--2012 yrittävät--

Sunflower, toivottavasti saat avun noista!

Taffo, toivotaan, että mies lämpee ajatukselle ja intoutuu syksyyn mennessä!

En nyt muista, mitä muuta piti kommentoida, mutta kaikille kovasti tsemppejä!

Meillä on eessä kauheen kiireinen viikko, normaalien harrastusten lisäksi on miehen ja kummitytön synttärit, on neuvola ja diabetestutkimus ja lisäksi appivanhemmat tulee torstai-iltana pidennetylle viikonlopulle meille. Voi olla, etten kauheesti ehi täällä tällä viikolla pyöriä. :)
 
Moi!

Eilen sitten kovan alavatsakipukohtauksen jälkeen alkoi tulla vähän vuotoa ja tänään sitten lisääntynyt joten ei tässä raskaana olla mut ei se mitään. Tässä kävi oikeastaan juuri niinkuin olin ajatellutkin että mies oli tosissaan pohtinut asiaa ja oli erittäin helpottunut kun en raskaana ollutkaan. Illalla kun nähtiin niin halasi ja kuiskasi hiljaa että kyllä mua vähän harmittaakin :heart:.
Joku ilta tässä keskustellaan vakavasti ja kiskaisen miehestä myöntävän vastauksen lapsentekoon.
Kiitos kaikille jotka tsemppasivat minua! Kyllä huomasin itse toivovani ettei vuoto alkaiskaan ja olin eilen hetken pettynyt mutta luotan siihen että kesänkorvalla olen oikeasti ja "luvan" kanssa raskaana:D.
Me painitaan flunssan, korvatulehdusten ja vesirokon kanssa täällä mutta onneksi kaikki taudit ovat alkaneet helpottaa ja aurinko paistaa :D.
Mukavaa alkanutta viikkoa ja tsemppiä kaikille!:wave:
 
Jiihaa!

Tässä kävi niinkuin olin toivonutkin...Isäntä rupesi viime yönä lämmittelemään tätä väsynyttä äitiä,muistutin häntä ettei oo kumi-ukkoja että saattaa käydä niin että meidän pikku-ukko saa sisaruksen jos jatketaan,isäntä sanoi ettei se haittaa yhtään ja nyt sitten onnellisena laskin että mulla on juuri "ne" otolliset päivät menossa..En siis todellakaan usko raskautuvani nopeasti kun esikoisen kanssakin meni niin pitkään mutta oon niin ONNELLINEN että hänkin haluaa jo aloittaa yrityksen!!!!!!!Pitäisköhän yrittää kellistää isäntä vielä tänääkin kun huomenna lähtee 3 päiväksi keikkahommiin...:LOL:

Tsemppiä kaikille muruille!

Suuresti onnellinen ja hyperiloinen TAFFO!!! <3
 
Pikasesti pakko kommentoida ruokiksella!! :)

Siis älyttömän hienoo TAFFO!!!

Ja unikettu myös
, siis se että mies oli harmistunut, lupailee hyvää jos noin sanoi, tuskin enää kauaa miettii kun on jo ajatus iskostunut päähän! :)

Mie aattelin soittaa ens viikolla sen kierukan poistoajan, menkat pitäs alkaa 5-7pv joten siihen johonkin väliin.
 
Hienoa Taffo & Unikettu! Miehet vaan vaatii enemmän aikaa ajatukseen totuttautumiseen. Onhan se niinkin että itse on jo jollakin lailla työstänyt ja hyväksynyt (tai kuumeillut...) asian ennen kuin miehelle puhuu. Joten toki he tarvitsevat lisäaikaa meihin verrattuna.;)
 
Hih,täällä siis edelleen ollaan superonnellisia!!!En siltikään jaksa uskoa että tärppäisi nopeasti,mutta ainahan se kierron loppu jännittää jos on vähänkään mahiksia..

Meillä mies "puhui mut ympäri" ekaan lapseen ja haluaa toki lisää mutta meillä lähinnä siis vääntöä ikäerosta ja aloituksen yrittämisestä ( mulle heti kaikki nyt ) ja oon tosiaan aivan onnesta soikeana että HÄN halusi jo aloittaa yrityksen,olen yrittänyt olla hissun kissun etten liikaa intoile,jos vaikka alkaakin perua puheitaan kun mä olen niin tohkeissani!

Kaikille teille muruille suuren suuria plussatuulia!!!!!!

Taffo ja pää pilvilinnoissa
 
Taffo: Ihanaa.. Me ollaan miehen kanssa kumeiltu vuoronperään, toisella kamala kuume ja toinen vähän toppuuttelee ja taas hetken päästä toisinpäin:D ja nyt sitte miehellä oli kamala kuume ja mä heltysin ja sain kuumeen siinä samalla.

Täällä ihmetellää ovista, eilen tuli hieno viiva, melkein plussa ovistestiin ja tänään haaleaakin haaleampi, eli meniköhän se ovis nyt jo..Tilasin digi testin ja toivottavasti tulis heti huomenna. Ovislaskureiden mukaan mulla ois ovis huomenna mutta mikä ihme se eilinen viiva oikein oli.. Noo, kassellaan. Eipä sillä sinänsä ole merkitystä, kun ei ole paria metriä lähemmäs päässyt miestään.. On niin kiirettä ja onniin väsyä ja on sitä ja tätä ja tota.. hohhoijaa.

Mitäs muille kuuluu????
 
