<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Hey
Mikella Hö!!! : /:hug: tsemppiä uuteen kiertoon!!:heart: nyt se täti selätetään!

ON: Huhhu, kyllä käy jännäksi. Mammaksin ovisliuskaan melkein heti hailakka haamu..tai mikä lie.:O Voisikos todella olla että pitkän kierron jälkeen ovis olisi tulossa ajallaan..täytyy jatkaa testaamista.Sittenhän sen näkee tummuuko viiva. Antaakohan nuo testit viivanpaikkaa? roskishaamuja ainakin..(katsoin eilistä testiä, hyi minä) :$ kun ei nuo ovistestit todellakaan ole tutuiksi vielä ehtinyt tulla..siksi tulkitseminen vielä hakusessa. :D
 
Kiitos tsempityksistä Hey ja Chiba! :) Eiköhän tää tästä, mies oli kyllä taas niin pettynyt, sekin korostaa sit omaa pettymystä entisestään... Ja taas on tullut opittua ainakin jotain uutta näistä "oireista" :p
 
Aamulla testattu taaaaaaaaas ja nyt siihe tipahti kontrolliviivan lisäksi toinenkin kaikkien haamujen isoäiti tai viivanpaikka....huomista sitten vaan odotellessa. Ja tosiaan valkkari on lisääntynyt. Dpo siis 17. Tuskaa... : /
 
Heipä hei!
Täällä on porukka vaihtunut aika kivasti viime visiitistä ja bongasin muutaman tutun nimen plussanneiden listasta =)
Melkein vuosi vierähtänyt viime visiitistä ja ilman plussaa :headwall:
Ja nyt alkaa kuume taas nostaa päätään.
yk on ehkä noin 15?!? (jösses sentään kun aika rientää)
Muutama kuukausi meni ilman kuumeilua/yritystä mut nyt alkaa tuttavapiirissä olemaan raskautumisia, eli alkaa oma pää kärsimään : /
Melkein kaikki poppaskonstit alkaa olla kokeiltu ja epätoivo iskemään. Rahaa ei vielä onneks ole ylenmäärin niin ei tule tilattua aikaa lääkärille :p
Mut show must go on ja yritys jatkuu...
Kp olis varmaan noin 22/30 ja toiveet ei oo kauheen korkealla, mut tilasin kuitenkin varmuudeksi muutaman r-testin ja kaivoin jo kaappien perukoilta ovistikut valmiiksi esiin :D
Eli peitsi tanassa sotaan :D:D
 
Heippa kaikille! :wave:
Olen uusi täällä ja koitan sulattautua joukkoonne. Pienen pieni esittely, olen 26 vuotta täyttävä kesällä avioitunut työssä käyvä rouvanen. Illat saan kotona hyvin kulumaan lukemalla kaksplussan keskusteluja. =)
Vauvaprojektissa käynnissä yk 6. Nyt meneillään päivä 26/35. Jännäilyä..
 
Mikella Pahoittelut tyhmän tädin visiitistä!

Hey Toivotan ovisviivan vahvistumista!

Ansku83 Voi kun jännää..Peukut pystyssä, että se oli haamunen joka vahvistuu pian! :)

Lapanen87 Tervetuloa takaisin kuumeileen! Ei muuta kun sotaan vain! ;)

Pamsu* Tervetuloa joukkoon! Toivottavasti visiittisi täällä on lyhyt ja siirryt odottajiin! :)

Plussapuhurit kaikille tasapuolisesti! :whistle:
 
:whistle:........ Anteeksi tämä omanapaisuus, mutta nyt en kykene muuhun, kun aivan tärisen. Mie plussasin aamulla! :heart: Ei mitään haamuun viittaavaakaan, vaan viiva herahti heti punaseks ja digi sano raskaana 2-3 viikkoa.

