--2012 yrittävät--

Laitan tän kierron, tosin en kyl oo varma noi kiertopäivät saattaa heittää päivällä tai kahdella. Mut dpot on kuitenkin oikein :)

kp14 limat (puuhastelut)
kp15 :) digi, aamulla. Iltapv kivut ja yöllä myös. (puuhastelut) Tärppi olo!! :)
kp16 dpo 0 nippailua
kp17 dpo 1 nippailua
kp18 dpo 2 nippailua, rinnat vähän aristaa ja hirveä väsymys
kp19 dpo 3 samat kun edellisenä päivänä
kp20 dpo4 samat kun edellisenä päivänä, vessassa ravausta
kp21 dpo5 oireetonta, (allergiaväsymystä ja palelua!!!)
kp22 dpo6 oireetonta, masentaa, epäuskoa tärpistä oireettomuuden takia
kp23 dpo7 Ei pms:sää, paha olo illalla, masentaa, väsyttää sikana, märkä olo, paleltaa
kp24 dpo8 paha turvotus jokapuolella, tukkoinen olo ja todella väsynyt olo, märkä olo, paleltaa
kp25 dpo9 yöllä oli ihan järjetön pahanolon kohtaus joten testasin ja haamu tuli, rinnat arat, märkä olo. Hirveä väsymys. Yöllä kolme peittoa kun paleltaa
kp26 dpo 10 Viivat vahvemmat, plussaks vois sanoa. Väsymys ja palelu. Rinnat vähän turvonneet ja arat.

Allergiaväsymys olikin ihan oikee oire :)
 
Viimeksi muokattu:
Leenuliinukka kiitos:). Kävin ostamassa ovistestejä tänään ja illalla meinasin jo kokeilla antaako minkälaista viivaa. Paljon paljon kärsivällisyyttä sinulle loppukiertoon ja plussatuulta kovasti!:whistle:+++

Oi Taffo, tuhannesti onnea sinulle, miehellesi ja pikku kyytiläiselle!:heart::flower:
Viime kerralla kun pitkästä aikaa kirjoitit niin epäilin että olit plussannut, mulla oli selvästi etiäinen;). Nyt vaan onnea matkaan, ihanaa odotusta sinulle. Kuinkas pyörällä päästään miehesi on:)?.

Sone kiitos oirelistastasi=). Millainen on vointisi?
 
Kiitti kysymästä, ihan hyvä, samat oireet edelleen ;) Ja just mietin että miusta tullee varmaan kirjaimellisesti lihava ja lepponen (jos kaikki menee hyvin!!) kun ei oo pms:ssää ja tuoremehun määrä pitää huolen siitä lihavuusosiosta ;) Tuoremehu pitää pahan olon pois hyvin!

Hei, miekin jotenkin aattelin että taffo plussaa kun se viimeks kirjotti!! Etiäinen varsin! :)

Mie se en malta pysyy täältä pois yhtään, toivon vaan niin kovasti että tää oma raskaus jatkus hyvin loppuun saakka ja että täällä plussattais nyt urakalla!! Päästäs sit kohta tällä porukalla yhdessä odottamaan, on ollu niin hyvä henki tässä pinossa :) Tosiaan avaan heti sen pinon kun ja jos ja kun kaikki olis hyvin 2-3 viikon päästä.. Ja sit tekin ootte monet kerenny plussata viel :)

Josk siulla unikettu ovis kurkistelee?
Entäs Toivoliini, onko oireita?
Leenuliinukalla jännät paikat myös :heart:
 
Sone: kiitos listasta..Niitä on aina kiva lukee ja vertailla omiin oloihin, niin öööh, mihin oloihin.. Ei siisi mitään oloja, mut dpo vasta 3.
Mulla on ajatukset huomisessa lääkäri käynnissä, kun selviää et onko mun kilpirauhasarvot ym labrat ihan ok. Turhaa mä mtn raskautta ees haaveilen jos kilppareissa on häikkää. Mut saas nyt nähdä...

