11-hoidot

Lady_Gigi Hyvin meni päivitys =)

on: Tänään viimeinen ultra. Äh, mä menin jo ihan sekaisin ku lääkäri puhu jotain 8 follista ja 10 pitää kuitenkin tyhjentää jne. Mut lekuri halus jatkaa kasvattelua vielä, et saataisin mahdollsimman monta follia mukaan. Ilmeisesti ne muutaman pienet oli sittenkin lähtenyt kasvuun. Keskiviikkona sitten punktio ja pe siirto, toivottavasti.

Akupunktiosta näin mulle kans sanottiin et hoitoja ennen kannattaa aloittaa, varmaan muutaman kk olis optimiaika et ehditään hoitaa kroppaa ennen lääkkeiden aloittamista. Mun hoitaja sanoi et kun pistokset alkaa sitten ei hoideta. Suositteli kuitenkin käymään siirtopäivänä viimeisen kerran. Kuulemma virkistää lantionalueen verenkiertoa ja helpottais kiinnittymistä.

Tsemppiä kaikille ja hyvää viikonloppua :)
 
Kaarne
kannattaa oikeasti pyytää että mies lopettaisi tupakan polton.Meillä plussa 2.ifv mutta kesken rv8 ja lääkäri sanoi että on mahdollista että esim. viallinen siittiö mennyt munasoluun..tais siis kaikkihan on mahdollista.
Felicitaksessa teetettiin tuo testi joka maksoi 250€ ja tulos oli normaali eli 13.

Mies ollut nyt tasan vuoden polttamatta ja meillä kaikki alkiot hedelmöittyi hienosti.
Ja plussa tuli 3.ivf:stä.

Nämä hoidot on kuitenkin yhteinen asia.Mä vähän "uhkailin" miestä ja sanoin että mä joudun kestämään kuitenkin paljon enemmän näissä hoidoissa ja että hänkin voi kantaa oman osuutensa asiaan.Ja nikotiinilaastareilla pääsi eroon ja olen todella ylpeä hänestä kun kuitenkin polttanut about 15 vuotta putkeen,
 
Viimeksi muokattu:
Nanniga ja Lady_Gigi Voimia nyt, koittakaa jaksaa. Toi on paska fiilis kun on iham varmat menkkatuntemukset. Mä täällä hiljaa pidän teille peukkuja pystyssä. Kuten myös teille muille piinasiskoille.
Kiitos Lili_78, toivon, että olet oikeassa mun plussastani :) Meidän simpat tulivat pakkasesta, nyt on siis omat solut loppu. Jos jatkaisi hoitoja, niin pitäisi miettiä lahjasoluja, mutta luulen, ettei mies ole valmis siihen. Toiseksi pitäisi välillä taas kerätä hieman rahaakin tähän lystiin. Sitten vielä minä itse, olin aivan kamala kiskoessani niitä hormoneita. Stressasin ihan hulluna kaikkea, siirron jälkeen mieli on tasaantunut, koska enään ei voi kun odottaa. En tiedä kuinka jaksaisin hoitoja enään, ehkä pienen tauon jälkeen. Mutta käytännössä tämä on nyt viimeinen koito.Toivon teille nyt sitä luomuplussa.
NormaJeane harmi jos ei nyt tärpännyt. pp 11 on kyllä aikaista, mutta itse testasin kerran plussan pp11, kun testasin varkain. Joillain kuulemma plussa näkyy vasta pp14 tai 15
 
Omat tuntemukset on aika laimeat. Vähäisiä vihlaisuja on ollut mahassa useampia tuossa keskellä ja sitten pari voimakkaampaa. Menkkoja edeltävät juilimisetkin ovat yleensä aika vähäisiä, mutta ne tuntuvat yleensä sivummalla alavatsaa. Ei tässä auta kuin odottaa, ei jaksa turhia spekuloida vaikka se välillä ihan kivaa onkin.
Toisaalta tuntuu, ettei halua edes kohdata sitä mahdollista negaa. Plussan tietty haluaisi tietää, mutta kun ei se jännitys siihen plussaan lopu. Seuraavana pelkäisi, että jokin menee taas pieleen. Viimekerralla meni, ja se on vielä tuoreessa muistissa. Tämä piinailu on toisaalta ihan hyvä neutraali olotila. Viimeksi sain plussan pp11 Clearbluella, ehkä kokeilen onneani pp11 tälläkin kertaa.

