuja taas :xmas: Poskiin ilmaantui muutama finni, mutta iho on muutenkin huono eikä finnit mitenkään ihmeellisiä - tosin yleensä ne ilmaantuu mulla leukaan tai otsaan, posket on saaneet olla suurimmaksi osaksi rauhassa.

Tänään on kp 27 (mahdollisesti dpo 10) enkä oo vielä testannut yhtään kertaa. Hyvä minä! :D Kaikki testit on kaapista huvenneet enkä oo ostanut uusia. Tilaan ehkä maanantaina tai tiistaina muutaman testin, jos en jaksa pidempään sinnitellä. Keskiviikkona olis mahdollisesti dpo 14, jolloin olis ihan hyvä päivä testata jo. Mutta katsellaanpa kuinka käy vainoharhaisen.

Kohta otan suunnan kohti soffaa ja Putousta. Kivaa lauantai-illan jatkoa kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta vaan!

Niin se kävi, että täti kurvas yöllä kyläilemään ja oikein kipeästikin vielä. Mie oon varmaan ihan särkylääkepöhnissä, tai ainakin siltä olo tuntuu ja ilmeisesti lisää pitäis ottaa kun vatsa jo kipuilee, plus ylävatsa tuntuu jo nyt rikkinäiseltä, saa nähdä mitä se on huomenna tän särkylääkesyömisen takia. Voivoi, on se tämä naisena olo niin ihanaa... :headwall: Eli nyt olis kp1 yk10, enpä olis uskonu että ihan kaksilukuiseen yrityslukuun päästään.
 
Chiba pahoitteluni kp 1:stä :( Etenkin kivuliaat menkat on aina kurjat, kun ei vahingossakaan pääse unohtamaan, että sinne menee taas toiveet pöntöstä alas.
Minä muistan myös hyvin ajan ennen kuin vuosi tuli täyteen, kun sitä naivisti ajatteli, että viimeistään vuoden päästä on raskaana. Ei vaan olisi jaksanut odottaa sinne asti. Pikkuhiljaa sitten kuitenkin on pitänyt alkaa käsittämään, että voi olla ettei vuosienkaan jälkeen koskaan ole raskaana.
Mutta... sinulla nyt on vielä tilastot puolellasi, koska suurin osa toivovista kuitenkin raskautuu ennen kuin vuosi tulee täyteen :) Eli mahdollisuus kasvaa kokoajan. Ehkä se on jo seuraava kierto, joka lopulta sen onnen tuo :) Tsemppiä ja onnea alkaneeseen kiertoon. Suunta on taas vain ylöspäin :hug:
 
Chiba Voi plääh! :( Inha täti! :hug:

Jomi Njoo, oireethan voi aina kuulostaa lupaavilta, osaan kyllä varmasti kuvitella näitä tälläkin kertaa! :p Saa nähä, ei oo täti vielä ainakaan tullut...

ON: Eli siis, täti ei oo vielä ainakaan täällä, vihloilee muniksen kohilta oikealta puolelta ja nännit edelleen niin arat että huh, meinaan aamulla heti ku liivejä puin niin arastelee ku edes kangas hipaisee! PLÄH. En kyllä taida sitä testiä tehä ainakaan lähipäivinä vaikka täti pysyisikin poissa, kun ei edes minkäänlaista roskishaamua tullut eiliseen.. että katellaan, katellaan..

PLUSSATUULIA KAIKILLE !! :heart:
 
Chiballe sympatiat!

Nyt seuraa pelkkää omanapailua joten koittakaa kestää...
.
Meillä on eilen vieraita, kaksi ystäväpariskuntaa. Toiselle pariskunnalle on tulossa heinäkuussa pienokainen ja se on ollut meidänkin tiedossa jos pidempään. Eikä siinä mitään, mutta illan aikana toinenkin pariskunta ilmoitti että haikara on heillekin tulossa syksyllä. Totta kai olen onnellinen heidän puolestaan mutta en voi valehdella ettei se olisi hieman kirpaissut itseä. Onneksi ensi viikolla pääsee lääkäriin.... Meillä olikin sitten tuvassa 3 raskaanaolevaa kun koirakin on massu pystyssä. Sääli ettei itse vielä siihen porukkaan kuulu mutta enköhän minäkin ehdi. :)
 


The Esikoisesta Haaveilevat SU 13.2.2011



Angela88....................kp 67/24-38...............yk 0/1
Skooby.......................kp 53/28-31...............yk 3



