Hakutulokset

  1. M

    Kaipaus vihreämälle ruoholle...

    Ahdistunut, älä ihmeessä mieti mitä muut ajattelevat jos perut häät!!! Sinähän elät itse omaa elämääsi ja teet sinulle parhaiten sopivat ratkaisut. Kenenkään mielipide ei pitäisi vaikuttaa siihen, mitä itse haluat. Jos siis tuntuu siltä ettet ole valmis menemään naimisiin, älä mene, tai ainakin...
  2. M

    jälkivuodosta kysymys

    Imetätkö vai saako vauvasi korviketta? Olen joskus kuullut, että jollakin olisi alkanut jo ensimmäiset kuukautiset heti jälkivuodon loppumisen jälkeen. Olisiko se sinun kohdallasi mahdollista? Pieni tauko vuodossa ainakin voisi viitata siihen.
  3. M

    seksiä, kuinka piaan synnytyksen jälkeen?

    Vähän tietysti epämääräisesti kysyin... :D Tarkoitin siis sillä "jotain" just kipuja tai lisääntynyttä vuotoa.
  4. M

    seksiä, kuinka piaan synnytyksen jälkeen?

    Vielä lisää aiheesta... Onko jollekin tullu jotain kun on aloittanut seksin ennen jälkitarkastusta? Entä kuinka monella lääkäri on jälkitarkastuksessa kysynyt onnistuuko seksi? Joku jo mainitsikin, että olisi hyvä edes kokeilla ennen jälkitarkastusta että vois lääkärille mainita onnistuuko vai...
  5. M

    masentavat finnit imetyksen aikana

    Kärsin samasta ongelmasta, mutta lievemmässä muodossa. Mulle ei kasvoihin oikeastaan oo koskaan tullu finnejä ei edes murrosiässä, mutta käsivarsiin sitäkin enemmän. Nyt synnytyksen jälkeen finnit ovat palanneet ja niitä on mielestäni paljon enemmän kuin aikaisemmin nuorempana. Hoitokeinona olen...
  6. M

    limatulppaa?

    Mulla limatulppa tuli n. viikko ennen synnytystä ja se oli sellasta vaaleaa (ehkä hieman kellertävää) limaa, jossa oli punaisia ja valkoisia viiruja. Sitä limaa tuli kyllä oikein kunnolla, ei ollut epäilystäkään oliko valkovuotoa vai limatulppa.
  7. M

    Jomotus häpyluussa

    Ei se tunnu "hankaukselta". Sellanen jännä jomotus tai kolotus vaan vaivaa välillä. Nykyään se ei ole koko aikaa, eikä se mielestäni liity mitenkään mihinkään liikkumiseen yms. Toivon mukaan menee kohta ohi, sillä nyt on jo 1kk synnytyksestä. =)
  8. M

    millä viikoilla olette tunteneet liikkeet?

    eikös se yksilöllistä ole...varmaan jo sikiön koostakin kiinni millon tuntee,veikkaisin näin?!?!
  9. M

    millä viikoilla olette tunteneet liikkeet?

    eli todella pikkuinen taisi ilmotella olemassa olostaan :D :heart: ei malttais oottaa niit kunnon liikkeitä :ashamed: eikä malttais oottaa et sais tietää kumpi sielt tulee,tyttö toiveissa kun esikko on poika...mutta poikakin on kyllä erittäin tervetullut :D
  10. M

    millä viikoilla olette tunteneet liikkeet?

    esikoisesta tunsin lähempänä vk 18..nyt menossa 14+1 ja voisin olla varma että äsken tunsin jotain pientä...luulin tuntevani jo eilen..mutta ajattelin vain kuvittelevani...voiko olla mahdollista vai meneekö kuvittelun piikkiin?!?!?kun niitä odottaa.. kokemuksia millä viikoilla tunsitte?
  11. M

    Jomotus häpyluussa

    Kysyin asiaa neuvolan terkkarilta ja kuulemma voi olla mahdollista, että jomotus johtuu siitä, että lantio palautuu entiselleen. Lisäsi kuitenkin vielä että jos menee niin pahaksi, ettei nukkua pysty niin sitte pitäisi käydä lääkärin puheilla. Onneks ei vielä ole sentään nukkumista haitannut...
  12. M

    Jomotus häpyluussa

    Onko kenelläkään kokemusta jomotuksesta häpyluussa synnytyksen jälkeen? Siis ihan samanlaista jomotusta kuin raskauden aikana kun lantion liitokset venyivät. Kävin kolme viikkoa sitten synnyttämässä esikoiseni ja sitä jomotusta on ollut ehkä reilun viikon verran.
  13. M

    SAVONLINNA!!!

    täälläki on savonlinnasta mamma ja poika, ei olla montaa vuotta savonlinnas asuttu. JOs joku haluaa lähtee kahvitteleen, lenkkeileen, puistoon tms. niin ilmotelkaa: mamma3@spynet.fi
  14. M

    mitä olette mieltä??

    emmä tiiä..ei mitään,pitää soitella sinne täsä ku saan aikaseks.tänks mielipiteestäsi :)
  15. M

    nopeat synnytykset:mistä tiesit lähteä ajoissa?

    Mulla oli suhteellisen nopea synnytys ensisynnyttäjäksi. Eli kokonaisuudessaan synnytys kesti vajaat 6 tuntia. Tiesin lähteä sairaalaan kun supistukset oli niin kovia etten enää kestänyt kotona, eikä ottamallani särkylääkkeellä ollut mitään tehoa. Lisäksi vessassa käydessä huomasin, että verta...
  16. M

    mitä olette mieltä??

    nii ja sillo 36viikolla paikat oli pehmeet mut viel kiinni
  17. M

    mitä olette mieltä??

    onko tyhmää ite soittaa viel synnärille (varmistus soitto) et alottavat käynnistyksen ma ku on aika??neuvola täti soitti sinne,eipä se muuta sanonu et ottaa kassi mukaan "varalle"..meinas et jos paikat ns."epäkypsät"voivat viel lähettää kotiin :o en kyl tod palaa kotii ku sinne oon menny vast...
  18. M

    kaikki kaatuu niskaan..

    Unohtui sanoa, että miehen ex on uudessa suhteessa. Se on kihloissa, menossa naimisiin elokuussa ja niillä on 6kk ikäinen vauva myös. Eipä uus mies eikä vauva tunnu silti sitä hidastavan tai vievän sen mielenkiintoa muualle.
  19. M

    kaikki kaatuu niskaan..

    Oon joskus yrittäny puhua miehelle, mutta se menee siihen että teen muka asiat vaikeiks tai että "aina pitää jonku kans tapella, olis paras pistää kuula kalloon niin kenelläkään ei olis mitään valitettavaa". Sitte se keskustelu onkin siinä... Eilen pistin kyllä pystyyn kunnon metakan, kun...
  20. M

    kaikki kaatuu niskaan..

    Meilläkin on vähä sama tilanne. Jatkuvasti riidellään jostakin ihan tyhmästä, mitään ei oikeastaan tehdä yhdessä eikä oikein puhutakaan enää mistään. Seksiä ei olla harrastettu ehkä pariin kuukauteen, tosin tähän syynä se, että olen juuri synnyttänyt ensimmäisen yhteisen lapsemme. Seksissä ei...

Yhteistyössä