En olis kyllä uskonut, kielsin kaikki oireet tässä kierrossa. Tiiättekö tytöt miten ihana on tajuta että ei ookkaan ihan kaheli :D että ne oireet ei ollu kuviteltuja. Yöllä sain jotenkin viimesen niitin sille että oon raskaana, nimittäin verta rupes ihan noronaan valumaan nenästä, sitä ei oo tapahtunut sitten ala-asteen. Eipä tarvinnut sitten kun aamulla varmistaa. Tässä olisi testeistä kuvat jos joku haluaa kurkkia :p

Aijaa.com - 7516221.jpg
 
Onnea plussanneille ja pahoittelut tädin armoille joutuneille!

Lilli88, teidän vauvapuuhat kuulostaa kyllä tosi hyvältä, jos molemmat ootte petrannu ruokavaliossa, syötte vitamiineja jne :) Tuntuu että itellä menny aina vaan huonompaan suuntaan... Mutta tämä on vaan tilapäistä :ashamed:

Namppis88, viimeks eilen oli kaverin kans tuosta karppauksesta puhetta, ja mua on alkanu kiinnostaa ainakin kokeilla sitä. Oisko sulla jotain vinkkejä näin amatöörille? :)

Hey :D aivan! Tsemppiä ovisten tikutteluun, toivottavasti kierrot ei ihan himopitkäksi veny, ja tikut tuottaisi tulosta pian :) En oo vielä testailla ja tuskin tarviikaan, on niin menkkamainen olo, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi, ku vaan nyt alkaisivat jo :headwall:

Mikella :hug: Ens kierrossa sitte kuvitellaan taas yhessä uudemman kerran, eikös? :)

Pamsulle tervetulotoivotukset! :wave:

Niiskuneiti90 voi onnea hurjan paljon! :heart: Ja niin selkeä viivakin ku vaan olla ja voi :)

ON: Tätiä ei vieläkään, ja testata en aio jos tuleekin sitten perjantaina niinku vähä epäilen. Välillähän tuo juilii mutta ei siihen malliin että täti ois just alkamassa... :| Vauhtia nyt että pääsis uuteen kiertoon ja ottamaan kaikki maholliset poppakonstit käyttöön! Ihan typerä olo ku tuli taas kaikkea oiretta kuviteltua... :ashamed: Ku ei vaan kovin pitkälle venyis tädin tulo.
 
Mirwu Kiitos =) Elähän vielä manaa, kuule mie olin aivan 100 varma että menkat ne alkaa. Ihan kamalat juilinnat ja vihlonnat mahassa ollu monta päivää. Mutta plussahan sieltä pärähti. Ei ne oireet ole aina kuviteltuja! Tsemppiä :heart:
 
voi niiskuneiti90:heart: onnea muru! kertaas meille oireesi vielä :D nyt vauvalle tarrasukkia ja liimaa, on muuten komeat tuplaviivat!

Mikella voi kurjuus :hug: uutta tsemppiä tähän kiertoon!

Hey, ovistestissä haalea haamu ei merkitse vielä mitään, ovis saattaa olla tuloillaan tai mennyt jo, kun viivat ovat yhtä tummia tai testiviiva tummempi kuin kontrolliviiva tarkoittaa se ovisplussaa, mitä testejä sinulla on? toisia ei saa tehdä aamupissasta vaan 10-20 välillä ja toiset saa taas tehdä koska tahansa :) toivottavasti tämä auttoi! minulla yleensä menee niin että testiviiva tummuu joka päivä hieman ja sitten yht äkkiä se onkin sitten jo ovisplussa! saattaa jopa haaleta välissä.

Tervetuloa Pamsu ja Lapanen87 :wave: mie en olekkaa ollut täällä silloin kun Lapanen87 olet ollut kuumeilemassa :) tsemppiä murut :heart: toivottavasti ette viihdu täällä kauaa!

