Hakutulokset

  1. U

    Ubikinoni ja lapsettomuus - uusia tutkimuksia?!?!

    Löysin tohtori Tolosen nettisivuilta artikkelin Ubikinonista Tohtori Tolonen "Uuden tutkimuksen mukaan raskauden aikana seerumin hyvä ubikinonin pitoisuus turvaa sikiön normaalia kasvua ja tasapainottaa mahdollisia aineenvahdunnan häiriöitä. Kanadalaisen hiiritutkimuksen mukaan ubikinoni...
  2. U

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Terveisiä täältäkin! Seurailen kyllä sivusta palstaa.. Tsemppiä Jadekivi! ja yrittäjä83.. sekä kaikki muutkin!!! Niin sisuunnuin tänään minäkin! Kävin nimittäin juoksemassa, mitä en ole uskaltanut tehdä pariin vuoteen. Ja voi kun se oli ihanaa!! Perkele tämä elämä jatkuu myös muutenkin ;) Olen...
  3. U

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Kiitos susirouva! Tsemppiä kaikille merkkipäivänä siirtäville, toivotaan että se toisi hyvää onnea :heart:! Itse varasin tänään ajan vyöhyketerapiaan. Saa keho vähän huolenpitoa ja rentoutusta! Ainakin vyöhyketerapeutti sanoi hänellä olleen asiakkaina lapsettomuushoidoissa olevia ja...
  4. U

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Eilen testailin negaa, joten en enää tänään vaivautunut.. Harmittaa tosi paljon, mutta tänään huomattavasti parempi päivä kuin eilen. Eilen oli ihan hautajaistunnelmat!! :( . Pitää huomenna ottaa yhteyttä klinikalle ja sopia PASsista, katsotaan mikä käytäntö meidän yksikössä on... Joku oli...
  5. U

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Haleja jag78 :heart:!! Ja niinkuin sanoit... rauhassa nyt vaan edetään ja varovaisesti onnitellaan. Toivotaan ja uskotaan ettei teidän tarvitse uutta traumaa kokea! Ja tervetuloa Kipsu mukaan! Tämä joulu tekee tästä ajasta jotenkin erityisen vaikean, toisaalta se voisi tehdä siitä...
  6. U

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Kultainen kiitos tsemppauksesta ja jännittelyistä :hug:! Olette suloisia :heart:. Ollaan me kyllä kaikki samassa sopassa ja samoilla päivillä mennään... Tänään menin testaamaan sen negan (pp11, nettikaupan halpistestillä), vaikka tiesin että voi olla liian aikaista muttei välttämättä.. Pitää nyt...
  7. U

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Kiitos susirouva :) Toivotaan tosiaan että meistä nyt moni (tai tietysti kaikki!) alkaisi plussailemaan... oireilla tai ilman.. Olen käynyt kerran tutulla psykoterapeutilla vuodattamassa ja hän toi mielenkiintoisen näkökulman asiaan. Oman kehon hyvinvoinnin ja siitä huolehtimisen...
  8. U

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Mulla ei taas ole enää m-i-t-ä-ä-n oireita,ei yhtään mitään, rinnatkin palautuneet ennalleen vaikka luget menee vielä maanantaina. Onkohan mun testipäivä "määrätty" olemaan vähän liian aikaisin, vasta pp11 on silloin... Mä en tiedä meidän veritesteistä mitään, ei ainakaan ole sanottu. Ja kolme...
  9. U

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Heips susirouva! Testipäivä olisi maanantaina...
  10. U

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Jag78, täällä ollaan ja piinaillaan..:eek: Oletko uskaltanut testata vielä? Mä en ole viitsinyt.. tänään ilmeisesti PP9 ja nekin vaivaiset oireet (rintojen arkuus ja alavatsaviillot) vain hiipuvat päivä päivältä... En tiedä koska sitä uskaltaisi testata. Viikonloppuna huvittaisi, ettei sitten...
  11. U

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Kiva kun Jadekivi olit päivittänyt listan.. Täällä on siis pp6 menossa ja viikonloppuna pitäisi testata... Menkkamaisia tuntemuksia on välillä, joten saa nähdä kuinka käy. Niitä on ollut kyllä joka päivä, heti alusta asti. Varmaan johtuu niistä lugeista. Mites muiden piinapäiväoireet? Mä oon...
  12. U

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Täältä taas kuulumisia... Ensimmäinen IVF siis takana ja saaliina saatiin 7 munasolua, joista kolme hedelmöittyi, eli nyt sitten kaksi on pakastimessa ja yksi kyydissä.. Onneksi keräys oli aika inhimillinen, muistaa vaan pyytää heti kipulääkettä kun enemmän koskee niin se vaikuttaa heti kun saa...
  13. U

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Joka sivusta seurannut ja välillä kirjoitellut... "Pakolliset" inssit yritetty tehdä, kaikki kolme yritystä meni pieleen mun kroppani reistailujen takia eikä päästy edes itse toimenpiteeseen asti... Jolloin päätimme miehen kanssa että nyt riitti ja seuraavaksi The IVF. Lyhyellä kaavalla...
  14. U

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Täällä taustapiruna olen ollut ja hengessä kyllä mukana... Meillä siis alkaa toinen ja viimeinen IUI -kierto, tänään oli ultra ja se edellisellä kerralla kaiken pilannut kysta oli kuin olikin hävinnyt!!! Kaikki empatia sille palstalaiselle, jolle se sama piru iski ja hoitotauko tuli vastaan...
  15. U

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Facebook on kyllä aika kamala paikka muutenkin. Itsekin siellä tulee käytyä, mutta ei aina jaksa katsella niitä onnellisia perheellisten päivityksiä. Ja nimenomaan iloisia ja hyviä asioita siellä jaetaan, ei niinkään niitä perhe-elämän tai yleensä elämän huonoja puolia, ne jostain syystä unohtuu...
  16. U

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Täällä kans yksi ilmoittautuu ketjuun... Olenkin mukana elämäni ensimmäisessä ketjussa... Olen jotenkin vältellyt näitä keskustelupalstoja, mutta kun tilanne tuntuu taas niin toivottomalta niin ajattelin jos tämä palstailu kuitenkin piristäisi ja auttaisi oloa :) Meillä on taustalla siis n...

Yhteistyössä