--2012 yrittävät--

Evangelina voi kurjuus :hug: Toivotaan kuitenkin,että ei alkaisikaan!
unikettu Kiitos!:) Jotenkin tuntuu,että pelottavan helposti on aiemmin onnistunut... Ja sun oireet kuulostaa kyllä tosi lupaavilta varsinkin toi kuvotus :D

Mites muuten,kun mun kierto on todella epäsäännöllinen pitkä yleensä n 30 päivää,mutta menkat alkaa välillä miten sattuu enkä siis voi tarkkaa ovispäivää laskea :/ Pitääkö mun nyt sitten ahdistella tota miestä ihan joka päivä? näin taisin tehdä edellisillä kerroilla,mutta nytten tilanne on vähän toisellainen,kun on tuo pikkumies kuvioissa niin ei nyt ihan joka päivä olis aikaa kautta energiaa :DD
 
Miona: Tuskin ultrassa mitään vielä näkyis :) Jos siis raskaana olisin , olisin ihan alussa, neljännellä viikolla. Laskin äskettäin että nuo testit olen tehnyt ihan liian ajoissa, joskus dpo 11-12 eli tiistaina tein tuon first signalin, joka näytti ohutta viivaa. Huomenna testaan (ehkä dpo 13-14) ja jos ei ole vahvistunut niin todennäköisesti kemiallinen raskaus :/
 
Viimeksi muokattu:
Miwwi: Jos ei voi olla ovulaatio, niin olet raskaana :). En kyllä noita ole koskaan kokeillut. Lukenut vaan, että noi testit näyttäis ovulaation lisäks raskauden. Ehkä kannattaa kuitenkin testata vielä oikeilla testeillä :D

Millä saatte muuten noita "hyviä" kuvia, kun itse saan aina sekavia, joista ei saa mitään selvää. Siis ihan sumee koko kuva, kun läheltä ottaa. Jollain lähikuvatoiminnolla? Mulla ei tosin ole nyt kun 8 megapixelin kamera puhelimessa kiinni jossa voi kuitenkin kaikennäköisiä säätöjä tehdä :D Salamalla vai ilman salamaa?
 
Näyttää Miwwi hyvältä tilanteesi, nyt vaan oikeeta testiä kehiin niin saat varmistuksen asiaan :) Ihanaa!!

Tervetuloa Emulia, toivottavsti myös tällä kertaa tärppää yhtä helposti!

Misspiggylle tätionnittelut, jee nyt pääsette kunnolla yrittämään, plussakasta kiertoa sulle!

Evangelina, vielä on kuule toivoa kun täti ei oo kunnolla tullut kylää, peukut pystyssä!!

ON: Menkkamaista juilintaa tänään vähemmän kun eilen, silti tunnen kivun taustalla lähes koko ajan. plääh...sitä edellinen oli tämmönen samanlainen kierto et juili tosissaan viikon ennen kuin täti tuli..voisko se siis johtua mitenkään siitä miltä puolelta munasolu irtoaa??? ei kyllä minkään järjen mukaan mut se oli just joka toinen kierto tällästä :( :( nyyh. Alkais nyt sit jo! Ei mikään paras fiiis...sitä paitsi luulin selättäneeni sen vitsin hiivan jo, mut eilen sit pupuiltiin miehen kans kun tuntui jo oireettomalta. Noh, se tuntui jotenkin epämukavalta ja kipeelta ja nyt on sitte sen jälkeen taas ollu vahvat hiivatutemukset, ääh. Pitänee kai ottaa ielä se suunki kautta otettava lääke jos kerran puikko ei riittäny...Valopilkku on et pian on viikonloppu ja mulla on miehen kans eka yhteinen viikonloppuilta sitte puoleentoista kuukauteen (on menny työvuorot ihan uskomattomasti ristiin :( ) lauantaita odotellessa, pitää keksiä jotain kivaa!!

