--2012 yrittävät--

Vilijonkka voi ei:'(! Olen pahoillani, koeta jaksaa:hug:.

Miwwi:'( pahoittelut menkoista:hug:. Tsemppiä mustiin päiviin!

Rakkausvauva uii, kohta saatte toisenne:heart::heart:. Aika mielenkiintoinen tosiaan lääkärin kommentti "tavallaan ei vahingoita"!!? Paljon tärppionnea+++::whistle:

Ihanaa, Leenuliinukalla jännät päivät!:popcorn:

panzkus, sullakin jännät paikat! Miltä tuntuu, onko mitään etiäisiä plussasta?:popcorn: Parane pian kesäflunssasta!

ON. Mustat päivät olleet tosiaan mustia, varsinkin kp1 oli kamala, minä olin kamala! Kaiken kaikkiaan oli niin positiivinen kierto alla ja poissaolollaan loistavien pms-oireiden takia olin ajoittain kovinkin toiveikas. Kp1 sitten olinkin jotain muuta kuin positiivinen ja kiva:ashamed:. Vielä ei tunnu että jaksaisi uutta kiertoa edes ajatella. Muutakin murhetta tässä tuli mutta onneksi kaikki päättyi sen osalta hyvin. Hetkeksi unohtui tämä rypeminen omassa epäonnistumisessaan raskautua.
 
Viimeksi muokattu:
unikettu Kaikenlaisia tuntemuksia mulla ainaki ON, mut ne on varmaan ihan vaan ovulaation jälkimainingeista johtuvia näin vähillä dpo:illa..tosin uskon et on menossa jo dpo6 eikä 5. Viime kierto oli ihan mitäänsanomaton ja nyt oli heti ovispäivänä nännit kipeät ja sit se siirty koko tisseihin, märkä olo kokoajan, juilii oikealta,keskeltä ja vasemmalta ja viime yönä repäisykipuja....:cool: Ja jotenki herkkänä ja kärtysänä..
Joo no voihan nää enteillä menkkojaki :mad:
Nää tulevat päivät tulee olemaan NIIIIIN PIINAAVIA!
 
Hei,

anteeksi, tuli vain sellanen fiilis, että pitää kertoa jonnekin, kun kuume yhtäkkiä humpsahti kattoon. Esikoisella on 1-v. synttärit tulossa ja olen odotellut menkkojen alkavan, jotta päästäis pikkukakkosta yrittämään. Näkyy meikäläisellä toimivan tuo imetys melkosena ehkäsijänä. Pari kuukautta olen vähitellen vähentänyt imetystä ja tällä viikolla ajattelin lopettaa kokonaan. Yötissittely meillä loppu tytön ollessa 9kk. Alkuun ajattelin, että jos yhdet menkat odottelis, että osais vähän laskeskella ovista yms. heti alkuun. Mutta kun tässä näin kauan menee, niin tänään päätin, että isäntä saa kyllä luopua kumeista saman tein...
 
Hei Aavistus Tervetuloa, tänne minäkin tulin ihan vasta. Mulla on vähän sama juttu, imetän vielä eikä ole menkkoja.. Mulla on muuten tapahtunut niin, että esikoisen ja toisen välissä ei ollut ollenkaan menkkoja. Nyt en kyllä usko, että kovin nopeasti tärppää. Taitaa kroppa olla niin valmistautunut vielä hoivailemaan kuopusta. Ostin foolihappoa. Sitä kai voi jo alkaa syömään valmiiksi.
 
panzkus hyvältä kuulostaa=). Jännää on!

Aavistus tervetuloa kuumeilijoiden joukkoon!:wave:=)

ON. Toisaalta olen tässä miettinyt että hyvä että ei tullut raskaaksi heti ekalla eikä tokalla yrityksellä sillä mies on nyt ehtinyt kuumeiluun mukaan, odottaa jo malttamattomana koska olisin raskaana:heart:. Vielä jokin aika sitten kun olin jo epätoivoinen kun ajattelin ettei mies halua enää neljättä. Nyt tästä kierrosta voisin kyllä mielelläni jo plussata:whistle:.
 
