Hakutulokset

  1. V

    Oulun seudun odottajat

    Hei kaikki! En ole varsinaisesti vielä oululainen odottaja, mutta olemme muuttamassa miehen työnperässä Ouluun kesän aikana ja tänään saimme asunnon joten jokohan kelpaisin mukaan? Olen alunperin kotoisin Lapista ja Oulu on sukulaisten kautta tuttu kaupunki. Nyt kuitenkin asumme Etelä-Savossa...
  2. V

    Tammikuussa laskettuaika: Joko olette kertoneet?

    Minulla on la 10.1. ja olen kertonu äidilleni ja pomolleni (täytyi vaihtaa tehtäviä) ja tulipahan paljastettua kampaajallekin tänään, kun hän on viimeisillään raskaana ja tuli puhetta. Viikonlopun aikana tulee varmaan kerrottua myös miehen vanhemmille. Aluksi ajateltiin ettei kerrota ennen kuin...
  3. V

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    \ Liityin mukaan. Harmi vain että joku oli jo vienyt nikkini :( Ollaan muuttamassa uudelle paikkakunnalle joten olisi mukava saada uusia tuttuja ja vauvallekin sitten kavereita.
  4. V

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    En oo vähään aikaan päässytkään tänne. Aika on menny tiiviisti vessanpyttyä halaillessa. Onneksi kykenen kuitenkin käymään töissä nyt kun sain vaihdettua tehtäviä. Eipä oo keskenmeno enää pelottanu kun oireet on niin voimakkaat. Pahoinvoinnin lisäksi olen joutunut ostamaan uudet rintsikat kun...
  5. V

    bikinirajan ajelu

    Minäkin käytän veetiä, ihan sitä perusversiota. Siitä bikiniversiosta en pitänyt, ei ollut ollenkaan niin tehokasta kuin tavallinen. Hyvin lähtee ja yllättävän pitkään kestää siistinä. En tosin poista karvoja kokonaan, vaan lähinnä siistin niin etteivät näy alushousujen ja varsinkaan uikkareiden...
  6. V

    teltassa nukkuminen...

    Me suunnitellaan vaellusretkeä noin viikon 20 paikkeille, eikä käynyt mielessäkään pohtia voinko nukkua teltassa. Tykkään muutenkin nukkua vähän kovemmalla alustalla ja ihan solumuovinen retkipatjakin eristää tehokkaasti kylmältä. Itse olen lähinnä huolissani että minkä pituisia päivämatkoja...
  7. V

    kivoja vinkkejä raskaudesta kertomiseen?

    Minä myös kannatan suoraan kertomista. Ei se kuitenkaan tarkoita että asia pitää vain pläjäyttää päin naamaa vaan voihan sitä hieman pohjustaa. Esim. itse kerroin äidilleni että tuli hieman mutkia työnhakuun, kun hän työtilanteestani kysyi. Viikonloppuna kerromme miehen vanhemmille. Emme kyllä...
  8. V

    Voinko mennä mieheni ja lapseni kanssa sairaalaan vastasynty

    En kyllä ymmärrä muutenkaan miksi sitä vauvaa pitää mennä sairaalaan katsomaan. En tiedä mitkä ovat tulevan synnytyssairaalani periaatteet vierailuihin, mutta minä ainakin toivoisin että vieraat tulisivat katsomaan vauvaa vasta kotiin. En halua sairaalaan muita kuin mieheni ja korkeintaan...
  9. V

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Täällä myös on pahoinvointi todellakin alkanut. Tämä ammu meni voikkaasti vessanpytyn kanssa rupatellessa. Kaverijust lohdutteli että ei se hälläkään kestäny kuin 5 VIIKKOA!!! Mie kyllä ajattelin selvitä huomenna töihin vaikka väkisin. Pahoittelut tippuneille. Olen itsekkin kokenut keskenmenon...
  10. V

    syntymättömän lapsen vakuutus? turhaa?

