Hakutulokset

  1. onnellinen

    Lääkärintarkastus

    Näin itse arvelinkin. Kiitos!
  2. onnellinen

    Lääkärintarkastus

    Kysymys johon toivon jonkun osaavan vastata... Ollaan lähdössä näillä näkymin autolla kiertämään Suomea ja meinataanpa kävästä Ruotsin ja ehkä Norjankin puolella tuossa kesäkuun lopulla. Raskausviikkoja silloin kasassa n. 23. Tarvitseeko ennen tuollaista reissua käydä jonkinlaisessa...
  3. onnellinen

    Miksi nykyajan aidit ovat itsekkäitä!

    mun mielestäni on hyväkin, että me äidit välillä ajatellaan itseämme. kuinka paljon isillä on aikaa nähdä kavereitaan käydä oluella ja saunomassa ja tuulettumassa ja jos me naiset otetaa kerran kuussa ittellemme huilimis/irrottautumispäivä. Itse ainakin huomaan, et jaksan taas oikein hyvin...
  4. onnellinen

    sokerirasitustestistä

    Älä suotta masennu moisesta :hug: Vauvan ja sinun parhaaksihan se vain on. Suomessa seurataan tosi tarkasti tuota raskaus diabetesta, ja ihan hyvä mun mielestä. Luulen, että suurin osa rasituksessa käyneistä selviää siitä kuitenkin ihan puhtain paperein. Ei siinä muuta inhottavaa ollut mun...
  5. onnellinen

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Perjantaina olis eka neuvola...vähän jännittää. Sillon viikkoja 8+6, jotenki vaan tuntuu hölmöltä jännittää sitä, ku eihän siellä vielä varmistu että siellä masussa ketään onkaan. No ens viikolla on sitte yksityisellä ultra...Siellähän se selviää, jotenki vaan ei malttais odottaa että saa...
  6. onnellinen

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Varasin sitte kuitenki yksityiselle ultran, ens viikon torstaina olis, sillon on viikkoja sitten jo 9+5, mutta tosiaan ne juhlat tulossa ennen np-ultraa ja halutaan kertoa ennen niitä juhlia ja halutaan olla varmoja että siellä on joku, kun näitä oireitakaan ei kauheesti ole ollut. Tosin tänä...
  7. onnellinen

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Heippa taas...enpä oo pahemmin kirjotellu, muitten kuulumisia olen kyllä ahkerasti lukenu. Täällä on viikkoja nyt 7+6 ja vieläkään ei oikein kummoisia oireita ole...epäilyttää josko siellä ketään onkaan. Ainoo oire mitä oikein on, on ihan törkeet mielialan vaihtelut...ei kummostaka juttua...
  8. onnellinen

    osaako täällä joku englantia?

    anna tulla!
  9. onnellinen

    Kumpi parempi liina??

    :wave: Nosto :wave:
  10. onnellinen

    Uskomatonta että jotkut eivät käy vuoteen kahdestaan missään

    Meillä kaksi lasta, kolmas tulossa, ja elän kyllä elämäni onnellisinta aikaa juuri nyt. Kotona, lasten kanssa. Kahdenkeskistä aikaa on miehen kanssa paljon silti, kotona nautiskellaan ja huomioidaan toisiamme. Meillä se onni, että päästään jos halutaan koska mun vanhemmat lähellä, mutta...
  11. onnellinen

    Minkä ikäisenä isäksi ensimmäistä kertaa?

    Meillä isäksi tullaan 35-vuotiaana! Sen parempaa ikää tuskin onkaan. Oma nuoruus jo takana, vakaat tulot ja elämä muutenkin kohdillaan. :)
  12. onnellinen

    Mitä tekisit jos saisit äitienpäivälahjaksi..

    Hihkuisin!! Lopultakin mies selvästi lämpeni Lisä lapsiin.
  13. onnellinen

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Heippa kaikille! Kaippa sitä sitten voisi listalle ilmoittautua, vaik en sitte tiiä kuuluisinko joulukuun vai tammikuun puolelle, mutta muitakin 29.12 la näytti olevan. viikkoja olis nyt siis 6+5, ekaa odotellaan ja toivotaan että kaikki menee hyvin ja jos menee niin KHKS:ssa pitäs synnytyksen...
  14. onnellinen

    otin opintolainaa..

    Itse otin aikoinaan yhteensä n. 8000 euroa opintolainaa ja se meni lähinnä juhlimiseen ja matkusteluun. Hetkeäkään ei ole kaduttanut, oikeasti :) Nyt on melkein kaikki maksettu pois ja jäljellä mahtavat muistot opiskeluajasta!
  15. onnellinen

    tänään vihdoin varmistui.

    ...että ultrassa oli pikku- tonttu, jonka sydän hyppi vahvasti. viikkoja mulla tasan 7, ultran mukaan 6+4. Alku olut todella kivinen, ensin vuosin 3 pvää ruskeaa vuotoa...luulin, että kesken menee, sitten siitä viikon päästä housuun lorahti verta ja ihan kunolla, mutta lakkas samantein...
  16. onnellinen

    Milloin teillä on loppunut pahoin vointi?

    Oksentelu alkoi vähentyä rv12 jälkeen ja viimeisen kerran (toistaiseksi) oksensin muistaakseni rv 16.
  17. onnellinen

    Näkyikö raskautesi testissä heti vai..

    Clearbluen testi näytti mulle selkeetä plussaa 11 päivää alkionsiirron jälkeen eli tavallaan kolmisen päivää ennen odotettua kuukautisten alkamista.
  18. onnellinen

    oireeton

    Onneksi olkoon plussastasi! :hug: :heart: Toivotaan, että tämä pieni ihme pysyy loppuun asti masussasi. =) Eli paljon tarrasukkia matkan varrelle. Itselläni oli ensimmäisessä raskaudessa rinnat tosi arat ja kipeät jo ennen kuukautisten alkamista. Ja toisella kerralla eivät kipeytyneet...
  19. onnellinen

    Epäröin vähän mun ja tutustumani miehen ikäeroa

    \ Itse olen nyt kolme vuotta seurustellut minua 20 vuotta vanhemman miehen kanssa, ja päivääkään en ole katunut! Minä nyt 30 ja hän 50. Itseäni tuo ikäero ei juuri mietityttänyt, koska tunteet oli niin vahvat, ettei siinä "järkipuhe" olisi auttanut! Tuota spekulointia mitä tulee olemaan...
  20. onnellinen

    tuettu loma kalajoella

    Onko kukaan tulossa Kalajoelle lomaliiton tuetulle lomalle kesäkuussa?

Yhteistyössä