--2012 yrittävät--

Sone, piti tulla onnittelemaan plussasta, oon aina välillä käynyt kurkkimassa mitä tänne kuuluu. Mainiota että tärppäso!

Oma masu kasvaa hienosti, viikkoja kasassa 16 (aika rientää).
Plussatsemppiä kaikille, toivottavsti kyytiläiset pääsee pian matkalle mukaan.

t. Undu 16+0
 
Rakkausvauva , ootko testannu, hui kun jännää!!! :) tuuhan heti raportoimaan kun tiedät lusää :)

Kiitti undu, ja onpas siulla jo hurjasti viikkoja :) vastahan sie plussasit :)

Ps. Aion aamulla soittaa neuvolaan ja ruinata ultra-ajan...
 
Voi jestas Sone, ei kai nyt vaan... Voihan se olla vaan nyt tiputtelua. Kädet ristiin. <3
Ilmota kuin käy.

Mulla ei menkat ole alkanu vieläkään, tein tänää testin mikä taas puhdas nega.
Ahdistavaa, tiiän siis etten ole raskaana mut miks menkat ei tuu! :( Mikä mun kiertoo nyt vaivaa. Koska voi soittaa lääkäriin? Haluaisin tietää ehkäsyn jättämisen jälkeen että toimiiko ees kroppa.

Meillä on enää kuukaus häihin (iik), joten sinänsä ei "haittaa niin paljoa" ettei nyt tärpänny niin voi juhlia rauhassa eikä tarvii pelätä et paljastuis kaikille vieraille. Toisaalt taas pelottaa et jos kierto näin epäsäännöllinen nyt niin miten voin olla varma ettei tuu menkat ku on häät... se olis aika karseeta.
 
Rakkausvauva: No onpas outoa että se kierto nyt venyy :/
Oi, te meette naimisiin!!! <3 MEnny miulta nyt ihan ohi :)

Eipä miulla oo mitään vuotoa mutta pyyhkiessä sellasia neulanpäänkokosia veritiploja, mie niin toivon että se olis kohdunsuulta tai limakalvoilta.
 
Ei oo enää tiputellut, en tiie mikä lienee olikaan mutta eilinen aamupäivä meni kyllä pikkupaniikissa. Vainopäissäni eilen kauppareissulla ostin preghcekkejä että voin tarkistella onko viiva viel samassa :snotty: No tänä aamuna testasin taas ja oli viiva taas vahvempi, joten uskallan nyt ehkä taas vähän aikaa hengittää.. :) Tai sitten en, joka kerta kun mahaan tai selkään juilasee niin hengitys ei meinaa kulkee ;) On se niin jännää, kuumeilu on ihanan piinavan ahdistavaa, ja sitten kun odotus alkaa niin tunteiden vuoristorata jatkuu :)

Ehkä mie nyt hiljenen tänne taustalle, ja päivittäjän palli olis nyt vapaana :) Hittovie jos nyt miulle käy huonosti niin tuunsit takas tänne itkemään :)

Vielä kyselen mikä Toivoliinin tilanne, onko mitä fiiliksiä tästä kierrosta?
 
Sonelle vielä tuhannesti onnea ja paljon onnea myös pikku kyytiläiselle että pysyy matkassa, ja pysyyhän hää varmasti:heart::flower:! Aivan ihanaa.

Toivoliini, sinun tekstisi "minulle" oli kuin itseni kirjoittama. Joka kerta kun raskautta olen toivonut niin olen ajatellut että ei sitä vauvaa välttämättä tulekaan, mutta olenko täysin ymmärtänyt sitä kuitenkaan että niin voi oikeasti olla. Tuskinpa. Nyt kuitenkin jo ahdistaa vaikka yritystä takana on vain 1 kokonainen kierto:ashamed:. Tuloksellista piinaviikkoa sinulle toivottelen, jännitellään mukana:popcorn:.

Evangelina mehän mennään ihan samoilla kp:llä=). Mulla alkoi eilen oikealta koskemaan ovismaisesti ja tänään jatkuu. Tikkuja mulla ei nyt tällä hetkellä ole ja vielä harkinnassa ostanko ollenkaan. Vois alkaa kyllä jo testailemaan kun kp12 tänään. Tietäis ainakin vähän milloin menkkojen pitäis alkaa..

Rakkausvauva oo, ihanaa kesähäät=). Sillä määrällä työtä ja stressiä mitä häiden järjestely tuottaa(meillä ainakin) niin häitä pitäisi juhlia viikko! Päivä menee tosiaan ihan liiankin nopeasti.

Vilijonkalle paljon plussatuulta tärppipäiviin, onko ne nyt käsillä sulla?

panzkus tsemppiä ja hermoja sinulle piinaaviin piinapäiviin=):popcorn:.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sone*
Toivoliini:) Varmaan ihan aikasintaan näkyis dpo8, jos oli supernopee kiinnittyminen, mutta varmaan yleensä dpo10--->
Miun testit on tuolla hätähousuissa, ja alotin dpo9, sillon oli se haamujen esiäiti :) Jos ny oikeen noheva oisin niin joku päivä tässä voisin kalenterista (joo oon merkkaillu ylös oloja viime kierrossa, noloo taas..) kopsailla piinapäiväpinoon "oireet". Mie ainaki tykkäsin lueskella niit, varsinkin jos joku plussas ;)

Uniketulle tsempiiä oviksenmetsästykseen :) Ja paljon plussapuuuuuuuuh!!! <3
 
Sone: Joo, laitahan nähtäville tännekkii.. Niit on tosiaan mielenkiintoista lukee. Viikko viel pitäis malttaa.. ja mua polttelee jo nyt noi 4 testiä tuol kaapis.. :D

Ja siis tänään tais sittenkin olla dpo 2:whistle: (aiemmin väitin että jo 3)
 
  • Tykkää
Reactions: Sone*
Sone joo laita ihmeessä=)! Ei mitään noloo, varmaan aika moni sitä harrastaa, myös minä itse ja varsinkin plussanneiden oireita on kiva lueskella. Ja paljon kiitoksii plussatuulista, jospa täältä tultais pian perästä plussanneisiin. Sä pidit meidän sopimuksesta kiinni;).

