11-hoidot

Toivelintu: Hienoa että punktio sujui hyvin. Pidän peukkuja että tulee hyvä saldo ja pääset siirtoon.

Onneksi olkoon sydänmaalakka minultakin! Hyvä että tulee vähän plussaväriäkin tähän pinoon.

Tervetuloa uusille tulokkaille ja tsemppiä piinailijoille!

Oma napa: Maha on piukea, irrotuspiikki on otettu ja odotellaan huomista punktiota kovasti. Tämä on loppujen lopuksi (vaikka valitankin) ennen punktiota olotiloista helpoin minun 4stä IVF:stä. Punktiosta varoiteltiin kivuliaaksi, kun toinen munasarja on missä sattuu ja pitää mahaa päältä päin rusikoida että saadaan imuroitua munasolut pois. Niissä merkeissä nyt sitten ollaan ja odotellaan huomenaamua toiveikkaina.

Milli81: Siirrä mua vasta sitten listoilla, huhtikuulle PASiin, kun kuullaan saadaanko jotain pakkaseen eli vasta keskiviikon tienoilla.
 
Mä olen jo luovuttanut. PMS-oireet on päivänselvät eikä mitään toiveita herättävää näköpiirissä.

Tuskin jaksan tuhlata testejä ennen perjantaita. Eiköhän se yksi pakollinen nega irvaile mulle jälleen kerran ihan tarpeeksi.
 
Jenna-76: Kiitos ohjeista. Kyllä ne mulle sen siellä taas näytti kuinka pistetään ja avataan ampullit, mutta jotenkin viimeksi vaan onnistuin sählään koko homman ko olin niin hermostunut. Mutta tänä iltana paremmalla menestyksellä toivottavasti.

Näin viime yönä unta että sain plussan testiin! Oli niin todentuntuinen uni että olen koko aamun joutunut vakuuttelemaan itselleni että se oli vain unta.. Silti on hymyilyttänyt. Kyllä sitä on niiiin hölmö :LOL:

Ja samoja ajatuksia kuin syssyllä; eli älkää piinailijat heittäkö kirvestä kaivoon ennen testiä.
Tsemppiä muillekin tasapuolisesti!
 
Täällähän taas tapahtuu: Tervetuloa uusille ystäville :kiss:

Toivelintu: tsemppiä kovasti siirtoon ja SaaraXille myös tsemppiä kivuttomaan punktioon. Pidän peukut pystyssä teille molemmille =)

Toivottavasti unesi oli enne Virvatuli :heart:

Monella alkaa piinapäivät käymään loppujaan ja ihmettelenkin kuinka te maltatte olla testaamatta!!???!! :LOL: Itsellä kaksi testiä polttelee jo todella kovasti kaapissa. Ne oikein huutaa mulle sieltä, että "Testaa!Testaa!Testaa jo!!!!!!" :headwall: :headwall: Kuinka kauan irrotuspiikki voikaan näkyä testissä? En vaan kyllä itse ole saanut siitä koskaan plussaa, vaikka aikasin olenkin testannu inssien jälkeen... Jos viellä hetken jaksaisi odottaa :ashamed:
 
Tulin nopsaan toteamaan vielä, että vuoto on aluillaan ja testi edelleen negatiivinen. Joten mut vois kanssa heittää piinalistalta pois pyörimästä.

Fiia 69, suuret pahoittelut. :hug:

Uusille tervetuloa ja piinailijoille parempaa onnea! Ja kaikille kovat tsempit tietty. Toivelinnulle erityistsempit...ei ne taida tuolla Tayssissa liikoja ilmoitella, mutta varmasti siellä odottaa monta innokasta pikkuista.
 
NormaJeane: Voihan höh.. Olen pahoillani. :hug:

Nyt menee liian monella hoidot pieleen. Ei oo tullu kovinkaan montaa plussaa vielä. :|

Katjuska79: Mulla on lähinnä niin päin, että yritän kerätä rohkeutta tehdä sen testin silloin kun määrättiin. :D Alkaa pieni paniikki iskemään jo vähitellen kyllä...
 
Huh, että jännittää!

Suuri kiitos kaikille tsemppauksesta! Vajaan kolmen tunnin päästä lähdetään polille jos eivät ennen sitä soittele ettei tartte tulla.. Uskottelen itselleni että luulis niiden soittavan nyt heti aamusta jos mitään siirrettävää ei ole. Luulis ja luulis..

Voi Lady_Gigi, kurjaa että sulla on noin huonot fiilikset! Mä koitan sun puolesta pitää tsemppiä, eikös se ole todettu moneen otteeseen ettei oireista voi päätellä mitään? Toivon edelleen parasta! :hug:

iinamiinalle piti antaa :hug: jo viime kerralla, voimia sulle vaikeuksiin ja kiitos tsempistä!

Jenna-76, onpa mukavaa kun sulla on onnistumisfiilis! Kaksoset siis tulossa :) Viikonloppu meni yllättävän rennosti, mutta eilen illalla alkoi jännitys hiipiä.. No, loppusuoralla ollaan sen suhteen nyt, mutta pahenee kokoajan!

Uusille tervetuloa ja toivotaan teillekin pikaista poistumista palstalta :) virvatulia, annettiinko sulle ampullin katkaisemiseen sellaisia muovisia apuvälineitä? Niillä oon ite onnistunut aina hyvin.

nanniga, pidä lippu korkeella vaan! Eli raskaana kunnes toisin todistetaan, eiks joo? Mä aion ottaa tuon asenteen jos tänään saan alkion matkaan :) Kiitos tsempistä!

Kiitokset myös sulle SaaraX, ja tsemppiä punktioon! Mulla oli kanssa vasen munasarja "missä sattuu", ja teki kipeää, oikea oli ihan iisi. Toivottavasti pääset kovemmitta kivuitta, tulehan kertomaan sitten miten kävi!

Katjuska-79, koita vielä vastustaa testien kutsua :) Ihan kuin joku olis maininnut joskus että 10 päivää näkyis pregnyl? Ihan siis ilman mitään tietoa tämä.

Ja vielä kiitos NormaJeane, ja suuret pahoittelut vuodosta.. :hug: Nyt vaan sitten nokka kohti passia!

Yritän keksiä jotain mikä estäis mua kiipeilemästä seinille ennen yhtä! :)
 
toivelinnulle onnea siirtoon! Neganneille hurjasti halauksia. :hug: Piinailijoille hirmumyrskyn kaltaista plussapuhuria :D

ON: hymynaama testissä eilen illalla ja tänään aamulla :). Soitin naikkarille ja sieltä sitten soittavat kun ovat ensin konsultoineet biologia että milloin on siirto. Veikkaan ke tai to. Ja aikovat tosiaan pakastaa uudelleen jos useampi selviää sulatuksesta, mä en tosin usko että uudelleenpakastus- ja sulatus ainakaan lisäävät sulatusselviytymisprosenttia, jos yhden kerran sulatetuista selviää n. 75% niin epäilen että prosentti laskee kuin lehmänhäntä tokalla kerralla. Niin paljon mielummin ottaisin sen kohtuni hellään huomaan mutta minkäs teet, ite emme saa vaikuttaa yhtään asiaan :headwall: No, ollaan tottakai iloisia jos yksikin selviää, ei parane olla ahne. Viime hoidon neljästä pakkasukosta kolme selvisi.
 
Tulin toivottamaan toivelinnulle onnea siirtoon :)
Uskon kans, että olisivat jo heti aamulla ilmoitelleet huonot uutiset.
Tsemppiä matkaan, ei muuta kuin vauvaa hakemaan :heart:

Samoin toivorikas-72, pidän peukkuja, ihan varmaan sulatus onnistuu :)

Voi kun haluaisin jo itsekin päästä piinailemaan...!!!! En millään jaksais odottaa enää yhtään. No, puregon alkaa ensi viikon perjantaina, eihän siihen nyt niin kauan ole... huokaus.

:hug: neganneille. Surullista on :( Mutta ei auta kuin uskoa, että meidänkin vuoro vielä tulee.

Voimia jokaiselle!!!
 
Norma-Jeane, :hug:

Toivorikas-72, en tiedä noista todennäköisyyksistä, mutta sen verran voin kertoa, että ystävältäni sulatettiin ja uudelleenpakastettiin yksi ja sama alkio KOLME kertaa eri PASeja varten. Se ehti aina sulatuksien aikana jakautua ja oli vihdoinkin siirrettäessä jo blastokysti. Nyt hänellä on jo aika vaikuttava masu, että voi käydä näinkin päin! :)
 
^ Ihana tarina! :) Eihän sitä tosiaan tarvita kuin se yksi, joka HALUAA selvitä. :heart:

Täällä on parempi mieli taas. Ei optimistisempi, mutta alistunut kohtaloonsa... Mä vaan EN HALUA näitä menkkoja, jotka tulee tämän superlimakalvonkasvatuksen ja hormonihuurujen seurauksena! :x
 
:LOL:
Tein juuri pienen inventaarin vessakaappiin.. Piti tarkistaa, että onhan minulla raskaustesti valmiina testauspäiväksi. Joo, kyllä löytyi. Löytyi oikein seitsemäntoista!!! kappaletta. :whistle:

On päässyt näköjään vähän kertymään..
Katsoin, että niissä alkaa päiväyksetkin kohta tulemaan vastaan, että pitäisi varmaan innostua tästä testailustakin joskus. :ashamed:
 
Toivelintu Toivottavasti kaikki mennyt niinkuin pitääkin, peukut :)
Syssy No sullahan noita testejä on kertynyt :LOL:Omasta kaapistani ei löydy kuin nippu ovistestejä... hmmm, juurikin mietin, että pitäskö kauppareissulla poiketa apteekissa taas kerran tuhlaamassa testeihin...

En osaa kyllä suuntaan enkä toiseen sanoa mikä lopputulos tulee olemaan. Yölliset/aamuiset menkkakivut jätti mut rauhaan. Mitä nyt rinnat kipeät ja lämpöä 37° mutta eihän nuokaan meinaa yhtään mitään. Lämpöjä en muutenkaan ole mitenkään seurannut, mutta nyt tässä parina päivänä olen kokeillut... niistä sen enempää analysoimaan.
Ahdistaa perjantai jo valmiiksi koska silloin olemme lähdössä reissuun. Mukaan kun tulee siskoni ja hänen kaksi lasta. Ei siinä muuten mitään, mutta jos testi osottautuu negatiiviseksi on kiva kärvistellä sen mahdollisen (suuren) v******käyrän kanssa :'( Mutta toisaalta, ei se tilanne muutu vaikka kotiin jäisi märehtimään. Helpompi olisi vaan piiloutua vällyjen alle.

Syssy ja Lady_Gigi Toivon todella, että meidän vuoro olisi nyt ja tietysti muidenkin. :heart:
Jaahas, jos sitten sinne apteekkiin ... pitää varmaan tälläkertaa mennä sellaseen apteekkiin josta en ole tämän kolmen vuoden aikana vielä testejä ostanut. Alkaa välillä jo hävettämään kun käy samassa apteekissa :D
 
Voi Syssy :LOL:, meidän apteekissakaan ei ole noin montaa testiä. Ethän sinä tarvitse enään kuin sen yhden sitä plussaasi varten ;) Voit pitää lopuilla 16:lla kirppiksen.
Toivorikaskin pääsee eteenpäin ensiviikolla. Hienoa! Joku_päivän kertomus alkion sulatuksista oli kyllä aika koskettava.
Norma Jeanelle lohtuhali ja voimia paljon.
Aamulla meinasi lipsahtaa testailun puolelle. Avasin jo testipaketin kauhealla touhulla, mutta sitten jostain tuli jokin järkevä ajatuksenpoikanen, että eihän tässä ole mitään järkeä vielä testata. Hoidin tilanteen nopeasti siihen malliin, että testaaminen ei enään tältä aamulta onnistu. Veikkaan, että huomenaamulla käyn saman taistelun itseni kanssa uudelleen. Huomena olisi kyllä jo pp 10 ja viimeksi sain selvän plussan pp12. Kaksi clearblueta on varattuna tähän hommaan. AAAAWW tää alkaa olla kiduttavaa.
Tänään oli ajoittain havaittavissa ah, niin ihanaa huonoa oloa . Sen voisi tulkita hyväksi merkiksi...