Hyvää ja rauhallista viikonloppua kaikille, toivonmukaan pettymyksen kyyneliltä säästyisi mahdollisimman moni ja hoidot etenisivät kaikilla suunnitellusti.
 
Täällä ollaan ja tänään tein testin pp16 koskaan en ole näin pitkälle mennyt,halusin niin nauttia ajatuksesta,että olen raskaana.Noh,toista testi viivaa ei tullut:'( joten se taisi sitten olla siinä...mutta vuotoakaan ei ole,nautin siis vielä pienen hetken....:'(
 
Lukemassa olen käynyt, mutta kirjoittaa ei ole jaksanut.. eikä ole kyllä mitään asiaakaan. Menkkojen pitäis alkaa kohta, pohjalla ollaan käyty taas raivoomassa ja itkemässä, kuten aina ennen kuukautisia. Todella kuluttavaa ja raastavaa. Nyt taas parempi olo ja mieli. Väsyttää vaan ja päätä särkee ja makeaa tekee mieli sikana : / Sitten vielä toiset menkat pitäis odottaa ja sitten pistelemään. Vasta! Psykiatrin pakeillakin tuli käytyä ja tuomiona keskivaikea masennus.. Suorastaan kehotettiin aloittamaan mielialalääkitys (Sertralin). Monta päivää ja yötä olen pähkäillyt asiaa ja kaiken lukenut netistä mitä vaan olen löytänyt.

Miljoona kertaa olen päättänyt että kyllä, ja yhtä monta kertaa ei. Lääkäri sanoi, ja myös teratologinen tietopalvelu, että se on turvallista myös raskauden aikana, mutta kun ei siitä kuitenkaan ole 100% varmuutta.. :( Psykiatri sanoi myös että voi jopa auttaa raskaaksi tulemisessa, kun mieli on tasapainossa ja stressihormonitaso inhimillinen. Jotenkin silti tuntuu, että kun onnellisiakin päiviä on ja pystyn useimmiten iloitsemaan vielä asioista, niin olisiko 'väärin' syödä psyykenlääkkeitä, vielä tässä tilanteessa, kun hoidotkin on pian taas alkamassa, ja lääkityksen vaikutuskin alkaisi vasta monen viikon päästä. Mulla on jo pari perussairautta, joihin syön loppuikäni lääkkeitä, niin ei jotenkin millään haluaisi enää yhtään lisää mahdollisia riskitekijöitä, mahdollisen raskauden ja vauvan suhteen, joita niin hiellä ja tuskalla ja kalliilla hinnalla on tehty. Toki hoitamaton masennus on yhtälailla riski. Ja lähipiirinkään elämä ei kovin ruusuista ole. En tiedä, mistään mitään enää.

Tällaisia harmaita mietteitä tällä kertaa.. sori itsekeskeisyys.

Pahoittelut fiialle! :( ja Mansikkatytölle myös :hug:

Jennalle ja syssylle toivon vahvoja plussia, ja toki ihan kaikille piinailijoille!
 
Fiia 69, tsemppiä!

shenda, meillä on myös teetetty Felicitaksessa tuo sperman fragmentaatioindeksi testi 2. epäonnistuneen IVF:n jälkeen, kun saatiin molemmista vain yksi alkio tuoresiirtohin (laatuluokkaa 2-3). Tulos oli 26 eli koholla --> mies vitamiini/hivenainekuurille: Omega 3, A-, D- ja E-vitamiinia (kaikki edelliset löytyy Möllerin kapseleista), lisäksi foolihappoa (Foliren) ja sinkkiä. Kaikki sen verran, kuin pakkauksen kyljessä lukee, ei enempää. Liiallista C-vitamiinin saantia tulee välttää. 3 kuukauden kuurin jälkeen, 3. IVF:ssä saatiin 3 alkiota (laatuluokkaa 2 ja 2-3), joista toisen pakastetun PAS suunniteltu maalis-huhtikuun vaihteeseen.