Onneksi alkaa olla kuukautiset lopuillaan, olivat aika kivuliaat ja vaikuttivat tällä kertaa todella paljon mieleenkin. Johtuisko siitä että hetken toivoin jo olevani raskaana mutta sitten alkoikin vuoto. Olen purkanut kivuliasta oloa ja huonoa tuulta lenkkeilemällä metsässä koiran kanssa:heart:.
Miehen kanssa keskusteltiin asiasta mutta mitään ei vielä löyty lukkoon. Kyllä se sanoi että mikään ei olis mukavampi ajatus kuin uusi vauva ja se että mä olen kotona jotta lapsetkin saavat olla kotona hyvässä hoidossa:). Silti hiukan häntä hirvittää kaikki se mikä siihen liittyy.
Minäpä vien nyt lapset mummolle hetkeksi ja lähden koiran kanssa aurinkoon reippailemaan.
Mukavaa keskiviikkoa kaikille!:)
 
Sunflower11
No kyllä |O

Ilmeisesti se ja sama vaikka paneskelis kuinka tai ei ollenkaan kun tulos sama. No, tämä kierto pidetään "taukoa" ovistestailusta ym.
Ens kierrossa ne lääkkeet avuksi.. josko sitten..
 
Tsemppiä Sunflower, karseeta aina joutua kerran kuussa pettymään.

Hvyä ystävä sai tänään pienen tytön. Kaiken järjen vastaisesti mua rupesi masentamaan, haluaisin taas tuoksutella omaa pikkukääröä. Tässä yrityksessä en ole ihan hirveästi synkistellyt vielä, mutta jotenkin tuli taas se olo että raskaus voisi olla melkein puolivälissä jos olisi heti tärpännyt. Äh. Taidan lähteä kaupoille esikoisen kanssa kun mieskin on matkoilla eikä kotosalla muuta kuin märhedittävää.

Toivoliini: luulen että se ovis meni jo, ehkä kannata digillä enää tässä kuussa testata, menee vaan haaskuuseen. Mullakaan ei liuska ovistestit anna oikeaa plussa, viiva vain vahvistuu ja haalistuu ilman että on koskaa yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva.
 
Onko täällä muita retroon hurahtaneita :) ????

Mie löysin niin ihanat retro haalarit, potkarit ja mekon että oli pakko ostaa, kirppiskierrokselta tänään :xmas: Meiän mutsi kysy et meinasitko antaa noi veljeni vastasyntyneelle niin sanoin etten raaski kun ovat niin ihania, no kysy et mitäs sie niillä aiot tehdä?!?!?! Sanoin että säästän itelleni ja olis se sitten tyttö tai poika niin puen ton mekon jokatauksessa vauvan päälle!!! :) Sain kakistettuu vihdoin kauttarantain tän asian ulos ;)

Pms- oireilu on jo alkanu, hermoo kiristää :kieh: Eli viikon päästä alkaa viimestään, ma soitan ajan härvelin poistoon :saint:=)

Mitäs tänne kuuluu muuta? Aikalailla hiljasta, porukkaa on listoilla reilusti mutta harvempi kirjottelee :/ Nyt kaikki "hiljaiset" kertomaan kuulumisia ja uusia kuumeilijoita mukaan!!! :)
 
Moikka taas! Ollut vähän kiireinen viikko, kohta lähetään vauvauintiin ja sieltä suoraan kummitytön synttäreille. Sitten on viikon menot hoidettu :)

Mun vauvakuumeilut on nytten olleet aikalailla vaan mielen taustoilla. Ei oo kauheesti uutta kerrottavaa, me kun ei vielä edes yritetä, pillereitä vedän edelleen.

Mun vauva sen kun kasvaa ja kehittyy, nyt on puhjennu 4 hammasta ylös muutaman päivän sisään ja hän on oppinu nousemaan seisomaan ilman tukea. Poika on niin ihana, kun seisoo ja taputtaa itselleen ja on niin ylpeä taidostaan. 9 kk tuli tällä viikolla täyteen. Kohta on poika jo niin ison oloinen, että oikeesti voi miettiä, että hänestä isoveli jossain vaiheessa tulisi :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sone*
Sone* Kysytkin vielä.. Uus retro taitaa olla enemmän se mun juttu. Tänään ostin ihanat 52cm velour pilvilyllypotkarit ja ruskeakeltaisen leijona paidan meandilta, niin söpön ihanan hurmaavia..

Mä RRRakastan vanhoja lastenrattaita ja vaunuja, huutiksesta niitä aina kyttään vaikka yksiäkään en omista. Mun miehen vanhat rattaat on mummilassa tallessa janiitä käyn välillä ihailemassa. Kerran mies meinas poikien kanssa rakentaa niistä mäkiauton ni mä ihan paniikissa että ei ei ei, olivat vähän että:O:O mutta rattaat säästy..:D.

Mulla on ovis päivät kp 17 tai 18.. aika myöhään mutta kannatti bongailla, koska luulin sen olevan paljon aikasemmin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sone*
Toivoliini, mie taas on oon aidon retron fani :) Oikeen suutuin koneelle kun laitoin hakusanaks retro ja hirveesti tuli eteen uusretroa :kieh: Mut jos ostasin uutena lastenvaatteita niin sitten ehdottomasti uusretroa :)

Meillä on miun isäpuolen vanha pinnasänky missä meidän molemmat lapset on nukkunu, se on hieno :) Miulla olis haaveena laittaa siihen uus maalipinta kunhan ilmat lämpenee, mut sit jos onkin vaik raskaana niin joku muu vois sen sit maalata :)

Leenuliinukka, mie oon huomannu että tää kuumeilu on menny kierron mukaan :) Menkkoja ennen ja aikaan ei oo yhtään kuume mut sitten heti kun ne on loppunu niin tuntuu että meinaa seota kuumeilun voimasta :LOL:
 

Yhteistyössä