--2012 yrittävät--

unikettu: first signal testeillä 2, ja 2 clearblue. tänään heikoin first signal. Tosin muut on olleet ohuita viivoja, tänään leveä mutta värittömämpi (väri jakautunut tasaisemmin?). Oikeastaan tosi vaalea, ja todennäköisesti vaan viivanpaikka.

Muuten luulisin että testailen liian aikaisin (hyvin mahdollista), mutta kun kaikkiin testeihin on tullut jotain, muttei vahvistu. Enemmänkin haalenee. Eli varhaine keskenmeno/tuulimuna. Ärsyttää kun raskausoireet on edelleen. Eikä näin kovaa nännikipua voi kuvitella? vai voiko :D
 
pancakes mä sain pari väärää haamua/ohutta viivaa clearbluen+ -testiin ja apteekin omaan roskishaamun yhdessä kierrossa. Clearbluet jää multa hyllyyn epämääräisyyksien vuoksi ja apteekin omaa kielletäänkin kurkkimasta testiajan jälkeen.

Miwwi, höh, et ollutkaan vielä testannut;):popcorn:. Pääsisin tästä koneen äärestä keskittymään muihin puuhiin;). No näinä päivinä ajatukset ja keskittyminen on vähän huonoa joka tapauksessa ja parin päivän päästä ottaa niin pattiin ettei mikään huvita:mad:.
 
Nyt on testattu r-testillä ja nega sieltä tuli, sit kokeilin samasta pissasta testata uudestaan o-testillä ja sekin oli paljon haaleampi, nyt en ihan ymmärrä, ei voi olla että ovis olis ollu eilen??? jos nyt on jo kp 34 menossa... Tai miksipä ei, ei tää ole kun vasta 2 kierros km jälkeen, ja silloin heti km jälkeisellä kierrolla en edes testannut ovista.. ei, nyt en pysy mukana, ja ei olla peittojakaan heiluteltu vähään aikaan.
 
Viimeksi muokattu:
Miwwi, no jopas.. Jos sitten kuitenkin olis tärppipäivät nyt. Ihan varuiksi nyt vaan peitot heilumaan=).Harmi ettei tullut r-testiin plussaa:(.
Koppasin kaupasta mukaani raskaustestin, jos nyt vaikka sattuis ettei menkat hetikohta ala ja onpahan sitten ens kiertoon jo yksi testi polttelemassa kaapissa.
 
Voi harmi unikettu :( jospa se kuitenki muuttuis vielä plussaksi...dpo10 ei oo kovin paljo..ihan hyvin voi olla ettei vaan viel näy!!

Miwwille myös negapahoittelut. Jospa sull tosiaan ois nyt sit ovis? Peittoja heiluun vaan ja peukut pystyyn :)

Toivottavasti pancakes tilanteesi selviää pian ja mieluiten parhain päin!

Harmi kyllä sun et kierto noin venähti, no nyt ainaki pääsette sitte uuteen yritykseen eikä enää atrvi ootella. Voimia mustiin päiviin!

ON: sama jatkuu..mahaa juilii ja välillä vähä viiltelee...ei siis mitää uutta auringon alla. Yritän viel sinnitellä testaamisen kans...saa nähä kauanko jaksan...en van haluisi vielä murskata unelmia taas :) Entinen jätkäkaveri oli tänään saanu lapsen, hiamn kateelliseksi veti :/
 
Sunflower11
Ois kyllä kiva että menkat alkais kunnolla, mut ei :/ no tää on niin normaalia mulle mut aina yhtä ärsyttävää.
Aamulla menkkakipuja ja vuotoa suht kunnolla, sit loppupäiväks lakkas, eikä nyt tuu mittää.. Aamulla taas sama juttu, toivottavasti siitä sit jatkuis.
Jännä kun vuodon kanssa kunnon menkkakivut, sit nyt ei mittää oireitakaan et menkat ja sit ku alkaa taas tiputtaa ni tulee kivut..
 
Vilijonkka eihän se vissiin ole niin.. Jotenkin vaan odottelin että jotain näkyis jos on näkyäkseen kun viime raskauden plussasin/haamuilin dpo10. No kaikki raskaudet on yksilöllisiä ja toivottavasti nyt vielä olis mahkuja plussaan. Ja sä oot ihanan ärsyttävän kärsivällinen, testaa jo!:popcorn::D.

Miwwi jos se keskenmeno tosiaan on sekoittanut sun kropan rytmiä.