Taffo: Aika jännä, eilen palasin "menneisyyteen" ja luin tätä ketjua tuolta alusta, kylläpä aika on menny nopsaan ja tajusin, että susta ei ole kuulunut, meinasin sua huhuilla, mut kas, aamulla näinkin sun tekstin.. MUTTA ONNEA PLUSSASTA...:heart:

Leenuliinukka: Ihanan kärsivällinen olet, mä oisin tehny varmaan jo 100 testiä. Mua nyt jo polttelee noi tilatus testit tuol kaapis vaikka on vasta dpo 3:xmas:. Ärsyttävää..

Sone: ei sun tarvii täältä mihinkään häipyy, ootat nyt vaan meitä sun mukaa, ni lähetään yhtä matkaa;)

Unikettu:Ja lykkyä oviksen metsästykseen ja liukkaita limoja:p
 
Toivoliini, en mä oikeestaan kyllä kärsivällinen oo. Mutta kun ei oo mitään raskausoireita eikä mitään tunnetta, että olis raskaana. Ja aiemmin on ollut. Ja uskon vaan, että nega testissä on vielä suurempi pettymys kuin kuukautiset, joten siksi odotan. Vielä ainakin sinne sunnuntaihin.
 
Kiitos kaikille, uskon et menee hääpäivä nopeesti, liiankin... 1v 4 kk suunniteltu niitä, huh. :D

MENKAT EI VIELÄKÄÄN OLE ALKANUT! NYT VIIKON MYÖHÄSSÄ! Hitto vie. :(

Sone, hyvä et tiputtelu loppu! :) Kiitos listasta! Toiv. päästäis kaikki sinne uuteen ketjuun sitten PIAN.

Tää toivottelee nyt kaikille paljon plussia, pitää mennä jatkaan töitä. :popcorn:

Taffolle PALJON ONNEA ! :) Upeeta!
 
Hurjan paljon kiitoksia kaikille!

Meillähän siis piti yritys aloittaa vasta syksyllä vaikkei mitään ehkäisyä siis käytössä ole ollut n puoleen vuoteen,en ole kirjoitellut juuri sen takia ettei vauvakuume saa "yliotetta"..Ja tosiaan niiin puskista tuli tämä plussa vaikka kyllähän mä joka kierron lopussa kovasti toivoin..Ja nyt sitten yllätti toden teolla!

Mies on aivan onnessaan,sanoi että hän on todella onnellinen ettei yritykseen asti "ehditty" koska esikoisen "tekeminen" oli todella raskasta molemmille ja kun hänestä silloin sitä ns. vikaa löytyi niin oli todella helpottunut ja onnellinen.Ainut tietysti se että sanoi ostavansa teltan kun mulla alkaa mielialat taas reistaamaan ettei joudu pojan kanssa huutoa kuuntelemaan...:LOL: Mulla meinaa melkoisen hurjat raivarit alkoi tosi nopeasti viimeksi ainakin...Toivotaan että nyt tämä tamma on jo oppinut tavoille eikä pure ja potki vaikka toinen sanoisi väärällä tavalla huomenta...:LOL:

Mulla siis alkoi oireet tosi nopeasti ja yllättäen ja ekan todella selvän plussan tein jo kp 23 :O ja siitä sitten on viiva kovasti vahvistunut ja toivon ja rukoilen että pikkuinen on siellä pesässään loppuun asti!!

Nyt kaikki muutkin plussaamaan että päästään samaan odotuspinoon!!Mä en kyllä varmaan uskaltaudu ilmoittamaan itseäni vielä minnekään ennen kuin olen ultrassa käynyt...

Erityishalit Unikettu,Sone ja Toivoliini,olette mahtavia tyyppejä ja tsempanneet mua kovasti!:hug: Sonen kanssa toivottavasti ollaan ainakin samassa odotuspinossa?

PLUSSATUULIA PUUUUUUUUUUUUUUUUUH!!!:whistle:

Ikionnellinen Taffo ja se pikkuinen toive..
 
Uu, me like too Evangelina!! kuulostaa ihanalta lomailulta, nauti ja plussatuulet täältä :)

Leenuliinukalle pahoittelut, ja tsempit kökköpäiviin!! Sullekin hyvää ensikiertoa!