Lilli88................23......kp 46/?......................yk 2
Namppis88........22......kp 46/28....................yk 4
Ambrosia85.......26......kp 35/29-32...............yk 3
Miimau...............31......kp 34/?.....................yk 7
niiskuneiti90.......20......kp 31/26-31..............yk 3
Ansku83............27......kp 30/30-40?.............yk 2
Mikella................19......kp 30/30-32..............yk 2



iloksi............................kp 29/30-34.............yv 4,5
Mirwu.................24......kp 27/28..................yk 2
iseeyou........................kp 27/25-29.............yk 6
PikkuHöttiäinen....27......kp 22/27..................yk 2
lemonade............25......kp 22/42?................yk 7-11
Tryffe.................29......kp 20/35-37.............yk 2
Epa_88...............22......kp 20/30..................yk 4



tiuhti_.................21.....kp 18/25-28.............yk 4
Puna-Musta.........22......kp 18/26-28.............yv 2
Sokruli................23......kp 18/30..................yk 2
Äipäksi91............20......kp 14/29..................yk 8
soleigh................24......kp 12/?....................yk ?
Hey.....................22......kp 11/26-65.............yk 2



AnniMu..............20.......kp 9/32-87..............yk 3
AnniSofia......................kp 9/28-30..............yk 6
Kumikvatti.........20........kp 8/35...................yk 2
Ella83................28.......kp 5/26-57..............yk 4
t84....................27.......kp 3/26-28..............yv 2
Chiba.................21.......kp 1/30-35..............yk 10
viida



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Jomi
Shih
An-nie






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
 
iloksi, niinpä. Mieki ajattelin että tulisin helposti raskaaksi kun äidin puolen suku on niin äärettömän helposti sikiävää sakkia mutta nähtävästi minä en ole. En sitten tiedä onko isän puolella miten sikiävää sakkia, mutta en ole ainaskaan kuullu että siellä olis ollu ongelmia hirveästi.
Joo, onhan tässä vielä hetki aikaa, että vuosi tulee täyteen mutta kyllä vähän epäilyttää. Onneksi osasin aika hyvin odottaa taas tätiä. Ja pessimisti ei pety, tai ainakaan niin hirveästi. Eiköhän tästä ole taas hyvä nousta uuteen nousuun, ja tulla taas sitte rähmälleen taidokkaasti. :D

Mikella&Namppis, kiitos sympatioista ja semmosta.
 
t84 ja Chiba :hug: Voi kurjuus... Voimia...

Namppis88 Rankka ilta varmasti sullakin ollut henkisesti, tietenkin sitä haluais olla ihan puhtaasti onnellinen ystävien puolesta, mutta ei se helppoa ole kun itsekin haluais olla samassa tilanteessa...

Mikella Täti pysyköön kaukana poissa!! Tsemppiä testaamiseen ens viikolle! En usko että mullekaan olis haamuja tullut jos olisin yhtään ennen oletettua tätiä testannut, joten ihan hyvin voit vielä saada plussan, noi oireet on kuitenkin tosi lupaavia.

iloksi Pidän sulle peukkuja perjantaille, aiotko edelleen silloin testata? d=)b

mimmu1984 Onnea vielä!! Uskalsin sut siirtää plussanneisiin kun näyt jo tuonne lokakuisten pinoon ilmestyneen! =)

tiuhti Mun työ täällä olis nyt tehty, otahan ohjat käsiin! Tän pestin myötä siirrän sulle samalla paljon plussaonnea, jota tää päivittäjän homma on näyttänyt pitävän sisällään!

Nyt siirryn häiriköimästä teitä varovasti tuonne odottajien puolelle, mutta käyn edelleen katsomassa mitä ne testit teille näyttää!! Ja pidän peukut pystyssä, tulkaahan kaikki joukolla tonne odottajien puolelle meille perustettuun pinoon! Teitä tulee ikävä, tän parempaa kuumeiluporukkaa ei vois ollakaan, kiitos kaikille tsempeistä ja onnitteluista matkan varrella! Ootte ihania! :heart:
Plussapuhureita kaikille!!!
 
Gabrielle polilta sain ajan perjantaille labraan joten on kai se mentävä. Ja taitaa olla edellytyksenä seuraavalle hoidolle, että tästä inssistä on tehty testi sitten.. Eli perjantaina varmaan menen, vaikka olisi vuoto alkanut. Sitä täytyy miettiä, että teenkö ennen sitä sitten kotona testejä, kun alkaa olemaan taas aika negatiiviset fiilikset.
Ainakin luulisi, että alitajunta jotenkin tietäisi raskaudesta, jos se olisi alkanut...

Sinulle oikein onnellista odotusta :) Nauti raskaudesta !
 
Chiba Voi vee... :( Mutta kuten Iloksi sanoi, todennäköisyys tärppiin kasvaa koko ajan, vaikka se varmasti tuntuukin laihalta lohdulta.

