-10 kg kesään2011

Heips! Mahtava pudotus Memmu! :flower:Itselläni jatkuu vaivaisen hidas pudotustahti...mutta pääasia, että suunta on alas...-200g taas vain pudonnut! No toivottavasti tällä viikolla pääsisi ulkoilemaan enemmän. Salille taas tälläkin viikolla tavoitteena mennä 2krt.

elämänperhonen 178cm / 79,9kg /78,6/200g/1300g / 69kg
 
JEI! :whistle:

Voitin ukkelin tänää! ;) Mullahan oli lähtöpaino eri ku täällä on merkattu.. ja nyt tuli miinusta niin että ropis -2kg oli lähten ja voin todeta et jokapäiväisen tunnin lenkil on ollu hyötyy. :cool:
Eilen olin siskon kanssa lenkil ja tuli sit ylipuolet matkasta juostuu. En kyllä malta oottaa sitä että tänää pääsen uusiks lenkille :p

mutta tässä mun omat nyt

Sarp-pa
Pituus: 161
Alotuspaino: 80
Tämänhetkinen paino: 75,4kg
Pudotus viikossa: -1.2kg
Tavoite: 65

Painaiskohan sitä huhtikuus jo 70 :LOL:
 
PUDOTTAJAT 2011 !!

Pituus/Alkupaino/Nykypaino/Viimepudotus/Pudotus yhteensä/Tavoite

Memmu86 164cm / 87,5kg /83kg/1,4kg/4,5kg/75kg

sarp-pa 161cm /80kg /75,4kg / 1,2kg/3,4kg / 65kg

elämänperhonen 178cm / 79,9kg /78,6kg/200g/1,3kg / 69kg

musli 159cm /62kg /59,9kg / 700g/2,1kg/ 54kg

Nuunuu78 166cm / 75kg / 65kg

Nipsu08 155cm / 73,7kg / 73,6kg / 100g / 65kg

Gibsoni 166cm / 71kg / 65kg

Ordinaria 160cm / 62kg / 60,5 / 1,5kg / 51kg

Mainy 162cm / 73,1kg / 70,5kg / 2,6kg / 60kg

YHTEENSÄ PUDOTETTU 16,7KG :p (4 viikossa)
 
heipsistä kaikille:) Piti jo eilen kirjoitella,mut en sit ehtinyt..
Mutta asiaan,eilen näytti vaaka 72,3,eli 1,3kg pudotusta!:whistle:
Yhtään en ole kerinny liikkumaan,arkiliikunnan lisäksi,mutta syömiset sain pidettyä kurissa ja olokin ihanan kevyt. Noh,ettei nyt liian hyvin menis niitänä aamuna näytti 73 ja syyksi paljastui sitten iltapäivällä aalkaneet menkat:x Äh,onko niitten pakko tulla aina lannistamaan mua just kun olen aloittanu pudottamisen. Näin käyny ennekin...Täytyy vaan olla nyt käymättä vaa,alla ja toivoa etten repsahda,koska suklaan himo on ihan törkeä aina näinä päivinä: /

Hienosti olette saanut muutkin pudotettua:flower: Ehkä mäkin tällä kertaa OIKEASTI laihdun:)
 
onks joku nähny mun motivaatio täälä? nyt tarvis isoa potkua persuksille :) Kaiken hyvän päälle kävin tänään vaakalla ja näytti + 400g... ei kiva ei !!! tänään pakko mennä oikeen reippaalle kävelylenkille.. viikonloppu masentaa taas ku meillä synttärit niin tien etten osaa olla syömättä mitään ja sit ku maistan jotaki niin sit syön koko illan kaikkee herkkuu :/
Mitä te syötte iltapalaksi? olisko jotain kivaa ja kevyttä ideaa.. itse syön salaatin tai leipää mut olis kiva saada jotain muuta... varsinki toi leipä ei ole hyväksi :/
 
Täälläkin masentaa.... olin niin innoissani siitä 60kg alituksesta niin eikös seuraavaks ala menkat ja niin vaan se paino taas nous :/
Oon kyllä liikkunu ihan reippaasti, joka aamu teen vähintään tunnin lenkin... mutta ne herkut ei vaan jää millään pois. Eilenkin söin LEVYN tummaa suklaata puolessa tunnissa, ehkä voi vähän laittaa noiden hormoonien piikkiin mut silti!!
Oon kyllä niin iloinen jos ei tuu plussaa tällä viikolla, mut huonolta näyttää!

Mä tykkään illalla napostella kaikkea ihan hirveesti... porkkanoihin oon nyt tykästyny. Niitä kun saa syödä niin paljon ku jaksaa ja ne on kivoja rouskuteltavia. Tai omenaa ja päärynääkin on kokeiltu. Mä oon just semmonen tyypillinen tv-syöjä :D
Tällä viikolla tosin oon hienosti syöny koko ajan lakuja ku eksyin viikonloppuna pandan tehtaanmyymälään :D ne ei oo kuulemma yhtä hyviä laihdutuksen kannalta kun nuo kasvikset....
 