ON. Menkkaoireet kadonneet jonnekin, tai hiukan selässä tuntuu. Ja vielä vähemmän tuntuu kun pääsin ihan itsekseni vähän sieniä keräämään, jätin koirankin kotiin että saan ihan rauhassa talsia ja nauttia=).
 
Dpo 12 ja nega, se oli sitte jälleen kerran tässä :( :( Eihän tästä tietty mitää tullu taaskaa...arghhhhh, nyyh, puuh :( Epäilyt oman kehon ja miehen simppojen toimimattomuudesta valtaa taas mielen...ääh, tuleeko tästä ikinä mitää!? Pohjalla jälleen..eikä ees menkat ala, pöh.

Unikettu, kiitos vinkistä, taidampa tänään hakee uuden lääkkeen itselleni ja myös miehelle oireet kun jatkuu edelleen :( Miehelle käy varmaan se sama suun kautta otettava? Toivottavasti sun menkkaoireiden katoaminen on hyvä merkki!!!! Mä en nyt enää yhtää jaksais oottaa menkkojen alkua...paukkuu muutenki noi kp:t jo ennätyksissä, hohhoijaa.
 
Sunflower Mullakin on joskus käyny tollei, ja se on ärsyttävää! Toivottavasti se siitä tasaantuis!

unikettu Juu, en kyllä oikeen tiedä mitä täs tapahtuu, toivottavasti ei ollu myöhästä käyttää ovis hyväkseen JOS se oli toissapäivänä! Voi, nauti nyt sienten keräämisestä, olis kans ihana mennä tonne metsään vähän tallustelemaan! :)

Viljonkka Toivotaan parasta ja että plussa tulee sinne! :) Oon kans huomannu facebookis kun niin moni saa lapsen, vähän kateelliseks käy, en tietenkää tiedä onko ne muutkin yrittänyt kuinka kauan, mutta kumminkin. :/
 
Vilijonkka pahoittelut negasta:hug:, mutta toivoa on vielä jos ei menkkoja näy+++:whistle:. Mulla kanssa varmaan alkaa jäytämään samat ajatukset ja ahdistus siitä että mitä jos ei tulekaan enää vauvaa. Minä kun niin suunnittelin että kyllä tässä vaiheessa olisin jo raskaana kun aina niin helposti tullut vaikka jossain toki se pelko jäytää ettei onnistukaan. Meillä vasta yk3 tämä mutta ei voi mitään omille peloille ja ajatuksille:ashamed:.

Hiivasta, siis käsittääkseni miehelle riittää vaan se rasva, meillä ainakin rasvailtiin puolin ja toisin, seksistä tietysti hyvä pidättäytyä pariksi päiväksi ainakin.

Miwwi mene ihmeessä metsään, sieltä saa kummasti mielenrauhaa:heart:. Metsässä voi jo aistia ihanan tulevan syksyn. Huomaa että alan heräämään eloon kun syksy lähenee, olen aina ollut syksyihminen=).

ON. Tänään siis 29/28-31, dpo11. Menkkaoireet lähes kadoksissa:O, no tänään odottelen vuotoa alkavaksi vaikka olisi parempi jos alkaisikin vasta myöhemmin niin olis pidempi tuo aika ovulaatiosta. Hiukan on alavatsa arkana ja närästää aika tavalla enkä keksi syytä että mistä syömisestäni vois johtua. Seksi ei eilen sattunut vaikka usein just ennen menkkoja ei oikein hirveesti kärsi harrastaa, mutta jospa ne alkaakin vasta sitten ens viikon puolella. Virtsiittimäinen olo ollut taas tänään niinkuin monena muuna päivänäkin, sitä se ei kuitenkaan varmaan ole kun mulla pahenee ihan muutamassa tunnissa tosi kivuliaaksi tuo tulehdus.
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower Ai sulla on niin aina, no varmasti on inhottavaa! :$

unikettu Juu pitää varmaan, kun keran ihan vieressä löytyy ihana metsä. :) ei ne menkat varmaan ala! ;) +++

Jäi muuten mietityttämään tällänen juttu....


Jos mun laskujen mukaan ja muutenkin niin ovis olis ollu kp 13 kohdassa ja jos lasketaan niin nytten olis sitte dpo 23, niin pitäiskö jo iltapäiväpissasta näkyä edes haamu r-testissä, jos mun muutama kierto on ollu raskautta ennen kp 36 ja km jälkeen 40? Nyt olis siis kp 35, eli menkat ei vielä olisi myöhässä.
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
^ Joo. Tai no ruokavalion myötä siirty parilla päivällä toi kunnon vuoto. Ennen sitä alko menkat suoraan dpo 7-8. Nyt tulee tota tiputtelua yleensä dpo 7-8 aikoihin ja kestää sitten 2-4 päivään, vähän riippuu.