Akupunktiosta, olihan mielenkiintoinen kokemus! Akupunktioneuloja jaloissa, kämmenselässä, päälaella, kohdun ja munasarjojen seuduilla n. tunnin, sen jälkeen reipas selän, niskan ja pään sekä jalkojen hieronta ja kaikenmaailman kaulimilla kehon käsittely ja imulla hartiaseudun hieronta, väliin kuppi teetä ja sitten vielä naaman, päälaen ja yläraajojen käsittely. Mukaan yrttipillereitä ja koko kahden tunnin hoidon hinta 55 e. Kiinalainen lääkäri, jolla sekä länsimaisen ja itämaisen lääketieteen tutkinnot, erikoistunut lapsettomuuteen. Että jos ei muuta, niin rentouduin ainakin. : ) Jatkohoidoista sovitaan vasta kun noi yrttitabut on syöty, tällöin joko lisää tabuja tai sitten uusi hoitoaika. En niin noista luontaislääkkeistä oikein tiedä, mutta kokeillaan nyt... :confused:
 
Täällä on hurja määrä taas tapahtumia, olen käynyt lukemassa, mutta nyt vasta kirjottelen kuulumisia.

Pahoittelut menkoista Mansikkatyttö! :hug: Onko tietoa milloin pääsette passiin?

Pahoittelut myös fiia69 negasta, olet kyllä ollut tosi kärsivällinen!

NormaJeane :hug:, onko vuoto alkanut? Minustakin aika aikainen testi sulla.. Mulle sanottiin että testi kaksi viikkoa alkionsiirrosta, ei punktiosta..

Muille piinailijoille vielä tsemppimieltä, älkää vielä luovuttako! Teillä on vielä lähes viikko jännäilyä jäljellä, raskaana kunnes toisin todistetaan!? Lady_Gigi, pidän sulle peukkuja!

Onnea kyytiläisestä Jessie82!

Kiitos kaikille toivotteluista, alkaa tuntua jo vähän paremmalta, vaikka viime yönäkin jomotteli sisuskaluja aikalailla. Hyvin pitkälti sohvalla oleillen mennyt, pidempi istuminen tuntuu kurjalta.. Että täällä ainakin sairasloma ja viikonloppu tuli tarpeeseen!

Tosiaan mitään tietoa mistään ei ole, muuta kuin että soluja saatiin 12. Nyt sitten toivon ja rukoilen että niistä jonkinmoinen määrä olis hedelmöittynyt, ja joku jaksaisi maanantaille. Eilen ajattelin että soitan sittenkin polille ja vaadin tiedon hedelmöittyneistä, mutta annoin olla. Järkeilin, että kaippa ne olisi ilmoittaneet jos yksikään ei olisi lähtenyt? Miten muilla TAYSissa olevilla, oletteko saaneet tietoja? Tuntuu vähän epäinhimilliseltä tämä pimennossa pitäminen..

Ylihuomenna sitten siirto jos hyvin käy.

Tsempit ja halaukset kaikille tarvitseville!
 
fiia69 oon pahoillani :hug:

Piinailijoille toivoa ja onnea!

iinamiina :hug: mä sain siitä pikatestistä syksyllä saman "tuomion". Polin kautta pääsin tukikeskusteluun ja se on auttanu mua. Voimia!

Mä oon käyny vyöhyketerapiassa n.10 kertaa 2h viimeksi ennen ekaa ICSI:tä. Mulla autto stressiin, niskahartiavaivoihin ( huimaukseen ) yms.. Mut ei tuonu apua tähä itse ongelmaan.
 
Heippa kaikille tämän ketjun vauvakuumeisille, piinailijoille sekä onnellisille plussanneille!

Täällä sitä ollaan taas, vaikka 3.ICSI piti olla se viimeinen. Muutamien pinolaisten kanssa ollaan vanhoja tuttuja, mutta suurempi osa on uusia. Katselin tuossa ketjun osallistujalistaa ja totesin, että meitä 4.ICSIläisiä on aikas muutama vain. Voisin varovaisesti liittyä pinoon mukaan, suunnitelmissa siis 4. ICSI maaliskuussa. Värikäs hoitohistoria ja historia muutenkin takanani hieman pelonsekaisin tuntein tätä uutta hoitoa suunnittelemme... Me saatiin yksi ylimääräinen hoito julkiselta (maksusitoumuksella) ja hoidot on tehty Väestöliitolla Helsingissä.

