Hakutulokset

  1. A

    Kuinka tehdään oikea pannukahvi?

    Voiskos joku nyt auttaa tietämätöntä :ashamed: Kuinka valmistetaan aito pannukahvi? Multa löytyy kahvipannu ja pannukahvi aine.. En vaan tiedä pitääkö vesi ensin keittää vai laitetaanko porot pannun pohjalle ja vesi päälle ja sit vaan kiehumaan liedelle? Ja kuinka paljon noita kahviporoja...
  2. A

    Missä kaikki jyväskyläläiset on?

    Heipsistä! Missä pyörii kaikki jyväskyläläiset äidit lapsineen? Tiedän että täällä on paljon äitejä ja lapsia, tosin itse asutaan alueella jossa ei ole edes leikkipuistoa!! Etsinnässä miellä olisinkin puistoseuraa lapsille ja toki muutenkin vain uusia tuttavuuksia. Nyt etenkin kesän ajan kun...
  3. A

    2007 Heinäkuussa syntyneet

    Oikein paljon onnea kaikille heinäkuisille vauvoilla! Suurimmalla osalla taita ajuhlat olla vielä tulossa päin (niin myös meillä) mut lähdetään reissuun ja ajattelinkin sillä nyt kaikkia kerralla onnitella! :flower: En löytänyt enää heinäkuisten ketjua tuolta vauvapuoilelta, onko ketju...
  4. A

    kävelytuolista kysyisin

    Kuinka monen lapsella on tai on ollut kävelytuoli ja mitä olet siitä mieltä? Meillä on 7kk ikäinen poika joka tykkää olla pystyssä tuettuna, olen tässä miettinyt et olisko kävelytuoli hänelle hyvä. Hinta vaan vähän hirvittää kun tuolin hinta noin 40e ja kuitenkin käyttöikä niin pieni...
  5. A

    missä hyvä nettikauppa isorintaiselle

    Mistä vois löytää kivan näköisiä imetysliivejä kun rinnat ovat isot? Kuppikoko iso ja rinnanympärys tulis olla 80/85. Mistä siis lähteä liivejä etsimään? Ja miten tuohon kaaritukeen tulee suhtautua? Moni myyjä sanoo ettei se ole hyvä imetyksen alussa kun voi tukkia maitotihyeitä.. onko asia näin...
  6. A

    kantoliina synnytyssairaalassa mukana?

    Kuinka monella on kokemusta synntysosastolla liinasta? Oliko liina kätevä mukana vai onko parempi jättää kotiin ja käyttää vasta kotona? Haaveilen liinan mukaan viemisestä, mut en tiedä miten hyvä ajatus tuo on. Esikoisella liinailtiin vasta kotona muutaman viikon ikäisenä.
  7. A

    poistunut rokotus vastasyntyneeltä

    Muistaako kukaan miten ne perustelut meni miksi jotkut vauvat saa sen poistuneen rokotuksen? Meille on sukulaisia tulossa kiinasta kun vauvan pitäis olla vajaa 2kk, joten pitääkö mun kuitenkin pyytää se rokotus? Sehän aikoinaan annettiin jo sairaalassa mut nyt sitä ei saa.
  8. A

    mikä hyvä trikoinenliina?

    Kuulisin mielelläni kehuja eri liinoista, mut nimenomaan trikoisista! Meillä esikoisella oli käytössä pikku ruun trikooliina ja myöhemmin hankin myös kudotun, no tokikin myin tuon trikoisen silloin alt apois ja nyt harmittaa :'( Etsinnässä siis on tulevalle vauvalle hyvä trikooliina...
  9. A

    syntymästä kertomis runo

    Muistaako kukaan miten menee sellainen syntymästä kertova runo jossa mainitaan jotain pikkusisko/pikkuveli juttua. Mä olen aikoinaan kuullut tosi kauniin runon missä oli naurusta, itkusta, tuteista jne. ja se pikkusisko oli siellä välissä aina. Mut kun en vaan muista miten se meni. Meillä kun...
  10. A

