--2012 yrittävät--

Ja Sone, kiitos paljon tsempeistä! Kyllä tämä tästä, tänään ei ole vielä ollut kipujakaan joten kai kaikki on ihan kunnossa. Jotenkin nyt on vaan vähän matalalentoa mutta ensi viikolla kalastellaan taas ovista. Nuorimmainen kyllä teki kertaheitolla päivästä paremman kun meni itse potalle ja nyt taisi jutun jujun tajuta=).
Mua jänskättää kyllä tosi paljon sun puolesta!!:popcorn:
 
Unikettu, lapset on kyl paras piristäjä mitä on, monet kiukut on käännyttäneet miultakin ;) Matalalento kyl sit akaa nousee ovista kohden ja ++++:whistle: :)

Kiitti tsempeistä kaikille, toivotaan ettei ne oo turhia, mie en tiie uskallanko yhtään viel aatella sitä raskauden mahdollisuutta ja sit jos plussa tulis niin ai kamala sitä km pelkoo kun niit on taustalla vielä. Jännittää kyl!
 
Sone, kunpa voisin sinua lohduttaa että pelko on turhaa, ihka uusi masuasukki sulla siellä taitaa olla ja mahdollisuudet täysin onnistuneeseen raskauteen taas käsillä. Mutta kuten meistä kaikki tietää niin koskaan ei kukaan tiedä mitä tuleman pitää. Pitää vain luottaa että kaikki menee parhain päin ja just niin kuin pitää mennäkin. Ihanan jännitävää viikonloppua sinulle, minäpä lähden taas korpeen pois nettiyhteyksien ulottuvilta.

Mukavaista viikonloppua myös kaikille muille kuumeilijoille!:wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Sone*
OI, ihana juttu Sone! Nyt puekut ja varpaat pystyssä että kaikki menee hyvin ja viiva sen kun vahvistuu!

Evangelinalle onnittelut uudesta kodista, ihanaa, pääset sitä laittamaan pian :)

Uniketulle tätipahoittelut :/ harmin paikka ettei vielä tärpänny..tähän kiertoon sitte uudet plussatuulahdukset mukaan!!

ON: täällä aloitin varhaisen ovistikutuksen kun oli nippailutuntemuksia ja limaakin jonkun verran. Kp9 tosin vasta menossa, ja haamuhan sieltä vasta tuli...viime kierros tuli pussa kp14 et sitä odotellessa :D

Ihanaa kesäviikonloppua kaikille!
 
Heippati hei pitkästä aikaa..

Mä en ole saanu aikaseksi kirjotella mitään, olenkyllä välillä käyny teidän juttuja lukemassa.

Sone: Mitääää......Ihkua..:heart::hug:

Unikettu: Mulla kanssa haikurat fiilikset, mä oon aina tullu raskaakis NAPS ja nyt menossa yk 4 (siis tiedän olevani naurettava) mutta pyörii mielessä, et kaik ei ole kunnossa. Oon aina sanonu, että "mistä sitä tietää, et saako enää lapsia" MUTTA mä en ole koskaan tarkottanu sitä, oon vaan fiinistä todennu asian, ikääkuin ymmärtäisin sen asian.. Aikusten oikeesti, sellanen ei ole käyny ees mieleessä, no nyt on käyny mielessä ja se stressaa vähän.
Vai oonko vaa liian vanha..??

Evangelina: Onnea teille uuden kodin johdosta, tervetuloa velkaantuneiden kerhoon:D

Sunflower: Mä joka kuukaus aina toivon että sulle plussa pärähtäis, luvattoman kauan olet saanu odotella..

Oma makkaramaha:
Kp15, ovista metsästäny digillä 3pv, ja ei ole vielä näkyny. Viimeks veny kierto pitkäksi niin oisin voinu uskoa tämän kierron olevan lyhyt, mut ei ole ovista näkyny, ni taitaa tääkin sitte olla ainakin normi pitunen...Tai sitte mä myöhästyin ja ovis oli jo.. Eipä tänne kummempaa.. viikko vielä lomaa..
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Toivoliini: Kiitos!
Kyllä hei mullaki ekan 3kk jälkeen oli jo semmonen olo et miks? Kun kaks aiempaa on nasahtanut liiankin helposti..

Viiminen ovistesti ja nothing. Anti olla sit tältä kierrolta. En jaksa ostaa uusia testejä nyt. Katotaan ens kierros sit uudelleen. Jos nää vikat päivät vielä käyttää hyödyks ja sunnuntaina reissuun :D
 
Hui miten paljon juttuja!

Ihan ekana Miwwille pahoittelut km:sta, voimahalaus ja plussatuulia uuteen kiertoon! :hug:

Sone, kyllä mä nään tossa kuvassa haamuskan! ONNEA varovaisesti täältäkin, ihan mahtavuutta. :heart: Nyt on kyllä kaikki sormet ja varpaat ja muutkin elimet ja ruumiinosat pystyssä täällä!

Sunflower, oot kyllä vahva nainen kun noin pitkään yrittäny ja vielä jaksat... tsemppiä kovin. :) Toivotaan parasta!

