-10 kg kesään2011

Ja vielä, ootteko millä keinoin pudottamassa painoa? Siis esim. käytättekö jotain dieettiä, tai lasketteko kaloreita ja oletteko asettaneet jonkun kalorirajan minkä alle pitää jäädä?

Mulla on päivän kaloreiden enimmäismääränä noin 1200-1500 kcal ja ne tulee aina laskettua ton kiloklubin kautta. Joskus yritin myös vähähiilihydraattista, mut eihän se mulle pulla- ja hiilihydraattihiirenä toiminut yhtään, halusin vaan leipää koko ajan :ashamed:

Mutta oon huomannut että itse tarviin jonkun "metodin", siis pakko esim. laskea kaloreita... Ei toimi yhtään semmonen et "koitanpas nyt tässä syödä vähän vähemmän ja vaikka vähän enemmän salaattia". Sillon ei kyllä putoo paino yhtään minulla.
 
ORDINARIA: Mä joskus olen noita kaloreita laskenut,mut nyt ajattelin vaan yksinkertaisesti kokeilla vähentää herkkuja ja ruoka-annoksia..HUONOLLA menestyksellä tähän asti:ashamed:
Eilen illalla meni taas suklaata ja viikonloppu on vielä vaikeampi:headwall:

Crossari pölyttyy edelleen nurkassa.Miten se onkin nyt näin vaikeaa??:|
Että ens ma lukemat taitaa olla enemmän,kun tällä viikolla.
Noh,tästä ei voi nousta kun ylöspäin...vai mitä?? :)
Mites muilla on sujunut??
 
Moikkis, ja oikein kivaa viikonloppua kaikille! :wave:

Maanantaina taas vaa'alle, argh! : / Jotenkaan mulla ei nyt oikein kulje tää juttu eteenpäin toivotulla tavalla, perkele! Tai sitten mua vaan tympii hitaanlainen pudotus, tai sanotaan nyt sitten, että pysähdys (hetkellinen sellainen toivottavasti). Kuinka monelle on käynyt näin? Mä olen nyt sitten yrittänyt jumppailla enemmän ja luulen, että ruokailutottumuksiakin olisi vielä syytä katsastella tarkemmin. Mä en voi pistää suuhuni mitään, ellen liiku tuplasti! :p Valitusvirren puolelle tämä nyt menee, mutta aika pirun pitkä kevät tulee, jos kymmenen kiloa vielä meinaan saada pois... Nooh, kunhan ei suurempaa repsahdusta pääse tapahtumaan, niin ehkä pääsen taas kuuriin kiinni! :popcorn:
 
taas saa tahia ajatuksen kans että jos vaan vähä ottais jotain hyvää.... ja piru vie en ota.. haluun kunnon pudotuksen maanantaina niin innostuis taas tästä touhusta...
Joka päivä olen liikkunu ja nyt ku tuli noi liukkaat loska kelit niin juoksen/poljen tolla mun kuntolaitteella... 20min putkeen ja olen ihan punanen ja hiki virtaa.. luulis siis et tehooki jotenki tai sit on vaan niin surkee kunto

Vie viikonloppu täytyis kestää ja se tässä pahin... :/
 
Mä kävin tänään vakoilemassa vaakaa... ja se näytti nyt jo kilon pudotusta viime viikkoon!! tosin sillon tuli sitä plussaa niin ei oo ihan koko totuus...
On tässä ihan hyvin tultu liikuttua, hiihdelty ja lenkkeilty... ei tuo crossari yhtään houkuttele vieläkään. Ootan jo niitä lämpösiä ilmoja et pääsee pyöräilemään, se on enemmän se mun juttu.
Tuo syöminen on kyllä myös mun juttu... valitettavasti. Herkut ei pysy sit millään kaupassa. Yhtenä päivänä saattaa mennä ihan hyvin ja seuraavana syön tuplasti.
Onneks ens viikolla pääsee jo takasin töihin ja normaaleihin rutiineihin niin ei tuu sorruttua niin helposti.

