Hakutulokset

  1. T

    Pieni ikäero lapsilla ja toisen synnytyksen kesto

    Ensimmäinen synnytys kesti 17h, toinen 3h.. Kummassakin tapauksessa kerkesin juuri ja juuri sairaalaan! Näitähän on hankala ennustella, pääasia että ulos tulee:)
  2. T

    raskauden aikaiset kilot ja synnytykseen kadonneet kilot :)

    Ekasta painoa tuli 13kg ja sairaalaan jäi kaikki.. Toisesta tuli 4kg ja sairaalaan jäi kaikki+ vähän ylimääräistä :D
  3. T

    Kohdunkaula kadonnut,paikat auki 2cm?!

    Heips! Viikko sitten kävin vimosella raskausajan lekurilla ihan rutiinivisiitillä.. Selvisi, että kohdunkaula on tipotiessään ja aukikin ollaan 2cm! Toista lasta odottelen ja edellinen meni mallikkaasti, syntyi ajallaan ja kiinnittyikin vasta päivää ennen. Nyt ollaan 38+4 ja kipeät...
  4. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Hyvää ja aurinkoista naistenpäivää!! Ihana ilma aamusta asti, tosin toi lumimyräkkä pisti pk-seudulla pasmoja sekaisin.. Onneksi kerkesin kehä 3:lta pois ennen kuin alkoi rytisemään! Mulla viellä viikko aikaa np-ultraan..ei pahemmin jännitä, sillä tänään tunsin ensimmäiset liikkeet! <3 hui...
  5. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Mikä toi pakkanen on olevinaan?! Huhhuh.. Koirakin kärsi aamulenkillä! Mentiin juosten :D oon niin kesäihminen henkeen ja vereen.. Onneksi alkaa päivät kirkastumaan, niin tietää että kevättä kohti mennään! Selätin viikon flunssan.. Vähän köhää jäljellä, mutta elämä voitti! Mä en ole muuttanut...
  6. T

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    En olisi itsekkään uskonut, että näin voi todellisuudessa tapahtua! Vaikka lehdistä lukee, niin ei vain tunnu realistiselta :/ Asutaan kolmannessa kerroksessa ja kaikki talon asukkaat olivat heränneet sankkaan myrkkysavuun paitsi minä ja pieni..ensimmäiset epäilyt poliisien ja palomiesten...
  7. T

    Peruskoulun jälkeen opiskelemaan

    Mistä päin pitäisi asunto saada? Lähteekö eri paikkakunnalle mahdollisesti opiskelemaan?
  8. T

    asuntolaina - tarviiko olla kaikissa pankeissa se 10% säästössä?

    Meillä sellanen tilanne että pitäisi päästä suurempaan asuntoon kun toinen lapsi tulossa syksyllä. Nyt asumme 60neliöisessä kaksiossa ja asuntoa ei ole lapsiperheelle suunniteltu! Saimme pari vuotta sitten koko asunnon hinnan verran lainaa ja nyt olisi ylimääräiselle tarvetta.. Pankista...
  9. T

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    Moikka! Musta ei ookkaan syksyn jälkeen mitään kuulunut kun oon keskittynyt lukemispuoleen enemmän!;) Meillä tyttö täytti eilen 8kk ja eilen oli myös lekuri neuvolassa..69cm ja 7290g, sirpsakka likka! Täällä istutaan,kontataan,kiipeillään ja kävellään tukea vasten! Oppi jo 5kk iässä ryömimään...
  10. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Heipsan! Täällä on joku äiti-tytär flunssa päällä.. Mä oon kuumeessa ja ryin aivolimoja pois yöt päivät.. Tytöllä onneksi kuumeeton räkätauti! Pitää huolen etten itse kerkeä lepäämään lainkaan!:D eilen käytiin 8kk lekurissa: 69cm(47cm),7280g(3100g)- hieno kasvu syntymämitoista! Aikaisemmin...
  11. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Miss_piggy: oon todella pahoillani sun puolesta! Noita uutisia ei kellekään toivoisi..:( Täällä ollaan ja ihmetellään! Raskausoireita todella vähän edelleen, uskon vasta kun näen mahdollisen matkalaisen silloin 15.3.. Nyt keskityn arjen pyörittämiseen ja esikosta huolehtimiseen :) Huomenna...
  12. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Tsippadui äiteet! Tervetuloa mukaan!:) Mullakin oli eilen ensimmäinen neuvola.. Aika tylsä visiitti kun kaikki niin tuoreessa muistissa! Ei mennyt kun 15min. Sovittiin että käyn ns. harvennetusti neuvolassa sillä en koe tarvitsevani käyntejä niin tiheästi.. Dopplerilla seuraan kotona pienen...
  13. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Pari parempaa yötä takana! kirskis: joo, välillä aika hullulta tuntuu että joudun ite hoitamaan vauvaa yöt+päivät.. Alussa auttoi öissä, sekin loppui kun nappula täytti 2kkta! Jollaintavalla oon jo kerennyt tottumaan siihen että päivässä mulla on omaa aikaa sen 20min kun oon suihkussa :D...
  14. T