Lapsettomuutta takana pian 11 vuotta. Vauvakuume on todellinen ja pienokaisen kaipuu tuntuu pakahduttavina tunteina sydänalassa. Laitoimme alulle jo adoptionkin, nyt neuvontajonossa (6kk). Ennen neuvonnan aloitusta pitäis olla tämä hoitorulianssi läpikäytynä. Niitä ei katsota hyvällä päällekkäin. Jotenkin vielä niin toivotaan biologista lasta, vaikka onnistumistodennäköisyydet on hiuksenhienot ja uskoa ei ole. Viime hoidon jälkeen lääkäri sanoi, että suosittelee vielä yhtä hoitoa, ei enempää. Pahalta tuntuu luovuttaa tämän asian suhteen mutta tarraan vielä siihen ohueen elämänlankaan, joka on niin kauan katkeamatta kunnes toisin osoitetaan..

Minun tiedot siis: 4 ICSI, maaliskuu, VL HKI,

Huurre :)
 
******************11- hoidot**********************


Toivelintu..............1. ivf/icsi.........................vk 8
Mollamaija82............2.ivf............................vk 8
SaaraX..................4. ivf .............................vk 8
millis1981...............1.ivf 2.pas.....................vk 8
Heidh....................3. icsi pas.......................vk 9
Punahilkka-75........2.ivf. 1.pas......................vk9
Syystoive..............1.ivf.................................vk9
Milli81...................2. ivf...........pitkä.............vk 9
Kaarne..................1. ivf 1. pas.....................vk 9
toivorikas-72...........4.icsi:n 1.pas.................vk 9
Laurella...................3.ivf.............................vk 9
virvatulia.................1.icsi.............................vk 9
carpalo...................1.ivf/icsi 1.pas...............helmikuu
batinka .................1. icsi 1. pas...................helmikuu
Garfield..................2.icsi 1.pas....................helmikuu
Rebec....................1. icsi 1.pas...................helmikuu
Peppi1981..............2. icsi 2. pas..................helmi-maalisk.
Hopping................3.icsi........... .lyhyt. ..........helmi-maalisk.
Sintu74.................3.ivf................................helmi-maalisk.
Avolavapaku...........1. Icsi............................vk 11
Pumppu.................1.ivf................................vk 11
Barbapörrö13........3. ivf/icsi.........................vk 12
UnelmaSirpaLeena..2.ivf..............................maalisk.
Meg......................2.ivf.................................maalisk.
lapseton81.............1.ivf...............................maalisk.
Neela Naranja........2. ivf...............................maalisk.
HalleB...................2. icsi...............................maalisk.
AdAstra.................2. ivf/icsi……...................maalisk.
Lili_78....................4.icsi..............................maalisk.
Michele..................3.icsi 1. pas....................maalisk.
Huurre-80..............4.icsi..............................maalisk.
kn071....................1.ivf................................vk 13
Joku_päivä.............3.ivf 1. pas.....................vk13-14
iinamiina................2.ivf................................vk 14
Hanskis..................2. ivf/icsi 1.pas................vk 14
chidi......................1.icsi................................huhtik.
Susirouva..............1. ivf...............................toukok.
Mequ....................1. ivf................................toukok.
Talvitaika..............1.ivf................................toukok.
Kevätkello..............1.ivf...............................toukok.
iloksi......................1.ivf/icsi..........................kesäk.
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
MT79.....................2. icsi……….….............
nainen83................4.ivf.......................
MiukuMau...............2.icsi 1.pas……........
Mörkötys.................2.ivf/icsi................
-Nella.....................1.ivf 1.pas.............
kolmisin..................4. icsi..................
myy75.....................2.ivf......
Mansikkatyttö..........2.icsi 2.pas
fiia 69...............3.ivf 2.pas ?
NormaJeane......1. ivf 1.pas