Viljonkalla ja Toivoliinilla menossa näköjään ovishommat, nyt vaan aktiivisuutta peliin ;) Ja tsemppiä!

Itsellähän siis menkat ei vieläkään alkanut (to "piti" alkaa), mut edelleen sitä sellast menkkojen alkuun kuuluvaa ruskeaa väriä valkovuodon mukana vähän.
Tein testin aamulla ja ei tullu kyllä minkäänlaista haamuakaan. :( Niin nega kun nega voi olla. Alkais ees ne paskan menkat et päästäis uuteen kiertoon!!
 
On se uskottava, pregchek haalee plussa samoin apteekin oma. Selkeet viivat molemmissa :) dpo10 siis tänään ja kp26. Toivottavasti raskaus jatkuu :) Ei kai se auta murehtii etukäteen, pitää varmaan yrittää elää nyt vaan päivä kerrallaan. Voi vitsi, tästä plussasta oon haaveillu pari-kolme vuotta ja nyt jos kaikki menis vaan hyvin :)
Täytyy varmaan käydä viel digi viikkonäytöllä hakemassa, jos ma tekis vaik.

Mie niiiiin toivon teille kaikille pikasta plussaamista, ette uskokkaan miten paljon :heart::heart::heart:

Joko rakkausvauva selvis tilanne, mie pidän peukkuja!! :)

Viljonkalle ja Toivoliinille hirveesti onnea oviksen metsästykseen :)
 
Sone Joko hakkiit sen digi testin? Tämä ottaa häpeämättä ilon irti toisen raskaudesta ja jännäilystä, itsellä kun alkukierto vielä menossa eikä mitään jännättävää (kp9) vielä lähimaillakaan... :D

väsyttää. tämän vuoron kun jaksais ja huomisen tuplavuoron niin se olis loma sit. Ja maanantaina kauppakirjojen allekirjoitus. Aika matelee... JOtenki hirmusti toivois että aika kuluis nopeeta tässä kierrossa, mut sit toisaalta taas ei,ko se tarkoittas että loma oli ja loma meni. Kelit on kyllä aivan jäätävän kylymät täällä napariinin tasolla. Varsin arctista.

Mitäs leidit, onko lomat jo lusittu?
 
EvangelinaNiin se on jännä kun toisaalta toivois että aika menee nopsaan tai siis kierto, ja sit taas loman ei tarviis mennä nopsaan ;) Eiköhän siulla viikon sisään ole hoohetket käsillä :) Onko mitään ovisoireilua ilmassa? Mikäs ks iulla oli viime kierrossa ovis? :)

En mie ostanu sitä digiä kun tulin siihen tulokseen että teen viel viimisen pregchekin su tai ma aamuna, mutta kyllä mie nyt uskon että oon raskaana. :) Oli miulla viikolla oireitakin mutta en uskaltanu aatella että ne olis raskausoireita kun miulla on aina jotain oireita :D Siis hillitön väsymys(nukuin työvaatteet ja meikit päällä kun en vaan jaksanu vaihtaa!!) ja palelu (3peittoo yöllä) ja sit kaikista tärkein se ettei oo tullu pms-oireita! Se onki parasta, meinaan ne on miulla ihan järkyttävän pahat, nyt on jotenki oudon levollinen mieli :)
Alaselkää juili tänään, se vähän ahdistaa... Toivottavasti kuuluu asiaan..
 
Ainiin ja hauska juttu! Kaverin äiti kysyi siltä että oottaakos "SOne" kolmatta vauvaa kun kylillä puhutaan!! :LOL: HAhhah! Tiesivät ennemmin kun mie kylillä :) Tai sit miulla on stalkkeri täällä plussalla :D Varmaan onkin, terkkuja, kun jokunen taitaa tietääkin miun nikin, no sellasta!
 
Hih, et sä sone mitää digitestestejä tarvi ku kyliltä kuulee varmat tiedot ;) saatan vaan kuvitella, lapsuuteni pienellä paikkakunnalla eläneenä...nyt on vähä suuremmat piirit tuossa suhteessa onneksi :) Mahtavaa kyllä kun plussasit!! <3

Huomasin et olin laskenu kp:ni väärin eli tänään oliki jo kp11, ilahdutti tuo päivän lisäys :) viiva oli hieman eilisestä vahvistunu eli eiköhän se ovis ovella kolkuttele. Nyt lähen viemään koiria ulos ja sen jälkeen teen pizzaa jos ois kiva ylläri 13h:n työpäivän tehneelle miehelle...ja täytyy ehkä hieman punkkua nauttia vielä ku voi. Eipä sillä että yhtää harmitatis jättää juomingit pois ;)

Hyvää lomaa Evangelinalle pian, nauti! Ja muut kans jotka lomailee..mä en tänä kesänä taida ehtiä :( Ehkä saa elokuusta nipistettyä viikon jos pääsis miekkosen kanssa johonki lämpimään ees viikoksi!
 
hääh, tein digillä ovistestin ja siihen tuli kirjan kuva jota nuoli osottaa.. mitä se meinaa, mulla mitää ohjelappuja ole tallella.. Pieleen menny ilmeisesti???