    hätäkasteesta kysyisin

    Kuuluiskohan tää kuitenkin paremmin tänne, laitoin sen jo tonne syntyneiden puolelle, mut odotukseen se taitais paremmin kuulua. hätä kasteesta kysyisin Onko kenelläkään kokemusta hätäkasteesta? Siinähän lapsi saa nimen mutta voiko sen nimen muuttaa tai siihen lisätä myöhemmin jotain? Sain...
  11. A

    hätä kasteesta kysyisin

    Onko kenelläkään kokemusta hätäkasteesta? Siinähän lapsi saa nimen mutta voiko sen nimen muuttaa tai siihen lisätä myöhemmin jotain? Sain sairaalasta paperin mihin tulee kirjoittaa hätäkasteen varalle tytön ja pojan nimi. Mut nyt mietityttää jääkö se pelkkä nimi voimaan. Tarkoitus ei ole antaa...
  12. A

    milloin isyysloma haettava viimeistään?

    Osaisko joku auttaa. Mulle neuvolan täti sanoi aikoinaan et isyysloma tulee hakea 2kk ennen laskettua aikaa, mut kelalta sanoivat et se kannattaa hakea vasta kun lapsi on syntynyt. Kumpi on oikea tapa? Jos sen hakee ennakkoon rahan saa toki ajallaan, mut osaako kukaan ennakkoon sanoa tarkkaa...
  13. A

    La 22.7.07

    Onkos täällä muita jolla osuu toi laskettuaika just samalle päivälle, ihan vaan uteliaisuus iski :)
  14. A

    vuoden 2004 pakkauksen makuupussi

    Löytyisikö tätä kautta joku joka olis halukas myymään tuon kyseisen makuupussin. Pussin pohjaväri on sininen ja siinä on koiran kuvia. Tämä pussi olis meillä etsinnässä ja toivoisin sen löytävän.
  15. A

    hyppynaru

    Mistä mahtaa saada hyvän hyppynarun? Mulla on jo pitkääno llut sellainen etsinnässä. Jos joku tietää keski-suomesta hyvän liikkeen ottaisin nimen mielelläni ylös. Ja mikä ylipäätään on hyvä hyppynaru?
  16. A

    onko julle kuulolla?

    Onkos julle ankanpää kuulolla? Olen yrittänyt laittaa sulle sähköpostia mut tulee mulle aina takaisin. Onkohan sun sähköpostiosoite muuttunut? Laitatko y-viestiä kun näet tämän. :hug:
  17. A

    paljonko pisteitä saa syödä 80kilolla?

    Mulla on piste lista mut en tiedä yhtään paljonko tulee pisteitä 80kilolla?
  18. A

    mistä apua 1veen uniin

    Heippa! Osaako kukaan kertoa mistä löytyis apua yksivuotiaan tytön uniin. Aikaisemmin nukkunut tosi hyvin ja pitkät yöunet sekä hyvät päiväunet. Nyt yöuni määrä vaihtelee tosi paljon. Yleensä kyllä käy nukkumaan klo 20.00 ja herää klo 7-8. Nyt ollut pari yötä ettei taas rauhoitu ennen kymmentä...
  19. A

    kokemuksia ceralette pillereistä

    Heippa! millaisia kokemuksia muilla on noista pillereistä? Olen syönyt niitä kohta vuoden ja kuukautisia ei ole vieläkään tullut. Kannattaako huolestua ja mennä lääkäriin vai onko näille pillereille yleistä tuo kuukautisten loppuminen? Raskaana en vielä ole (testi tehty pari päivää sitten).
  20. A

    vauvarokko

    Heippa! kuinka monen lapsella ollut vauvarokko? Tuleeko se edes kaikille? Meillä käsittääkseni sitä ei vielä ole ollut. Tosin yksi kova kuumeilu oli mut tuli heti rokotuksen jälkeen. Lapsi oli sillon jonkun 9kk. Voiko olla vauvarokkoa? Minkä ikäisenä se normaalisti tulee? Onkohan siitä...

Yhteistyössä