  • Tykkää
Reactions: panzkus
panzkus Pidetään peukkuja! ;)

Tervetuloa uusille kuumeilijoille! :)

unikettu Täälä sama juttu, mies enemmän ja enemmän on tullut myös mukaan tähän kuumeiluun. :)

On. Vitsi kun mietityttää tää mun juttu, eilen alkoi niukka vuoto, siis todella niukka, vessassa käydessään vaan tuli niukkaa vuotoa, tänään taas sama, niukkaa, niukkaa. Ja meillä olis ne kaverien tuparit viikonloppuna, mutta en tiedä uskallanko kumminkaan juoda alkoholia, jos sielä kumminkin jotain olisi tapahtumassa..? :ashamed:
 
Miwwi Ite oon tuosta alkoholista ajatellu silleen, et sitten kun plussa pärähtää testiin niin kieltäydyn siitä totaalisesti, sitä ennen kohtuullisesti. Tän yrityksen aikana en oo tainu mitään megakännejä ottaakaan, ku tosi harvoin sellasta muutenkaan teen :)
 
miss_piggy
Mun maha on ollu tosi omituinen noiden ekojen terolut-menkkojen jälkeen...ekakski ne menkat kesti vaan about 4 päivää ja oli tosi niukat, nyt ne on ollu ohi jo useamman päivän, ja mahassa välillä nipistelee silleen jännästi...mutta ei kai nyt ovis voi hyvänen aika olla pari päivää menkkojen jälkeen..:O Ja en kai raskaanakaan nyt oo ku vuotoa kumminki tuli se 4 päivää, ja ku ennen menkkoja tein testin niin näytti ainakin negaa. Tietysti voi yhen testin uhrata ja testata, mutta luulempa että sou not.
 
No mutta tsau.. Päätin ilmottautua, jotta hengissä ollaan. Tänään laskin kp:t ekan kerran menkkojen jälkeen, ja tais olla kp14, tässä kierrossa en tikuta enkä laske.. Päätin alkaa täysin tjot henkeen elämään.

Uniketulle ja muille tädin tavanneille:hug:. Mä koitan pysyä nyt täältä pois, mun pää sekoaa liiasta yritämisestä.

++++++++kaikille:heart:
 
Huomenta!

Hei TOIVO, mukava kuulla susta, ite oon miettiny samaa, et pitäiskö pitää palstatauokoa, mutten millää malta ;) plussatuulia sinne! ja tuu taas kirjotteleen kuulumisias ku siltä tuntuu!

PANZKUS: Kärsivällisyyttä sinne piinapäiviin! Ne on nimensä veroisia!

ON: Osaako joku mua auttaa? KUn menkat tosiaan alkoi tiistaina ja vasta kp 35. Noh, ne vuosin kunnolla sillon ti (eli ihan normisti) ja sitte eilen tai tänään ei oo tullu ku pari pisaraa pyyhkies, ei ees siteeseen/kuppiin saakka. Mä oon ymmälläni, viimeksi menkat kesti sen 7 päivää..ja nytko vaan yhden!? mikähän on vialla!? äh... Pitäiskö testaa varmuuden vuoksi r-testillä ennen viikonlopun kosteaa mökkireissua..En ymmärrä. Kivut oli kyllä ti semmoset et menkoilta se vuoto vaikutti, mut voiko nää olla näin erilaiset?

Plussapuhureita +++++++!
 
Huomenta!

Huh, olipas melkosta sotatannerta oikeasta munasarjasta alavatsan kautta vasempaan viime yönä..viilteli, juili ja repi niin perhanasti :) Ja näin unta et tein positiivisen r-testin :heart: Toivottavasti oli enneuni :) Aika hyvät fiilikset :heart:

+++++++++++++:whistle: kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: unikettu
panzkus Jos nää menkat ei nyt ala lauantaihin mennessä kunnolla niin teen lauantaina r-testin.. Sain siis sen O + 18.7, eli lauantaina olis mikä dpo? :) Toivotaan että oli ennenuni! ;)

Tintti83 Juu, olen kans kuullu että menisi jonkin aikaa, mutta kumminkin hirvittäisi. :D

miss_piggy Missäs vaiheessa sulla on kierto? :)

Viljonkka Siis mulla on aika samanlainen tilanne kun sulla mulla alkoi kp 39, menkat(tai luulin että ne alkoi), mutta vuoto oli todella niukkaa, ja on edelleen ja maha on ollut ihan niinkuin menkat ne olisi... Kokeile ihmeessä testata ennen.. meinaatko siis nauttia alkoholia? :)
 
Viimeksi muokattu:
Vilijonkka kyllä mä varmaan testaisin vaikka ei olis kosteaa viikonloppua tulossakaan :popcorn:.

panzkus kyllä tuo hyvältä kuulostaa! Koskas ajattelit testata?=)

ON. Minäkin harkitsin Toivon tavoin tjottailua ja tikutuksen pois jättämistä ja palstailun vähentämistä mutta en taida malttaa. Päätin tässä nyt kuitenkin alkukierron keskittyä kotihommiin, remonttia ja kunnon siivoilua ja karvallisten ja karvattomien lemmikkien parempaan hoitoa. Siihen kun lisäksi lasten kanssa olemisen niin johan on aikataulu täynnä. Mieskin alkaa kummasti vetää taas puoleensa kun alkaa vuoto vähenemään=). Mustat päivät ovat enää harmaita.

