01010 Postin logistiikkakeskus, missä päin Suomea sijaitsee?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
"..."
[QUOTE="Minä";24944453]Eli tilasin eilen (1.11.2011) uuden puhelimeni (iPhone) ja nyt haluaisn ihan vain uteliaisuuttani tietää mahtaako paketti Lahdest asti keretä minulle Perjantaksi? Olen ennen tilauksiani Ruotsista odotellut pitkään (viikonlopun vuoksi) ja se oli hirveää... :DD Mutta joo, jos joku osaisi jonkun arvion heittää niin olisin erittäin kiitollinen.. :)[/QUOTE]

Kyllä ehtii, varmaan jo huomenna (Torstaina) Perillä :)
Itse nimittäin tilasin paketin helsingistä (Lappeenrantaan) 1.11.2011 ja tänään tuli viesti että noudettavissa huomenna klo 16.00 jälkeen Ja se on lähetetty vasta tänään :)
Kyllä normaalisti päivässä kulkee posti perille, mihin päin suomea vain :)
 
"Mii"
Mites tällainen? Luuletteko, että on jo tänään noudettavissa Hämeenlinnasta?

03.11.2011, klo 03:04*Lähetys on lajiteltu*01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS

02.11.2011, klo 18:16*Lähetys on lajiteltu*33000 TAMPERE
 
Jännityksellä ootan millonkahan saisin pakettini.
Maanantaina illalla vantaalla laitettu postiin, edelleenkii lojuu tuolla 01010 logistiikkakeskuksessa.
Tähän mennessä pisin aika on ollu viikko (7pv) kun tulee paketti helsingistä lappeenrantaan! Saa nähä rikotaanko tuo ennätys :)
 
"kärsimätön"
Tapahtumat
Lähetys on lajiteltu.
Rekisteröinti:2.3.2012 klo 10:20:52
Paikka:ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS 01010

Lähetys on lajiteltu.
Rekisteröinti:1.3.2012 klo 20:31:52
Paikka:KUOPIO 70000

Lähetyksestä on vastaanotettu ennakkoilmoitus sähköisesti EDI-sanomana.
Rekisteröinti:1.3.2012 klo 16:21:09
Paikka:LOUHIOJA 81210
Lähetyksestä on vastaanotettu ilmoitus sähköisesti EDI-sanomana.
Rekisteröinti:1.3.2012 klo 16:21:09
Paikka:LOUHIOJA 81210

Lähetys on vastaanotettu kuljetettavaksi.
Rekisteröinti:1.3.2012 klo 15:27:12
Paikka:ENO 81200

Voiskohan jo tänään olla haettavissa, vai meneekö huomiseen? Espooseen siis pitäis tän paketin matkata, ja eipä toi Vantaa kaukana ole.
 
??
Lähetys on lajiteltu.
Rekisteröinti: 9.3.2012 klo 15:11:16
Paikka: ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS 01010

Lähetys on lajiteltu.
Rekisteröinti: 8.3.2012 klo 23:24:49
Paikka: OULU 90000

Lähetys on vastaanotettu kuljetettavaksi.
Rekisteröinti: 7.3.2012 klo 17:36:17
Paikka: KEMIJÄRVI 98120
--------------------------------------------------
Onkohan siis edessä viikonloppu ilman nettiä? Modeemia siis odottelen ja meilläkin posti pienessä kyläkaupassa, joten siis paketti olisi mahdollista noutaa huomennakin.
 
eh
Miten voi olla että kun samaan aikaan tilaan jenkeistä ja turusta kengät, saan jenkeistä tilatut kengät ensin ja paljon nopeammin?!
No vastaushan on helppo, suomesta tilatut kengät tulee postin mukana ja pykii nyt tuolla hiton keskuksessa, kun taas ups:sän lähetti toi jenkeistä tilatut jo eilen. Aikamoista toimintaa. Sekin on aikamoinen ihme, että kuljetusmaksu on lähes sama ja ups:ssän paketin sain kotiovelle kannettuna ja postin paketin haen itse kun se joskus saapuisi postiin haettavaksi.
 
Kengät
Tilasin nettikaupasta kengät, ja seurantakoodin perusteella selvisi, että kengät on lähetetty 1km pässä olevasta psotitoimistosta kaksi vrk sitten. Nyt kengät ovat Vantaan lajittelukeskuksessa, saa nähdä milloin tulevat omaan postikonttoriini, 2km päähän. Matkaa kertyy siis melkoisesti, kun lähetys- ja noutopostikonttori ovat 3km etäisyydellä toisistaan...
 
random Itellaan kyllästyny
Täh?!? Paketti tuli sentäs jo naapuri kaupunkiin ja siit sit pikavauhtia takas lajittelukeskukseen?? No onneks toi UPS on vissii rantautumas Suomee :D

Tapahtumat
Lähetys on lajiteltu.
Rekisteröinti: 19.4.2012 klo 21:28:09
Paikka: ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS 01010