Unikettu: odottelen täällä jo innoissani sun testauksia, pidän peukut!!!!! Usko omaan tärppiin ei oikein ole voimissaan...
 
pancakes En usko että ovulaatio olisi, koska nytten on kp 33 :) ja joo kokeilen testata heti kun r-testit tulee. Niin mulla on järjestelmäkamera, sen takia tulee aika selkeitä kuvia. :)

Viljonkka Joo, odottelen r-testejä postista. :)
 
Tännehän on tullut paljon uusia, tervetuloa!

En oo paljoa seurannut keskustelua täällä. Jotenkin menkkojen aikaan ei tuu seurattua raskauteen ja vauvoihin liittyviä keskusteluja niin paljoa. Mutta kierron puolesta välistä eteenpäin taas "herään".
Mulla on jotenkin tästä kierrosta semmonen fiilis, etten jaksa stressata "varmoista päivistä". Tai ainaki tää viikko on ollu tosi raskas, ehkä ens viikolla voi fiilis olla jo toinen.

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille ja plussatuulia piinailijoille! :)
 
Musta tuntuu, että jos yrittämällä yrittää ei tule raskaaksi, vahingossa sitten vähän liiankin helposti :D Ei ole tarkoituksena suututtaa ketään, mutta olen kuullut, että oikeasti silläkin on väliä miten intohimoista seksiä harrastaa. Tarkoitan, ettei kannata stressata liikoja, ettei koko touhusta tule pelkkää "vauvantekohommaa" ja sitä, että heti tikutettuaan ovulaation hyppää miehen kimppuun hankkimaan lasta ilman mitään intohimokohtausta :D Olen myös kuullut, että jos nainen saa orgasmin juuri ennen kuin mies (tai samaan aikaan), on todennäköisempää tulla raskaaksi. En tosin tiedä miten oikeasti :D
 
Miwwi kyllä kyllä tuo lupaavalta näyttää!=):popcorn:.

Vilijonkka onko mies myös hoidettu hiivan varalta? Sehän voipi miehillekin tarttua ja sitä kautta sitten taas voi tarttua takaisin sinuun jne.. Meillä nimittäin oli jokunen vuosi sitten aikamoinen kierre ja menin sitten yksityiselle ja muistutti tästä asiasta että mies pitää myös hoitaa. *ittumainen vaiva:(.
Minäkin odottelen sun testauksia, eikä mullakaan kovin kova usko omaan tärppiin ole. Tai hetkittäin on ja sitten taas ei.

Pintsu, ja dpo laskettiin siis niin että ovulaatioplussapäivä on dpo-1.

emulia mä edelleen suosittelen ovistestejä. Meilläkin kun on kolme lasta ja miehellä aikainen lähtö töihin niin ei aina oikein ole energiaa seksiin iltaisin. Ovistesteillä sitten saapi mahd. tietää otollisen ajan ja sitten muuten voipi vaan "huvin vuoksi" pupuilla kun tärppipäivät ei käsillä. Meillä kyllä tässä kierrossa ollut joka toinen päivä peittojen heilutusta. Tykkään myös kun tietää sitten suunnilleen koska pitäis menkkojen pitäis alkaa kun saa oviksesta laskettua, näin ainakin yleensä.

ON. Alaselkä vihoittelee oikein kunnolla ja sitäkautta jalat sitten kipeät. Menkkamaiset kivut meni selkään. Kävin ostamassa Apteekin oman ja varmaan huomenna testaan.
 
Musta tuntuu, että jos yrittämällä yrittää ei tule raskaaksi, vahingossa sitten vähän liiankin helposti :D Ei ole tarkoituksena suututtaa ketään, mutta olen kuullut, että oikeasti silläkin on väliä miten intohimoista seksiä harrastaa. Tarkoitan, ettei kannata stressata liikoja, ettei koko touhusta tule pelkkää "vauvantekohommaa" ja sitä, että heti tikutettuaan ovulaation hyppää miehen kimppuun hankkimaan lasta ilman mitään intohimokohtausta :D Olen myös kuullut, että jos nainen saa orgasmin juuri ennen kuin mies (tai samaan aikaan), on todennäköisempää tulla raskaaksi. En tosin tiedä miten oikeasti :D
Pancaces: näitä uskomuksia on suuntaan ja toiseen :) Tässä tuolta metku.fi -sivuilta:

"Olisi hyvä, jos nainen saisi orgasmin vasta miehen jälkeen. Naisten orgasmissa tapahtuvat kohdun supistukset edistävät siittiöiden joutumista suoraan oikealle maaperälle, eli kohdunkaulan kanavaan. Jos siittiöt jäävät uiskentelemaan emättimeen, kuolevat ne nopeasti epäedullisen happaman ympäristön vuoksi. Orgasmissa kohdunkaulan kanavan limatulppa pullistuu osittain emättimen ulkopuolelle ja takaisin vetäytyessään vie siittiöt mennessänsä kohdunkaulan kanavaan."
 
unikettu pahoittelut negasta! :( höh... missä vaiheessa kiertoa sä meet?


Ite tässä kokeilen töiden jälkeen tehdä r-testin, mutta mietityttää kumminkin vaikka sainkin o-testillä plussan, katsoin sitä vielä tänään aamulla niin se oli samanlainen, ja kun on ovis niin se haalenee melkeen heti tosi vaaleeks.. saa nähdä..
 
Miwwi, kiitos! Mulla on kp28/28-31, dpo10. Kai se pitäis jo jotain näkyä jos olis jotain tapahtunut:attn::(.
Mulla kyllä pysyy ovistesteissä plussatulos, ei haalene juurikaan. Jännä tilanne sulla! Odottelen sun testauksia:popcorn:=).
 
unikettu No mä testasin tossa alkuviikosta r-testillä, mutta säädin niiden testien kanssa, ja silloin oli jo varmaan dpo 20, ja ei näkyny ees haamua.. Mietityttää kyllä vähä tää, koska kp nyt 34 ja edellinen kierto venyi 6viikkoon koska oli km jälkeinen kierto ja sitä ennen kun olin raskaana niin kierto oli kp 36, mutta yleensä ollu joku 28-30, eli en nyt oikeen pysy mukana, toivottavasti testit tulee tänään, teen sen iltapäiväpissasta ja jos mitään ei tapahdu niin kokeilen vielä sitten aamulla tehdä.

Mä pitelen sulle peukkuja, ja tuu ihmeessä kertoon jos jotain tapahtuu! :)
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower:hug:. Kylläpä sulla kierto venyi nyt sitten:(.

Miwwi ei oo kiva kun kierto heittelee. Toivottavasti tuo ovulaatiotestin plussatulos enteilis plussaa raskaustestiin! Joo minä täällä pyörin vaikka ei mitään itselle tapahtuiskaan, muiden tilanteita on jännittävää jännäillä=). Voihan se olla että testasin liian aikaisin mutta nyt odottelen kyllä menkkoja alkavaksi ehkä dpo12.
 
Juu toivotaan kaikille plussaa! :)

Oireita kun oon täs yrittäny kirjata ylös niin on ollut ainakin väsymys, mahaa nippaillut, alaselkäkipu(sama kun edellisessä raskaudessa), naama kukkinut, ummetus (maha ollut muutenkin sekasin), paha olo keskellä päivää..
 
Kummallisia haamuja taas sain testistä, ei vahvistu mihinkään :/ Kai sitä pitää alkaa uskoa, että raskaana en ole. Ärsyttävää kun raskausoireet on edelleen, eikä menkkoja kuulu. Vatsa meni sekaisin lähes heti (oletetusta hedelmöityksestä), on edelleen sekaisin, vatsa turvonnut, nännit ja tissit kipeytyi ehkä viikko sitten ja ovat edelleen, syömisen jälkeen huono olo, menkkamaista vihlontaa, naama kukkii. Ehkä vaan menkkaoireita. Odotan viikon ja testaan, jos en ala vuotaa :/
 

Yhteistyössä