Jenna & pp :O pitää ihan laskea kun en muista!
(Seuraava hoito on sitten joku dementiahoito ihan selvästi)
 
Joku_päivä: Ihan uskomattomalta kuulostaa tuo kolme uudelleen sulatusta ja lopulta siitä alkiosta raskaus!
Milloin näitä uudelleenpakastuksia on alettu tehdäkään? Ja miten yleistä ja klinikkakohtaista se on? Vielä joku aika sitten kun tuosta kyselin, niin ei kuulemma alkioita uudelleenpakasteta, kun se on niin rankka prosessi alkioille! Kertoilkaahan vähän kokemuksia teidän klinikoista, kiinnostaisi kovasti kuulla.
Tänä iltana pitäisi pistää irroituspiikki. Huh, alkaa jännittää ja mahassakin tuntuu, että kyllä siellä jotain outoa on, vaikka liikkua ja urheilla voikin suhteellisen normaalisti.

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja punktioon/siirtoon menijöille!
 
Kiitos kaikille toivotuksista! Saatiin tänään mini-kyytiläinen mukaan polilta! Pääsen siis elämäni ensimmäiselle piinalistalle, virallinen kotitestipäivä on 14.3. :) (Niin ja IVF oli kuulemma hoitomuoto, joten kai niitä siittiöitäkin sitten jonninverran oli..)

Seuraa numerotriviaa: 12 kypsästä munasolusta 9 hedelmöittyi ja 8 alkoi jakaantumaan. Ihan hyvä saldo siis tähän asti. Näistä kahdeksasta siirrettiin nyt yksi kuulemma erittäin hyvälaatuinen alkio. Seitsemän muuta oli lähtenyt jotenkin laiskasti käyntiin, viljelevät niitä vielä huomiseen ja sitten katsovat onko niistä pakkaseen.. Toivottavasti olis, olis jotenkin helpompi olla kun tietäis että olis jotain takataskussa jos tämä ei ota onnistuakseen.. Mutta siitä lähdetään että tästä mennään noin 9 kuukautta eteenpäin :)

Taas vähän ihmetytti tuo informaationsaanti Taysissa.. Kyselin että milloin voidaan saada tieto loppujen alkioiden kohtalosta, niin kuulemma KAHDEN VIIKON sisällä tulee kirje kotiin! No sitähän on sitten kiva odotella. En ymmärrä miksen muka voisi huomenna tai ylihuomenna sinne soittaa ja kysyä tilannetta, niin ei tarttis kärvistellä.. Niin kyllä aion tehdäkin. Miten te muut Taysissa olleet, onko teille kerrottu mitään? Tuntuu kummallisesta että ne noin panttaa mulle kuuluvia tietoja..

Olo on iloinen ja toiveikas, mutta silti yritän kokoajan muistuttaa itseäni ettei tämä todellakaan ole vielä tässä.

toivorikas-72, kivaa että teillä on kohta siirto käsillä! Nyt toivotaan että pakkastyypit jaksaa selvitä hienosti sulatuksesta ja pääsee kohtuun köllimään!

Lili-78, koita jaksaa vielä kärvistellä ja odottaa hoidon alkua, nopeasti se ensimmäisen piikin hetki tulee!

Lady_Gigi, toivotaan että ne menkat ei todellakaan löydä tietänsä sun luo! Koita jaksaa!

syssylle on muutama testi kertynyt, etköhän sä noilla pärjäile :)

nannigalle tsemit loppupiinailuun!

Jenna-76, koita kestää testin houkutukset vielä pari päivää! Mutta jos sorrut testaamaan niin toivotaan tietty sitä parasta tulosta :) Toivottavasti sulle tulee oikein ihanat pahoinvoinnit :)

Toivelintu ja Rakas pp0 :heart: (ystäväni kertoi viime viikolla että näki unta jossa soitin ja kerroin olevani raskaana, hän oli ehdottanut vauvalle nimeksi "rakas", joten otin sen nyt piinailunimeksi :) )
 
Heippa! Taustalla olen kovasti käynyt lukemassa juttujanne. Hurjaa vauhtia täällä keskustelu etenee. Itsellä on ollut vain odottelua ja odottelua ja nyt kun siirto alkoi lähentyä, se siirrettiinkin vasta seuraavaan kiertoon : /...eli pas on vasta joskus maalis-huhtikuussa. En oikein luottanut omaan kiertooni, joten päätettiin pelata varman päälle ja tehdä homma seuraavassa kierrossa tarkistusultran kanssa.

