--2012 yrittävät--

Eli se ei olis tapahtunut silloin kp 13, ja olis tapahtunut sit nytten? :)
Vaikeahan tuota on tarkemmin tietää, ellei käy esim. ultrassa varmistamassa et on ovuloinu..ihmeellinen on ihmisruumis.. Mieki oon tätä ovulaatiota ihmetelly ku mulla plussa jo kp12 (ekaa kertaa tikutin mut oli myös limat ja tuntemukset), eikä mulla oo ikinä ollu näin lyhyttä kiertoa jos tästä n.14pv menkkoihin (joita en tietenkään toivo). Ehkä tää olis nyt hyvä merkki :p
 
Viimeksi muokattu:
Joo minun äidin puolella kanssa kaksosia(ja olikohan isänkin) ja ei oo napsahtanut vuosiin kenellekään. Jos tekis tässä vielä vanhoilla päivillä kaksoset niin on satavarmasti lapsiluku täynnä, tosin taitaa olla sittenkin jos neljännen saan=). Ekassa raskaudessa ja toisessakin oli jossain vaiheessa epäily kaksosista kun käyrät huiteli omilla luvuillaan mutta tuli vähän isompia lapsia sitten. Huh huh jos tulis nyt kaksoset! Välillä tuntuu että yksikin tähän lisää on liikaa. Välillä iskee ramppikuume:O.
 
Sun:hug:, paljon jaksamista sinulle mustiin päiviin ja toivoa uuteen nousuun. Kovin pahoillani olen ettei teillä tärpännyt, niin lupaava se yksi testikin jo oli:(. Ihan *aska homma! Hyvä ettei nyt sitten enempää kierto venynyt vaikka aika pitkäksi taisi mennä.
 
Tintti83 lämpimästi tervetuloa kuumeilemaan ja yrittämään! Plussaonnea mukaan+++:whistle:.

ON. dpo12. Tänään odottelin menkkoja alkaviksi mutta ei ole vielä tullut täti kylään=). Testi polttelee kaapissa, pitää äkkiä huomenna heittää aamupissat pönttöön ja säästää testi maanantaille jos ei menkat ole alkaneet. Kaipa tässä jotain toivoa vielä vaikka dpo10 puhdas nega..:confused:
 
miss_piggy
Oli aika lyhyt tuo tätin vierailu, nyt on kp 5 ja menkat jo loppunu... ei oo koskaan ollu noin lyhyet.. kaiketi teroluteilla osuutta asiaan. Huomenna kattomaan serkun parin kuukauden ikäistä vauvaa..saattaapi olla että vauvakuume kasvaa :D Nyt se on ollu välillä vähän taka-alalla ku on ollu niin paljon kaikkea muuta, ja elokuinen ulkomaan matkakin pyörii jo mielessä.
 
unikettu HÖH! pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, mä niin toivon sulle plussaa! :ashamed:

KÄÄK! mun kp on JO 38, ihan liian pitkälle menee, edellisen kierron arvelinkin venyvän 40 asti koska sitä ennen oli km, mutta ei nyt taas! Mulla on ollu nyt pari päivää huono olo ja eilen oli niin kipiä pää että oksentelinki ja tänään paha olo vaan jatkuu ja mahassa tuntuu oudolta, jospa se täti saapuu... :|
 
Hei! Tässä olis yks uusi yrittäjä... Yritys on aloitettu nyt heinäkuussa ja viidettä lasta tässä kuumeillaan. Tilasin juuri ensimmäistä kertaa ovis-testejä... :) Imetän vielä 9kk ikäistä kuopustani, joten en tiedä onko ovulaatiota. Kai pitäis päästä edes noista yöimetyksistä eroon, jotta raskautuminen olisi mahdollista. Lapsistani kolme ensimmäistä on jo kouluikäisiä. Olen itse 32-vuotias.
 
Nouuu, UNIKETTU. Paljon halauksia ja jaksamisia sinne! Mä niin pidin peukkuja sulle. Höh, no tää on sitte parempi kierto!

Tervetuloa uusille kovasti :)

ON: dpo12 siis tehty negatesti, jossa ei haamun haamua. Nyt jo dpo15 eikä tietoa vieläkään tätistä, pöh...toiveet on alkanu heräämään uudelleen, mitäs jos plussa ei vaan viel näkynytkää viimeksi!? no luulis kyllä et dpo12 näkyis mut toivon ihmettä. Tänään viimeistään oottelisin tätiä saapuvaksi...jännä kun masua ei juili oikeestaan yhtään ja mielikin on ihan hyvä :) ei siis menkkamasis ainakaa vielä..jospa mä huomenna tai ke testaisin uudestaan jos täti pysyy poissa, toivon niin!!!! Tai sitte tää mun kierto alkaa temppuilemaan näin puoli vuotta pillereiden jälkeen..toivon et ei!!!
 
Viljonkka Toivotaan, että täti pysyy poissa! :)

panzkus Toivottavasti :/ soitan huomenna lääkäriin ja kysyn jos pääsen tarkastukseen saa selvyyden mitä tuola tapahtuu, kun tätiäkään näy. :| viikonloppuna olis kaverian tuparit ja olis kiva saada tietää onko tuola joku vai ei. :)
 
Huomenta!

Kp:t paukkuu, nyt menossa 35. Tänään dpo16 ja uusi raskaustesti. Haamulaisen sain, mutta siihen en kovasti usko, sillä testasin CB:n ei-digillä :( eikös se oo antanu paljo vääriä "plussia"?? Juilinta masussa jatkuu ja lääkettä tarvis..hohhoi, haluisin et asiat jo ratkeis suuntaan tai toiseen. Täti, pysy poissa!!!!!
 
Vilijonkka, pahoittelut ja tsemppiä mustiin päiviin! :hug:

Rakkausvauva, juu ne pysyy poissa, eiks niin??? Ja päräytät plussan testiin honeymoonin kunniaksi! :heart:

Panzkus, täällä peukut pystyssä!

Mua alkaa kohta jännittelemään, kp 20 :)
 
Voi pahus, täälä täti taisi nytten sitten tulla.. :(

Viljonkka Ihan samat ajatukset täälä!! :( Ja viikonloppuna pitäis mennä kaverien tupareihin nytkun ei oo mitään ihanaa syytäkään olla jäämättä pois.. :ashamed: Koskahan olen viimeksi edes juonut alkoholia, se kun ei oikeen maistu enää. :|

Leenuliinukka Pidetään peukkuja!! ;) +++
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä