Hakutulokset

  1. Ceali

    Huhtikuun Helmet 2012

    Heippa:) Te jotka vielä haluatte fb-ryhmään: laittakaan yv:tä käyttäjälle vauvahaaveita :) Hän vastaa meidän fb-ryhmästä:) Kiitos ystäväiset!
  2. Ceali

    Onko edes laillista antaa sisaruksille nimet Ada ja Aada?

    Kai se onnistuu, en kyllä tajua mitä järkeä tuossa on...
  3. Ceali

    Koska pitää toivoa viimeistä lasta ettei ole liian "vanha"?

    Mulla itelläni menis raja varmaan siinä 35-vuoden paikkeilla
  4. Ceali

    Jos mulla vaan olisi rahaa...

    Soita maahantuojalle ja tiedustele onko tuo nyt ihan heiltäkin loppu/ koska on tulossa lisää?
  5. Ceali

    Onko 1 lapsi nykyään joku muoti-ilmiö? Miksi niin moni haluaa vain sen yhden lapsen?

    Musta taas tuntuu, että yhä useammalla on kolme lasta kahden sijaan.
  6. Ceali

    Miten saa vauvan nukkumaan?

    Mulla samanikäinen vauva, nukkui kanssa ennen hyvin vaikka sohvalla, mutta viime viikolla unet muuttui lyhyimmiksi (ja niitä oli tosiaan useampia) Siirryin sitten nukuttamaan vauvaa ulkona, jossa nukkuukin makeasti taas pitkät unet! Esikoisen kanssa oli sama juttu tässä 3kk:n iässä, sillon...
  7. Ceali

    GALLUP: kuinka moni on naimisissa ja

    Jeps, vähän reilu kuukausi ollaan oltu nyt naimisissa :heart:
  8. Ceali

    Meille tulee vieraita viideltä enkä saa aikaseksi MITÄÄN!

    Eka ainakin pois kaksplussalta ;)
  9. Ceali

    Nalle Puh vs Barbapapa

    Varmaan barbapapa on tällä hetkellä noista kahdesta. Hello Kitty kuitenkin suosikki!
  10. Ceali

    Saako itsepoimiessa samalla syödä mansikoita?

    Hahaa :laugh:
  11. Ceali

    Vantaa- Hakkila/Kuusikko/Kuninkaala

    Löytyykö äitikavereita tältä alueelta:)? Itselläni on 2,5v tyttö ja muutaman kuukauden ikäinen poikavauva. Itse olen 29v. Uudet kaverit ovat aina tervetulleita, laittakaahan yksityisviestiä! :)
  12. Ceali

    Miksi ja kenelle lähtisit takaajaksi?

    Lapsilleni voisin lähteä takaajaksi
  13. Ceali

    Tykkäättäkö sipseistä??

    Tykkään! Estrellan sileät perus-sipsit on parhaita, taco-dipin kera. Njam!
  14. Ceali

    ikäsi???ja montako lasta?

    29v ja 2 lasta
  15. Ceali

    Miten te puette lapsenne kun niillä on synttärit?

    Kyllä mä ainakin olen pukenut parempaa päälle lapsille (ja itselleni)! Ette te ap ole olleet ylipukeutuneita, päivänsankari on vaan ollut alipukeutunut!
  16. Ceali

    sama syntymäpäivä

    Mun poika on syntynyt samana päivänä kun vaarini :heart: Poika meni reippaasti lasketun ajan yli, vähän odotusaikana toivoin että osuisi tuolle päivälle, mutta ajattelin ettei niin pitkäksi odotus venyisi. Kiva että venyi :)
  17. Ceali

    Sanokaa mihin Helsingin kaupunginosiin kannattaa muuttaa ja mihin ei

    Katajanokka K Vuosaari E Kamppi K Pohjois-Haaga K Ruoholahti K Toukola K Koskela E Pukinmäki E Kontula E Länsi-Pasila E Tali K Merihaka E Viikki K Hakuninmaa E Heikinlaakso K Malmi E Kumpula K Kurkimäki E Suutarila K Ruskeasuo E Malminkartano E Kannelmäki E Itä-Pasila E...
  18. Ceali

    jos olisit 160cm pitkä ja painaisit 100kg. laihduttaisitko?

    Laihduttaisin! 40 kg.
  19. Ceali

    G: Onko teillä ollut uudet vai vanhat lastentarvikkeet? (ja niiden vaikutus korvatulehduksiin)

    Kaikki uutta, lapsi 2,5v, yksi korvatulehdus.

Yhteistyössä