Piinailijoille kovasti voimia ja monen monta plussaa! Voi, kun pääsisi itsekin joskus sinne asti.
 
Oi, Toivelintu, miten ihana piinailunimi :heart:
Ihan tuli tippa linssiin, kun oli niin ihana uni ja nimi sulla, mut mä olenkin vähän ylitunteellinen :)
Itse kyllä kans soittaisin ja kysyisin alkioiden vointia, ihan väkisinkin, tosi pitkä aika ois kyllä odottaa kuulumisia. Me kun ollaan yksityisellä, niin saadaan onneks kaikki info aina ihan samantien, sitä kyllä arvostan. Tsemppiä piinailuun ja tarrasukkia Rakkaalle :)

Heh heh, mua nauratti syssyn testien määrä! Me muut liian innokkaat testailijat tullaan sit sun oven taakse, kun testaustarve iskee ja apteekit on kiinni :LOL: Sillä myönnetään, itse olen himotestaaja :ashamed: Oon yrittäny kyllä parantaa tapani sen suhteen, ja viime hoidossa pysyinkin lujana ;)

Mutta voi kun pääsis edes niin pitkälle, että vois testailla, vaikka sitten liikaakin :)
No, pianhan se aika kuluu... Ai niin, paitsi armas kyllä sanoi, että höh, ei meidän siihen hoitoon tarvii mennä, kun nyt tulee luomuplussa... :LOL:
 
Täällä pitkä ilo, onni ja autuus tais päättyä kesken just ku rv 8 oli alkamassa, eilen illalla duunin vessassa :'(
Tänään soitin naikkarille ja kysyin mitä nyt teen, ni sieltä sai aika tylyt ohjeet... Jos kipuja, ni pitää mennä kättärille virka-aikana, mut muuten voi odotella sitä neuvolan järkkäämää np ultraa ja todeta KM siellä ja siihen on noin kk aikaa... Päätin että oman mielenterveyden taki yritän saada aikaa yksityiselle ultraan. Voihan vittu sentään!!

Kertokaahan te kohtalotoverit kenellä on raskaus mennyt kesken hoitojen aikana (itsellä kun tämä oli eka plussa!) että miten nopeasti pääsee PASsiin?? Entä miten lääkkeellinen passi hoituu? Itsellä kun ei noita menkkoja tuu, enkä ovuloi, ni lääkkeellinen se tulee siis olemaan...

Toivottavasti teistä piinailijoista moni nyt plussaa ja saatte nauttia täyden odotusajan ja plussaajien alut pysyy matkassa:heart:
 
Lili, mun mies kans joka välikierrossa on tekemässä luomuplussaa :LOL: In your dreams.

toivelintu, hieno saalis, toivotaan että saatte monta pakkaseen. :wave:

syssy, jollei päiväykset olis menossa vanhoiks, niin sullahan olis testit kaikkia sun seitsemäätoista lasta varten ;) Anteeksi huono huumorini :ashamed:

Täällä kerätään henkisesti voimia, että jaksais ilman kateuden pistosta mennä katsomaan työkaverin uutta vauvaa. Aloittivat yrityksen meidän jälkeen, ja nyt heillä on jo nyytti kotona. Siis tietenkin on ihanaa, ja kaikkea hyvää toivon heille, mutta olishan se ihanaa jos täälläkin haikara kävis :ashamed:
 
Mizze77 Voi ei, voimia sulle ihan mielettömästi, ja lämpimiä ajatuksia!!!

Ja MT79, juu, ei siinä mitään, että mies on sitä tekemässä, mutta kyllä mä itsekin jaksan joka kerta toivoa, että jos sittenkin... Ihmeitä tapahtuu kuitenkin ;)
 
Mizze :hug:

omaa napaa:
tänään siirrettiin yksi TOP alkio matkaan, pysy TOPpina kuulemma sulatuksen jälkeenki :) eli pp0.
yksi TOP alkio menehty sulatus vaiheessa ja pakkaseen jäi vielä 2+2 että toivotaan että niitä ei tarvita tällä kertaa. nyt aijon ottaa tämän piinailun iisimmin ku ennen ja yrittää elää sitä normi elämää miettimättä oireita ja lämpöjä jne.
 

Yhteistyössä