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

futuremami.......2.icsi................2.............12............2.3.
syssy................3. icsi pas.........2.............10.............4.3
Lady_Gigi.........3. icsi………........2.............10............4.3.
nanniga............1.ivf..................1.............10............4.3.
Jenna-76.........3. icsi.................2.............9.............5.3
Katjuska-79......1.ivf..................2.............7..............7.3.
Jessie82...........1.ivf..................1.............4.............10.3

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi.........PP

Smirg.............1.ivf 1.pas.............:heart:............vt/130.......13
Mizze77............1.ivf...................:heart:... .........vt/194.......12
kaz....................luomu................:heart:.............kt.........
Annuli-81........... 2.icsi................:heart:............vt/43........11
sydänmaalakka....2.ivf.................:heart:.............kt............14
 
Viimeksi muokattu:
Mollamaija82 ja millis1981 mikä tilanne? joko siirretään piinailijoihin?

SaaraX Teillähän oli ilmeisesti että tuoresiirtoa ei tehdäkkään vaan kaikki pakastetaan? Onko teillä mitään arviota millon ensimmäinen pas olis? jos siirrän sua listalla :)

Tervetuloa Huurre-80 Pitkä taival on teilläkin takana, toivon todella että tää viimeinen hoito toisi sen kauan toivotun tuloksen.

Fiia69 :hug:
 
Tervetuloa takas, Huurre-80 :wave:
Kiva kun tuut porukkaan, vaikka ei tietystikään ole kiva, että joutuu täällä hengailemaan...
Meillä kans tulossa parin viikon päästä 4.ICSI ja samoin pelonsekaisin tuntein odottelen. Me kyllä oltais tekemässä vielä ainakin joitakin hoitoja, jos tuosta ei nyt tärppäisi, mutta nyt on tullut sellainen olo, että yhtään ainoaa pettymystä en enää jaksa.... Pelottaa ihan hirveästi, miten tuossa käy. Toiveet olis korkealla, mutta yritän olla pessimisti, ettei sit taas ihan hirveää romahdusta tule :( On tää sellasta vuoristorataa. Adoptio kangastelis mielessä, mutta toistaiseksi panostan kaikki voimavarat ja ajatukset vielä näihin hoitoihin... Ai niin, ja niinkuin aiemmin jo mainitsin, meidän perheeseen on tilattu luomuplussa tässä kierrossa, ahkerasti on tässä tilauskuponkeja pari päivää täytetty :LOL: Joo, onneks ei ole kuin pikkuisen utopistista :)
 
Täältä taustalta viestittelen, kun ei muutakaan uutta omaan tilanteeseen liittyen... Tällänen osu silmiin ja oli pakko laittaa:
Naisen stressill

Eli stressi ei vaikutakaan hoitoihin!? :)
Niin ja pahoittelut kaikille ikäviä uutisia saaneille ja onnitteluja plussanneille ja tervetuloa uusille! Toivotaan lisää hyviä uutisia!
 
Toivelintu, kyllä ne ois ilmoittaneet jos jotain kohtalokasta olisi sattunut, eli eiköhän siellä alkioita muhi odottelemassa maanantaita! Tsemppiä siirtoon!

HalleB, jaksamista sulle kans. Mä käyn neuvolapsykologilla ja kyllä se on avuksi ja tueksi ollut. Olen nyt tehnyt päätöksen, että lääkitystä en aloita. Katsotaan miten käy.

Huurre-80, hirveet tsempit täältä, että tämä olisi nyt se lopullinen ja tulosta tuottava hoito! Lääkäri on kuitenkin sitä suositellut, joten kaikki mahdollisuudet on!

Garfield kiitos, vastasin mut ei sitä lähetetyissä näy, joten ilmoittele jos viestiä ei kuulu niin yritän lähettää uudelleen.
 