Viikonloppu täälläkin pelottaa. Ollaan menossa pitkästä aikaa mun hyvän ystävän luo ja siellä sit tunnetusti ollaan herkuteltu ja juoruiltu yömyöhään. ei yhtään hyvä. En haluu kyllä enää yhtään plussaa tohon listaan!
 
nyt kyllä harmittaa.. eilinen iltaja tää päivä menny herkutellessa... joka päivä olen kuitenki liikkunut, mut miks pitää syödä kaikkee makeeta?? aarrggg.........
no huomenna punnitus edessä jos vaaka toimii ku siitäki patterit vetelee viimesiä

saa huomenna sit taas päivittää listaa... lisätä uudet ja nähdä meidän yhteis pudotuksen määrä :)
 
elämänperhonen 178cm / 79,9kg /78,8/300g/1100g / 69kg
300g lähti vain tällä viikolla, mutta YES 79 alitettu!!! Tää kyllä on ihan lenkkeilyn ansiota ja lisääntyneen liikunnan sitä kautta. Ruokailut on mennyt ihan poskelleen, mutta onneksi silti paino pudonnut 300g edes...kyllä tällä viikolla yritän olla vähän paremmin dieetillä...eli pisteitä on tarkemmin laskettava eikä vain sinnepäin. Aika hidas tää viikko vauhti on mulla...mahtaako olla mitään chansseja kesäksi 10 kiloa saada sitä 10 kiloa...no ei...oiskohan mulla sitten se juhannus realistisin tavoite...Milloin se kesä alkaa?
 
Maanantaita kaikille!:wave: Niinkuin vähän arvelinkin ei ollut hyvä viikko mulla: /
73,6kg aamupaino,joten tais siinä sitten 100g pudotusta olla. Argh,voi ollakin ihmisen mieli heikko. Tuntuu että nyt kun aloitin oikein virallisen dietin,olen syönyt kahta kovemmin:whistle:
Noh,eilen illalla päätin että tänään alkaa ihan OIKEASTI painonpudotus ja kesäkuun alkuun mennessä olis kiva olla ainakin 5kg kevyempi,10kg olisi jo luxusta=)
Eli mulla eka tavoite on 65kg ja loppupäämäärä olis 60kg. Olen joskus painanut 52kg,mut sinne en enää viitsi edes haikailla:rolleyes:

Tiedot tässä:pituus 155cm
Aloituspaino:73,7 (28.2-11)
Viikkopudotus -100g(juhuu):whistle:

ISOT tsempit kaikille alkavaan viikkoon!!:flower:
 
Mä ihan kokonaan unohdin koko punnituksen!! Loma loppui ja koko aamu meni sit pelkkään töihin lähtöön... mut heti huomenna tulee tulokset.
Viikonloppu tosin meni penkin alle, taas. sipsiä, suklaata, heseä... :/
Ihan pahaa tekee kun nyt aatteleekin. Miten nuo viikonloput voikin aina olla niin vaikeita. Masentaa niin paljon...
 
Noniin, täältä tulee rimpsu!
musli 159cm / 62,0kg / 60,6kg / 700g / 1,4kg / 54kg
Eli lähtihän sitä sittenkin jonkun verran vaikka menikin viikonloppu herkutellessa... tosin viikolla ku aiemmin kurkkasin niin oli jo 60,2!! Nyt vaan lisää tsemppiä ja viikonlopuista kun selviäis niin tippuis vielä nopeemmin!! Hyvä me! :)
 
PUDOTTAJAT 2011 !!

