.

Pahoittelut Siltsu, juu pieni palstatauko voi tehdä nyt hyvää. Voimia sinulle:love:

Miina, olisiko kyse ollut kemiallisesta. Aika selviä haamuja kun sait. Eikös vuosi ole ihan normaalia vielä yrittää, teillä siihen vielä matkaa. Voimia:love:

Täällä odotellaan menkkoja alkavaksi parin päivän sisällä. Testejä en ole miettinyt, tai no kävi tänään mielessä että voisi testata sen negan pois :unsure: menkkaoloja on mutta vuoto puuttuu, viluttaa, nälättää jne.. Mutta testi vasta aikaisintaan sunnuntaina niinkuin olen päättänyt.

Hyvää viikonloppua, huomenna töitä, sunnuntaina saa levätä
 
Voi ei :cry: oli jo niin lupaavan näköistä viivaa! Tsemppiä sulle:love: onko teillä ollut nyt myöhemmin puhetta mahdollisista hoidoista?
Ei oo ollu mitään puhetta. Mies lopetti kokonaan yrityksestä puhumisen elokuisten testien jälkeen :unsure:
Kiitos :love:
Muoks. Niin, mikäli tarkotit että onko keskusteltu hoitotaholle niin ei, julkiselle mentäisiin ja käskisivät varmaan vaan odottamaan vielä sen 3 kuukautta.
 
Viimeksi muokattu:
TOIVEENA VAUVA 2019

3.11.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Annanna..................kp 54/26-28.........yk 2
VauvaHaaveilija89...kp 49/28..............yk 10
Tylleröinen_21.........kp 44/24-27........ya 5/18
Emerentia................kp 43/28(?).........yk 9
Nelly31....................kp 43/33..............yk 3
Alinah92..................kp 41/28-30.........ya 2/16
Emppu-93................kp 33/28-32........yk 2
Papupata12.............kp 33/29-32........yk 3
Keijukuningatar........kp 32/xx..............ya 5/18
Pioni85.....................kp 32/27-30........yk 4
Tupsahus.................kp 31/50.............ya 3/17
Alviita.......................kp 31/32.............yk 2
StellaMom...............kp 28/27-34.........yk 4
Saippuakupli............kp 27/xx..............yk 5
Lllariel......................kp 27/23-26.........yk 3
Me-Mi......................kp 26/30-32.........yk 1
Sarianne81..............kp 25/27.............yk 2
Naissoturi................kp 25/23-29.........yk 8
Vuuti........................kp 24/28-32.........ya 2/17
W.we.......................kp 23/26..............yk 6
Ilonetsijä..................kp 23/30..............yk 6
Haavejuttu...............kp 22/30..............yk 3
Appelsiiniomena......kp 22/33..............yk 11
Marlen.....................kp 21/xx..............yk ?
Kindermaxi..............kp 20/24-27.........yk 2
Peanut_butter..........kp 19/28-32.........yk 3
Luumupuu_.............kp 18/30..............yk 5
Kuuutti.....................kp 17/27..............ya 5/18
Neltsuliini.................kp 16/26-29........ya 5/16
Veeja.......................kp 16/36..............yk 2
Hemppanen............kp 14/29...............yk 8
Persikka123............kp 14/28-30.........ya 5/17
Cara-mel.................kp 10/24-28.........yk 3
Lillium......................kp 10/26-28.........yk 7
MatildaJ...................kp 10/26..............yk 5
Li88..........................kp 9/27-30..........yk 5
Suspi.......................kp 8/xx.................yk 2
Vauvameille.............kp 8/28................yk 19
Mimmik....................kp 7/28................ya 9/18
Janskusdff................kp 6/28...............yk ?
Neilikkaruusu...........kp 5/xx................yk 2
Laima.......................kp 3/28................yk 5
Beibihaaveilija..........kp 3/26-31...........yk 4
Chili_........................kp 3/28-29...........yk 5
Miina-.......................kp 3/27................yk 9
Siltsu........................kp 2/31................yk 5
Bubble92.................kp 2/26.................yk 5
Rosemarie...............kp 1/xx.................ya 6/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Alinah92...............dpo 24
Lllariel...................dpo 15
Sarianne81...........dpo 14
Me-Mi....................dpo 12
Naissoturi..............dpo 11
W.we.....................dpo 11
StellaMom.............dpo 10-11
Vuuti......................dpo 9
Ilonetsijä................dpo 7
Marlen...................dpo 7
Kindermaxi............dpo 6
Toivojatintti............dpo 6
Peanut_butter........dpo 5
Kuuutti...................dpo 3
Toiveikas92............dpo 2
Hemppanen...........dpo 0
Luumupuu_............dpo -1

