Hakutulokset

  1. U

    Raskaus ja kilpirauhasen häiriö

    Elikkäs,olen 21-vuotias nainen ja olen totaalisen kyllästynyt tähän uupuneeseen oloon. En muista vuoden 2009 jälkeen tervettä päivää nähneeni,ahdistusta,hikoilua,yleiskunnon romahtamista,järkyttävä väsymys 24/7. Tässä hieman arvojani: 8.12.2009 : S-TSH: 6,4 S-T4-V 11 24.2.2010...
  2. U

    Raskaus ja kilpirauhasen häiriö

    Elikkäs,olen 21-vuotias nainen ja olen totaalisen kyllästynyt tähän uupuneeseen oloon. En muista vuoden 2009 jälkeen tervettä päivää nähneeni,ahdistusta,hikoilua,yleiskunnon romahtamista,järkyttävä väsymys 24/7. Tässä hieman arvojani: 8.12.2009 : S-TSH: 6,4 S-T4-V 11 24.2.2010...
  3. U

    alkoholistiäiti(kö?)

    Olen 21-vuotias nainen ja viidennellä kuulla raskaana. Lapsi ei ollut mitenkään maailman suunnitelluin asia mieheni kanssa. Elimme railakasta ja vapaata elämää. Emme olleet vastuussa kun itsestämme. Minua on alkanut pelottaa miten olen alkanut kaivamaan tätä elämää takaisin. Olen toisaalta...
  4. U

    alkoholistiäiti(kö?)

    Olen 21-vuotias nainen ja viidennellä kuulla raskaana. Lapsi ei ollut mitenkään maailman suunnitelluin asia mieheni kanssa. Elimme railakasta ja vapaata elämää. Emme olleet vastuussa kun itsestämme. Minua on alkanut pelottaa miten olen alkanut kaivamaan tätä elämää takaisin. Olen toisaalta...
  5. U

    Istukka vuotaa verta :(

    Olin rakenneultrassa pari viikkoa sitten missä selvisi että istukkani on hieman kohdunsuun edessä ja jos se ei siirry raskauden edetessä pois kohdunsuulta,en välttämättä voi synnyttää alateitse. Kolme yötä sitten heräsin käymään vessassa ja huomasin vuotavani verta. Soitin sairaalaan,mistä...
  6. U

    Istukka vuotaa verta :(

    Olin rakenneultrassa pari viikkoa sitten missä selvisi että istukkani on hieman kohdunsuun edessä ja jos se ei siirry raskauden edetessä pois kohdunsuulta,en välttämättä voi synnyttää alateitse. Kolme yötä sitten heräsin käymään vessassa ja huomasin vuotavani verta. Soitin sairaalaan,mistä...
  7. U

    Istukka vuotaa verta :(

    Olin rakenneultrassa pari viikkoa sitten missä selvisi että istukkani on hieman kohdunsuun edessä ja jos se ei siirry raskauden edetessä pois kohdunsuulta,en välttämättä voi synnyttää alateitse. Kolme yötä sitten heräsin käymään vessassa ja huomasin vuotavani verta. Soitin sairaalaan,mistä...
  8. U

    Raskaus ja yksinäisyys

    Eli olen 21-vuotias nainen ja odotan esikoistani viikolla 19+4. Mitenkään helppo ei raskausaikani ole ollut,olen todella yksin ja ajoittain kaipaan entistä elämääni takaisin. Mies minulla on,mutta ei kavereita enään. Muutin Tampereelle maaliskuussa ja kaupunki on minulle melko vieras. Kaikki...
  9. U

    oliko sittenkään järkevää pitää lasta?

    Tästä tulee varmaan kauhea huuto ja valitus monelta äidiltä mutta kirjoitan kuitenkin. Olen siis 21-vuotias nainen ja viikolla 18+3 raskaana. Odotan esikoistani. Mieheni kanssa asiat ovat menneet todella nopeasti,olemme olleet vasta puoli vuotta yhdessä,mutta silti päätimme pitää lapsen kun...
  10. U

    Canesten kombin emätinpuikosta kysymys!

    Elikkä hain tänään sellaisen ja en nyt ihan oikein ymmärtänyt ohjeista,että kuinka kauan emätinpuikko pitää olla emättimessä? Se on siis 500 mg emätinpuikko mikä laitetaa kerta-annoksena,mutta kuinka kauan sen pitää olla siellä? Kokemuksia??
  11. U

    Tamperelaiset äidit

    Olen 21-vuotias ja alkutaipaleella vasta odotan esikoistani. Asun mieheni kanssa epilässä,tosin etsimme nyt uutta asuntoa. Olen asunut maaliskuusta asti tampereella ja kaipaisin toden teolla kavereita ympärilleni. Tuntuu tosi yksinäiseltä kun ei ole ihmisiä ympärillä,toisin kuin...
  12. U

    Tamperelaiset äidit

    Olen 21-vuotias ja alkutaipaleella vasta odotan esikoistani. Asun mieheni kanssa epilässä,tosin etsimme nyt uutta asuntoa. Olen asunut maaliskuusta asti tampereella ja kaipaisin toden teolla kavereita ympärilleni. Tuntuu tosi yksinäiseltä kun ei ole ihmisiä ympärillä,toisin kuin...

Yhteistyössä