Pituus/Alkupaino/Nykypaino/Viimepudotus/Pudotus yhteensä/Tavoite/

Memmu86 164cm / 87,5kg /84,4/1,1kg/3,1kg/75kg

sarp-pa 161cm /80kg /78,2kg / 1,8kg/2,3kg / 65kg

elämänperhonen 178cm / 79,9kg /78,8kg/300gg/1,1kg / 69kg

musli 159cm /62kg /61,3kg / +300/700g/ 54kg

Nuunuu78 166cm / 75kg / 65kg

Nipsu08 155cm / 73,7kg / 73,6kg / 100g / 65kg

Gibsoni 166cm / 71kg / 65kg

Ordinaria 160cm / 62kg / 51kg

YHTEENSÄ PUDOTETTU 7,2KG :p (3 viikossa)[/QUOTE]
 
PUDOTTAJAT 2011 !!

Pituus/Alkupaino/Nykypaino/Viimepudotus/Pudotus yhteensä/Tavoite

Memmu86 164cm / 87,5kg /84,4/1,1kg/3,1kg/75kg

sarp-pa 161cm /80kg /78,2kg / 1,8kg/2,3kg / 65kg

elämänperhonen 178cm / 79,9kg /78,8kg/300gg/1,1kg / 69kg

musli 159cm /62kg /60,6kg / 700g/1,4kg/ 54kg

Nuunuu78 166cm / 75kg / 65kg

Nipsu08 155cm / 73,7kg / 73,6kg / 100g / 65kg

Gibsoni 166cm / 71kg / 65kg

Ordinaria 160cm / 62kg / 51kg

YHTEENSÄ PUDOTETTU 7,9KG :p (3 viikossa)
 
noniin siinä tuli taas päivitettyä ja toi jälkimmäimen ptää paikkansa.. musli samaan aikaan päivitti ku tein ton ekan :)

itsellä tosiaan viikko pudotus oli 1,1kg :) ihan tyytyväinen, mutta enemmän se olis ollu jos ei olisi herkutellu viikonloppuna.. no nyt jos pystyis oleen tän viikon ilman herkkuja.. tai sit mun täytyy siirtää punnitus päivä perjantaille niin motivoi viikonlopunki oleen ilman herkkuja :)

nyt pääsin sit alle 10kg :) enään olis 9,4kg tavoite painoon... tosin siitäkin alemmaks mennään jos vaan päästään mut se olis sellanne realistinen ja vaatii joka viikko ainaki 500g pudotuksen et onnistuu juhannukseen mennes. Mies lupas antaa mulle 500 e uusiin vaatteisiin jos painen sen juhannuksena :) se siis paino jonka painon kun tapasimme 7 v sitten :) Mies ei siis mitenkään painosta pudotukseen, mutta pikku porkkanan heitti kehään :)

Tänään olis tarkotusena mennä lenkille ja tietty kotijumppa sarjan teen joka vie aikaa 15min, mutta kaippa seki jotaki auttaa :)

Tosi hienolta muuten näyttää jo meidän yhteis pudotus :) koitetaanko yhdessä rikkoa se kympin yläuolelle? yhdessä onnistuisimme :)
 
Heipä hei.

Meillä oli tuossa eilen ukkelinka punnitus ja aika noloa, että hävisin sen :/ No mut ei lannistuta.
Voiku olis ollu hänen kanssaa punnitus tänään, niin olisin voittan
Tässä olis minun tämän viikon tulos.

Sarp-pa
Pituus: 161
Alotuspaino: 80
Tämänhetkinen paino: 76,6kg
Pudotus viikossa: -1.6kg
Tavoite: 65

Ensi viikon tavoite on alle tuon 76, mielellään kyllä 75 olis kiva luku :p
Nyt on tullu joka päivä tehtyy reippait lenkkikierroksii.. ja tänää olis tarkotus lähtä tytönka kävelee n. 8km (ees taas 16km) lenkki kirpputorille :p

Memmu: kyllä tännekkin kelpais tuo 500e :D Oon tosin jo ostellu vaatteita pienempää kokoa, että, on sit suuri vaatekaapin siivous kun mahun kokoo pienempää :p
 
PUDOTTAJAT 2011 !!

