Hakutulokset

  1. S

    Kateus.

    Hei pitkästä aikaa! Oli pakko tulla kommentoimaan tänne. Jäin siis vuosien yritysten ja joidenkin hoitojen jälkeen lapsettomaksi, ja olen asian hyväksynyt. Olen ottanut koiranpennun (joka jo 7 kk vanha) ja aloittanut korkeakouluopinnot, mennyt elämässäni eteenpäin. Mutta tänään kirpaisi KATEUS...
  2. S

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Hei pitkästä aikaa! Oli pakko tulla kommentoimaan tänne. Jäin siis vuosien yritysten ja joidenkin hoitojen jälkeen lapsettomaksi, ja olen asian hyväksynyt. Olen ottanut koiranpennun (joka jo 7 kk vanha) ja aloittanut korkeakouluopinnot, mennyt elämässäni eteenpäin. Mutta tänään kirpaisi KATEUS...
  3. S

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Hei naiset! Muistaako täällä joku vielä minua? Minun yritykseni / kuumeiluni on päättynyt. Poikani on 22v mies, mutta uuden miehen aloitimme yrityksen kierukanpoistolla heinäkuussa 2011. Ikää oli silloin melkein 37 v. Hormoonihoidot (Clomit) tulivat kuvioihin mukaan syyskuussa 2012, inssiä...
  4. S

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Kp 1/28-30 Roikun tilastoja rumentamassa edelleen. Yv 2v 7kk.
  5. S

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Pientä toivonkipinää taas nousi, kun menkat kaksi päivää myöhässä. Mutta niin kuin aina, nyt ne taisivat alkaa kuitenkin, jälleen kerran. Maailmassa ei ole mitään niin varmaa, kun minun menkat joka kuukausi :) Hiljaista hyväksyntää olen alkanut työstämään. Meille ei taida lapsia tulla. Tosin...
  6. S

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Miltsu76: Onko sinulla ensimmäinen raskaustoive vai miten se menikään, kun en muista? Onko ylipainoa paljon? Minullakin on ylipainoa, mutta kohtuuden rajoissa. Mitäs sinulle Pippurihäntä kuuluu? Saitko lapsen? On se jännä, miten ajan kuluessa lopettaa kaikki testailut ja toiveet...
  7. S

    Oudot tuntemukset!

    Testaa viikon päästä uudelleen ja käy perhesuunnitteluneuvolassa hoitamassa ehkäisy kuntoon! Itse kolmatta vuotta lasta yrittäneenä /toivoneena aborttisi kuulostaa tietysti kurjalta, mutta tuomitsemaan en lähde. Nyt ota kuitenkin vastuuta, jookos.
  8. S

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Hei! Täällä on porukka vaihtunut, ja tietysti hyvä niin, koska se tarkoittaa, että raskauksia on alkanut. Muistaako kukaan minua? Olen siis Syystuuli, ikää jo 39 vuotta, yritystä takana reilu 2 ja puoli vuotta. Clomifeniä 6 x ja yksi inssi kokeiltu. Ei mitään. Selittämätön lapsettomuus. Olen...
  9. S

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Hei! Muistaakohan mua joku täällä? Kaksi ja puoli vuotta selittämätöntä lapsettomuutta takana, ikää 39. Clomifen-kuurit ja yksi inssi kokeiltu. Taukoa hoidoista moneen kertaan. Nyt sitten olisi yritettävä IVFää, mutta julkisella puolella ei enää hoideta iän takia. Nythän on tullut laki, että...
  10. S

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Nopea ilmoitus. Kp 2. Inssi ei onnistunut ;(
  11. S

    Clomittaret 2013

    Onnea plussanneille ja tsemppiä kaikille! En ehdi lukea nyt, ilmoitan vaan että itselläni on kp 2. Inssi ei onnistunut ;(
  12. S

    Clomittaret 2013

    Tänne ei kuulu mitään uutta. En aio testailla. odotan menkkoja. Jos niitä ei kuulu, menen 2.4. labraan veritestiin (se määrättiin, kun inssi tehtiin 15.3.). Tuloksen saan sitten 3.4. Mutta eiköhän ne menkat sieltä viikonloppuna ala, aivan kuten aina ennenkin. Nim. positiivisuus on yliarvostettua...
  13. S

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Onnea oviksen odotteluun, Koli :)Pistin aamulla Pregnylin. Lääkäri eilen määräsi sen, JOS ovistesti on negatiivinen. En tehnyt ovistestiä ollenkaan, mutta varuilta pistin. Vihaan ovistestejä enemmän kuin mitään tähän aiheeseen liittyvää. Vain yhden kierron olen testeillä ovista bongannu, ja...
  14. S

    Clomittaret 2013

    Huomenta ihanat naiset! Teinköhän väärin, kun pistin Pregnylin tänään? Lääkäri määräsi sen JOS ovulaatiotesti ei ole postiviivinen, ja en tehnyt ollenkaan ovulaatiotestejä (vihaan niitä yli kaiken). Pistin kuitenkin Pregnylin. Voiko "tuplavaikutus" olla huono juttu, siis jos munis irtoaisi...
  15. S

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Onnea DOMI!!! Muistan, kun kuumeilimme yhdessä ja sulle tuli alkusyksystä/kesällä tärppi. Nyt sulla jo nyytti sylissä! Ihanaa <3
  16. S

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Pikaiset kuulumiset tännekin: Tänään kp 12 ja kävin folliultrassa. Yksi 20 mm rakkula kypysynyt ja toinen hieman pienempi toiselta puolelta. Huomenna inseminaatio klo 13. Teen ovistestin tänään ja huomenna, jos kumpikaan ei ole positiivinen, pistän aamulla Pregnylin. Jännittää!
  17. S

    Clomittaret 2013

    Pikaiset kuulumiset: Tänään kp 12 ja kävin folliultrassa. Yksi 20 mm rakkula kypsynyt ja toinen hieman pienempi toiselta puolelta. Huomenna inseminaatio klo 13. Teen ovistestin tänään ja huomenna, jos kumpikaan ei ole positiivinen, pistän aamulla Pregnylin. Jännittää!
  18. S

    Teiniäidiksi

    Hei! Olen 38 vuotias vauvakuumeilija. Ensimmäisen ja toistaiseksi ainoan lapseni sain juuri, kun täytin 17. En suosittele. Ero poikakaverista tuli ja minusta tuli yksinhuoltaja. Näin käy todella monille teiniäideille ja olisikin melkein ihme, jos et yh:ksi päätyisi. Vuoden parin päästä haluat...
  19. S

    Clomittaret 2013

    Kp 1, toinen clomikierto. Yk ehkä 23 tai jotain. Kuinka kauan jaksamme haavella kehtolaulusta? Punaista en saa, muuta kuin terveyssiteeseen.
  20. S

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Kp 1:'(. Oiskohan yk 23 tai jotain. Toinen clomikierto.

Yhteistyössä