Mä oon ihan sekasin omasta kropastani, pöh. Viime la tunsin ovisnippailuja oikealla ja limaakin tuli...noh, ei kuitenkaan näkyny niissä hemmetin Davidin ovistesteissä. Nyt eilisestä alkaen uudelleen nippailuja oikeelta ja kunnon limat. Eilen viiva hieman vahvistu, muttei lähelläkää plussaa. Nyt vaan toivon et tänään töiden jälkeen kun testailen niin pamahtais kunnon viiva ettei tarvis jossitella. Tais sitte haaveilijana oon tietenki aatellu toiveikkaana et jos olikin jo viime vl ovis niin nyt kivus voiski olla kiinnittymisnippailuja...noh, tiedä häntä. Arsyttää vaan ku en tiä yhtää missä vaiheessa kiertoa mennään...vai onko tää ovikseton kk, plääääääähhhhhh. Mut sitä oon miettiny, et miten ihmeessä voisi oviksen tunnistaa ilman tikutteluja kun näitä ovisoireita tulee näköjään joka viikko!? Häiritsevää kun luulin tuntevani kehoani hiukan paremmin jo!!

Rakkausvauvalle ihani valmisteluja! Koskas se the päivä nyt olikaan? Meillä oli häät viime helmikuu ja tuoreessa muistissa on, ihana päivä, mutta niinku moni on sanonu, liian lyhyt :) lähettekö häämatkalle? nyt en valitettavasti muista jos oot tästä asiasta jo puhunu, homepää ;)

Ihanaa pian alkavaa viikonloppua kaikille, nautitaan!!
 
panzkus, olen pahoillani vuodon alkamisesta:hug:. Tsemppiä mustiin päiviin!

Ooo, Evangelina, ei hitsi, kelpais muuten mullekin tuollainen suunnitelma:p! Kuulostaa ihan unelmalta=). Kyllä tuosta nyt saisi pienokainen saada alkunsa, rakkauskesä:heart:. Voitte sitten miettiä myöhemmin että siellä se meidän matti/maija pantiin alulle rantahietikolla:D.

ON. Mullepa ei mitään ihmeitä, ei ole ovista vielä kuulunut. Jotenkin rennompi fiilis tässä kierrossa ollut vaikka hiukan stressiä meinaa asiasta pukata päälle.. Olen muutaman jutskan tuossa suunnitellut tekeväni koska niitä en sitten voi oikein raskaana tehdä ja kun meinasin nyt tästä(kin) kierrosta plussan saada:D.
 
  • Tykkää
Reactions: Sone*
Vilijonkka se on kyllä kumma miten niitä limoja, nippailuja ym. tuntemuksia mahtuu yhteen kiertoon kun niitä oikein alkaa kuulostelemaan. Toivotaan että oviksen saatte hyödynnettyä oli se sitten aiemmin tai myöhemmin. Kovasti vaan peitot heilumaan:D.
 
  • Tykkää
Reactions: Sone*
Leenuliinukka: Hyvin tunnet kroppasi ja osaat sitä kuunnella, nyt vaan uuteen kiertoon.

Taffolle: kaikkea hyvää, toivottavasti pääsen hyppäämään mukaan sinne odotuspuolelle joskus;). Ihanaa odotustä, ja tuu tänne meidän kanssa höpisee.
Ja takas erityiset:hug::heart:

Evangelina.Kuulostaa hyvälle:p

Panzkus: (tuleekohan nää nimmarit ees oikein) Tsemppiä mustiin päiviin ja liukkaita limoja uuteen kiertoon ja tietty++++++++ puhureita.

Uniketulle onnea oviksen metsästykeen... Jospa nyt sitten nappais, ainakin hyvällä asenteella olet liikkeellä.

Oma makkaramaha:
dpo 6 ja päivät tuntuu kuluvan kamalan hitaaaaaaaaasti. Ei ole mtn oireita mihinkäänsuuntaan, ainoa outo juttu on et nivuset on kipeet.. En keksi mitää järkevää selitystä sille, mut ei taida olla mikää raskausoirekkaan....Ja tissit on kipeet, mut ne tulee melkein aina oviksen jälkeen kipeiksi.. Ja ihan tein raskaustestinki (mä en voiosataa niitä kaappiin) ja negaa näytti, yllätys yllätys:D.

