--2012 yrittävät--

oho klikkasin väärää nAPPIA, Sunflowerilla jännät paikat! Testaahan nii tiijämmä miten kävi.

Täällä on todellakin hyödynnetty ovista, rannalla, saunassa, kalliolla auringon laskiessa ja värjä
tesssä järven kullanpunaiseksi... Ja aivan räjähtäviä orgasmeja saanu x3 pv, on halut kohillaan :D
Aivan ylirakastunut olo tuohon mieheeni :D

Plussa tuulia kaikille!
 
Toivoliini niin muakin jännittää, sun puolesta!:popcorn:

Evangelina kuulostaa ihanalta, tää täällä huokailee:attn:. Samanlaista meilläkin oli kun mennään 7 vuotta taakse päin=).

Vogue paljon onnea sinulle ja pikku joulutontulle:heart::flower:

ON. Täällä juilii lupaavan ikävästi oikealta ja ovistestissäkin viivojen vahvuus alkaa lähennellä toisiaan. Talleteltu on:D.
 
  • Tykkää
Reactions: Toivoliini
Hui kun jännää, täällä odotellaan jo kovasti Sunflowerin ja Toivoliinin testauksia!:popcorn:

Olikos muilla jännät päivät lähellä?

Aikas nopeasti meni tämä kierto tähän asti, tänään siis dpo 0, nyt se aika sitten alkaa matelemaan:attn:. Onneksi tällä viikolla on tiedossa rutkasti ohjelmaa:). Tänään tuli selkeät limailut joten tiedossa on mukava iltapuhde. On ollut ihana huomata että mieskin on tullut mukaan hiukan tähän yritykseen muutenkin kuin luovuttamalla simppojaan. Kuumeilusta tuskin voidaan kuitenkaan hänen kohdallaan ihan puhua:D.
 
  • Tykkää
Reactions: Toivoliini
Jännää, jännää...toivoliini ja sunflower me täällä ollaan hengessä mukana ja jännättään!!!

Täällä kans piinapäivät käynnistyvä dpo1 menossa...tärppipäivät tuli hyvin hyödynnettyä onneksi pikkusiskon kyläilystä huolimatta (yllättävän paljon sitä ehtii toisen ollessa suihkussa ;) ) nyt vaan toivois et aika menis nopsaa, toiveet on taas korkeella :)
 
  • Tykkää
Reactions: Toivoliini
Aika hedelmöityksestä Aika viimeisistä kuukautisista HCG:n määrä
mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000
 
SF: Tuolta löydän myös tarvitsemani..kiitos. Mites sinun testailut??? olot??

Vilijonkalla ja Uniketulla alkaa piiiitkät päivät, kärsivällisyyttä toivotan ja niitä plussia tietenki odottelen..

Omanapanen: dpo 9 ja päiväliristä testattu nega.. Kärsivällisyys ei ole mun paras ominaisuus.. noo, vielä 9 paskaa one step-testiä jäljellä joita voin tässä nyt pari päivää uittaa.. Ja jos tarvetta on, niin käyn sitte ostaa loppuviikosta apteekin oman.

Ei kyllä ole kauheesti mitään oireita, yks juttu, että on pyörryttäny vähän eilisestä saakka, yleensä mua ei pyörrytä, mutta voiko se olla raskausoire:whistle:

Jos oikein tarkkaa ajattelee, ni kyllä enemmän on menkka oireita ku R-oireita, pikku finnit, kiukkunen olo, tissitki sillee kipeet ku aina muulloinki, turvonnu olo.
Menkkojen pitäis alkaa sunnuntaina.

Kauheen kova usko ei siis tärppiin ole...*mur*

Toivo(ton) kp26/n.30 dpo 9
 
Viimeksi muokattu:
Älä älä vielä toivottomaksi heittäydy Toivoliini!
Ensimmäisen raskauden kohdalla muistan kun olin juuri
saanut tietää odottavani niin olin vähällä pyörtyä töissä. Toisen raskauden aikana oli paljonkin tuota pyörryttävää oloa alussa. Kolmannesta en nyt muista mutta varmaan oli siinäkin kun verenpaineet oli matalalla. Eli tuo voi hyvinkin olla oire raskaudesta, minun mielestäni :whistle:+++. Kovasti plussaa sinulle toivottelen!

Joo Vilijonkan kanssa kuljetaan melkein käsikädessä dpo-päivien kanssa:). Eilen ei kyllä jaksanut puuhailla illalla mutta jospa tänään varmisteltais kun ollaan uskollisesti kuitenkin tuota jokatoinenpäivä-taktiikkaa käytetty niin eiköhän ole ihan hyvät mahikset sen puolesta raskautua tästä kierrosta=).
 
Hirveesti tekstiä sai lukea :D En ole ehtinyt/jaksanut käydä kirjottamassa nyt mitään... tilanne on se, että menkat alkoi sillon viime torstaina tasan viikon myöhässä. Ehdin tehdä kaks raskaustestiä sen viikon aikana ja molemmat negoja, eli ei mitään suurempia toiveita kyllä ollut että raskaana olisin. Kierron pituus oli sitten 36pv, mitä mulla ei ennen ikinä ole ollut...

Nyt yk3, kp7. Pitäiskö tässä kuussa yrittää tikuttaa ovista nyt ihan huolella?

Kelläs ny on jänniä päiviä tiedossa?? :popcorn:

Vilijonkka, meiän häät on 28. päivä. :D Enää reilu kaks viikkoa, hui! Lähetään häämatkalle häiden jälkeisen viikon alussa, viikoksi! :cool:
 
Toivoliini ja Miwwi, pahoittelut negoista! :hug:

Rakkausvauva, pahoittelut vuodon alkamisesta ja pitkästä kierrosta! Mutta positiivisena puolena; ei ainakaan oo vuotoa häissä eikä häämatkalla. Minne muuten meette? Ja saattaahan olla, että vauva saa alkunsa hääyönä... :)

Sunflower, ihana haamuviiva. Siitä sitten vaan vahvistumaan!!!

Mulla ekat luomumenkat (hirveät) on ohi. Toivottavasti seuraavia ei kuulukaan. Nyt alkaa peiton heiluttelukausi, kun hurja vuoto on ohi ja ollaan taas kotona. Oltiin asuntovaunuilemassa mun vanhempien kanssa. Odotan jo iltaa. ;)
 
Unohdin päivitellä omia kuulumisia, vaikka eipä niissä kyllä mitää ihmeempiä ole. Tänään siis kai dpo3...vai 4...en jaksa laskee... ensioireita, muutaku pissillä oon tiheesti käyny mut se nyt voi johtua vaikka mistä..oli vaan outoo ku viime yönäki kävin 3 vai 4kertaa pissillä :)
Tulispa jo viikonloppu!!!
 

Yhteistyössä