ON eilen en sitten kirjoitellutkaan omaa napaa kun mäki tuun hulluksi, toisinaan oon varma et tärppi ois käynyt ja nyt on epäuskon puuska meneillään :ashamed: oireitakin on, mutta kun en niihin uskalla luottaa en sitten yhtää, testejä odotan kotiin saapuvaksi ja nyt olis dpo9!
 


The Esikoisesta Haaveilevat KE 16.2.2011



Angela88...........................kp 68/24-38...............yk 0/1
Skooby..............................kp 54/28-31...............yk 3



Lilli88.................23.............kp 49/?.....................yk 2
Namppis88..........22.............kp 49/28..................yk 4
Ambrosia85.........26.............kp 38/29-32..............yk 3
Miimau...............31.............kp 37/?.....................yk 7
Ansku83.............27.............kp 33/30-40?............yk 2
iloksi..................................kp 32/30-34..............yv 4,5
Mirwu.................24............kp 30/28..................yk 2
iseeyou..............................kp 30/25-29.............yk 6



Pamsu*..............26..............kp 27/35.................yk 6
PikkuHöttiäinen....27..............kp 25/27..................yk 2
lemonade............25..............kp 25/42.................yk 7-11
Tryffe.................29.............kp 24/35-37.............yk 2
Epa_88...............22.............kp 23/30..................yk 4
tiuhti_.................21............kp 21/25-28.............yk 4
Puna-Musta.........22.............kp 21/26-28.............yv 2
Sokruli................23.............kp 21/30..................yk 2



Äipäksi91............20..............kp 17/29..................yk 8
soleigh...............24..............kp 16/?....................yk ?
Hey...................22..............kp 14/26-65.............yk 2
AnniMu...............20.............kp 12/32-87..............yk 3
AnniSofia.............................kp 12/28-30..............yk 6
Kumikvatti...........20.............kp 11/35...................yk 2



Ella83................28..............kp 8/26-57..............yk 4
t84....................27.............kp 6/26-28..............yv 2
Chiba.................21.............kp 4/30-35..............yk 10
Mikella................19.............kp 2/30-32...............yk 3
viida



HAAMUJENGI/RKTT


Ansku83

TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Jomi
Shih
An-nie






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
 
Viimeksi muokattu:
Hejssan!

Niiskuneiti, hurjan paljon onnea! Te ette kerenneetkään kauaa yrittää kun jo nappasi. Hieno juttu! :heart:

Ansku, voihan haamu! Haluatko että laitan sinut ghostbustersseihin ihmettelemään? Eli haamujengeilemään? :D

Lapanen&Pamsu, hei ja tervetuloa! :) Pamsun laitoinkin jo listoille, haluatko Lapanen että laitan sinutkin pinoon?

ON: Nyt täytyy sanoa, ihan hävettää jo. Näin eilen kaverin ihanasta vastasyntyneestä tyttövauvasta kuvia ja ensimmäinen tunne mikä tuli, oli jokseenkin kateus. Siis voitteko kuvitella, pitäis olla onnellinen kaverin puolesta mutta silti olin kateellinen. Tottakai todella onnellinen toisen puolesta, mutta silti. Vielä kun tämä lapsi oli saanut pillereistä alun, eli ehkäisy pettänyt ja itsellä vauvahaaveita ollut jo jokseenkin kauan, niin ei vaan voi tälle taas mitään.
Oon jo pari kertaa miettiny että pitäisikö palstailutauko pitää, mutta toisaalta taas en mie pystyin kumminkaan olemaan poissa. :D
 
t84
Huomenta tänne!
Jumaliste että ottaa nää pakkaset jo aivoon, eilen lähti aamulla auto ihan hyvin käyntiin, hehkutin vielä töissä että ihana kun autoon voi luottaa... Joo no eipä sit enää lähteny kun olin töistä lähössä kotiin, ei meinannu edes apuvirran kanssa käynnistyä. Koko illan mies eilen sitä räpläs, akkukin on vaihdettu mutta paskat se taas tänään lähteny käyntiin ja myöhästyin töistä ihan törkeesti. Eikä ihan satavarmasti inahda kun taas töistä pääsen.
En tykkää loskapaskastakaan eli pakkaset on muuten jees, enkä yleensä valita mutta tää on jo liikaa :mad:

Mikella pahoittelut tädistä :( ei sitten ymmärtäny pysyä poissa.

