Hakutulokset

  1. M

    joulukeräys

    :attn:
  2. M

    joulukeräys

    onko pääkaupunkiseudulla mitään lahjakeräystä minne voisi viedä käytettyjä leluja?
  3. M

    ergorapido electrolux

    Onko kellään tätä kätevää rikkaimuria, meillä on se vanha malli ja siinä oleva latausvalo häiritsee. Tietääkö kukaan miten sen saisi pois päältä, yöllä se valaisee koko kämpän, kamalaa.
  4. M

    liesi suoja

    Me ostettiin juuri Ikeasta leisisuoja se on kokonaan metallia eikä pääse lapsi tukemaaan käsiään mistään. Helppo kinnittää tarroilla ja sen saa helposti irti vaikka siivuoksen ajaksi, suosittelen.
  5. M

    3v pulisee taukoamatta..

    \ :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Nauran täällä pissat housussa, kuulostaa niin tutulta. Meidän kolme ja puoli vuotias puhuu kassa taukoamatta ja kuusi vuotias myös, ei taida toi puhuminen ikinä loppua.jaksamisia sulle
  6. M

    neuvoja pk:n sisävaatetukseen

    sukkahousut+paita+trikoo/gollegehousut, onko toi jälkimmäinen yhdistelmä liian kuuma sisällä. Toi yhdestelmä on liian kuuma sisällä tarhassa on ainakin meillä todella lämmin talvella, kyllä ne tädin siellä laittaa sukkahousut sitten pääle kun menevät ulos.
  7. M

    -73 mammat-pino kans :)

    minä -73 mies -70 poika -00 tyttö -03 poika -06
  8. M

    Jorvi, Kättäri vai Naikkari? Kokemuksia?

    Minä synnytin jorvissa ja kivasti meni, en halunnut mitään kivunlievitystä kun ne pelotti, eikä kukaan niitä sitten tuputtanutkaan, välillä vain kysyivät ettenko vieläkään halua mitään. Jumppalolla istuskelin eli ei tavinnut sängyssä maata. Ja ponnistus onnistu seisaaltaan änkyyn nojaten, ei...
  9. M

    Opiskelijat synnytyksissä

    Kolmannen lapsen synnytyksen alussa oli opiskelija mukana, se ei haitannut sinänsä mutta kun tuli sisätutkimuksen aika ensin kätilö tutki ja sitten olisi se opiskelijakin halunnut tutkia niin sanoin kyllä ihan reippaasti ei, koko synnytys on kurja ja kivulias tapahtuma ja jos vielä...
  10. M

    Peukaloinen

    Meidän tyytö söi kanssa peukkua aina kun meni nukkumaan ja päivisin kun oli väsynyt. Sitten kun se oli vähän yli kaksi vuotias rupesin sanomaan sille että peukkua ei saa syödä enää, se on vaan vauvoja varten, aika nopeasti uskoi eikä enää päivisin syönyt. Sen jälkeen sanoin päiväunille mennessä...
  11. M

    Travallen remu haalarin hinnasta ja laadusta

    Meillä on kolme vuotiaalla travallen remu haalari ja on tosi hyvä, pitää vettä ei tervitse kurahousuja. Me ostettiin se jo viime vuonna enkä muista mitä silloin maksoi.
  12. M

    Jakaisitteko POSITIIVISET synnytykokemuksenne?

    Synnytin kaksi kuukautta sitten kolmannen lapseni ja hyvin meni. Ensimmäisen synnytys oli vaikein ja kesti pisimpään silloin sain vain petidiiniä kipuihin koska hollannissa ei anneta epiduraalia kuin poikkeustapauksissa. Kertaakaan en ole revennyt enkä tarvinnut tikkejä ja synnytyksestä...
  13. M

    Peukun syöminen?

    Meidän tyttö oli ehkä parikuukautta vanhempi kuin teidän lapsi kun rupesin sille sanomaan päivisin että peukkua ei saa enää syödä, sanoin samalla etä peukku ja hampaat menee rikki jos syö. Lapsi uskoi tämän noin kuukaudessa sitten rupesin myös nukkuumaan mennessä sanomaan että peukkua ei saa...
  14. M

    Synnytysasentoja?!

    Itse synnytin kaksi kuukautta sitten ja ainut puudute oli kohdunkaulan puudute jonka sain 15 min ennen kuin poika tuli maailmaan. Istuin loppuvaiheessa sellaisella jumppa palllolla mikä oli todella hyvä, siinä pystyi vähän laniata heijaamaan ja pidin samalla sängystä kiinni, kun ponnistus vaihe...
  15. M

    Apua? 6v tyttö...

    Eiköhän tuo ole ihan normaalia käytöstä. Voit selittäätytöllä että pimppi on tytön oma ja sitä saa kaivella vaan jos on yksin eikä yleisillä paikoilla. Ei kannatta tyttöä syyllistää ettei saa mitään traumoja omasta seksuaalisuudestaan myöhemmällä iällä.
  16. M

    Kokemuksia kerrossängystä

    Meillä vanhempi oli neljä ja pienenpi kaksi kun siirtyivät kerrossänkyyn ja hyvin on sujunut. meillä on Ikean Hemnes puinen sänky. Itse pidin tärkeänä valintakriteerinä sitä että aikuinen voi istua alasängyssä ja lukea iltasadut siellä.
  17. M

    Mitä teen???

    Stemppiä teille. Meillä on käytössä jäähytuoli, eli jos ei tottele niin annan yhden varoituksen ja jos ei tottele niin sitten tuoliin istumaan viideksi minuutiksi. Tuoli on näkyvällä paikalla eikä siinä ole mitään leluja eikä muuta tekemistä. Yleensä auttaa ainakin vähäksi aikaa, jonain päivinä...
  18. M

    3 - 5-vuotiaat pojat ja lelut

    Pojille on aika huonosti leluja, meilla suosituimmat ovat legot ja playmobilet. Minä en itse tukkää väkivaltaisista leluista kuten dual master ja spiderman, eipä meidän poika edes tiedä mitä ne ovat kun ei saa kyseisiä ohjelmia katsoa ovat minusta viisi vuotiaalle ihan liian raakoja. Poika sai...
  19. M

    Luistimista

    Kannattaa käydä vertailemassa hintoja, minä näin aivan samat luistimet yhdessä kaupassa noin 75 ja toisessa 41 euroa. Ja ota lapsi mukaan osaavat kaupassa katsoa minkä kokoiset tarvitsee.

Yhteistyössä