Pituus/Alkupaino/Nykypaino/Viimepudotus/Pudotus yhteensä/Tavoite

Memmu86 164cm / 87,5kg /84,4/1,1kg/3,1kg/75kg

sarp-pa 161cm /80kg /76,6kg / 1,6kg/3,4kg / 65kg

elämänperhonen 178cm / 79,9kg /78,8kg/300gg/1,1kg / 69kg

musli 159cm /62kg /60,6kg / 700g/1,4kg/ 54kg

Nuunuu78 166cm / 75kg / 65kg

Nipsu08 155cm / 73,7kg / 73,6kg / 100g / 65kg

Gibsoni 166cm / 71kg / 65kg

Ordinaria 160cm / 62kg / 60,5 / 1,5kg / 51kg

YHTEENSÄ PUDOTETTU 10,6KG :p (3 viikossa)
 
Viimeksi muokattu:
Hienoja pudotuksia teillä ollut :) samaan malliin vaan kaikki :)

Tosi iso yhteis pudotus meillä jo, nyt vaan kohti 20kg et joska se saadaan rikki :) samaan malliin ku jatketaan niin 3 viikon päästä on seki rikki. HYVÄ ME :)

Eilen tuli oltua lenkillä ja tänään jo kuntopyörällä poljettu ja vatsa lihaksia tehty :) Tahtois kokoajan liikkeelle, mutta noi kaks pikkusta vähä kyl hidastaa menoa...

Terveellisesti olen koittanut syödä ja nyt olen iltasin syönyt valion boysen marja keittoa ja on tosi täyttävää kyllä ja kevyttäkin vielä :) ei aina tuu mutusteltua sitä leipää..

Se on kuulkaan viikonloppu taas kohta käsillä ja itsellä siis vaikeimmat ajat tulossa :( jos nyt onnistuis herkuttelematta...
 
Hienosti olette saaneet tippumaan! :hug:

Mulle on tapahtunut totaalipysähtyminen pudotuksen suhteen ja revin täällä hermojani rikki sata nolla! YHYY! :'( Oikeastaan oli tullut viitisensataa grammaa lisääkin, vaikken ole sortunut muuta kuin kahteen suklaapalaan... :D Mitä ihmettä, argh!? Motivaatio laskee koko ajan, vaikka kuinka yritän tsempata!
 
Mahtuukohan tänne vielä mukaan?
Täällä olis yksi kahden pienen lapsen äiti, jokaon jo aika epätoivoinen, yrityksiä on ollut painonpudotukseen moniakin mutta ei ole oikein ollut motivaatioita/intoa tarpeeksi. Mies on paljon pois kotoa töiden takia, ja aika paljon ollaan kotona lasten kanssa, salilla olen alkanut käydä, tavoite olis kolme kertaa viikossa, joskus pääsen neljästikin, ja jumpassa olen myös käynyt, zumbassa :) Ongelma onkin arkiliikunta jota ei tule siis tääll äkotona yhtään, olen tosi huono lähtemään vaunuilla ulos kun tuo nuorempi poika on melekosen kova pitämään huutoa siellä :) Myöskin herkuttelu varsinkin illalla kun saan lapset nukkumaan ja odotan miestä kotiin! :/ Mutta nyt toivottavasti saan itsestäni tämän irti. Pituutta on 162 cm ja paino näytti aamulla 73,1, huh! Ennen raskauksia olin 60kg ja siihen olis tavoite, ehkä kuitenkaan en sitä ennen kesää saa, mutta jos sinne päin kuitenkin! :)
 
Ihan mahtava tuo yhteispudotus!!

