-10 kg kesään2011

Heippa! Pitäisi nyt kahden lapsen jälkeen saada kesään mennessä pudotettua se jäänyt 10 kiloa. :headwall: Toivoisin tähän projektiin kanssakumppaneita, joilla olisi suurin piirtein sama tavoite. Viisi vuotta sitten onnistuneesti laihdutin ennen lapsia 25 kg, ja siinä suurena apuna oli juuri ellien tsemppikerho.

Ryhtyiskö joku kanssani projektiin, tai jos joku tietää hyvän aktiivisen jo olemassa olevan ketjun, johon voisin liittyä...

omat mittani 79 kg, tavoite 69 kg.
 
Heippa, Täällä myös yksi laihduttaja,jolla viimeisestä raskaudesta jäi 20kg ylipanoa. Mittani ovat 75kg ja 166cm, yritän myös saada 10kg pois kesään mennessä?
Millä keinoin sinä olet ajatellut laihduttaa?
 
Nuunuu78 moi! Kiva, kun liityit seuraan :) Hauska nimimerkki sinulla. Lapset tykkää teletapeista, ja meillä otetaan aina nuunuu esille, kun aletaan imuroimaan :)

Mä aattelin sitä painonvartijoiden pistesysteemiä alkaa taas muistelemaan...sillä mä olen aikaisemminkin onnistunut. Ja kuntosalia yms.... kun vaan saisi revittyä aikaa siihen.

Mä olen 178 cm pitkä, ja tuo tavoite 69 tulee siitä, että haluaisin mahtua entisiin vaatteisiini enkä tuntea itseäni näin turvonneelta...

Mulla pienin lapsista on 1v, ja imetyksen oon lopettanut pari kk sitten, joten sekään ei enää pelasta...
 
Viimeksi muokattu:
Minä liityin finnbodylle jäseneksi ja meinasin alkaa liikkumaan:O Mulla nuorin lapsi on 1.5 vee.
Lisäksi ajattelin syödä TERVEELLISESTI. Karkit ja herkut pois, nyt niitä on tullut syötyä joka ikinen ilta. Haluan päästä kesällä rannalle enkä hävetä ulkonäköäni. Haluan myös jaksaa touhuta lasteni kanssa, nyt tuntuu et on kokajan tosi väsynyt ja kiukkunen.
Mun alotusta jarrutti kamala kuume ja nuha joten ensi viikosta uusi yritys.

Mistä päin suomea sinä olet? Minä olen vantaalta.
 
Joo, alotetaan ensi viikosta! Maanantaina puntariin ennen aamupalaa :) Sopii mulle kanssa, koska mulla kanssa on polvitulehdus just kivasti, etten pääse varmaan kuntoilemaan, kuin vasta loppuviikosta. Laitoin yksityisviestiä.
 
Viimeksi muokattu:
noniin täältä löyty tuorre ketju :)
Laidutus tukea tosiaan tarvittais täälläki ettei niin sortuisi herkkuihin. minulla 7 viikon ikäinen vauva ja mitään kovaa laihdutusta en aloita mutta ylimäärästä on niin paljo että pikku hiljaa :) loppu raskaudessa painoa oli 101 kg.. ei naurata.. nyt ollaan siinä pisteessä että puntari näyttää 88kg. mutta nyt useammin alan sortumaan. juhannukseksi olis tarkotus painaa se 75kg.. onko 13kg liikaan vai ihan realistinen... tänään menny suklaata ja karkkia, mutta nyt saa loppua!!
Nuori olen ja pituutta vaan 164cm..
Tekiskö jonku kaavakkeen mistä näkis alku painon ja tavotteen ja viikko pudotuksen ??
 
Hei! Mäkin haluun mukaan! :)
laitoin viime viikolla jo johonkin toiseen ketjuun viestiä mut tuntuu että on helpompaa kirjoitella ja vertailla fiiliksiä jos on ees suunnilleen saman verran pudotettavaa! Itseä alkaa vaan masentaa jos toiset pudottaa monta kiloa viikossa ja itsellä vaaka näyttää -100g ! :D
Mulla on 4 vuotias tyttö ja raskauden jälkeen laihdutin itseni hetkessä n.8 kiloa kevyemmäks kun olin ennen raskautta... mutta nyt yhtäkkiä ollaankin taas niissä samoissa tutuissa luvuissa, ei hyvä.
Ihan en taida tuohon 10 kiloon pystyä mutta jos taas sen 8 sais pois niin olis enemmän mahtavaa. Painoa nyt siis 62 ja 54 ois mukava kesäks. Pituutta tosin on vaan 159cm niin tässä varressa näkyy kyllä heti jokainen ylimääräinen gramma!
 