Hey toivottavasti ovista pukkaa ja pääsette hommiin! :p Mulla noi tikut näyttää koko kierrossa ihan miten sattuu, välillä vahvempaa, välillä taas hyvä kun näkee mitään, käytännössä melkeen kokoajan joku viiva siihen testiviivan kamuks tulee... Oviksen aikaan pomppaa sit kunnolla näkyviin.

Ansku83 Hui jännää! Noi on ihan kamalia noi haamujen haamut ja mitkälie varjot... Mä päätin että tässä kierrossa en testaa, ennenkun menkat on myöhässä (joo niin varmaan :D) voisinkin tänään antaa ton testipaketin ukolle ja vannottaa ettei anna niitä mulle vaikka kuinka pyydän :D

Lapanen87 ja Pamsu tervetuloa, tänne ei oo lupa tulla kun käymään :D

niiskuneiti90 oikeen paljon onnea! :heart: On kyllä niin komea viiva ettei tosikaan!

tiuhti voi ei kohta sä voit jo testailla! (mä olisin varmaan testannu jo :D) Mua jännittää ihan hirmusti sun puolesta!

chiba mullakin tulee noita tunteita nykyään vaan enemmän, ja inhoon niitä. En ole yleensäkään mikään kateellinen tai itsekäs ihminen, mutta tuntuu että tän turhaan yrittämisen myötä musta alkaa tulla sellanen...
Mä oon aika usein käyny mun tosi hyvää ystävää moikkaamassa, sillä on vauva kohta pari kk vanha. Nykyään itku tulee aina autossa kun ajan sieltä pois. Oon mä onnellinen sen puolesta mutta niin helvetin kateellinen...

ON Täällä edelleenkin vaan odotusta, ovis ehkä viikon päästä. Menee kyllä aika taas niin jumalattoman hitaasti.
Niin joo ja en tiedä onko sillä nyt mitään merkitystä mutta mulle vois lisätä sen puoli vuotta yv perään, eli vois olla sen 2,5...
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tytöt onnitteluista, ootta ihania :heart: Oli kyllä tosiaan ihanaa kun ei tarvinnut miettiä onko siinä viiva vai ei, kun heti pärähti kirkkaaan punaiseksi, ennen kontrolliviivaa :whistle:

Tiuhti_ Toivotaan kovasti että sinutkin tuonne plussanneisiin saataisiin pian :heart: Jännät paikat on edessä!
Kyselit oireita. No niitähän riitti :D

- Alaselkäkipu ja kolotus
- Nännit arat ja turvoksissa
- Lämmöt koholla (ad 37,2 norm. 36,5) = vilutti koko ajan
- Sairaan kovat repimiskivut alavatsalla kun vähänkin liikahti äkillisesti
- Tuntu ihan tosissaan KOKO AJAN että menkat alkaa aivan varmasti, semmonen särky ja kolotus
- Nenä tukossa, varsinkin illalla
- Ja ennen testiä yöllä nenäverenvuoto oli viimenen naula arkkuun :D

Chiba eläs nyt, tuo on aivan normaalia. Tottakai tuollaisia tunteita tulee pintaan, kun itselläsi kuitenkin jo hieman pidempään yritystä takana. Ja ihan tottahan se on, on se vaan niin perskuleen epäreilua, että sellaiset saavat lapsen, jotka eivät ole sitä edes toivoneet. Sitä ei varmaan kukaan voi kieltää. Kuule pidän täällä sormet ja varpaat pystyssä että sinäkin tulisit perässä tuonne odottajiin kohta!! :) eiköhän se kohta tärppää! :heart:

Pistetäänhän nyt kunnon plussapuhuri taas käyntiin tytöt!! ++++++++++++:whistle:
 
tiuhti_ Huhuu vaan, olen testannut kyllä, kaksi selkeää negaa :( Ensimmäisen sunnuntaina ja toisen just tänä aamuna. Olo oli jokseenkin tyrmistynyt tämänpäiväisestä negasta, oon nimittäin niiiiiin valeraskaana kuin olla ja voi. Oon lämpöillyt pari päivää ja olo on välillä ollut tosi kuumeinen. Hengästyn tyyliin kun seison paikallani ja tuntuu, etten jaksa tehdä yhtään mitään. Toissapäivän tuntui niin kuin olis perhosia mahassa, siis semmonen tunne kuin jännittäis jotain. Eilen olo oli ihan kuin lievässä krapulassa ja tänäkin aamuna on ollut huonovointinen olo. Mutta kai mä sitten vaan oon jotenkin kipeänä :confused: Vatsanväänteitä on ollut useampana päivänä, ja alavatsassa tuntuu jatkuvasti erilaisia tuntemuksia, välillä nippailee ja välillä tuntuu semmoinen ”venyttävä” painon tunne… Tissitkin on kipeytyneet. Enkä mä todellakaan oo voinut tätä kaikkea päästäni keksiä eli suuremman luokan huijaus käynnissä kropan puolesta. Toki toisaalta en tiiä tarkalleen, koska mulla se ovis on ollut, joten oottelen mitä tapahtuu. Jos ei tätiä näy viikonlopun aikana, niin sitten varmaan uudemman kerran testaan maanantaina. Oletan kumminkin, että kyllä se sieltä kurvaa punaisessa mekossaan perjantaina :D Hui, sullakin jo dpo 9!! Mahtavaa, kohta päästään jännäämään sun testailuja :)

t84 Tukkoisuus on kyllä oire, mutta jotain tekemistä asian kans saattaa olla myös tällä kivisen kerrostaloasunnon erittäin kuivalla huoneilmalla :whistle: Oon huomannut saman noista oireista lukiessa, että ihan joka asia voidaan näköjään laskea oireeksi :D Vaikka esim. päätä varmaan voi särkeä ihan muutenkin… Onnea oviksen metsästykseen!

Ansku83 Tsemppiä, toivottavasti täti pysyykin poissa ja saat myöhäisen plussan testiin :heart:

Mirwu Mä lähinkin heti testiostoksille, kun olin ton sunnuntaisen viestini kirjoittanut :D Että se siitä itsekurista ;) Ja hei, toivoa on niin kauan kuin täti ei paikalle pelmahda, joten tsempityksiä sulle!

Shih Mä muistan myös sut :wave: Eli ei oo plussaa kuulunut täälläkään. Kohta varmaankin pyörähtää yk 7 käyntiin. Tosin se on vielä vähän kysymysmerkki, että pidetäänkö taukoa välillä, kun oon hakenut sellaista apurahaa ulkomaan harjoittelua varten. Saatan siis viettää kesän Briteissä, mutta mua ei kyllä haittaisi, vaikka siellä olisinkin maha pystyssä. Täytyypä käydä lukemassa blogiasi, niitä on tosi kiva lueskella! :)

Mikella Pahoittelut tädistä ja onnea uuteen kiertoon! :hug:

Lapanen87 ja Pamsu* Tervetuloa mukaan! :)

niiskuneiti90 Oi miten ihanaa, onnea oikein kovasti plussan johdosta! :heart:

Chiba Onnea uudelle päivittäjälle! :kiss: Pidän sormet ja varpaat ristissä, että siinä olis sunkin kohdalla taikaa. Mut vois ehkä sittenkin lisätä listalle, ihan huvin vuoksi tietysti :whistle: mutta ilmoittelen varmaankin kp:t sun muut sit kun vuoto alkaa. Ja ymmärrän tuon kateuden… Vaikka se ei mitenkään oo itseltä pois, niin kyllä se silti kirpaisee, ei voi mitään.