Ja Mainy ehdottomasti mahtuu mukaan. Kivempi niitä kiloja on yhdessä manailla... tai sit riemuita niitä tippuneita! :)

Uusi vaaka adoptoitiin tänään tähän perheeseen. Meni jo ihan järki siihen edelliseen... hienoo laihduttaa ku oma paino saattaa heitellä melkein 4 kiloo vuorokauden aikana. Sit tossa äsken testasin uutta ja vanhaa vierekkäin niin johan uus näytti 600g vähemmän kun vanha. Tykkään siitä paljon enemmän :)
Mä oon nyt päättäny selvitä tän viikonlopun ilman mitään isoja mussutuksia... tän päivän jäätelön lisäks :D ärsyttää ku viikolla menee aina hyvin ja viikonloppuna tulee aina se puol kiloo takapakkia!!
Mut on kyllä niin ihanaa että ne paukkupakkaset on historiaa... ihanaa että on päässy ulos lenkille, sisällä jumppaaminen on jotenkin niin puolitehoista ja lyhyt aikaista. Nyt vaan lisää lämpöä että saa pyörän kunnolla esiin!!
Tsemppiä viikonloppuun naiset! Kohta taas tippuu!!
 
Huomenta arvon naiset. Täältä taas tulee :D

musli 159cm /62kg /59,9kg / 700g/ 2kg/ 54kg

Jee!!! 60 alittuu pitkästä aikaa :) tosin en tiiä mistä sekin johtuu ku tuntuu että on vaan herkutellu... mut ehkä se on vaan puolet totuudesta. Mut täytyy myöntää että helpotti kun pääsi takaisin töihin lomilta ja loppui se ylimääräinen mässäily!

Mites siellä teillä muilla sujuu?
 
Huomenta kaikille! Olen tässä luekellut nuita teidän aiempia keskusteluja, ja maanantaina näyttäis olevan punnituspäivä! :) eli tänään, puntari näytti äsken 70,5kg , lähtöpaino 11.pv perjantaina oli siis 73,1, eli mikäs se olis se viikkopudotus, hmm :) En kyllä ihan luota tuohon uuteen lukemaan, kun tuntuu että ei se noin äkkiä voi pudota ihan niinkuin lopullisesti siis :D ehkä ne on nestettäkin osa mutta kiva silti kun laskee paino! Ensimmäisen lapsen jälkeen jouduin pakosta vähähiilihydraattiselle ja hiivattomalle dietiille kuukaudeksi ja siinä tippui paino noin 6kiloa, ja nyt olen taas alkanut sille vähähiilihydraattiselle ruokavaliolle+ olen myöskin vähentänyt maidonjuontia koska join sitä AIKA TOSI paljon päivässä, jotain yli 2litraa :) :/ siitäkin tulee yllättävän paljon sitten kaloreita kun alkaa laskemaan.. niin ja se vielä että pääasia minulla ei ole niinkään tämä painon puntarissa näkymä lukema, vaan että saisi enemmän lihaksia ja sitä kautta läskiä pois ja huippukunto! :) olis helpompi olla ja liikkuakin sitten. ja eiköhän se painokin siinä sitten laske myös!

Tosi hienosti teillä toisillakin tippuu paino ja olette mahtavasti liikkuneet, itselläkin täytyy alkaa lenkeilleen ja salilla käymään aina kun se on mahdollista!
Kiva muutenkin kun on toisillakin suht sama määrä painoa pudotettavana!
Hienoa naiset!!
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
 
HEI =) täälä alkoi viikko mukavasti. pudotusta oli viikossa tullut 1,4 kg joten mittari näytti nyt 83kg :) nyt siis alku vuodesta pudonnut jo 18kg ja imetykseen ei ole vaikuttanut. Mukavinta tässä on se etää paino putoo kunnolla vaikka viime viikolla myös tuli herkuteltua. ei siis tunnu pakko pullalta tämän laihdutus :)
Tavoitteena olisi päästä kuukauden päästä alle 80kg. silloin meinaan meinaan viihteelle lähteä ja se on tavoite että alle 80kiloisena vasta menen :) täytyy tälläsiä pikku etappeja tehdä niin ei tunnu toivottamalta tää pudotus :)
Tänään suuntana olis uiminen :) vissiinki siinä polttaa tosi hyvin kaloreita :)

illalla taas päivittelen listaa tai sit huomenna:)
 

Yhteistyössä