Otetaan vaan joku virallinen päivä... on ainakin sit joku mitä saadaan yhdessä jännittää! :) Mulle sopii maanantai tai mikä muu päivä tahansa!
Alkaakos joku päivittelemään viikoittaista listaa vai laitetaanko jokainen vaan omamme?
Hienosti alotin jo tän päivän crossarilla... saa nähdä kuinka kauan se innostus kestää... :D
 
Heijssan.

Täälläpä olis myös yksi jonka pitäs päässä läskeistää eroo.
Viime syksynä oli laihis hyväl mallil ja näytti et pääsen kesään 2011 siihen painoon mitä oon haaveillu mut takapakkia tuli niin että kolahti ja nyt oon taas ihan epätoivonen näitten kilojen kanssa :'(
Kirjottelen tuolla Tahdomme laihtua, mut ihan masentaa ku ite ei saa mitää kiloi pois ja muilla on sit niin kivoi lukuja siel :/

Lähtöpaino on tääl äsken kotottuna 79.5 ja olis kiva päässä tuohon 65 kg (161cm). Pari vuotta sittenkun aloin esikoista odottaa, niin painoin 70kg ja paino tippu tuonne 65 ja ai että olin niin onnellinen ja tyytyväinen et kerranki olin sinut vartaloni kans. Ja nyt on sit herkut maistun ja se kyl näkyy täs kropas.

Täällä ei varmaan ketään ole samalta suunnalta (etelä-suomest)?

No nyt tuli melkein koko elämänkerta kirjotettuu.. :D
Mut mukana ollaan jos vain huolitaan.
 
olis kiva saada juu yhteinen lista mitä voitais päivitellä yhdes sillai kuka kerkee... ja maanantai ol hyvä punnitus päivä...
Mulla alotus paino 88kg ja maanantaita ootellessa :) itse mittaan aina aamupainon..
Tänään sisällä vähä jumpattu ku kovat pakkaset ja muksut niin ei sitä lenkille niin vaan mennä :( mutta syönyt olen terveellisesti :) kunhan en nyt vaan sortuis ku tekis kokoajan mieli jotaki..
Mäki voin huomenna koittaa sitä listaa tehdä jos kerkeen.. kai siihen riittää paino, pituus ja sit viikko tiputus ja sit kokonais pudotus??

jotenki näin:
memmu 164cm/(88kg alotus paino)88kg tänhetkinen paino,edellisen viikon pudotus, koko pudotus

joten tietoja tuleen :)
 
Kiitos, jos vaan ehdit memmu tehdä listaa.

Mun tiedot:
elämänperhonen, 178cm, aloitus79,9kg,tavoite 69kg.

mä viime yönä jouduin valvoskelemaan kun vuoden ikäisellämme joku juttu oli, kun itki vaan....kanniskelin sitä. no sit kun olin tän päivän niin väsynyt ja myös lapset, niin tuli taas lohtusyötyä suklaatakin jokunen pala, kun hermot palaa....

no ehkä sitten perjantaina pääsen salille...

ma sitten vaakaan...
 
Viimeksi muokattu:
Ja täältä tulee mun rimpsu...

musli
Pituus 159
aloituspaino 62
paino nyt 62
Pudotusta viikossa -
Tavoite paino 54

Täälläkin sorruttu suklaaseen!! Kauppaan ei sais ikinä mennä nälkäisenä!! :/
 
PUDOTTAJAT 2011 !!

Pituus/Alkupaino/Nykypaino/Viimepudotus/Pudotus yhteensä/Tavoite/
Memmu86 164cm / 87,5kg
sarp-pa 161cm /80kg /79,5kg / 500g /500g / 65kg
elämänperhonen 178cm / 79,9kg / 69kg
musli 159cm /62kg / 54kg
Nuunuu78 166cm / 75kg / 65kg
 
Viimeksi muokattu:
ei ollukkaan niin helppoo tehdä tota lisataa... muokatkaa joku kuka saa sen sillai fiksummin... en saanu niitä sillai allekkain kaikkia samaan kohtaan :(

täälä sorrutaan ja kunnolla mut koitan pitää kiinni siitä et joka tapauksessa paino olis laskusuhdanteessa! mut tänään herkutellaan :)

Tosi surkeet nää pakkaset ku haluis lenkille!!!

toivottavasti muut pärjäätte paremmin :)
 
Vähän alkaa jo huominen punnitseminen ahdistamaan... Eilen viimeks söin karkkia ja niitä on vielä jäljellä, mut tuskin kauaa :/ Nuo herkut vaan on mun heikkous, mutta heti ens viikolla aattelin panostan sit enemmän niihin.
Tällä viikolla tää tyttö on lisänny liikuntaa ihan reippaasti päivittäiseen ohjelmaan... ihanien pakkasten ansiosta on joutunu olemaan sisällä joten tuo crossari on ollut päivittäisessä käytössä. Eilen innostuin menemään läheiselle liikuntakeskukselle jossa oli avoimet ovet ja siellä sit tuli jumpattua 2,5h!! ja olo on kyllä nyt ihan sen mukainen. Mutta tuli ainakin semmoinen olo että on jotain tehty.
Eli tällä viikolla liikunta, ens viikolla herkut pois. Hieno suunnitelma katsotaan miten toimii.