Hitsi ku meni hukkaa ja ihan oikein tein..
 
Viimeksi muokattu:
Sone: Kun mä en oikein tiedä..Limojakin ollut jo monta päivää, tänää jo huom vähemmän, ehkä:O:xmas:. Mitään kipuja ym ei ole.. Mä en ole siis lainkaan kartalla, et missä mennään.

tässä nyt harrasteltu seksiä monena päivänä, tänään se ei ole mahdollista mutta huomenna taas.. On sitte ovis ollu tai menny tai tulossa tai jotain..

Tänään siis kp16
 
Viimeksi muokattu:
Sone[/B ]Muistaakseni kp 14 oli ovisplussa viimekierrossa. Mut mulla menee aina vuorotellen lyhyt ja pitkä kierto, nyt siis vuorossa se pitkä. Haluthan mulla on taas kohillaan ( eilenki 3 kertaa oli ollu vailla, mut ukko ei jaksanu ko 2). ehkä peintä limojen lisääntmisä havaittavissa, mut ei ihmeemmin muuta.

Toivoliini jos oikein oon käsittäny niin ovisplussapv on -1. sit huomenen on se nolla. Onnea siimahännille, ommaa ovista ootellessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Sone*
Sone: Joo, talletukset pe iltana ja tänään hyökkään sen kimppuun, kun tulee mökiltä.. Fiilikset nous heti, kun huomaa, että jonkunlaista ovis yritystä mun muniksissa tapahtuu.. En ole ovisplussaa aiemmin kiinni saanu. Ja piinailukin on "helpompaa" kun tietää milloin on ovulaatio tapahtunu..jesh!!

Eilen olin vähän bilellä.. kivaa oli vaikka hölmöiltiinki vähän, mutta sellasta sattuu..:D
 
  • Tykkää
Reactions: Sone*
Moi pitkästä aikaa!

Ollaan mökkeilty, juhlittu pojan 1-v. synttärit, on ollu kauhee tohina, eikä koneelle oo oollu aikaa istua kunnolla. Luin pikaseen teidän jutut. Päällimmäisenä: Onnea Sone! :heart: Ja Toivoliini, onnea ovis-plussasta!

Meillä on nyt se tilanne, että aktiivisesti ei estetä vauvaa tulemasta, mutta vielä ei myöskään mitään tikutella tms. Mulla on nyt kp 21 ja tää on yk 1, jos lasketaan ensimmäinen kokonainen kierto, toinen, jos lasketaan kesken kierron lopetettu ehkäisy. Kiertopäivistä ei oo oikeen mitään hajua, viime kierto oli 26 päivää.

Minkälaisia oireita teillä on oviksen aikaan? Mä kun en itse tunnista ovistani ollenkaan...
 
  • Tykkää
Reactions: Sone*
Toivoliini: Välillä täytyy vähän bilettää ;) Mie biletin koko kevään ja kesän tiuhempaan tahtiin, kun välillä on saattanu mennä puol vuotta ja vuosikin käymättä :)
No hyvä että on tallettelut alla, varmistaa mahkut ;) Jes, ja nyt vaan sit +:whistle:
Onks siulla ovisoireita nyt vai onkohan viel tuloillaan? Kai se on niin yksilöllistä onko se itte ovis miten lähellä sitä testiplussaa, mie huomasin et limat oli ma, ti hymynaama ja illalla kivut. Nythän siulla on sit on jo dpo0 ja huomena alkaa piinailu :) :) :)

Leenuliinukka: Oviksen tunnistaminen on miulla välillä ollu selvempää ja joissain kierroissa ei niinkään. Mut menkkojen jälkeen on ollu pari kuivaa päivää, sitten alkanu kostee kausi ja sit puolen välin tienoilla limasempaa vuotoa ihan ministi ja siit päivä tai kaks nin oviskivut, jonka jälkeen nippailua tai juilimista jokusen päivän.
Siullahan alkaa olla jännäpäivät ihan käsillä nyt :) Onko ollu missään vaiheessa tässä kierrossa mitään tuntemuksia että olis voinu olla ovis?
 
Onnea Sone :heart: Voikun sitä itsekin..:)

Leenuliinukka: Mulla ei joka kierrossa kovinkaan kummoisia ovisoireita, mutta silloin kun on niin limat ja nippailut/polttelut/jomotukset jommalla kummalla puolen.

Tässä kierrossa oli muutama päivä ennen (oletettua)ovista kipuiluja, oisko ollu ns. kasvukipuja..ja sit kp17 limat, kp18 limat ja oviskipuja, kp 19 kipuiluja..lasken dpot tuosta kp19..eli nyt siis kp 25/30-32 ja dpo6. Tänään olin sit tuntevani jotain polttoja pienellä alueella kohtua ja toivon/kuvittelen sen olevan kiinnittymistä :D :heart: Miten mie jaksan oottaa et tiiän tuloksen??? Pupuiltu on ja paljon, myös ennen ja jälkeen oviksen.
 

Yhteistyössä