Lähetys on lähetetty edelleen.
Rekisteröinti: 19.4.2012 klo 14:20:39
Paikka: IMATRA 10 55100

Lähetys on lajiteltu.
Rekisteröinti: 18.4.2012 klo 19:26:47
Paikka: ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS 01010

Lähetyksestä on vastaanotettu ennakkoilmoitus sähköisesti EDI-sanomana.
Rekisteröinti: 16.4.2012 klo 20:52:06
Paikka: TURKU 20250
 
"huoh"
tilasin maanantaina verkkokaupasta paketin, ja kuljetus vaihtoehdoksi keltainen kuljetus 14. joka sano et tulee seuraavana päivänä ennen kello 14 kotiosoitteeseen.. yli viikko menny ja eileen se on kirjattu tonne 01010 keskukseen... en todellakaan ole maksamassa sitä 14e kuljetus maksua...
 
"kyllästynyt"
On se kumma, kun kehtaavat mainostaa noita aikoja kun tuntuu, etteivät ne pidä koskaan paikkaansa. monesti saanut pettyä. Tänään taas. Pitäisi tuon postin olla jollain tavalla korvausvelvollinen.
 
ihan jees
Mun mielestä postilla on aina olleet nopeat toimitukset. kerran hukkasivat lähetyksen ja sillä kesti kuukausi saapua perille, mutta muuten ollu asiallista. Esim maanantaina tilasin oulusta tavaran, lähti viiden aikaan ja oli jo seuraavana päivänä perillä Lohjalla. Ehkä Itella on valikoidusti päättänyt, että ketä se palvelee hyvin ja ketä huonosti? :D
 
"Vierailija"
olen odottanut lauvantaista asti pakettia cdon.comista ja kaksi kertaa tullut että ''Lähetys on lajiteltu'' saman päivän aikana. tavaralle ois tosiaanki käyttöä eikä yhtään auta että se tuolla itellan logistiikkakeskuksella ( 01010 ) majailee..
 
Meh..
[QUOTE="Vierailija";26413808]olen odottanut lauvantaista asti pakettia cdon.comista ja kaksi kertaa tullut että ''Lähetys on lajiteltu'' saman päivän aikana. tavaralle ois tosiaanki käyttöä eikä yhtään auta että se tuolla itellan logistiikkakeskuksella ( 01010 ) majailee..[/QUOTE]

Niin postihan ei viikonloppusin kulje, eli olet odottanut huimat kaksi päivää ja kolmas menossa :O
 
"mä"
Mietin tässä että paketti on tulossa savonlinnaan (kaupunki Itä-Suomessa(jos joku ei tienny) niin lähti helsingistä ja palasi samana päivänä helsinkiin. Mitäköhän on tapahtunut???
 
"Kirsi"
[QUOTE="Kirsi";26550538]Tilasin paketin ja sen ois pitäny olla jo eilen täälä mutta näyttää niiko se ois vieläki Vantaalla. Nytte se on itellan logistiikkakeskuksesa.[/QUOTE]
Unohin laittaa että se tuli sinne logistiikkakeskukseen eilen jote se on nytte pyöriny Vantaalla viikon sen lähettämisen jäläkeen.
 
"juudas"
se että olette tilanneet barbaroita ja muita jutskia huomaamattomissa paketeissa ei nopeuta sitä teidän helpotusta yhtään mutta sitten ajelette hymyssä suin ku paketti kolahtaa lootaan..
 
Vegabass.
On ollut pe 27.72112 koko pävän kl 6:35.55 lähtien Oulussa ja nyt kl on 16:19 eikä vieläkän ole tullu perille Pyhäsalmelle vaikka pakettin ensimäinen merkintä on su 22.7.2112 jollin otettin vastan enakkoilmitus EDI sanomana kl 13:48.03 ja seurava merkintä om vasta to 26.7.2112 kl 15:31.42 jolloin se oli lajitelttu 01010 itella logistikka keskuksessa. Tuskimpahan ne saa sen manantainakan Oulusta Pyhäsalmelle kun ei ne perjantainakn kerenut vaikka on koko päivän aika jopa yli 9 tuntia. Sapa nähdä montako valovuotta saan odotta.
 
"Jay"
Itselle paketti lähetetty kaksi viikkoa sitten Saksasta. Viikossa tuli Suomeen ja nyt ollut viikon logistiikkakeskuksessa Vantaalla, ja Helsinkiin pitäisi saapua. Jouhevaa toimintaa.
 
thomas issakainen
Minun paketti tuli lauantaina 18.8.2012 noin kl 9:30 Itellan logistikkakeskusksen ja nyt on manantai 20.8.2012 ja kl on 19:35 ja se on vieläkin siellä vaikka manatai on arkipäivä niin se on ollut siellä koko päivän vaikka olisi piitänyt olla olussa jo kl 7:30.
 

Yhteistyössä