Mites teillä muilla on sujunu?
 
Toi on kyllä hyvä tekniikka et alottaa pikku muutoksia tehden.. heti jos tekis kovat rajat niin vois painon pudotus tyssätä siihen ku ei tunnu enään kivalta.
Itsellä tänään tavoitteena pidempi lenkki ku pakkaset vähä pudonnu :) aamu jumpon olen jo sisällä tehnyt. Itsellä pikku jumppa ohjelma jonka koitan tehdä joka päivä:) vähä käsiä, jalkoja ja vatsaa :)
Itsellä kun tuo leikkaus haava pääsi tulehtuun niin hankaloittaa hiemna liikkumista ku edelleen haava vähä auki :( tykkäisin kovin uimisesta ja voisin uida joka ilta ku pakkaset kovia, mutta eipä onnistu... no ehkä sen vuoro tulee muutaman viion päästä :)

Huomista punnitusta odotellessa. itsellä hyvä fiilis vaikka eilinen meni vähä herkutellessa :)

Tsemppiä muille!
 
Huonost on taas alkan :/ Kaapit pursuaa joulusii namei ja vaik kuinka koittaa olla ottamatta ni aina sortuu vetäsee muutaman naamarii.
Ostin nyt kaupasta noit riisikakkui ja on kyl ihan sika hyvii suolamakkaran + juustonka :p tiiä sit et onko kuinka lihottavii, osaaks kukaa sanoo? :D
 
Heippa!

Ei täälkään kovin hyvin ole alkanut - mä pelkään vaaálle astua, mutta virallisesti aloitan dieetin huomenna. Mulla heikkous on pulla, ihan tavallinen pulla. ja suklaa. Tänäänkin olen vetänyt monta pullaa....pitäisi teippi laittaa suuhun.

sarppa mä luulen että riisikakku sinällään ei ole lihottavaa, mutta suolamakkara kyl on :)

ens viikolla pitäisi salillekin taas ennättää muutaman kerran. Ja niin kylhän sitä kotonakin vois jumpata joskus....jotenkin vaan vaikea ottaa asiakseen, vaikka eihän siihen kauan mene. Ja lapsethan matkii innoissaan. varsinkin tuo yksivuotias.

No mutta huomiseen aamuun. Toivottavasti muistan / kerkeän ottaa sen painoni aamulla.
 
Noniin... se ois sit ensimmäinen punnitus takana. Ja vaaka näytti tasan 61 kiloa... eli viikkopudotusta ois tullu se 1kg. Tosin aina se on mulla sahannu 61-62 mut hyvä näin. Ei voi ainakaan masentua...
Sit ku tippuu alle 60 niin sit voi jo tuuletella... :D
Mut samaan malliin kun jatkaa ja jos jättää tällä viikolla vielä ne kaikki herkut pois niin oikeella tiellä ollaan!

Eli laitetaanpas vielä sillein fiksummin

musli
pituus: 159
alkupaino: 62,0
nykypaino: 61,0
viikko pudotus: -1,0
pudotus yhteensä: -1.0
Tavoite: 54

Tsemppiä muidenkin punnitukseen! :)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!
On pitänyt tänään kiirettä...mutta aamulla kävin vaa'alla, ja onneksi näyttäisi 400g tippuneen...


alkupaino; 79,9, nyky 79,5, viikkopudotus -400g, kokonaispudotus -400g, tavoite 69kg.

no ensi viikolla 79:n alitus toiveissa....jos vaikka huomenna koettaisin tehdä vatsoja ja yläkroppaa salilla oikein kunnolla...
 
PUDOTTAJAT 2011 !!

Pituus/Alkupaino/Nykypaino/Viimepudotus/Pudotus yhteensä/Tavoite/

Memmu86 164cm / 87,5kg /86/1,5kg/1,5kg/75kg

sarp-pa 161cm /80kg /79,5kg / 500g /500g / 65kg

elämänperhonen 178cm / 79,9kg /79,5/400g/400g / 69kg

musli 159cm /62kg /61kg / 1kg/1kg/ 54kg

Nuunuu78 166cm / 75kg / 65kg
 
Viimeksi muokattu:
koitin nopeestipäivitellä tota listaa:)

itsellä putos viikossa 1.5kg :) se on vaan tää alku taas, tippuis jatkossaki niin hyvin.. eilen tietty sit palkitsin itseeni ja vetelin puolen litraa jäätelöö mutta nyt saa alkaa nolla toleranssi makeiden kanssa
 

Yhteistyössä