Hei kaikille! Joskus se motivaatio vain on hukassa, mutta eiköhän se sieltä jostain löydy, itseä ainakin motivio tämä hyvä olo, ei ole enään ähkyä ja helpompi liikkuaki kun on edes vähän paino laskenut, vai liekö mielikuvitusta tämä niin keveä olo :) kiva myöskin seurata toisten tekemisiä täällä niin tulee sellainen olo että kyllä tästä nyt onnistutaan pudottamaan painoa!

Yllättävän helppoa ollut vielä tämä herkkujen pois jättö,saa nähdä miten nyt menee kun mökille lähdetään vklopuksi :)
Aamulla vaaka nnäytti 69,1! jee!

Ihanaa kun tulee kesä niin helpompi lenkilläkin käydä vaunujen kanssa..
Reipasta viikonloppua kaikille!!
 
nolottaa ihan sanookkaan... tuli +500.... söin kyllä viikonlopun niin et voi elämä... no uuteen nousuun vaan :) nyt pakko koitaa viikossa lähemmäs 2kg tulosta.. mahdollista se on ku jättää vaan kaikki herkut pois... viihde viikonloppuki vaan lähenee ja edessä olisi ensi se 3,5kg pudotus :/ no pakko onnistua!!
 
Heippodei!

Sanon minä vaa että höh! : /
Vaa`an piti näyttää tänää 74, mut toisin kävi. Ei auta ku pitää tiukempaa kuria täl viikol.

Sarp-pa
Pituus: 161
Alotuspaino: 80
Tämänhetkinen paino: 76kg
Pudotus viikossa: +600g
Tavoite: 65

Tilasin itelleni juoksukengät ja sitä oottelen et ne tulee et pääsee tonne kaduille kirmailee :LOL:
 
Täällä on menny niin huonosti etten uskaltanu aamulla edes vaakaan katsoa :D tosin hienosti varmaan huomisaamu menee kun tänään on syöty töissä spagettia, kotona pitsaa... ja jälkkäriks munkki ja suklaata. Ei hyvää päivää.
Huomenna sit jatkan masenteluja.
Pitäis yhdessä keksiä joku lisätsemppaus keino kun omat alkaa jo loppumaan.
 
aina mahtuu uusia mukaan joten tervetuloa vaan :)

En viitsi edes listaa päivitellä ku kaikilla plussaa :/
Mut ens maanantaita odotellessa :) täälä innostus löytynyt takasin ja uus harrastus aloitettu... meinaan zumba :) aivan ihanaa, suosittelen :)
Taas tuntuu siltä että ehkä ne tavottees joskus tulee vielä täyteen, matkaa tosin vielä on mutta kyllä se tästä.

Koitan myös hieman olla vähähiilihydraattisella dietillä, mutta en mitenkään tarkasti

Tsemppiä vaan kaikille ja uuteen nousuun vaan :D
 
Alotin toissa päivän karppauksen. Tänään vaaka sit näytti kiloo vähemmän ku keskiviikkon :p
toivottavast maanantain olis tippun toinen kilo :D
Tuli sit tänää aamul kiskastuu ruisleivän pala, ni voi luoja ku vatta turpos :O Ei kyl tuu vähää aikaa vahingoska vetästyy nyt.
Koht pääsee onneks pizzan tekoo. Löysin karppi foorumilt mielenkiintosen pohjan, saas nähä miten onnistun ku en muutenka oo mikää erikoinen kokki :LOL:
 
Nyt on karppaust tänää takan 5pv ja oon kyllä tuloksiin tyytyväinen.
Aikasemmin viel laskin kaloreit ja ne nyt on jääny :)

Sarp-pa
Pituus: 161
Alotuspaino: 80
Tämänhetkinen paino: 74,1kg
Pudotus viikossa: 1,9kg
Tavoite: 65

Jatkan tätä kyl niin kauan et oon tuol tavote painos :popcorn:
 
hienosti sarp-pa pudonnut :)

itse tuli herkuteltua koko v.loppu.. vähä siiderii, karkkii, sipsii ja rasvasta ruokaa, mut silti putos 1,6 kg :) viikko tuli silti muuten ankarasti noudatettua sääntöjä.. nyt vaan tää viikko täytyy ottaa kurilla :)
päivittelen listaa ku kaikki ilmottanu painonsa :)
 
heips. Mua niin inhottaa - luulen, että +++ on tullut. En ennättäny tänään aamul käymään (käyn aina ma ennen aamupalaa vaa'alla), mutta taisin pe käydä ja olin lähtöpainossa. Mä olin reissussa ja tuli syötyä viime viikolla mitä sattuu, joten kiva, kiva...no palstan totuuden teille huomen varmaan...mutta takaan että plussaa on :( ei nää kilot tunnu tästä lähtevän. Onnea kuitenkin muille!
 