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, Ensikatse, Emppuelkku,
quinque, Pilvinentaivas, Herqqu,
ALLEIGRA, Muropaketti, Midoo,
tätimoonika, pandanen, Momon,
RUSKA82, opiaattina, BlenQ, Lunart,
Vanilla88, Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt,
Pihlaja87, Jeyz84, Aanskuh, Helinä87,
Jonxu, Toiveikas92, Sennay, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89, 1986/13,
Kissanainen87, Kathii, Heybaby, Sucrine,
Tiutau13,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)
 
Täällä on hetken pidetty hiljaiseloa ja oltu taustailemassa, kun aattelin että tuun ilmottaa tänne sitte kp 1 tai jotain muuta:LOL:. 5 päivää sitten olin jo hajalla ku luulin että menkat alko, mutta kroppa tekiki mulle kepposet! Nyt kp 27 ja menkkoja ei ole kuulunu nii piti se silti tehä testi vaikka lupasin itelle että ootan tällä kertaa useamman päivän että ei menis taas testit hukkaan, mutta siinäpä nyt aamun testiä:geek:pari One stepin testiä tein alle ennenku uskalsin tohon kalliiseen testiin edes koskea
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Mites nyt näitten One stepin testien kanssa.. ku nuin pikkuruinen haamu kumminkin vain:eek:oireita ollu pari päivää yököttävä olo. Aloin ihmetteleen ku ehdoton aamukahvi ei enää maistunu ja roskista viedessä piti yökkäillä. Rinnat ollu aristavat, mutta kylläpä nämä oireet vaikutti taas niin menkkamaisiltaki, kauheat jomotukset alavatsalla ja hirveä väsyä. Ootin että kohta jysähtää ja kunnolla :eek:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Bubble92
Mites nyt näitten One stepin testien kanssa.. ku nuin pikkuruinen haamu kumminkin vain:eek:oireita ollu pari päivää yököttävä olo. Aloin ihmetteleen ku ehdoton aamukahvi ei enää maistunu ja roskista viedessä piti yökkäillä. Rinnat ollu aristavat, mutta kylläpä nämä oireet vaikutti taas niin menkkamaisiltaki, kauheat jomotukset alavatsalla ja hirveä väsyä. Ootin että kohta jysähtää ja kunnolla :eek:
Mä oon ymmärtänyt että ne on vähän kökköjä testejä eikä hirveän tummia viivoja anna aikasin, niinkuin kaupan tai apteekin testit (n)
Kyl mä tohon Digi testiin luottaisi :love::love::love:
 
iK
@Lllariel Ihana uutinen!! Tervetuloa heinäkuisiin!:love:

@papupata12 Miltäs näytti aamun testi?? :love:
:love:

Pahoittelut uusista kierroista niihin joutuneille. :(

Mäkin eilen koin säikähdyksen hetken kun aamulla piti juosta vessaan, maha ihan kramppasi ja oli sekaisin. Kuvittelin hetken että tuli jo tuhruvuotoakin mutta se tais olla vaan sitä itseään...:poop::LOL::LOL: Koko päivän oli ihan pinkeä maha, vähän kuin vatsataudin jälkeen. Ja tosi etova olo. Mutta ei oo kyllä vuotanut mitään. Pitäs vaan osata luottaa, ja välillä tuleekin luottavsinen olo... Sitten kun onkin pitkään ihan oireeton niin on tosi varma ettei tästä mitään tule. Pönttöjä ajatuksia. Varhaisultrankin varasin 7+2. Tänään on 5+0. :love: Yks digi vielä polttelee kaapissa. En tiedä koska siihen uskaltais toivoa 3+....
 