Nyt tilasin kauheen kasan sofi testejä.. tulee varmaa tiistaina..

Hyvvee viikonloppua, mä lähden seuraavaksi kahdeksi yöksi töihin, valvomaan toisten unta.
 
  • Tykkää
Reactions: Sone*
Voi panzkus, harmi juttu! tsempit täältä!!

Kiitos unikettu, olit täysin oikeessa tuossa tikuttelussa, tänään siis kp 18 ja plussahan sieltä ovistikkuun pamahti. Oon huojentunu siitä, että jälleen ovuloin MUTTA ei perse...mies tänään töissä 7-20 ja kun tulee kotiin mun sisko on jo täällä, tulee kotiseudulta kylään 4päiväksi. Ja mies taas huomenna samanlaisen 13h:n työpvn tekee. Vierastan hieman ajatusta sanoa 18v siskolleni että menepäs koirien kans puolen tunnin lenkille, meillä on puuhaa ;) mut luultavasti se on ainut vaihtoehto...soitin miehelle juuri kyllä töihin et ois hirveen kiva jos se pääsis ees vähä aikasemmin et ehtis kotiin ennen sikon tuloo, mut saa nähä, tiukille menee :/ ääää...miksi just nyt!!??
 
  • Tykkää
Reactions: Sone* ja Toivoliini
Sunflower11
Onnea plussanneille :)

Täällä toissapäivänä testattu "jotain". Ehkä viivanpaikka, tai sit ei. Kahtoo nyt.
Testailen joku toinen päivä uusiks jos tarvii, nyt kp 25 ja viimeisin kierto 24 päivää ja sitä edellinen 26 päivää. Pisin tänä vuonna 28 päivää.
 
  • Tykkää
Reactions: Sone* ja Toivoliini
Oi, Sunflower, nyt täällä oon peukut pystyssä ja jännään sun puolesta! :)

Panzkus, tsemppiä sulle ja plussatuulia! :hug:

Vilijonkka, jos ei muuta, niin yöllä hiljaa pimeessä peiton alla ;) Toivottavasti teille löytyy tilaisuus heilutella peittoa. Hyvä kuitenkin, kun pongasit oviksen!

Evangelina, ihanat suunnitelmat :heart:

Rakkausvauva, meinaatko testailla uudelleen? :popcorn:

Unikettu ja muut, kiitos myötäelämisestä! :)

Mua todella ärsyttää nää mun luomukuukautiset! On siis tosi runsaat, kipeät ja kestää kauan ja kierto suht lyhyt. Supertamponilla ja siteillä ja buranalla päivistä selviää just ja just. Ihan tonKIN takia toivon, että raskautuisin pian. Ja sitten kyllä haluan Mirenan taas, mä en oikeesti kestä näitä mun kuukautisia!!!!
 
Kiitos tsempeistä :) Mieki taian intoutua tässä kierrossa tikuttaan ovista, et vähä ees pysyis mukana tän mun kropan toiminnassa.. Onneksi on kesä eikä aikomustakaan vaipua epätoivoon vaan nauttia tästä kahdenkeskeisestäö ajasta täydellä sydämmellä miehen kanssa :heart:

Sone Kiva ku teit "meille"(toiveikas ku oon) uuden pinon! Toivottavasti moni meistä seuraa sua sinne kohta perässä :)

Toivotan onnea ovisplussista, aikaa ja intoa pupuiluun ja haleja mustiin päiviin ne kohdannelle! Sekä paljon plussatuuuuulia +++++:whistle:
 
Kiitoksia Sone pinosta odottavien puolelle!:heart:

Taffolle erityishalit:heart:.

Sunflower aivan valtavasti toivon sinulle sitä ihka oikeaa plussaa, jännää:popcorn:.

Vilijonkka joo siis viime kierto oli 28 päivää ja sitä edellinen oli se jossa ovis tuli kp20 ja kierto vähän venyi.
 

Yhteistyössä