Heijssan :wave:

Tässä olis minun tämän viikon tulokset

Sarp-pa
Pituus: 161
Alotuspaino: 80
Tämänhetkinen paino: 72,1kg
Pudotus viikossa: -2kg
Tavoite: 65

Ens viikol ollaa jo varmaa kutosel alkavas luvus, ainaki toivottavast :p
 
Joku täällä näyttää vetävän ihan mahtavia pudotuksia, paljon enempää ei vois olla kateellisempi!
Onnee Sarp-pa!!
Mä oon kyllä käyny vaakaa kurkkimassa mut ku ei se paino siitä mihinkään liiku, ei tipu... eikä onneks myös nouse! Nyt aattelin kuitenkin alottaa loppukirin... puolet ruuasta pois ja tuplasti liikuntaa!
Voin kertoo että kun kokeilin viime kesäisiä shortseja niin näky oli ihan kaikkee muuta kun kaunis.

Oisko muita lähdössä loppukiriin?
 
Viimeksi muokattu:
täälä on jääny palstailut vähä vähemmälle, mut eteenpäin on silti kokoajan menty :) viime ma puntari näytti 80,4... voi ku sais sen alle 80kg ens maanantaiks niin olis todella hienoo :)
Liikunta on täälä jäänyt melkein vallan ku yksin olen nyt lapsien kanssa ja kipeenäki ollut lapset :( mutta suunta vaan takasi alaspäin :)

Ja loppukirissä ollaan mukana kyllä :) pakko saada ennen juhannusta ainaki se 6 kiloo vioe pois niin saanpahan näytettyä miehelleni :)

tsemppiä vaan kaikille..

täytyis koittaa listaaki päivittää... voi koittaa täs lähipäivinä ku vaan kerkeen :)
 
Täällä loppukiri on lähteny hienosti käyntiin... joka päivä on tippunu nyt se 200g! ja ollaan taas sen 60 alapuolella. Ärsyttää ku pari viikkoa meni jotenki ihan syödessä, ja myös juodessa :D
Mä koitan nyt vähän aikaa kokeilla tota vhh:ta.. tai töissä nyt ei voi päättää mitä syö mut ainakin sen miten paljon. Ja lisäks hain 3kiloo porkkanoita... niitä ku kuorii ja mutustaa niin menee yllättävän kauan siinä syömisessä eikä tarvii koko aikaa hakee lisää kaapilta... Ja niissähän ei oo just ollenkaan kaloreita ja auttaa vielä kuulemma rusketuksen kanssa!! Katotaan miten kauan pää kestää noita porkkanoita :D
Pelottaa vaan taas nää viikonloput... sillon on niin pirun helppo sortua! :/
 
Tän viikon rimpsu näyttää tältä:
musli 159cm /62kg /59,5kg / 400g/2,5kg/ 54kg

Laitoin nyt tohon pudotuksen sen mukaan mitä oon viimeks merkinny... paino nyt tosiaan heitteli lähempänä sitä 61kiloo mut varmaan viikossa se kilo tippui! Ja oon kyllä iloinen siitä!!
Tuli viikonloppuna "vähän" jätskiä syötyä ja muutenki herkuteltua, että siihen nähden hyvin lähti.
Tosin melko säälittävä kokonaispudotus ku vaan söin pari viikkoo... mut onhan tässä vielä hyvin aikaa! :D
Mitäs teidän viikonloppu ja vaaka sai aikaan?
 
Heijssan.

En oo kyl yhtää tyytyväinen tuloksee, mut ohan tuo parempi ku plussaa.. : /

Sarp-pa
Pituus: 161
Alotuspaino: 80
Tämänhetkinen paino: 71,2kg
Pudotus viikossa: -900g
Tavoite: 65

Keskiviikkona sitten tuo meidän kisakin loppuu ja oon nyt puottan sen aikan 6.6kg ja voitolla ollaan :popcorn:

No nyt on sit tavote ens viikoks päässä alle tuon 70 ja teen kaikkeni et se menee. :xmas:
 
on se nyt himskatti kumma ku toi vaaka ei suostu menee alle ton 70kg.

Sarp-pa
Pituus: 161
Alotuspaino: 80
Tämänhetkinen paino: 70.7g
Pudotus viikossa: -300g
Tavoite: 65 (tai sitteki 60 )

No mennää sit gramma kerrallaa jos ei muul taval :LOL:
 

Yhteistyössä