Kuinkahan äkkiä tommonen rfsu testi näyttää sit yhtä vahvoja viivoja,onko kukaan testaillu? Onko pc tarkempi ja näyttää viivat selkeämmin? Jos jatkan noilla rfsu nyt testailua siihen asti että voin olla tyytyväinen tulokseen :oops::LOL: vai oisko pc luotettavampi (n):oops: jotenkin jännittää hakea digiä tässä vaiheessa vielä :unsure:
 
@Lllariel paljon onnea! :love:

@papupata12 mä olen ainakin ymmärtänyt niin että jos menee sen max viivan yli niin tulos ei luotettava.

Täällä ei menkat vieläkään alkaneet (n) jos ei tänään nyt ala niin huomen aamulla testiä sitten.. ja tuo 32 kiertopäivää on suurin muistaakseni? mitä koskaan itellä ollut, joten tänään siis mahdollista että menkat alkaisi, vaikka noin pitkä kierto kohdallani harvinaisempaa mutta mahdollista. On tää niin piinaavaa..
 
Onnea plussasta @Lllariel :love:

Oon taas pysytellyt vähän hiljaisena, mutta oli tosi kurja lukea että @Siltsu @Miina- ja @Beibihaaveilija teidän viivat ei sitten vahvistuneetkaan :(:( Paljon voimia <3

Myös @papupata12 hienosti on viiva vahvistunut, onnea :love:

@Emppu-93 Hui jännittävää, ootko siis tehnyt vielä testejä ollenkaan?

Täällä dpo5, ensi viikolla alkaakin "oikeat" piinapäivät. Tänään olis alkoholia tiedossa, mutten taida paria lasia enempää uskaltaa ottaa.. Mulla on kyllä todella pessimistinen olo.
 
@peanut_butter tein mä kp26 testin joka oli nega. Ja vielä kp30 negan, mutta tämän tein päiväpissasta, joka oli pieni liru jolloin edellisestä pissakerrasta vain reilu tunti (en edes tiedä miksi tein tässä kohtaa). :LOL:Tosin en tiedä onko oikeasti vaikutusta mistä pissasta se testi pitäisi tehdä? Jostain olen lukenut että mielellään 4h edellisestä kerrasta ja mieluiten heti aamulla.
 
@Emppu-93 Juu kyllä toi vähintään 4 tuntia on varmasti ihan perusteltu, kun vois kuvitlla ettei hormonia muuten ehdi erittyä riittävästi siihen pissaan :) Näin mä ajattelisin. Mutta tsemppiä sulle jännäilyyn ja toivotaan plussaa :love: Täällä palstalla on kyllä kylmähermoisia ihmisiä, kun maltatte niin hyvin testaamisen kanssa :D
 
@Lllariel Ihanaa, onnea plussasta! :love:

Pahoittelut teille kaikille uuteen kiertoon joutuneille.
Täällä myös tänään kp39 vaihtuikin kp1.
No olipa ainakin lyhyin kierto tähän mennessä. Taidampa kuitenkin peruuttaa maanantaisen gynen, kun taitaa toi niagaravuoto haitata tutkimuksia. Eipä taas oikeen mitään fiiliksiä kun tiesi jo ettei nytkään oo tärpännyt.
 
@Lllariel Oi, onnea onnea paljon! :love:

Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Harmittavan paljon teitä ollut nyt. :unsure:

Omaa: Oon koittanut vähän rajoittaa tätä palstailua, jos saisin stressitasot laskemaan. Kohtapuoliin pitäis taas olla ovis käsillä. En aatellut tikuttaa tässä kierrossa eli tuntemuksien mukaan mennään. Toivotaan taas parasta! Tsemppiä kaikille. (y)
 

Yhteistyössä