Hakutulokset

  1. syklaaminkukka

    Suositelkaas hyvää kuvankäsittelyohjelmaa

    Ja suhteellisen helppokäyttöistä :)
  2. syklaaminkukka

    Kukaan opiskellut Näpsä-käsityökoulussa ?

    Sain tänään tiedon, että pääsen syksyksi opiskelemaan. Kokemuksia ?
  3. syklaaminkukka

    My Calendar -Birthdays kutsu Facebookissa ???

    Nyt tuli jo toinen pyyntö, miten ihmeessä mä hyväksyn ne ? Itsellä ei tuota sovellusta ole.
  4. syklaaminkukka

    Silmien laserleikkauksen jälkitarkastus tai kontrollikäynti, laitetaanko tippoja ?

    Eli laitetaanko niitä pupilleja laajentavia tippoja, joiden jälkeen ei voi ajaa autoa ?
  5. syklaaminkukka

    Nyt mä sen vihdoin tein !!

    Varasin ajan silmäleikkaukseen, reilun viikon päästä alkaa uusi elämä ilman silmälaseja :D Vähän pelottaa, mutta toisaalta ei millään jaksaisi odottaa, että saapi heittää kakkulat roskiin.
  6. syklaaminkukka

    Sain vihdoin diagnoosin pitkään vaivanneille kivuille...moninivelrikko

    Moninivelrikko, sellasen "tuomion" mä sain...hoidoksi reumalääkettä ja kortisonia. Kaikki alkoi siitä, kun toisesta olkapäästä löydettiin 1,5 sentin reikä jänteessä. Kun asiaa alettiin tutkia, löytyi sitten vähän muutakin. Mietin vain, että alkaako tässä pikkuhiljaa krakaan kaikki nivelet : /...
  7. syklaaminkukka

    Luoja tästä tulee piiiitkä ja yksinäinen kesä !!

    Miehen lomista ei mitään käsitystä, toivottavasti nyt edes viikon voi pitää. Mä olen yksin lasten kanssa kotona ja jo nyt toisena lomapäivänä musta tuntuu, että pää hajoo |O Lapset on toistensa kurkussa koko ajan ja mun pitää kehittää niille jotain tekemistä, etteivät tapa toisiaan. Johonkin...
  8. syklaaminkukka

    Kukaan opiskellut Koulutuskeskus Tavastiassa ?

    Mua kovasti kiinnostaisi tuo sisustusompelijan tutkinto aikuiskoulutuksena. Hakijoita on tietysti miljuuna muutakin, mutta ainahan sitä yrittää saa :)
  9. syklaaminkukka

    Onko kaikki huutismyyjät lomareissussa ?

    Kun tuntuu, että kukaan ei vastaa viesteihin. Postareita ja tilinumeroita saa odottaa viikkoja. Mikä muuten teidän mielestänne on kohtuullinen aika odottaa jotain infoa myyjästä (jos siis kohteessa ei ole vakioviestiä tai puuttuu esim. postarit) ? Minkä ajan kuluttua voi sanoa peruvansa...
  10. syklaaminkukka

    Oliskohan se kivaa, jos voisi huoletta syödä mitä vaan

    eikä se heti näkyisi vyötäröllä ? Mun ei tarvi kun katella suklaata, niin se on heti liimattuna vatsaan ja vyötärölle |O Sit kaveri vetää vieressä mitä vaan suuhunsa, eikä näy missään...on se niiiin väärin :'(
  11. syklaaminkukka

    Onko huutiksessa kannattavampaa myydä lastenvaatteita erikseen vai pakettina ?

    Mulla olis tuossa tytön 110-116 senttisiä vaatteita pino ja mietin, että menisköhän ne paremmin kaupaksi pakettina kuin yksitellen ? Tietty paketissa on se hyvä puoli, ettei tarvi lähettää ja pakata kun kerran :)
  12. syklaaminkukka

    Syökö kukaan kortisonilääkettä, esim. Prednisolonia ?

    Aiheuttaako mitään sivuvaikutuksia ?
  13. syklaaminkukka

    Mä varmaan nukun ensi yön sohvalla...

    Luoja miten toi mies kuorsaa. Aina se kuorsaa, mutta nyt kun on flunssassa, niin tuo on jo tajunnan räjäyttävää :O
  14. syklaaminkukka

    Suositelkaas mulle jotain tehokasta "kokoontaitettavaa" kuntoilulaitetta

    Elikkäs mä haluaisin jonkun kotikuntoilulaitteen, esim. stepperin, kuntopyörän ym. Mutta sen tarttis mahtua pieneen tilaan eli mielellään sellanen taiteltava malli, jonka saapi vaikka sängyn alle tai kodinhoitohuoneen nurkkaan. Prisman kuvastossa oli sellanen kuntopyörä, mutta onkohan se ihan...
  15. syklaaminkukka

    Millä mä korvaan noi kookoshiutaleet

    Puolukkatorttu - Jälkiruoat - Reseptit - Yhteishyva.fi Mä en voi sietää kookosta, mutta haluaisin tehdä tuota piirakkaa :D Voiskohan nuo kookoshiutaleet korvata esimerkiksi mantelilla ?
  16. syklaaminkukka

    Auttakaa nyt mua näiden verhojen kanssa

    Meillä on kaikissa yläkerran makkareissa tuollaiset ikkunat kun tuossa kuvassa. Eli leveät ikkunalistat ja kalteva katto eli lista tulee ihan katon reunaan kiinni. Mä kuitenkin haluaisin ainakin tohon meiän makkariin ja tytön huoneeseen jonkunlaiset verhot. Mutta miten ihmeessä se onnistuu...
  17. syklaaminkukka

    Ketään Pälkäneeltä ?

    Muutamme pian Pälkäneelle ja olisi kiva saada "lapsellisia" kavereita kahvitteluun, puistoseuraksi ym. Äiti on vuosimallia -72 ja tytöt 5 vuotta ja 10 kuukautta.
  18. syklaaminkukka

    Millä mä saan keraamisen lieden puhtaaksi ?

    Hitsi, kun uuden kodin keraaminen liesi on onnistuttu pilaamaan. Ei varmaan ikinäkoskaan pyyhitty ylikiehuneita ruokia. Kaikkien levyjen ympärillä kiinnijuuttunut kyrsä, millä mä saan ne pois ? Vai saako niitä enää millään |O |O On muuten vaikea uskoa, että siinä keittiössä on...
  19. syklaaminkukka

    Joko huutiksesta ostetaan kevät- ja kesävaatteita ?

    Mulla olis tuossa noita mammavaatteita pino ja haluaisin päästä ennen muuttoa niistä eroon. Lähinnä siis kesävaatetta, ja mietinkin, että onkohan liian aikaista laittaa huutikseen.
  20. syklaaminkukka

    Nordean asiakaspalvelunumero

    Vastaako ne sieltä koskaan |O Mä olen nyt kummenestä asti yrittänyt soittaa, mutta ketään ei tunnu kiinnostavan :headwall:

Yhteistyössä