Shenda81 Oon kyllä todellakin pyytänyt miestä lopettamaan tupakoinnin, ja monet riidat on siitä riideltykin. En vaan haluaisi jatkuvasti siitä nalkuttaa. Kyllähän tuo yrittää lopettaa, nikotiinipurkkaa kuluu, eikä se nyt mikään ketjupolttaja koskaan oo ollutkaan, mutta kun on 20 vuotta polttanut, niin ei se niin helppoa näytä olevan. Toisaalta kaikki on muuten spermassa ok, paitsi että on vasta-aineita (jotka ei siis liity tupakointiin mitenkään), niin ehkä ei oo miehellä tarpeeksi motivaatiota lopettaa tupakointia, vieläpä kun munikset on hoidossa hedelmöittyneet ihan hyvin. Mutta jos fragmentaatiota olis spermassa, niin olis jotain mustaa valkoisella näyttää, että tupakoinnista on ihan oikeesti haittaa. Meillä takana yks varhainen km inssistä ja yks kemiallinen viime tuoresiirrosta. Mutta ehkä me käytetään nyt ensin nää pakkasalkiot mitä meillä on ja mietitään sitä fragmentaatiotestiä sit ennen seuraavaa ivf:ää.
 
Taitaa olla kaikki viikonlopun vietossa, kun täällä on näin hiljaista.
Toivelinnulla on ollut jännittävä viikonloppu. Huomena pääset sitten piinailemaan. Kyllä siellä varmasti on alkioita odottamassa, kun saitte kerättyä noin paljon solujakin. Kerrohan sitten kuulumisiasi.
Alkavalla viikolla näyttäisi olevan monella punktioita ja PASsejakin on tulossa. Zempit kaikille tasapuolisesti!
Oma nimi kohoaa pikkuhiljaa listan kärkeä kohden ja piinailu onkin jo voiton puolella. Ei ole juuri mitään tuntemuksia. Hieman ehkä öklöä oloa, tai sitten sekin on vain epätoivoisen naisen kuvitelmaa :D Minulla on kyllä vahva tunne onnistumisesta, toivottavasti tämä tuntemus nyt pitää paikkansa.
Ennen edellistä ICSI:tä näin unen, että sain plussan tikkuun. Näin myös kävi, mutta tuli varhainen KM. Tämän hoidon alkaessa näin unessa saaneeni kaksoset! Uskokoon uniin ken tahtoo, mutta minä ainakin uskon nyt tähän uneen :LOL:
 
Hei kaikille!

Olen palstaa jo jonkin aikaa satunnaisesti seuraillut ja nyt voisin olla aktiivinen itsekin, kun meillä on menossa 3. IVF ja punktio olisi ensi viikon keskiviikkona ja mahdollinen siirto sitten perjantaina. Näitä piinaavia ja odottelevia tuntemuksia kun on vaan niin mukava jakaa porukalla.

Tänään lähtee viimeinen satsi Gonal äffää (225iu) ja mietin, että vieläköhän tässä uskaltaisi liikuntaa harrastaa. Maha on yllättävän "kevyen" tuntuinen entisiin hoitokertoihin verrattuna. Johtuukohan sit siitä, että tämä on eka lyhyen kaavan IVF-hoito? Eipä mulla näyttäis olevan tulossakaan kun n. 9 rakkulaa, eli hirveästi ne munasarjat tällä kertaa varmaan ei olekaan pulskistuneet.

Tsemppiä kaikille hoidoissa oleville!! Lämpimät ajatukset teille joita on onnistanut ja vielä lämpimämmät halit teille jotka olette jälleen kerran joutuneet pettymään..

Tää on NIIIIIN väärin, että maailman luonnollisin asia pitää hoitaa niin luonnottomasti/lääketieteellisesti/laboratoriomaisesti/kivuliaasti kalliisti/vahvasti avustettuna/kimpassa muidenkin kuin rakkaan puolison kanssa/ ja kaiken lisäksi aivan liian usein epäonnistuen...:(

Mutta on vaan ajateltava että mikä ei tapa vahvistaa ja ehkä onnen tunne & arvostus & rakkaus lopulta syliin saatua omaa lasta kohtaan on sitten suurempi tämän kaiken kokeneena!
 
Moikka kaikille:wave:

Voisin liittyä tähän ketjuun, kun olen täällä taustalla aktiivisesti kuulumisianne lueskellut ja tuntuu että pää räjähtää ellei näitä kokemuksia saa jakaa samassa tilanteessa olevien kanssa.