Omaa napaa kirjottelinkin jo ihan tuonne alkuun. Eikä siihen juuri oo lisättävää. Luulosairas kai sitä jo on. Yritän nyt vaan muistuttaa itselleni, että näinhän se piti mennäkin, tästä kierrosta ei ollut tarkoitus tärpätäkään… :p Tänään on vissiin kp 31/30-32.
 
Niiskuneiti90:lle toooodella paljon onnea plussasta :heart:

Ansku83 toivottavasti pärähtäis sinullekin se plussa ruutuun :p

Lapanen87 ja Pamsu* tervetuloa :wave:

Noni nyt on pakko hehkuttaa! :) Saatiin miehen kanssa ihan unelma-asunto! :D Tänään käydään vielä katsomassa sitä ja se on jo varattukin meille :heart: Nyt tässä kierrossa jääkin toi yritys vähäisemmäksi, kun on muuttoa ja stressiä raha-asioista :( Harmittaa kyllä ;(
 
Lueskelin muuten illalla aikani kuluksi tuota Mitäs nyt? -puolta ja huomasin yhden ketjun, jossa ruodittiin erästä Vauvakuume-osaston ketjua ja etenkin yhtä sen ketjun ihmistä ja hänen parisuhdettaan... Vasta siinä oikein kunnolla iskostui tajuntaan, että saattaapa tällä meidänkin pinolla olla vaikka kuinka paljon sellaisia lukijoita, jotka ei tänne koskaan itse kirjoita. Täytyy varmaan vastaisuudessa miettiä vähän tarkemmin mitä kirjoittaa. Mua pelottaa lähinnä, että joku tunnistaa mut, kun kellekään ei vauvahaaveesta haluta kertoa ainakaan vielä tässä vaiheessa, tuskin koskaan. Oon kuitenkin tullut antaneeksi aika monta tuntomerkkiä itsestäni, joten jos joku tuttu sattuisi kaivelemaan mun kirjoituksia täältä, niin taatusti tunnistaisi. Kyllähän mä sen muutenkin ymmärrän, että nettiin ei kannattais kauheen intiimejä juttuja lätistä, mutta tänne tulee vähän pakostikin kirjoitettua tosi henkilökohtaisia asioita, kun ei niitä kellekään muulle voi kertoa... Iski vaan jotenkin ahistus päälle, kun se ketju oli aika inhottava sävyltään (niin kuin nyt voi Mitäs nytiltä odottaakin), että mitä jos siellä joskus ruodittais mun kirjoituksia. Siellä on niitä lukijoitakin niin paljon enemmän. Hyh.
 
Jomi, ei kannata tuommosesta välittää. Kyllä mieki mietin joskus, että tunnistaako joku minut täältä mutta jos tunnistaa, niin sitten tunnistaa. Eikait tuo vauvahaaveet ole niin salaisia etteikö niistä voisi palstoille puhua, varsinkin jos se omaa mieltään helpottaa.

Ja jos ihmisillä niin paljon kiinnostaa ruotia toisten parisuhteita niin siinäpä ruotikoon, ei kenenkään parisuhde (paitsi minun :D) ole täydellinen ja jokaisessa suhteessa on ne omat kulmakolonsa. Jos omasta mielestä on valmis suhteessa tekemään lapsen niin se on sitten jokaisen oma päätöksensä, siihen ei saisi vaikuttaa kenenkään ruotimiset, eikä kenelläkään kyllä olisi oikeutta ruotia kenenkään suhteita. Varsinkaan jossain keskustelufoorumilla, missä kukaan ei tiedä kenenkään suhteiden oikeaa laitaa.

Noh, kai ne vanhemmat mammat on innostuneet vähän liikaa, eivätkä ymmärrä sellaista kuin netiketti. :D
 

Yhteistyössä