Mikella Jep, mulla on myös kokemusta tuosta mielikuvituksen voimasta (kuten varmaan meillä kaikilla)... On se kumma, mihin kaikkeen ajatuksen voimalla pystyy :p

Namppis88 On varmasti ollut raskasta, en epäile yhtään. Toivon mukaan tekin olette pian samassa tilanteessa, kertomassa ystäville iloisia uutisia :heart:

Gabrielle Tervemenoa nyt sitten! Tuntuu tosi hassulta ajatella, ettet enää pyöri täällä meidän haaveilijoiden seassa :) Paljon onnea, tarrasukkia ja vauvaliimaa odotukseen! :kiss:

iloksi Tsemppiä ja pitkää pinnaa sulle odotteluun!

ON Kp 28 ja vatsaa jomottelee kevyesti vähän siihen malliin, että saattais vaikka huomenna täti punainen ilmaantua vieraisille. Selasin äsken kalenteriani ja kierron heittelystä huolimatta menkat on yrityksen aikana alkaneet suurimmaksi osaksi sunnuntaina, kaksi kertaa maanantaina ja vain yhdesti keskiviikkoiltana. Jännä juttu, vaikka varmasti ihan silkkaa sattumaa onkin.

Nenä on ollut parina aamuna aika tukossa herätessäni ja eilen illalla ja tänään aamulla seksin jälkeen "kuumotti" inhottavasti alapäänkin limakalvoja. Seksin aikana ei ollut mitenkään kuiva olo tai mitään, mutta jotenkin ne limakalvot kuitenkin ärtyi. Lisäksi nyt aamulla tuntui kohdun tienoilla aika kovaakin kipua. Kovasti yritän hillitä itseäni, että ootan vielä ainakin huomiseen ennen kuin mitään testejä tilaan tai käyn ostamassa, kun tuntuu, et se tätsykin olis tuloillaan. Mut on tää vaan hankalaa... Pitää yrittää kehittää muuta ajateltavaa. Vaikka toisaalta ne PregCheckin liuskathan ei maksa paljon mitään, köhköh...
 
t84
Heippa taas kaikille.
Tuli juhlittua vähän synttäreitä niin on on ollu vähän huono olo... :D

Mua häiritsi ihan pirusti se haamu mikä mulle ilmesty, niin oli pakko testata uudestaan ennen kun kuppia aloin ottamaan... No ihan täysin tyylipuhdas nega eli oli tosiaan väärä hälytys :/
Just äsken kävin kaupasta hakemassa paketin mikä oli sinne tullu, mun testit oli saapunu :) Siellä on nyt mm ne digi ovistestit. Oikeen odotan että pääsen noita käyttämään!

Jomille kaikki peukut pystyssä että täti tajuis pysyä poissa! Eikös toi tukkosuus oo oire ;)
Mua kyllä välillä naurattaa kun lukee noista oireista, hitto kaikki tuntuu olevan oireita. Pää kipee, oire! Pierettää, oire! Väsyttää, oire! Sattuu, oire! Ei satu, oire! Mä tuun hulluks :D

Gabrielle tervemenoa sitten vaan! :D Toivotaan että teillä kaikki sujuu hyvin, ja että pian tullaan kaikki perässä :heart: Tuu kertomaan välillä kuulumisia.

chiba voi paska, sekö sieltä sitten tuli :( *iso halirutistus*
 
Gabrielle oikein hyvää matkaa odottajien puolella :heart: sinuu tulee ikävä! ja nyt otan pestin vastaan! mukavaa masunkasvatusta muru :flower: jos joskus kakkosta kuumeilet niin toivottavasti satutaan taas samaan porukkaan!

juu eli sopiiko tytöt jos päivitän pinkan n. joka toinen päivä? eli huomenna sitten kun Gabrielle on pinkan eilen päivittänyt, ja antakaa mulle armoa :D ekoina kertoina saattaa mennä plörinäksi!

Chiba voi ei :hug: ja mä olin niin varma tärpistä :( älä muru lannistu ihan kokonaan! :heart: nyt kun sä olet varapäivittäjänä pinkassa niin lyön vetoa että plussa pärähtää tässä kierrossa! sinulle paljon plussaonnea tähän kiertoon! :hug:

t84 ihanaa että olet noinkin piretällä tuulella kaikesta huolimatta :) tsemppiä nyt tähän kiertoon!:heart:

iloksi sulla on nyt varsinainen piinaviikko meneillään, 4 päivää testaukseen :D tsemppiä ja plussaonnea!

mites muut yläpinkan tytöt? jokos olette testanneet?

ON nyt on jo DPO7, jippii :D aika menee kyllä yllättävän äkkiä, tänään pistän sitten testejä tilaukseen! eilen mulla oli samanlaista menkkajomottelua kuin tuossa aikaisemmassa km! ja nippailut jatkuu, sekä rinnat on turvoksissa (mikä saattaa johtua myös viikon päästä alkavista menkoista)!
 