    Raskauskysely :) Okei, oli tylsää niin tein moisen.

    1. Missä kuussa on laskettu aikasi? 27.9.2013 2. Pelottaako synnytys miten kovin asteikolla 1-10 ? -1,Ei pelota lainkaan! Edellinen synnytys meni kuin unelma :) Toivon samaa nyt syksyllä! Positiivisin mielin ja silleesti.. 3. Oletko voinut pahoin? -Vähän..ehkä! Esikoisen kakkavaipat...
  15. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    kirskis: mies on pessyt kätensä nukuttamisesta ja yöhärdelleistä kun on vissiin liian hätäpäinen ja hermoheikko :D vauvanhoito on jäänyt mun tehtäväksi kun ei tuo puoliso oikeen hallitse sitä.. Tyttö vielä asiaa vaikeuttaa kun on niin kiinni äipässä.. Kaipa tämäkin vain joku ihanista...
  16. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    No nyt alkaa mun patterit vetelemään viimesiään! 15krt "sain" jälleen viime yönä nousta tyttöä hyssyttelemään.. Äää! Mä haluaisin edes yhtenä yönä nukku EDES 2h katkeamatonta unta! Kyllä nämä heräilyt vielä kestää, mutta entäpä jos jatkuu kesään asti? Valaana pitkin kämppää vaeltaen?:D noup, ei...
  17. T

    Onko tälläinen jo alkoholisti vai "suurkuluttaja"? :/ olkaa kilttejä ja vastatkaa

    Alkoholistin päivä alkaa ryypyllä, jos pulloa ei ole niin sehän hankitaan! Alkoholia kuluu päivittäin joko yksin kaappijuoppoillessa tai ystävien kanssa. Elämä pyörii viinan voimin ja sen ympärillä, alkoholista on tullut elämän keskipiste. Toisinaan alkoholisti juo päivittäin esim töiden...
  18. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Ciao!! Kiva että muutkin kärsivät ketutuksesta ja mahdollisesta ulokkeesta otsassa!!:D voi mun mies parka.. Onneksi älyää pysyä poissa tieltä ja olla sanomatta pahasti takaisin! Mulla ei ole oireita juuri ollenkaan! Mitä nyt ärsyttää, väsyttää ja iltaisin vatsa paisuu kuin olisin viidennellä...
  19. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Heipsan! Tänne hyppelen minäkin :) ***LA 28.9,toinen lapsi,JS*** Sunnuntaina tein positiivisen testin ja viikkoja kasassa vasta 6+4. Esikoinen vasta 7kk ja rapiat päälle :D tahdottiin lapset pienellä ikäerolla ja sitä saa mitä tilaa! Hiukan alkushokkia ilmassa kun edellinen oli kovan...
  20. T

    Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

    Mäkin täällä pienessä alkushokissa huhuilen! Esikoinen 7kk ja rapiat :) positiivisen testin tein sunnuntaina ja nyt viikkoja laskujen mukaan 6+4.. Haluttiin saada lapsukaiset pienellä ikäerolla ja sitä saa mitä tilaa ;) Epätodellinen olo kun esikoisessa yritystä riitti, tämä toinen ei ollut...

Yhteistyössä