Hakutulokset

  1. P

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Uusi ketju, jotta saadaan listaus heti alkuun :) Tiedot muodossa: laskettu aika, nimimerkki, ikä, monesko lapsi, synnytyssairaala. Muutokset ja puuttuvat tiedot punaisella värillä. Kaikkia tietoja ei ole pakko ilmoittaa ja LA tarkentuu myöhemmin:) 24.4. Niukuli / 35 / ensimmäinen / TYKS 1.5...
  2. P

    Korkea kuume alle 2 vuotiaalla

    Meidän 1v8kk:n ikäiselle tytölle nousi sunnuntai iltana yhtäkkiä korkea kuume. Oli siis 39,5. Eilen maanantaina aamusta ja päivästä oli matalalla, mutta iltaa kohti nousi. Pahimmillaan 40 tasan. Sai Pronaxenia ja PamolF:ää. Laski sinne 39,3 asteeseen. Tänään aamu alkoi taas kovilla lukemilla...
  3. P

    Parvorokko ja raskaus

    Olen raskaana rv 14+ nyt. Viime viikolla meidän kuopuksella todettiin parvorokko. Mä kävin vasta-aine kokeissa. Vasta-aineita ei löytynyt eli en ole parvoa sairastanut koskaan, eikä siis myöskään _vielä_ näkynyt tuoretta tartuntaa. Kysyin neuvolasta, että uusitaanko verikoe parin viikon...
  4. P

    Löysä limainen kakka 5 veellä - mistä voisi johtua?

    5v pojallani on nyt melkein kuukauden ajan ollut löysää limaista kakkaa. Haisee ihan hirveälle. Mistähän mahtais johtua? Melkein päivittäin tulee ja usein reilusti kerralla. Välillä kuitenkin tulee ihan ns. normaalia kiinteetä kakkaa. Tänäänkin tullut löysää limaista kakkaa jo kolme vai neljä...
  5. P

    Löysä limainen kakka 5 veellä - mistä voisi johtua?

    5v pojallani on nyt melkein kuukauden ajan ollut löysää limaista kakkaa. Haisee ihan hirveälle. Mistähän mahtais johtua? Melkein päivittäin tulee ja usein reilusti kerralla. Välillä kuitenkin tulee ihan ns. normaalia kiinteetä kakkaa. Tänäänkin tullut löysää limaista kakkaa jo kolme vai neljä...
  6. P

    Britax B-Smart 4, kokemuksia

    Kokemuksia näistä vaunuista/rattaista? :) Kulkeeko renkaat miten? Loskassa, lumessa? Kaupungissa asutaan, eli pääasiassa talvella tiet on kyllä aurattuja, mut kaikki pitää ottaa huomioon :D Helppo kasata?
  7. P

    Brio Sing, kokemuksia

    Kaipaisin nyt ihan kunnon kokemuksia kyseisistä vaunuista/rattaista. Oon niitä harkinnut vaunuiksi meidän tulevalle pienelle. En oo niitä päässyt missään livenä lääppimään ja kokeilemaan, vielä. Tietojen ja kuvien perusteella tykkään seuraavista jutuista siinä: * Kääntyvät eturenkaat...
  8. P

    Kuvaverkosta päiväkotikuvat

    Meillä pojan tarhassa otettiin siis kuvat Kuvaverkon kautta. Nyt on se tilaus katsottavissa ja muuteltavissa netissä. Muuten kaikki ok, mut miten ihmeessä mä saan siihen 3kuvan yhteispohjukkeessa oleviin kuviin muutettua eri kuvat? Eikö siihen pitäis saada kolme erilaista kuvaa? Vai enkö mä...
  9. P

    Suolainen piirakka, millä korvata kermaviili?

    Löytyiskös täältä pikaisesti neuvoa. Olen tekemässä vieraille kinkkupiirakkaa. Taikinan päälle siis normaalisti kinkkua, paprikaa, kermaviili ja juustoa. Millä voisin korvata kermaviilin ja juuston kun pitäisi olla maidotonta?
  10. P

    Varhaisultra Tampere

    Kohtuu tuoretta tietoo kaipaisin varhaisultrista Tampereelta. Minkä hintainen ja missä? Saiko KELA korvauksen suoraan vai pitikö hakea itse jälkeenpäin?

Yhteistyössä