Mukavaa torstaita kaikille:wave:, onpahan ukkosen makuinen ilma tänään. Kunnon myrskyä odotellessa=).
 
Kiitos mielipiteistänne :) helpottaa kun saa jakaa mietteitään..juuri sen vuoksi en taida malttaa vetäytyä täältä!

MIWWI: ootko sä koska viimeksi testannu? Tai meinaatko testailla uudelleen? Ärsyttävää tämmönen ku ei sitte yhtää osaa ajatella missä vaiheessa kierto mahtaa olla kun venyi niin noi kp:t muutenki! Toivottavasti sullaki pian selviää tilanne! Ja luultavasti tulis kuitenki juotua muutama viinilasillinen tai saunasiideri, mutta jos on pienikin merkki raskaudesta niin sitte ei tee yhtää tiukkaa jättää ne pois :)

UNIKETTU: joo, kuulostaa hyvältä toi muihin puuhiin keskittyminen, kannatan ja hyvä et pahimmista päivistä oot selvinny! Taidan huomenna aamulla vielä testata varuuden vuoksi, kaapissa taitaa olla yksi apteekin oma.. toivottavasti olis kuivalle viikonlopulle syy ettei "tarvis" juoda.
 
Viljonkka Testasin viimeksi oliskohan ollut maanantaina.. mutta iltapäiväpissasta.. :) Testaan varmaan lauantaina jos toi täti ei kunnolla ala! :| mulla on kaapissa david r-testi, joka on vissiin aika p*ska.. ja kyllä sieltä digitestikin löytyy mutta sitä varmaan malta käyttää..
 
Huh oho onpa paljon tekstejä, ei ehdi just nyt lukeen kaikkee mut päivitän tietoni kunhan tää muutto rumba selvenee tästä... laatikot pakattu melkein kaikki, mut avaimet uuteen saadaan vasta iltapäivällä ja sit alkaa maalaus urakka ja muutto joten hiljaiseloa varmaan jatkan tällä palstalla...
Ei hajua mikä kp tai onko ovulaatio tulossa menossa vai jo menny, mikä varmaan ihan hyvä asiakin niin ei ainakaan siitä revi ressiä. Tosi eläviä unia nähnyt jossa omaa pientä vauvaani imetän ja hoidan, siis ihan TOSI eläväntuntoisia unia. :D
Onnea kaikille plussajahtiin palailen lukemaan teidän kuulumiset kunhan ehdin eli varmaan ensiviikon puolella...
 
miss_piggy
Miwwi: Mulla on nyt kp 9, ja eka terolut-kuuri syötynä... Tuskin mikään ovis on, vaikka ovistestissä viiva oliki aika vahva, saattaa olla noiden terolutien jäänteitä tuo viivakin, luulen..
 
unikettu Noh..tarkotus olis odotella ja testata aikaisintaan maanantaina..mutta TODELLISUUDESSA jos sais lauantaille saakka venytettyä :D Hyvä että voit välillä keskittyä muuhunki, itellä ku tällee arkena on liikaaki aikaa miettiä ku graduhommia "täyspäiväsesti" kesän teen..noh joo ei ole paljoa edistyny se rojekti :rolleyes: Mut viikonloppuna onki sit kaikkea mahollista kivaa luvassa, juhlia ja sen semmosta :)
 
Vilijonkka testaa ihmeessä :popcorn:! Yhtään en yllytä en:LOL:. Kovasti toivon sinulle plussaa ja että menkat olivat vaan hämäystä!

panzkus äh, sun testailut menee multa ohi. Luultavasti olen yli viikonlopun pois maisemista. Sinullekin toivottelen kovasti plussaa!=)

Moikka Evangelina! Kiva kuulla sinustakin=). Hitsin nopeasti meni aika sitten kuitenkin(mun mielestä) ja pääsetten muuttamaan, ihana juttu:).

Miwwi sinullekin toivottelen oikein paljon plussatuulta ja tuloksellista testausta!+++:whistle:
 

Yhteistyössä