Eli ensimmäinen ICSI edessä ja lyhyellä kaavalla mennään. Punktio on keskiviikkona edessä ja odotan sitä innolla. Minulla on alavatsa todella pullistunut ja olo ei ole erityisen hyvä. Ultraäänessä näkyi 24 kpl folleja ja lääkäri sanoi ettei laskenut siihen edes alle 8 millisiä. Ja tänään minullakin lähtee viimeinen annos Gonali äffää, mihin olen todella tyytyväinen.

Vähän jännittää huomenna pistettävä Pregnyl, kun viimeksi kun pistin sitä (reilu vuosi takaperin) niin minusta se ampulli oli vaikea murtaa ja muistan että väänsin sitä aivan voimieni takaa ja se räsähti aivan hajalle.. Toivottavasti nyt paremmalla menestyksellä.

Kovasti pitkää pinnaa ja kärsivällisyyttä täältä kaikille toivotan ja voimahaleja neganneille:hug:
Toivottavasti saadaan paljon positiivisia uutisia tähän pinoon=)
 
Tervetuloa Laurella ja virvatulia :flower: lisäsin teidän listalle.
Me mennäänkin sitten ihan samoilla aikatauluilla, mulla myös punktio keskiviikkona. Perjantaina sitten toivottavasti piinislistalle.

Laurella Varmaan voi liikkua omien tuntemuksien mukaan mut mulle lääkäri sanoi että pitää välttä hyppimistä. Joten itse jäin tauolle jumppahommista (zumba,pump jne.) Ajattelin aloittaa sitten n. viikko siirron jälkeen varovasti taas liikkumaan.

Toivelintu Tsemppiä huomiseen ja toivotaan että saatte läjän alkioita myös pakkaseen!
 
Hei Laurella ja Virvatulia. Tervetuloa mukaan.
Virvatulia näyttivätkö ne sinulle klinikalla Pregnylin avaamisen? Yritän nyt selittää jujun kuitenkin, koska tällätavalla olen napsinut ne ihan siististi auki.
Siinä lääkeampullin pienemmässä osassa, eli yläpäässä, on se pieni piste merkkinä miltäpuolelta lähteä sitä taittamaan auki. Kapeimmassa kohtaa, "pullon kaulassa" josta ampulli napsahtaa poikki, on pisteen kohdalla lasissa pieni viilto, joka tekee siitä kohdasta heikomman. Käännät vain ampullin yläosaa poispäin pisteellä merkitystä kohdasta. Olihan selostus, huhhuh :LOL:
 
Tervetuloa uudet tulokkaat :flower:
Jenna-76 Toivottavasti enneunesi pitää paikkaansa ja saatte kaksoset, mahtavaa :)
Itse olen kanssa nähnyt mitä ihmeempiä unia. Viime yönä olin punktiossa ja jostain syystä isoveljeni oli siellä ja mieheni tuli myöhässä koska oli käynyt ostamassa uudet silmälasit. Väriltään ne oli turkoosin siniset ja malliltaan pyöreät... mä huusin sieltä toimenpidepöydältä miehelleni, että minkä ihmeen takia oli niin kauheat silmälasit hommannut juuri nyt kun minä makaan pöydällä...
:LOL:

Viikonloppu on mennyt aika sekavissa merkeissä. Eilen itketti lähes koko päivän, tuli tunne ettei tämä nyt ole onnistunut ja mietin jo ettei jaksaisi millään uutta rumbaa. Sama tunne oli tänään vielä, mutta nyt iltaa kohden helpottanut ja olo kääntynyt hieman toiveikkaaksi... mistä tästä voi tietää enne kun toisin todistetaan?! Aamulla kyllä taas heräsin menkkamaiseen kipuun ja olinkin varma, että tänään se täti sieltä tulee, mutta toistaiseksi on vielä pysytellyt poissa... ihmettelen kyllä näitä aamuöisiä/aamuisia menkkakipuja... mistä lie johtuu.

Toivelinnulle tsempit :flower:

Uskaltaisikohan sitä tehdä kotitestin tässä ennen perjantain veritestiä?? Mites te muut?
 

Yhteistyössä