Kyl se varmaan pitäs näkyä, sehän yleensä kait jo dpo 14 rupee näkymään.
Ootko varma oviksesta?
 
Miwwi Normaali aikahan ovulaatiosta menkkoihin on 10-16 päivää, jos kierto pitenee, se tarkoittaa yleensä myöhäisempää ovulaatiota, tai jos lyhenee niin aikaisempaa ovista. Eli todennäkösesti sun ovis ei ole ollu tuolloin jos ei menkat ole alkanu tai ei näy r-testissä. Jos ovis ollu myöhemmin, nii ei välttämättä näy vielä testissä :) mahollinen raskaus.
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower No tikuttelin silloin siinä kp 11-14 välillä ja sain silloin kp 13 tumman viivan ja sit se kp 14 oli haalee, mutta sit testasin o-testin tossa 18.7(kp 33) ja tuli vahva viiva ja sitten eilen tein taas testin ja se oli haalentunut..

panzkus Niin varmaan sitten niin.. :) No kai se oli sit toissapäivänä ollut, mutta varmaan vähän myöhäs käytettiin se hyväks.. Vai kuinka se menee, että jos oviksen sain toissapäivänä niin onko mahikset vielä seuraavana päivänä? :)
 
Viimeksi muokattu:
En ole perehtynyt näihin pitkän kierron saloihin mutta voiko olla kaksi ovulaatio yhden kierron aikana?

Miwwi oliko kp13 saatu viiva yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolli? Eli oliko ihan selkeä plussa?
Siis jos sait ovisplussan toissapäivänä ja siitä seuraavana päivänä oli seksiä niin onhan se hyvinkin mahdollista. Eikös se ovis ole justiinsa silloin plussasta seuraavana päivänä(dpo0). Sulla on sitten taas piinaviikot edessä=).

ON. Minä vaan odottelen koska lorahtaa ekat ruskeat vuodot housuun. Jos on tyyntä myrskyn edellä kun ei hirveästi koske ja kohta aukeaa hanat ja alkaa kivut.
 
unikettu No silloin kp 11-14 kun testailin ovista(joka mulla on ollu ennen aika normaali ovulaatioaika), niin oli se silloin kp 13 yhtä tumma kun kontrolliviiva ja haalistu siitä sitten seuraavana päivänä.. Niin ja kun lukee pakkausselosteestakin nii sielä lukee että ovulaatio tapahtuu 24-48 tunnin kuluttua :) ja tein kyllä testin iltapäivällä, mutta en tiiä sitten.. :)

Sunflower Ai eikö tarkoita? :O olen myös kuullut, että voi olla 2 ovulaatiota mutta en usko että mulla niin oo käyny.. :D

Tässä nyt vaan odotellaan tätiä, tai sitten viikko vielä, että voi sitte r-testeillä testata jos ei mitään kuulu. :)
 
Sunflower11
Miwwi: Ei tarkoita. Se näyttää vaan lh-hormonin nousun jonka johdosta munasolu irtoo, muttei se oo 100% varmuus että irtoo, onhan niitä ovuloimattomia kiertoja ym. (tosin ei ne kait ihan hirveen yleisiä ole)
 
Niinhän se on, ettei välttämättä ovista tapahdu, vaikka LH-huipun bongaiski. Se tarkottaa et kroppa ainakin yrittää ovuloida ja voi yrittää sit samassa kierrossa uudelleen. Yleensä ei kai kahta ovulaatiota voi olla samassa kierrossa, mutta 2 munasolua voi irrota saman oviksen aikaan?
 
Sitten taas jollain tulee ovis hyvinkin nopeaan, jos on tullakseen, eikä vasta seuraavana päivänä plussasta. Mistä senkin tietää vaikka itsekin olisin nopea ovuloimaan.. Olen itse ottanut nyt tavaksi testata aamuisin ja iltaisin ovista kun alkaa vaikuttaa siltä että tärppipäivät käsillä. Viime kierroissa olen saanut ekan plussan iltaisin ja sitten vielä seuraavana päivänä. Viiva tuntuu tummuvan hyvinkin lyhyen testivälin aikana.
 

Yhteistyössä