Hakutulokset

  1. U

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Löysin tän ketjun jotenkin Facebookin kautta :D Mutta siis,mammakavereita Tampereelta olis todella hieno saada...oon asunut täällä vasta vähän reilun vuoden ja kaverisuhteita ei oikein ole...oon viimisilläni raskaana,mulla on itseasiassa huomenna laskettuaika :D Asun Hervannassa,oon...
  2. U

    Raskaus ja kilpirauhasen häiriö

    Elikkäs,olen 21-vuotias nainen ja olen totaalisen kyllästynyt tähän uupuneeseen oloon. En muista vuoden 2009 jälkeen tervettä päivää nähneeni,ahdistusta,hikoilua,yleiskunnon romahtamista,järkyttävä väsymys 24/7. Tässä hieman arvojani: 8.12.2009 : S-TSH: 6,4 S-T4-V 11 24.2.2010...
  3. U

    Raskaus ja kilpirauhasen häiriö

    Elikkäs,olen 21-vuotias nainen ja olen totaalisen kyllästynyt tähän uupuneeseen oloon. En muista vuoden 2009 jälkeen tervettä päivää nähneeni,ahdistusta,hikoilua,yleiskunnon romahtamista,järkyttävä väsymys 24/7. Tässä hieman arvojani: 8.12.2009 : S-TSH: 6,4 S-T4-V 11 24.2.2010...
  4. U

    alkoholistiäiti(kö?)

    Olen 21-vuotias nainen ja viidennellä kuulla raskaana. Lapsi ei ollut mitenkään maailman suunnitelluin asia mieheni kanssa. Elimme railakasta ja vapaata elämää. Emme olleet vastuussa kun itsestämme. Minua on alkanut pelottaa miten olen alkanut kaivamaan tätä elämää takaisin. Olen toisaalta...
  5. U

    alkoholistiäiti(kö?)

    Olen 21-vuotias nainen ja viidennellä kuulla raskaana. Lapsi ei ollut mitenkään maailman suunnitelluin asia mieheni kanssa. Elimme railakasta ja vapaata elämää. Emme olleet vastuussa kun itsestämme. Minua on alkanut pelottaa miten olen alkanut kaivamaan tätä elämää takaisin. Olen toisaalta...
  6. U

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Aijaa.com - 9273085.jpg Rv 20
  7. U

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Kaikki sanoo että mulla vielä ihmeen pieni :D Ja tossa oli juuri masukin täynnä ruokaa <3 Eli tässä tasan viikko 21 Aijaa.com - 9272954.jpg
  8. U

    Istukka vuotaa verta :(

    Ei oo yhdynnät kokonaan kielletty.
  9. U

    Istukka vuotaa verta :(

    Olin rakenneultrassa pari viikkoa sitten missä selvisi että istukkani on hieman kohdunsuun edessä ja jos se ei siirry raskauden edetessä pois kohdunsuulta,en välttämättä voi synnyttää alateitse. Kolme yötä sitten heräsin käymään vessassa ja huomasin vuotavani verta. Soitin sairaalaan,mistä...
  10. U

    Istukka vuotaa verta :(

    Olin rakenneultrassa pari viikkoa sitten missä selvisi että istukkani on hieman kohdunsuun edessä ja jos se ei siirry raskauden edetessä pois kohdunsuulta,en välttämättä voi synnyttää alateitse. Kolme yötä sitten heräsin käymään vessassa ja huomasin vuotavani verta. Soitin sairaalaan,mistä...
  11. U

    Istukka vuotaa verta :(

    Olin rakenneultrassa pari viikkoa sitten missä selvisi että istukkani on hieman kohdunsuun edessä ja jos se ei siirry raskauden edetessä pois kohdunsuulta,en välttämättä voi synnyttää alateitse. Kolme yötä sitten heräsin käymään vessassa ja huomasin vuotavani verta. Soitin sairaalaan,mistä...
  12. U

    ~~Toukokuussa synnyttävät~~

    Mulla on ollu aika vaikea siinä mielessä että paljon on mielialat vaihdellut ja tulee välillä pakokauhu että onko tää sittenkää ok ja tää on niin iso muutos ym :) mut nyt on vähän mielialat tasaantunu,oon nyt viikolla 20+5. Aluks mullakin toki oli pahoinvointia ja väsymystä =)
  13. U

    Raskaus ja yksinäisyys

    Eli olen 21-vuotias nainen ja odotan esikoistani viikolla 19+4. Mitenkään helppo ei raskausaikani ole ollut,olen todella yksin ja ajoittain kaipaan entistä elämääni takaisin. Mies minulla on,mutta ei kavereita enään. Muutin Tampereelle maaliskuussa ja kaupunki on minulle melko vieras. Kaikki...
  14. U

    ~~Toukokuussa synnyttävät~~

    Mä synnytän toukokuussa,laskettuaika on 8.5. :) Mitenkään helppo ei raskausaika kokonaan ole ollut, olis kiva päästä muidenkin odottajien kanssa juttelemaan ! =)
  15. U

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Juu olis ihan huippua saada uusia tuttuja esimerkiksi tämän kautta,niin mun kuin miehenikin vaikka en tiedä onko se nyt niin innostunut tälläsistä nettipalstoista :D Juu uuteen kaupunkiin muuttaminen on aina oma juttunsa,ja nyt kun on raskaana niin seuraa on haettava vähän muualta kun baareista :D
  16. U

    Kannattiko pitää lasta sittenkään?

    Kiitos aivan tuhannesti teidän kirjoituksista,oikeesti toi hymyn huulille ja helpotuksen kun tajusi etten ole yksin ja ei mua heti tuomittu täällä. Kavereita kaipailen koko ajan ja kenen tahansa teidän kanssa olisin valmis esimerkiksi sähköpostittelemaan :) Ehkä se vauva ei tosiaan ole mikään...
  17. U

    oliko sittenkään järkevää pitää lasta?

    Tästä tulee varmaan kauhea huuto ja valitus monelta äidiltä mutta kirjoitan kuitenkin. Olen siis 21-vuotias nainen ja viikolla 18+3 raskaana. Odotan esikoistani. Mieheni kanssa asiat ovat menneet todella nopeasti,olemme olleet vasta puoli vuotta yhdessä,mutta silti päätimme pitää lapsen kun...
  18. U

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Hei! Itse oon 21-vuotias ja odotan esikoistani. Olen muuttanut vasta alle vuosi sitten Tampereelle ja yksinäistä on kun ei ketään tunne. Minä ja mieheni tarvittas kumpikin vähän kavereita ja verkostoa täältä. Olen nyt viikolla 18+3 ja laskettuaika on 8.5. Raskauteni ei ole ollut mitenkään...
  19. U

    Canesten kombin emätinpuikosta kysymys!

    hmm jaa,en tienny että se sulaa sinne :D
  20. U

    Canesten kombin emätinpuikosta kysymys!

    Ei misää vaiheessa sanota pois ottamisesta mitää :D Sen takia ihmettelenkin etä kuinka kauan sen siellä täytyy olla :D

Yhteistyössä