Viimeksi muokattu:
Mikella, juu, sanoppa muuta, on se jännä ku palelee, ulkonaki täällä vaan parisenkymmentä miinusta ja kämpässä muutenkin arktiset olosuhteet aina. :D Mulla kans sama, mitään ennakkokipuilua tai vuotoja ei menkkoja ennen ole, sitten ku iskee se armoton selkä/maha/se osasto -särky niin tietää että kohta alkaa. Mutta mitäsmitäs, milloinkas meinasit vielä uusiksi testailla jos testaat, eli kuinka pitkälle maltat oottaa? :)

Jomi, hienosti! Hyvin on sun itsekuri pitänyt, paaaljon paremmin kun mulla :D (tosin nyt kun ois se OIKEA aika testata niin en millään uskalla... :ashamed: )

Chiba :hug: kökkö täti :(

Gabriellelle kaikkea hyvää matkalle! Oot ollu ihan huippu tsempittäjä täällä, ikävä tulee! :heart:

ON: Unohdin testata tänään :D Huomaa kyllä että joku on tullut jo alas pilvistä. Ei jotenki jaksa innostua enää tästä kierrosta. Ja tosiaan kun tuo oviksen ajankohtakin on epäselvä, niin hyvinkin saattaa perjantaille venyä tädin saapuminen, vaikka kiertopäivien perusteella tänään olisi se päivä. Kaiken vouhkaamisen jälkeen tuntuu että kaikki oireet on lieventyny tai hävinny, vaikka tissit edelleen tosi arat ja jos vähänkin käyvät johonkin niin aaaaaaaau, välillä tulee semmonen ikävä jomotus vaikka vaan olis. Eilen käytiin miehen kanssa kiinalaisessa, ja menin tilaamaan sellaisen annoksen jossa oli inkivääriä. Maustetta oli sopivasti, mutta joku siinä maussa tökki ja pahasti... :O Mietin että mitä jos...
(En tietty myönnä räplänneeni paikkojani, eikä tästä muutenkaan voida paljoa päätellä, mutta) kohdunnapukka tuntuu kovalta, ja sen takia se sekstailu sitten varmaan tuntuu joissain asennoissa niin kivuliaalta :( Menkkajomotteluja taas ei kuulu ei näy :whistle: Ehkä sitten just hetkeä ennen tätiä.
 
Gabrielle, heippa! Tulee ikävä, toivottavasti tullaan perässä ja nopeasti! Nyt saat olla niin raskaana kuin olla ja voi. :D :hug: ::kiss:

tiuhti, en mie lannistu. Mie osasin jo vähän odottaa tätä.

Jomi, niinpä. Onhan se laiha lohtu että mahdollisuudet nousee kokoajan, vaikka ei siltä tunnu. :) täytyy vaan jatkaa yrittämistä, ei tässä muu auta.

ON: Täytyy kaikki greipit ja muut ottaa nyt käyttöön, kaikki mahdolliset salaiset aseet käyttöön nyt tähän kiertoon. Jos ei tällä tärppää niin ei sitte muulla. Meinasin ihan syödä oikeaa greippiä, paljon parempaa entä mehu. ;)

Ihanaa ystävänpäivää murut. <3
 
Viimeksi muokattu:
BlueNote, sharita, tiksutin, Gabrielle ja mimmu1984 Onnea hirrrmusen kovasti kaikille plussasta!! Täällä on kunnon plussapuhuri tosiaan käyny. Oon niin onnellinen teidän kaikkien puolesta :heart: :)

Uusille tervetuloa!!

Chiba :hug:

ON: Oon yrittäny nyt loppukierrosta pysyä poissa täältä, kun huomasin viime kierrossa, että jos pyörin täällä joka päivä, luen muiden raskausoireista ja kerron omiani, odotukset nousee tosi korkeelle... Sitten kun täti kurvaa kylään saa tippua korkeelta ja kovaa. Viime kierrossa olin niiiin varma oireista, että oon raskaana, mutta turha luulo.
Nyt on taas samanlaiset oireet (alamahaa nippailee tosi reilusti, vahvenee koko ajan mitä pidemmälle kp:t menee ym.) ja uutena oireena nännit on toooosi arat, mikä ei miulle ole normaalia. Saas nähdä venyykö kierto vaan taas pidemmäks, vai pääsenkö parin päivän päästä testaamaan :) En oo testin tekoa vielä edes suunnitellu, viime kierto tosiaan oli semmonen pettymys, että en haluis samaa kokea, odotukset siis nyt aika matalalla. Mutta siis täditä ei täällä vielä mitään merkkejä näkyvissä.

muoks. Näköjään on lämmötkin koholla; 37,2 oli äsken kun mittasin. Hui!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä