Hakutulokset

  1. T

    Minkä verran te puhutte ns "omista asioistanne" työpaikalla?? Kun minua ihmetyttää työkaverini...

    No nimenomaan on noin, miten Keittis tuossa ilmaisi: kysymykseen miten perhe voi kuuluu vastata että ihan hyvin kiitos, entä sinun. Tai kysymykseen mitä kuuluu, vastataan että hyvää kiitos. Small talkia EI ole se että aletaan selittää lapsen fudisharkoista ja ynnä muusta...
  2. T

    Mies haluaa lomailla yksin!

    Kuka nyt ei haluaisi välillä lomailla yksin? Tuohan tarkoittaa että myös sinä saat lomailla viikon yksin, vai kuinka?
  3. T

    Heinäkuussa hoikistuvat

    Helou pitkästä aikaa. Täällä teajohanna, alkupaino 69 kg huhtikuun lopulla (ja sitä ennen meni jo 70 kiloakin rikki...), pituus 163 cm. Ikää 49 v. Kuntoilin ahkerasti jalkaleikkauksesta toipuessani keväällä. Nyt kesän aikana en ole sen kummemmin yrittänyt laihtua, mutta vaa-alle hypätessäni...
  4. T

    Menimme naimisiin!

    Lämpimät onnittelut!:flower:
  5. T

    Kesäkuussa kaventuvat

    Mukavia juhlia, Almandiini, ja onnittelut hameesta ja sen mahtumisesta. Fysioterapeutti antoi mulle hyviä ohjeita, ja kävely alkaa sujua. On syytäkin, menen taas maanantaina yrittämään työntekoa. Ostin itselleni uuden polkupyörän, ja nyt olenkin vaihtanut salikäynnit ahkeraan...
  6. T

    Piknik-risteilylle rv 39+4?

    No ehkä sitten mieluummin menee sanomaan kapulle että pökköä pesään ja kiireesti sinne Maarianhaminaan. Mieluummin kestäisin supparit laivalla kuin menisin synnyttävänä keikkuvaan helikopteriin, jos ei ihan hengenhätä olisi.
  7. T

    Kesäkuussa kaventuvat

    Kiitos. Kyl se tästä. (Toi jonossa istuminen ja odottaminen ei käy mun hermostolle yhtään. Enkä mä ollut tajunnut ottaa edes mitään kirjaa sinne mukaan.)
  8. T

    Piknik-risteilylle rv 39+4?

    Mä olin ekan raskauden loppuvaiheessa pitkällä patikkaretkellä semmoisella erämaasuolla. Olin 23-vuotias, enkä itse asiassa keksinyt, että mitäs jos synnytys käynnistyy (rv 39 + 1). Synnytys käynnistyi kaksi päivää tämän jälkeen, mutta ei siinä varmaan mikään hätä olis tullut vaikka se olis...
  9. T

    Piknik-risteilylle rv 39+4?

    Riippuu varmaan vähän siitäkin miten nopeita edelliset synnytyksesi ovat olleet. Jos olet ollut ennen nopea synnyttäjä, olet sitä luultavasti nytkin. Mutta jos ihan normaalitahdilla synnyttelee, niin minusta piknikristeilyt ei kuulosta kovin ihmeelliseltä: siellähän on Maarianhamina toisessa...
  10. T

    Haaveiluja

    (Ja kyllä mä haaveilen vähän lapsenlapsistakin. Mutta en uskalla paljon haaveilla niistä, etten vaan painosta tyttäriäni.) Haaveilen myös lasteni saavan elää täyden ja hyvän elämän, löytävän oman tapansa olla onnellinen kunakin hetkenä.
  11. T

    Haaveiluja

    Haluaisin olla terve. (Ja vähän realisitisempi haave, mutta silti haave, että en ainakaan tulisi tästä sairaammaksi.)
  12. T

    Kesäkuussa kaventuvat

    Vyötärö tänään 77 cm. Paino melkein 68 kg. Mensuhirviö. :mad: Harrastukset tänään: kehityskeskustelu esimiehen kanssa (sairauslomasta huolimatta), sekä hyvää, terveellistä ja virkistävää poliisilaitoksella istumista 2 ja puoli tuntia... passi- ja ajokorttijonossa. Sitten soitin miehelle...
  13. T

    Mitä järkeä on vapaissa suhteissa, joissa ei ole lupa rakastua muihin?

    No on siinä enemmän järkeä kuin sellaisissa vapaissa suhteissa joissa on lupa rakastua muihin. Asiat kun tahtoo usein sitten mennä monimutkaisiksi kun rakastutaan johonkin suhteen ulkopuoliseen. (Mutta ehkä tuokin joiltakin onnistuu?)
  14. T

    labrakokeista tietävät - apua!

    Sinulla on aavistuksen pienehköt punasolut (tavallisin syy runsaat vuodot tai niukka raudan saanti) - siis se pieni MCV. Ja eosinofiilejä eli allergiasoluja on vähän enemmän kuin viitealueen yläraja. Eli jonkinlaista allergista reaktiota. (Muutama muukin syy näihin eosinofiileihin on...
  15. T

    ostaako kukaan muu täällä lapsille vaatteita/kenkiä Halpahallista??

    Olen ostanut omille lapsille aikanaan kaikki vaatteet erilaisista halpahalleista, paitsi ne jotka suunnittelin ja ompelin itse (no niitä oli aika paljon). Anoppi osti sekä halpahalleista että fiinimmistä kaupoista, ja äitini suunnitteli ja ompeli myös aika paljon. Ja sitten, käytin kirppiksiä ja...
  16. T

    Oonko mä nyt tiukkapipo ämmä kun en päästä ukkoo harrastuksiin

    Onko mitenkään mahdollista että työnnät ne isommat pojat molemmat sille isälle mukaan oikein kannustavasti? (Kolmen lapsen äidille yksi kaksivuotias on lähes lepoa, usein...)
  17. T

    Miten ihmiset selviävät rippijuhlista ja häiden järjestämisestä?

    No sinulla on ihan hyvä alku, kun otat yhteyttä muihin ihmisiin ja kysyt neuvoja. Kun järjestin ekat rippijuhlat kirjoitin listoja ja mietin ja mietin ja mietin. Ja kas, rippijuhlat tulivat ja menivät. Ja siinä ne on sitten muutkin juhlat menneet. Omista ensimmäisistä häistäni en tosin paljon...
  18. T

    Oonko mä nyt tiukkapipo ämmä kun en päästä ukkoo harrastuksiin

    Minusta ehkä vähän viime tinkassa ilmoitettu, se minuakin ärsyttäisi. Mutta ehkä ärtymyksesi takana on kaiken kaikkiaan miehen sinun mielestä liian niukka osallistuminen lastenhoitoon? Kysäise että kenet lapsista mies ottaa mukaan... :kieh: Vaikka sehän ei ratkaise sitä asiaa, että...
  19. T

    Päivän noloin: saako Harrodsille mennä farkuissa?

    En ole keksinyt edes pelätä etten pääsisi sisään Harrodsille :O Olen ollut siellä yksin sekä parin myöhäisteinin tyttäreni kanssa, ja ihan normaaleissa reissukledjuissa on menty. Mutta nyt kun mietin, niin muslimiomistuksessahan se taitaa olla. Että ehkä ne ei päästä sisälle biksuissa...
  20. T

    Kesäkuussa kaventuvat

    66.0 oli aamupaino (eli -3 kg toukokuun alkuun). Vyötärö 75 cm - se on jämähtänyt siihen, näköjään - mutta persuksista sen sijaan on hiipunut taas pari cm eli 102 on ympärysmitta isoimmillaan. Mielestäni en ole pariin viikkoon kauheasti vahtinut syömisiäni, ahkerampi olis voinut olla. Viikon...

Yhteistyössä