    Ihan varmasti otetaan vauvalla vakuutus etukäteen ennen syntymää. Jos se sitten tuntuu turhalta niin voihan sen sitten lopettaa myöhemmin. Olen ihan samaa mieltä jo aiemmin kirjoittaneiden kanssa että kyllä jokaiselta löytyy autoon kaskot, mutta ihmisiä ei olla valmiita panostamaan. Täytyy...
  11. V

    lakkiaisista

    Ei kai siinä mitään uteliasta ole jos katsoo ketkä tutut on kirjoittaneet. Meillä päin kun lakkiaisiin ei kutsuta erikseen, vaan kaikki ovat tervetulleita niin ainut tapa on juuri katsoa netistä tai lehdestä keillä juhlat on.
  12. V

    oletteko

    Voi olla ettei tule syötyä ihan yhtäpaljon kuin yleensä, ainakin tässä vaiheessa kaikki kovin suolainen ällöttää. Silli kun on raakakypsytettyäkalaa joten listeriapelkoiset eivät sitä uskalla raskaana syödä, mutta ainakin juhannuksena se kuuluu minun ruokapöytääni. Uusia perunoita tosin söisin...
  13. V

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Minäkin sitten kuitenkin jo tilasin neuvola-ajan, vaikka olin päättänyt odottaa vielä viikon. Hyvä kuitenkin että soitin, kun minun alueen hoitajan kesäloma on alkamassa heti kesäkuun alussa ja sijaisenkin ajat alkoi olla varatut. 6.6. sain kuitenkin ajan, eli 9 viikon loppuun. Itsellnäni alkaa...
  14. V

    kuivausrumpu

    Meillä mies puhuu säännöllisin väliajoin että sitten kun ostetaan pyykkikone niin ostetaan samalla myös kuivausrumpu. Toistaiseksi olemme pärjänneet taloyhtiön koneella, mutta todennäköisesti seuraavaan asuntoon joudumme hankkimaan oman. Itse en kuivausrumpua halua. Käytämme aina välillä...
  15. V

    Parvekevaunuista kysymys

    Kuinka monella oikeasti on parvekevaunut erikseen? Asutaan nyt rivitalossa, mutta olemme muuttamassa ennen vauvan syntymää kerrostaloon. Ei ole käynyt mielessäkään että hankittaisiin kahdet vaunut, kun yhdtetkin hyväty maksavat aika paljon. Ap:n kirjoitusta lukiessa sitten mietin että voisihan...
  16. V

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Olen satunnaisesti lueskellut kirjoituksia, joten jos tmä on jo käyty läpi niin sori. Joko olette varanneet ajan neuvolaan? Ja mille viikolle saitte? Täällä Itä- Suomessa ei saa aikaa ennen kuin aikaisintaan viikolla 8 joten en ole vielä soittanut. Ajattelin odottaa ensiviikonloppuun ja soittaa...
  17. V

    apua eskarilaisen äipälle

    Olen töissä päiväkodin eskarissa ja meillä on yhtä lukuunottamatta (hänellä on sandaalit) kaikilla eskarilaisilla tossut ihan liukkaiden lattioiden takia. Myös itse käytän mielummin eräänlaisia tossuja kuin sisäkenkiä. Kuravaatteet on myös joka muksulta löydyttävä. Useimmilla ne on ihan...
  18. V

    missä tapasitte miehenne

    Koulussa. Ehdittiin kyllä istua samoilla kursseilla useampi vuosi ennen kuin satuttiin juttelemaan vähän pitempään... Jännää on se ettei kumpikaan oltais ikinä uskottu päätyvämme yhteen, mutta muun luokan mielestä se oli jopa todennäköistä.
  19. V

    Onko teidän mielestänne outoa...?

    Olisin todella otettu pikkutytön tekemästä kortista. Ei aikuisille juurikaan anneta lahjoa ennen kuin 50- vuotissynttäreillä tai jos on jotain erityistoiveita.
  20. V

    koska maha näkyy??

    Kyllä tuo on ihan mahdollista ettei maha näy ennen kuin ihan lopussa. Mun äidillä kymmenen vuotta sitten ei näkyny mahaa juurikaan ennen kuin jäi äitiyslomalle kuukautta ennen la:ta. Ei tosin käytä ihan tyköistuvia vaatteita, mutta ei kovin löysiäkään. Hieman tietysti näkyi ilman vaatteita...

Yhteistyössä