Hitsi kuinka nopeasti meni Toivoliinin kiertokin:popcorn:.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sone*
Kiitos Unikettu! Sulle kans hyviä tuulia tähän kiertoon, puhhhhhh

Toivoliinilla jännää, peukut pystyssä!

ON: Ei paras fiilis. Viime kk sain tänä pvnä kp14 vahvan ovisplussan...nyt ei tietookaa...kp 11 oli muita päiviä hieman tummempi mut ei läheskää yhtäövahva...sen jälkeen vaan haalennu. Nyt sit pohdin et oliko ja menikö se jo sillon kp11 vai jatkanko tikuttelua, plääh. Ehin jo iloita et kroppa toimii mut saapa nähä sittenkää...en usko et kierto hirmusti venyiskää ja ovis ois vasta tuloilla, koska ollu 4-5kk jo tasaset 29-30 kierto...Ärsytys! Ootteko muut käyttäny Davidin ovistikkuja raskauskeijusta??? ootteko saanu vahvoja viivoja..viime kk tein pregcheckillä vahvan viivan ja nyt ei oo ku haileita :(
 
Jos miulla on kaikki varhaisultrassa hyvin niin laitan tonne odottajien puolelle pysyyn ketjun tästä pinosta plussanneille niin jatketaan sitten siellä turinoita :)

[Vilijonkka ja muut: Davidin testit on TOSI HUONOJA!U][/U] En tod saanu niil tikutettuu ovista ja näytti sen väärän haamunkin viel:kieh: Niin on muutki "haukkunu". Suosittelen vakaasti raskauskeijusta tai prismasta ainaki löyty, niin noita pregchekkejä, tosi hyviä ja edullisia kuitenkin :)
 
Villijonkka, mullahan kävi juurikin noin yhdessä kierrossa eli aloin tikuttamaan ovista muistaakseni kp10 ja silloin tuli selkeää viivaa mutta ei läheskään plussaa ja siitä sitten haaleni ja häipyi kokonaan kunnes ihan puun takaa pamahti selvä plussa kp20, edellisenä aamuna lähes viivaton testi. Minäkin ehdin jo kelailla että olisiko voinut olla niin aikainen ovis että aloitin tikutuksen liian myöhään. Mullakin oli ollut aika tarkkaan kierto 27-28 mutta silloin sitten jostain syystä tuli ovis myöhään ja kierto venyi. Testeinä oli Onni-ovulaatiotestit apteekista. Meinasin jo lopettaa tikutuksen mutta sitten ajattelin käyttää tikut loppuun.

Sone kiitos jo etukäteen, toivottavasti meistä pääsee mahdollisimman moni pian liittymään uuteen ketjuusi=).
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Unikettu ja Sone, piristitte mustaa mieltäni hiukan ;) joo, ajattelin kans et tää on viimenen kerta ku noita Davideja tilaan!! Tikuttelen varmaankin niitä nyt sitte loppuun tässä ja etsiskelen myöhästynyttä ovista...Onneksi ollaan pupuiltu tässä vähintään joka toinen päivä niin on mahkuja, vaikkei ovis oliskaa tiedossa. toivon vaan ettei ovis jää/oo jääny kokonaan tapahtumatta..
J
oo Sone, tee uus pinkka, toivottavasti me kaikki keikutaan pian siellä listoilla :D
 
Hitsi, olin ihan varma että mulla olis ollut vielä yksi ovistesti kaapissa mutta ei ollutkaan. Eilen ja tänään on kyllä vihlonut ovismaisesti ja tänään tupsahti kananmunalimat. Toiveissa että ovis tulis nyt suht ajoissa, tänään kp13. Täytyy varmaan käydä ostamassa testejä kun liikenteeseen tänään tulee kuitenkin lähdettyä. Täältä päin en ole Prismasta testejä löytänyt, luulin ettei kuulu valikoimaan.

Mukavaa päivää kaikille kuumeilijoille!:wave:
 
Rakkausvauva, :heart: Onnea munkin puolesta naimisiinmenon johdosta. Me vaan kihloissa ollaan, kun ei oo varaa järkätä häitä. Ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa :) Joko muuten kuukautiset on alkaneet? Tai raskausoireet ;)

Sone, muakin kiinnostaa "oireet", laita vaan! Niin, ja toivottavasti täältä pääsis mahollisimman monet mahollisimman nopeesti sun uuteen pinoon mukaan!

Unikettu, toivottavasti pongaat oviksen!

Mulla nyt kp 24, ei mitään tuntemuksia kuukautisista, muttei sen puoleen raskaana olemisestakaan. Ootellaan (se ei oo mun vahvin osa-alue!). Viime kierto oli siis 26 päivää, ja silloin joskus, kun viimeks on luomusti menkkoja tullut, kierto on ollu sen 23-28 päivää. Kysyin mieheltä, että jos ei ala kuukautisia kuulumaan, koskas testataan. Se sano, että sitten vois, kun kuukautiset on viikon verran myöhässä. Eli joskus ensi viikon lopulla. No juu, mun kärsivällisyydellä todellakaan EI odoteta sinne asti. Varmaan oon jo sunnuntaina tai viimeistään maanantaina testiä tekemässä, jos ei vuoto ala ennen sitä. Nyt ootellaan ja jännäillään. :)
 

Yhteistyössä